• Leckdo
  • roupes
Styltvrďárna
Datum publikace28. 4. 2013
Počet zobrazení16965×
Hodnocení4.45
Počet komentářů1
Oceněnípovídka roku 2013

Dneska jsem zase musel zůstat v práci do noci. Zákazník chtěl neodbytně dodat tu opravu do zítra, a jelikož jsem ve firmě nejmladší, ale už celkem zkušenej, padlo to na mě a já se s tím rozčiloval už od rána. Navíc jsem se nemohl vůbec soustředit na práci, protože v tom novém open-spacu pořád někdo telefonuje nebo s někým kecá. A aby toho nebylo málo, byl jsem celej den neuvěřitelně nadrženej, protože do sousední kóje si dnes přisedl fakt úžasnej kluk – bloňdatý vlasy, lehce svalnatý hubený tělo – no prostě k sežrání. Já sám taky nevypadám na ajťáka vůbec špatně – na škole jsem chodil posilovat a plavat – a příroda mě obdařila i celkem slušným ptákem, takže se mezi pražskýma buznama rozhodně neztratím. Hned jak jsem všechno připravil a odeslal, rozhlídl jsem se ještě pro jistotu, že už fakt všichni vypadli, vytáh jsem už pořádně tvrdý péro z kalhot, pustil si nějaký pořádný péčko s dvěma namakanýma borcema a jal jsem se vyřešit svoji neodbytnou potřebu.

Sedím na noční. Za chvíli půjdu na kontrolu, skoro celá firma je už prázdná, jen ve 316 je ten mladej ajťáček. Ucho, šéf mu dal asi nějakej úkol, tak to tu táhne přesčas… Zapínám kameru a sleduju, co se u něj v kanclu děje. Wow, tak to je hustý. Ten týpek je rozvalenej u kompu, nohy od sebe a leští si nádhernou nabušenou kládu. Palec druhý ruky položenej na kořeni ocasu a prstama si hladí a prohrabuje kulky… Vypadá, že si to užívá. Na velíně zaostřuju kameru přímo do jeho klína. Uff. To je péčko jak vyšitý. Teď krásně vidím jeho vlhkej žalud. Ocas v uniformě mám jak kámen, škoda jen, že nevím, u čeho se dělá. Přejíždím kamerou na jeho obličej. Krásně smyslný rty, oči slastně přimhouřený, pohodově dýchá. Rozepínám uniformu a ruka mi jede na můj ocas. Setřu si žaluda palcem, už je pěkně vlhkej a dám se do honění. Uvidíme, jestli sameček stříkne, nebo si to bude ještě chvíli rozdávat sám se sebou… Pak mne napadne: Co kdybych zašel na obhlídku do 316 osobně? Za zkoušku nic nedám! Napěchuju ptáka do uniformy, cestou po chodbě cejtím, jak se mi žalud tře o tmavý boxerky, a beru to výtahem rovnou do 316. Vrazím bez zaklepání, jsem koneckonců ochranka a on se mi nenahlásil, ani neodhlásil… Vlastně tu už nemá co dělat… Uvidíme.

Borci na videu si to už stříkaj do huby a já už jsem těsně před slastným vyvrcholením, když najednou uslyším, jak se rozrazí dveře a někdo si to míří přímo k mému místu. „Doprdele,“ potichu zakleju a rychle se snažím nacpat čůráka zpátky do kalhot a zastavit to podělané porno. Akorát jednou rukou dopnu zip a druhou vypnu prohlížeč a už nade mnou stojí chlap z ochranky. No, chlap, nemůže být o moc starší než já, ale je celkem pěkně nabouchanej. Sakra, postavený péro mě v uplých džínách pořádně tlačí, on mě jde nejspíš seřvat, co tady tak dlouho dělám, a já myslím na to, že bych ho nejradši na místě vykouřil. Jsem magor.

Kanclík není velkej, voní to tu čurákem. Pták mi z toho stojí jak kladivo. A ta jeho boule. Ocas se mu v džínách zřetelně rýsuje. Ke všemu asi nestačil natáhnout trencle. Zřetelně vidím kapičku jeho šťávy tam, kde se mu v džínách presuje rozhoněnej žalud. A k tomu ty jeho rozpaky. Je dokonale rozparáděnej, stačilo by jen zmáčknout tlačítko sexu a on to dá… Zkouším ale na chvíli dělat ramena: „Safra, to je maličko průšvih, co? Firemní počítače a prostory nejsou video-kabinka!“ Sleduju ho, pták mu nevadne, je snad úplně nabušenej hormonama. Pak to zkusím smířliveji: „Hele vole, taky nejsem dnešní, ale co kdyby měl šichtu někdo jinej. Nemusí celá firma hned vědět, jak máš velkou kládu a kam si to stříkáš…“

Doprdele, zakleju znovu teď už jen v duchu, musel mě vidět. To jsou tady... Ohlédnu se a všimnu si kamery namířené přímo do mého rozkroku. Ty svině tady fízlujou, rozčílím se, ale je mi to prd platné, protože v průseru už jsem. Úplně zrudnu a snažím se ze sebe něco vykoktat: „Pane, já se, … nevěděl jsem, …“ Lepší to nebude. Sakra, že říkal něco o velký kládě, proběhne mi hlavou a najednou si uvědomím, že se pod jeho uniformou rýsuje něco ještě mnohem většího. Civím na to jak na zjevení, takže to mý situaci určitě vůbec nepomáhá.

Všim sem si, jak mi civí na koule. Jasně, mám to tam napěchovaný a stejně vlhký jako von. Že by byl použitelnej, takovej nádhernej samec? Dám si schválně palce do kapes, dlaněma vyrýsujou čuráka. Nic moc, jen 18/6, ale roztočit to umí, ten můj pinďa. A kluk má nádherný stehna, musel by mít skvostnou i dirku, táhne mi hlavou. „Sakra bejku, taky nejsem z vosku… Jsem schopnej mít pochopení, ale to není sranda vidět před noční šichtou mladýho bejka, jak si to dělá. To pak mám myslet na firmu nebo na sex až do rána?“

„Já se…,“ snažím se popadnout dech. Ten jeho pták mě úplně hypnotizuje. Jestli ho nebudu mít do pár vteřin narvanýho v hubě, tak se tu složím. „Promiňte, pane, já jsem vás nechtěl… můžu to nějak odčinit?“

„Neblbni, takhle naivně na to nemusíš. Kamera je teď vypnutá. Jestli tě berou ptáky, dej si…,“ a pomalu rozepínám uniformu až ke koulím. „Neboj, všechno ti vrátím i s úrokama.“

To, co se přede mnou zjevilo, bylo vážně dokonalý. Nebyl ani tak dlouhej jako pořádně tlustej a trčel vyzývavě přímo na mě. Jeho růžovej žalud si přímo říkal o olíznutí. A tak jsem to prostě udělal. Nejdřív jsem se ho dotkl jen špičkou jazyka a pak jsem ho postupně propasovat do pusy. Mezitím jsem znovu rozepnul knoflík na mých džínách, abych i tomu svému dopřál trochu svobody. Jestli jeho pták stál za to, tak ještě lepší byly jeho veliké pěkně tvrdé koule, které jsem hned nahmatal, aby si to borec pořádně užil. Nejsem nějaká děvka, ale kouřit umím fakt dobře, alespoň to říkali všichni, kteří měli péro v mé hubě. Vjížděl jsem mu jazykem do dírky, objížděl uzdičku a pod tlakem ho nasával. Stejně tak jsem násaval i jeho užasně rajcovní vůni nadrženýho chlapa.

Ten kluk to dělal naprosto skvostně. Cítil jsem, jak mne doslova mlsá. Jeho jazyk mi objel ráfek, zřetelně slyším, jak s rozkoší fetuje vůni chlapa, leští mi uzdičku, vjíždí i do štěrbiny. Je to mlsoun a už se mi v klíně sám hezky rozbaluje. Nevím co dřív. Nechat se obsluhovat, anebo mu zajet žaludem až za mandle. Wow, nahmatal mý kulky a věnuje se jim zkušenou rukou. Přirazím do něj, to se nedá vydržet. Ta huba nadupanýho samce je zkušená a evidentně to potřebuje. Nevadí mu, že se dusí, jeho sliny smíchané s mou předšťávou mi tečou na koule. Mám na něj chuť. Obrovskou chuť na všechny jeho díry, šťávy a polohy. Jestli mi nastaví a bude mi v něm vzadu stejně dobře jako v jeho tlamičce, bude to skvostnej šuk. Přiřážím se střídavou rychlostí. Projíždím se v něm a mlsně sleduju to, co už znám ze screenu, ale ještě jsem neochutnal. Ocas voní samcem a je takhle v přírodním stavu fakt k nakousnutí… „Svlíkni to všecko, nedáme 69?“ vyheknu nadrženě.

Borec mi parádně vyšukává hubu a já už se nemůžu dočkat, až mi vystříká mandle. Pak ale nadhodí, že by mě u toho chtěl taky kouřit. Vůbec neprotestuju, dost mě to rajcuje. Tohle mi ještě nikdy nikdo nenabídl, vždycky si každý jen vymrdá čůráka a o zbytek se nezajímá, mně to tak ostatně i vyhovuje, ale tohle je jiné. Vytáhnu jeho péro z pusy a rozhlídnu se po kanclu. Na tom koberci by to fakt nešlo. Naštěstí si uvědomím, že tu má jeden kolega karimatku se spacákem – pro všechny případy – tedy pro tyhle to asi nezamýšlel… Vystřelím pro ni a mezitím si vychutnávám jeho předmrdku, co mi zbyla v puse. Je pěkně sladká, nemůžu se vůbec dočkat zbytku. Hned jsem zpět, hodím ji na zem a houknu na něj, ať zalehne. On ze sebe mezitím sundal celou uniformu, a tak můžu obdivovat jeho úchvatnej nádherně hladkej hrudník a úžasně vypracovaný břicho. Taky ze sebe rychle strhnu nepohodlný rifle a už úplně zbytečnou košili i s tričkem a vrhnu se znovu na tu mohutnou chloubu toho namáklýho chlapa, co už je teď pěkně rozvalenej na zemi.

Začíná krásně panikařit. Nahatej chystá nějakou karimatku, i když bychom to zvládli klidně i na podlaze. Má super postavu a pevný hýždě. Z ocasu mi teče jak ženichovi při představě, že bych se mu tam mohl navrtat. Čůrák mu maže stejně jako mně a jeho předmrdka je jemně slaná. Asi ho ještě moc mrdáků nekouřilo, heká slastí jen, co ho ochutnám. Žaluda má úplně nalitýho a ty hebký koule. Hrábnu mu po nich, muchlám je a testuju mezi prstama. Vyplivnu ho, stáhnu mu předkožku a nehtem mu dráždím citlivýho žaluda, zatímco mu lížu třísla (celej se z toho chvěje), koule a šev pod nimi. Tlačím mu koleno nahoru, jestli se otevře, prolíznu mu anál… Moje druhá pracka mu hladí pevný bříško, došmátnu mu až na kozy. Bradavky má tuhý jako dobře připravenej mrdáček. Začíná mě rozpalovat. Budu ho buď muset nakrmit mrdkou, anebo ho tu snad vojedu.

Ty vole, ten kluk mě úžasně kouří! honí se mi v hlavě. Pak mě začne olizoval všude kolem a do toho mi prohmatává celý tělo. Cítím, jak mi občas krouží jazykem až kolem análu. Nevím, jestli mám přidat, aby mě pořádně vystříkal, nebo jestli mu mám ještě víc nastavit svůj zadek. Toužím ho mít v sobě i z druhé strany, ale trochu se bojím té tlouštky. Znova ucítím jazyk na dírce. Sakra, ale co, řeknu si a pořádně se roztáhnu, aby se tam líp dostal. Moje kouření značně polevuje, aby pochopil, co chci. Chci tě v sobě, křičím jen v duchu, protože mám stále plnou hubu jeho čůráka.

Mrdáček je čím dál lepší. Přestal mi z čůráka vycucávat smetanu a ještě si (možná mimoděk, možná zcela záměrně) otvírá tu nádhernou jámu. Lížu mu díru naplocho, pak setřu jeho předmrdkou a palcem mu ji roztírám po análu. Wow, poprvé ho slyším heknout slastí. Okamžitě tu nadílku vylizuju, chutná mi jeho vlastní předmrdka z jeho vlastní díry, a ten rozpálenej mrdák si u toho roztáhnul půlky. Palcema mu otvírám anál. Vidím teď hluboko. Je to krásná chlapí kunda s koulema. Chlapská, skoro nedotčená prdel. Vjedu do ní jazykem a přirážím jak vzteklej do jeho hubiny. Stejně tak prudce lížu i jeho sliznici. Chytám ho za ptáka a kočíruju si ho, aby prdelkou pěkně kroutil. Dejchnu mu na ni, pocumlám kulky a pak se natvrdo zeptám: „Chceš ho tam? Budu ze začátku jemnej, bejku.“

„Vraž mi ho tam,“ vyheknu rychle, „ale buď opatrnej,“ dodám vzápětí. Chci ho mít v sobě, ale zároveň nechci mít natrženou prdel. Minimálně zítra ji budu potřebovat na další nudnej den v práci. I když možná zůstanu zase na přesčas… Ještě mu naposled pořádně nasliním žaluda a obalím ho jeho předmrdkou, aby to líp klouzalo, a už z něho lezu dolů, klekám si na všechny čtyři a čpulím na něj svoji vyholenou prdelku, abych ho nenechával na pochybách o tom, co chci.

Ten klučina je neuvěřitelný. Nastavil se mi jak fena, jeho díra se na mě usmívá a láká. Blázínek, proč bych mu měl tu díru natrhnout, když budu mnohem radši, když se sám rozjede jako šílenej mrdák. Krásně mi ptáka připravil, je kluzkej od slin a předmrdiny. Jezdím mu žaludem po díře, ale ještě nezasunu. Vidím jeho husí kůži na stehnech a je mi jasný, jak moc to tam chce. Projedu mu ptákem mezi půlkama až na kříže, přimáčknu čuráka dlaní a mrdám samečka jen po díře. Nádherně u toho skučí, bude z něj dobrej mrdák. Koule už mě bolej touhou, nedá se to odkládat dlouho. Vracím se žaludem na rozpálenou dirku. „Do piči!“ zasouvám do něj svůj kolík milimetr po milimetru. Díra se sevřela, ale vím, že jen nadržeností. Popadnu čůráka u kořene a tlačím dál. Už to cejtím, análek povoluje… a má ho tam. Wow – zajedu asi tak na 2/3 a čekám, až si ta díra zvykne. Teprve potom zarazím až po koule. Hladím mu boky jako zvířátku, dojím mu jeho pořád kurevsky tvrdej ocas a rukama jedu přes jeho kozy, až ho popadnu za ramena.

Cítím, jak mi tam jezdí tím svým nadrženým hovadem, jak ho tam šetrně, ale zároveň dychtivě pomalu zasouvá. Chci mu ten vstup pořádně zpříjemnit, a tak nejdřív díru pořádně sevřu, ale nakonec ji postupně uvolním. Jsem najednou úplně plný a je to nádherný pocit. Ten ještě umocňují obě jeho ruce hladící mě po celém těle i mém k prasknutí nalitém ptáku. Pořádně se zapřu do kolen, on mě chytne za ramena a moje nadržená prdel se těší, až ji začne zkušeně vymrdávat. Ucítím první pohyb jeho péra v mé díře ven, zpátky už mu jdu celým tělem naproti. Chci, aby mi ho zarazil, jak nejdál dovede. Další příraz. Jeho žalud mi tlačí na prostatu a moje tělíčko se pod ním svíjí slastí. Další a o dost tvrdší. Nadrženě vyheknu. To ho přiměje k ještě pronikavějšímu a intenzivnějšímu zásunu. Dneska ze mě vyšuká duši. K síle jeho pohybu se teď začíná přidávat jejich rychlejší frekvence. Vyjebává mě tak, že už nemyslím na nic jiného než na jeho čůráka v mé zadnici. Jsem z toho fakt rozjetej a mám pocit, že jestli mi ještě jednou sáhne na můj kamennej ocas, bez mrknutí oka mu tu ruku postříkám.

Cítím, jak mi ten klučík pod prackama a hlavně pod čurákem rozkvetl. Krásně spolupracuje. Teď už z něj můžu párkrát vyjet a zase zarazit. Oba u toho řveme slastí. Má ji pevnou, ale připravenou na všechno. Zase na něj nalehnu a mrdám ho jak hřebec kobylu, u toho ho hladím po nohách, dojím mu tvrdý slintající penis a muchlám mu kulky. Znovu vyjedu, sklouznu k jeho rozjebané dírce a lížu ji. Olizuju náš společnej sex přímo z jeho análu, prstem vjíždím dovnitř, laskám tu proprcanou sliznici, nahmátnu prostatu zevnitř a jemně masíruju… Prstím mu kundičku a přisávám se ústy na jeho nádhernej pumpující kolík. Kdyby tak chtěl prásknout všechnu svou nadrženou štávu přímo na mý mandle. Na jazyk a na ksicht. Zlitej jeho smetanou bych si ho okamžitě nabodl na kolík a vykropil mu díru svoji mrdinou… Ostatně, kluk tu přeci ještě nějakej ten pátek zůstane, nechci ho vydírat, ale do jistý míry ho mám v hrsti. Můžeme promrdat ještě hodiny a hodiny společně. U nás v posilce, u mě na chalupě anebo zase tady v práci…

Nechápu, jak to ještě můžu vydržet. Když už jsem si myslel, že slast nemůže být větší, vytáhl to svoje monstrum a začal mi vylizovat prdel. Nečekal ale, až si ten pocit patřičně užiju, a už mě naplňoval novým, zas o něco vzrušivějším. Jeho prsty se procpaly celým mým otvorem až k nejcitlivějšímu místu v celém těle – mé prostatě. Netušil jsem, že je možné ji takhle dráždit. No a nakonec si ještě lehl pode mě a začal mi olizovat další nejcitlivější (fakt nekecám) místo na mém těle – můj žalud. Tohle už se fakt nedá vydržet. Cítím natěšený spermie v mejch koulích mnutých jeho druhou rukou a napumpovanej ejakulát v mý jím drážděný prostatě. Moje totálně tvrdá kláda se chystá na přenos čerstvý horký mrdky do jeho lačnících úst. Začíná mi v ní cukat a mně se zatemňuje před očima. Můj mozek je úplně odrovnanej z přílivu hormonů a moje štáva se po velkejch dávkách řítí penisem do jeho huby. Řvu na celý kancl a při tom mu vystříkávám držku. Lepší orgasmus jsem nikdy nezažil…

Nikdy jsem neměl lepšího mrdáčka. Je úplně hotovej a přitom pevnej, ví naprosto přesně, co dělá, a kochá se tím. Jak si hraju s jeho koulema, cejtím, jak se mu stahujou, už ty nádherný varlata nevisí tak volně jako předtím. Netrvá to dlouho a já dostávám odměnu. Jeho slastný orgastický křik a spršku bílé chlapské lávy. Mlsám ji po troškách a přemýšlím, jak mu nechat svou navštívenku. Chci ho znova a chci ho brzo. Dal by se vycvičit na dokonalýho parťáka. Nezávaznej vztah, ale s citem pro mrdání… Kropí znamenitě. Péro jak kámen, žalud k prasknutí… Už dlouho jsem neměl v krku nic lepšího…

Když se trochu vzpamatuju, sleduju, jak si olizuje zbytky mé mrdky ze rtů. Pak můj pohled přejede na jeho nabušený péro, který mi ještě před chvíli dělalo takovou slast. Je vidět, že už s tím nebudu mít moc práce, protože se mu z něho řine spousta předmrdky. Neváhám a už mám jeho ptáka narvanýho ve svým krku stejně jako on před tím mýho. Kouřím ho teď tvrdě, abych z něco co nejdřív dostal všechnu šťávu. Slyším, jak ho to bere, jak se jeho vzdychání zesiluje, jak se jeho tělo napíná. Hrábnu mu rukou na jeho napěchovaný koule a celej jeho pták začne mocně pulzovat. Přidržím svůj jazyk na dírce, ale tlak mrdky ho úplně odpálí a já už jen rychle polykám, aby mi neunikla ani kapka. Je ještě sladší, než jsem si myslel. V puse i krku se mi rozlívá úžasné horko. Když konečně vystříká celou svou nálož, pořádně ho olížu, abych si ho naposledy vychutnal. Naposledy? Doufám, že ne! Doufám, že takhle strávíme víc přesčasů nebo že se sejdeme i jindy. Rozvalím se trochu unaveně na karimatku a užívám si jeho chlípnýho výrazu, který přímo říká, že to chce znova a pravidelně. Usměju se a už se těším, až si to rozdáme příště…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (120 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (138 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (113 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (109 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (135 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk35
Autor
Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #1 Odp.: Do noci v kancluVlarisa 2023-07-02 23:23
Hezká povídka, povedená, jen podle mě by ji nevadilo upustit od pár vulgarismů :roll:
Citovat