• Peťo
Stylklasika
Datum publikace11. 4. 2018
Počet zobrazení3699×
Hodnocení3.98
Počet komentářů3

Chcem sa s vami podeliť o príbeh, ktorý sa mi stal po skončení vysokej školy. Aj keď nepochádzam z Bratislavy, rozhodol som sa tam po štúdiu zostať. Prežil som tam niekoľko pekných vzťahov a cítil som, že môj ďalší pracovný a milostný život sa bude točiť okolo Bratislavy. Okrem kamarátov a obľúbených barov som mal aj svoju kaderníčku. Bola to pekná, asi 35 ročná žena s dvomi deťmi a manželom na krku. Vždy, keď ma strihala, rozprávali sme sa o rodine, o práci, o vzťahoch, o počasí, o politike, proste o hocičom. Strihanie so sebou prinášalo aj odreagovanie sa od denného stresu. Raz som sa jej v slabej chvíli priznal, že som gay. Hneď som zistil, že som urobil chybu, ale späť sa to už vziať nedalo. Dodnes si pamätám, ako tam stála s nožničkami a hrebeňom v ruke, ústa doširoka otvorené, nezmohla sa na slovo. Strihávala ma síce naďalej, ale dávala mi termíny, ktoré mi vôbec nevyhovovali. Odvtedy som v nej cítil akúsi odmeranosť a naša komunikácia sa obmedzila iba na povinné zdvorilostné frázy. Bolo mi to trošku ľúto, ale bral som to s rezervou.

O to viac ma prekvapilo jej nočné volanie, že mám prísť hneď do kaderníctva. Nevedel som si jej volanie vysvetliť, ale v mobile znela naozaj naliehavo. Keď som prišiel do kaderníctva, už ma čakala. Bola neupravená, v nočnej košeli, nenamaľovaná a s neupravenými vlasmi. Pozerala nemo do steny a fajčila cigaretu. Sadol som si vedľa nej a čakal, kým začne hovoriť. Po chvíľke ticha mi začala rozprávať o svojom večernom konflikte s manželom. Boli svoji 17 rokov a vzali sa po letmej známosti, keď ostala tehotná. Asi pred rokom začal mať jej muž zmeny nálad spojené s depresiami. Problém neriešil, len sa utápal v alkohole. Dnes večer sa jej priznal, že ju a ich dve deti nadovšetko miluje, ale nedokáže viac skrývať svoju orientáciu. Nikdy ho vraj nevzrušovala, pretože jeho zaujímajú muži. Celý život zažíva rozpor, ktorý už nevie uniesť. Pozorne som počúval neobvyklý príbeh, ktorý sa ma nijako netýkal. Hovorila síce nesúvisle, fajčila jednu od druhej a na posilnenie pila niečo neidentifikovateľné. Veľmi ho ľúbila a uvedomovala si, že mu musí nejako pomôcť. Vedela, že ju a deti jej muž nechce opustiť, aj keď láska k nej bola iba platonická.

Po krátkej prestávke, potúžená alkoholom, odo mňa žiadala, aby som urobil jej manžela šťastným. V prvej chvíli som nechápal, čo odo mňa chce. Nevedel som, ako ja môžem byť v tomto prospešným. Jej vysvetlenie bolo prozaické:

„Musíš sa s ním vyspať, pretože chcem, aby bol šťastný“. Po chvíľke rozpakov a prekvapenia do mňa vošla zlosť:

„Čo si myslíš, že som štetka, alebo čo?“ odvetil som jej zvýšeným tónom v hlase. Vysvetlil som jej, že aj keď som gay, nevyspím sa s každým, koho práve stretnem. S partnerom musím mať vytvorený určitý vzťah a vybudovanú vzájomnú dôveru. Rozplakala sa. Pochopil som, že sa dívam na nešťastnú ženu, ktorá robí zúfalé činy. V tomto som jej však nemohol pomôcť. Rozlúčil som sa, nechal som ju tam zhrbenú, ubolenú, hysterickú a plačúcu. Doma som celú noc premýšľal a ráno som jej zavolal. Sľúbil som, že jej pomôžem. Dohodli sme sa, že kúpi manželovi na víkend pobyt do wellness v jedom luxusnejšom hoteli. Ostatné už mala nechať na mňa.

Vybral som hotel, kde sa vstup do wellness objednával, teda vedel som, kedy a kde bude. Keď sedel sám v saune, vošiel som dnu a sadol som si oproti. Bol holý, iba osuška zakrývala jeho intímne partie. Zhodil som zo seba svoju osušku a ľahol som si nahý oproti nemu na bok. Všímal som si, že zo mňa nemôže strhnúť zrak. Často som si siahal na penis a tváril sa, že si ho napravujem. Otáčal som sa k nemu zadočkom, kde na neho vykúkala moja dierka. Tváril som sa síce, že si ho nevšímam, ale nebolo treba veľa snahy spozorovať, že jeho penis pod osuškou reaguje. Dýchal vzrušene, plytko a pot mu krásne stekal po tele. Nič sme nehovorili, iba neverbálne flirtovali.

Keď sa začal cez osušku dotýkať svojej pýchy, vošla dnu mladá žena. Okamžite som si nahodil osušku a saunu opustil. Pri odchode som mu venoval letmý pohľad, aby vedel, že to nebola náhoda. Následne absolvoval procedúry, kde som nemal prístup, alebo tam bolo veľa ľudí. Rozhodol som sa, že to skúsim večer. Išiel som si zabehať. Po návrate ma recepčný upozornil, že sa na mňa pýtal jeden klient. Nevedel síce moje meno, ale pretože ma vedel podrobne opísať, nemal recepčný problém ma identifikovať. Ten mu sľúbil, že mi odovzdá odkaz. Zobral som teda obálku a povedal recepčnému, aby pánovi odkázal, že som odkaz dostal.

V izbe som obálku otvoril a prečítal si jej obsah. Písal, že sa mu veľmi páčim a pozýva ma na večeru o 19:00 hod. V duchu som sa zasmial, ako všetko klape. Na večeru som 15 minút meškal, chcel som vytvoriť akési napätie. Netrpezlivo ma čakal a zvedavo sa na mňa pozeral, kým ma čašník usádzal. Objednali sme si a začali konverzovať. Bol milý, komunikatívny a vedel ako zaujať. Nadhadzoval jednu tému za druhou, akoby si tento večer bol pripravil. Vyzul som si topánku a nenápadne som sa nohou dotkol jeho rozkroku. Keď som zatlačil, vzdychol. Pozrel sa na mňa a zbadal môj šibalský úsmev. Nohou som mu ďalej hladil rozkrok a bolo vidieť, že mu je to príjemné. Pozval ma do svojej izby, čo som s radosťou prijal.

Bola nesmierne romantická a vzrušujúca noc. Cez pootvorené okno sa vkrádal do hotelovej izby svit mesiaca, ktorý osvetľoval posteľ. Sadli sme si na jej okraj a začali ochutnávať naše pery. Bozky boli najskôr vzletné, neskôr intenzívne. Jeho jazyk v mojich ústach prezrádzal, že sa nebozkáva prvýkrát. Vedel presne, kde má pritlačiť a kde má byť nežný. Naše jazyky sa dotýkali a sliny samovoľne vkĺzali do úst toho druhého. Celým mojím telom lomcovala dávka vzrušenia sprevádzaná zimomriavkami. Začal ma hladiť vo vlasoch, potom po tvári. Jeho dotyky boli jemné a vyvolávali vo mne pocit dôvery. Dal som si dole košeľu a nohavice. Stál som pred ním v Adamovom rúchu a ľahol som si na posteľ. Aj on zhodil zo seba šaty. Svetlo mesačného svitu nebolo natoľko silné, aby som sa mohol pokochať jeho prirodzením. Opäť ma začal bozkávať na pery. Postupne prešiel k môjmu uchu, kde začal cucať a hryzkať lalôčik.

Vlna vzrušenia vibrovala celým mojím telom a túžil som, aby sa tento okamih neskončil. Jazykom mi vkĺzol do ucha a jeho sliny stekali až k môjmu bubienku. Začal mi jemne bozkávať krk a pokračoval k bradavkám. Tie vzal do úst, saním a jazykom ich dráždil dovtedy, kým úplne nestvrdli. Osobitnú starostlivosť venoval aj pupku, ktorý jeho jazyk dokonale prebrázdil. Stiahol mi predkožku a vzal môj žaluď do úst. Jazykom mi hladil uzdičku, keď sa dostavil nezadržateľný a prudký výstrek, rovno do jeho úst. Najskôr som sa obával, že mu to bude vadiť, ale úsmev dokazoval jeho spokojnosť. Jednou rukou mi začal preťahovať predkožku a druhou jemne masírovať semenníky. Nepredpokladal som, že som schopný druhého výstreku v tak krátkom slede po prvom a s ešte slastnejšími pocitmi.

Nenechal mi ani chvíľu na spamätanie sa a jazykom začal prechádzať od semenníkov k dierke. Jemne do nej strčil jazyk a začal ju lízať. Umne striedal naslinené prsty a jazyk. Penis mi síce neochabol, ale snažiac sa zachovať vzrušenie mi spôsoboval bolesť. Potreboval som preto trošku spomaliť. Oblízal som mu prsty a nežne ho pobozkal. Lízanie dierky nebolo vôbec odpudivé, priam naopak. Zmenená chuť v jeho ústach a chuť jeho prstov pôsobili afrodiziakálne a neskutočne vzrušujúco. Po chvíľke sa opäť venoval mojej dierke, tento krát si o ňu trel žaluď. Brázdil ním hore a dolu až nakoniec prekonal prvotný odpor a vnikol dovnútra. Neskutočne vzdychal a bolo vidieť, že si to užíva. Po pár prírazoch som cítil, ako sa mi plní dierka jeho semenom.

Vytiahol ochabnutý penis a jeho mrdka začala vytekať. Nevládal som dýchať, nevládal som stonať. Niečo tak príjemné som v živote nezažil. Vtedy som pochopil, že len muž môže dokonale uspokojiť iného muža, pretože dokonale pozná jeho erotogénne zóny. Zaspal som v jeho náručí a zobudil som sa až ráno, keď zazvonil poslíček s raňajkami. V izbe síce nebol, ale prečítal som si odkaz, že objednal raňajky a príde čoskoro. Stále som ležal v posteli nahý, kým poslíček pripravoval stôl. Mal na mňa dobrý výhľad a hádzal na mňa zvedavé pohľady. Bolo mi to jedno, nemal som sa za čo hanbiť. Najedol som sa, hodil som sprchu a izbu opustil. Predstavoval som si, aký asi musel byť prekvapený, keď sa vrátil a nenašiel ma tam.

Vrátil som sa do kaderníctva, aby som mohol referovať o dnešnej noci. Kaderníčka bola nadšená a ďakovala mi. Presvedčil som ju, že bude lepšie, ak sa s jej mužom budem stretávať častejšie. Takto ho budem môcť sexuálne uspokojiť, on sa zbaví depresií a neodíde od rodiny. Sľúbil som jej, že sa občas bude môcť zapojiť do našich hier.

Večer som išiel spolu s kaderníčkou domov. Hneď po príchode sme ja a jej muž na seba potmehúdsky hodili pohľady. Kaderníčka sa priznala, že naše stretnutie naplánovala a vôbec jej náš vzťah nevadí. Občasne sa stretávame dodnes a niekedy sa k nám jeho žena pripojí, ale vždy hrá v našom vzťahu „druhé husle“.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk36

- nie som dokonalý milenec,

- nie som kráľom večierkov,

- nedôverujem ľuďom a nevyznám sa v nich,

- ťažko nadväzujem známosti,

ale som čestný a úprimný človek

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

-1 #3 Odp.: Príbeh, ktorý napísal sám životzmetek 2018-04-22 22:25
Pořád jsem překvapován. Dal jsem body a sám jsem dostal záporné za hodnocení, ale už se přestávám divit. Příběh je fajn, bude pokračovat? Přimlouval bych se..., bylo to....příjemný?
Citovat
+6 #2 Odp.: Príbeh, ktorý napísal sám životThomasss 2018-04-12 10:06
Kezby takova byla i moje zena...ach jo. To bych ale nejdrive musel dospet do stadia, ze ji o tom vubec reknu...a na to odvahu proste zatim nemam. Hezka povidka...realna...k zamysleni...
Citovat
-2 #1 Odp.: Príbeh, ktorý napísal sám životzmetek 2018-04-11 07:46
Rozhodně lepší, než byl "Výcvik". Takže já body dávám.
Citovat