SLOVO REDAKCE

25. února 2017 | Milí čtenáři, v Čechách je pořád zima. Luhy a háje sužuje vichřice a déšť se sněhem, a proto je samozřejmě lepší zústat doma, udělat si čaj a číst Ostrovní povídky. Jak jinak si také vysvětlit úžasnou úrodu textů po Novém roce? Celkem 15 povídek za necelé dva měsíce, to je už víc než jen deštík nadcházejícího jara, to už je průtrž mračen. A abychom zůstali styloví, umícháme z toho tak trochu déšť se sněhem, loňským sněhem…discobolos

Ano, vyhodnocení ankety za minulý rok 2016. A kdo že tedy získal prvenství v souboji o prestižní odznáček ke své povídce? Tak tedy: v kategorii Romantika ocenění všeho čtenářstva získává… Saavik se svým Konopištěm! Gratulujeme! Kategorii Klasika zase neúprosně kralovalo Londýnské dobrodružství od FentyXXe – taktéž gratulace! A nyní kategorie nejobávanější: ve stylu Tvrďáren se na zlaté příčce umístila Nudistická ubytovna, kterou provozuje Filip Svlečený – blahopřejeme! A v Ostrovním světě zase pozornost upoutala výborná povídka Chci Toma od Paula, který chce Toma90 – skvělá práce, gratulace! Všem připínáme v tomto slavnostním okamžiku odznáčky k povídkám a doufáme, že takové ocenění pro vás bude dalším impulzem k tvorbě.

Zároveň ale chceme poděkovat všem autorům, kteří svými texty obohatili náš server v roce 2016. A pokud vás zamrzelo, že se zrovna vaše povídka neprobojovala na vrchol žebříčku popularity, nevěšte hlavu. Na tomto webu publikujeme jenom opravdu hodnotné texty, vybíráme je jako nejlepší z řady povídek, které každý měsíc do redakce dorazí. Vytváříme tak koláž povídek, z nichž každá je hodnotná něčím jiným – ta originalitou, ta dobrým příběhem, jiná zase dobře popsanou akcí nebo neobvyklou myšlenkou. Pomyslný odznáček připínáme tedy všem z vás, autorů!

A pokud i vy, čtenáři a uživatelé webu, cítíte, že byste chtěli redakci a celému projektu poděkovat, máme jednoduchý návod s mnoha způsoby, jak nás podpořit. Připomínáme, že celý web je zcela nevýdělečný, bez jediné reklamy a všichni lidé zde pracují jen z nadšení pro věc. Pokud se rozhodnete pro nějakou formu podpory, dejte nám o tom do redakce vědět, můžeme vás uvést na seznam podporovatelů.

Tak tedy: ceny jsou uděleny, děkujeme za pozornost a čtení a psaní zdar – gay fikci zvláště!

Vaše Redakce

Komentáře  

+2 #2 Odp.: Slovo redakce 20Saavik 2017-03-04 23:03
Zdravím všechny čtenáře, a taky děkuji všem, kteří mi poslali své hlasy.
Opravdu jste mne moc potěšili a doufám, že i já potěším Vás. Snad se Vám moje povídky budou dál líbit a budete se k nim rádi vracet.
Takže dámy, pánové, redakce, ještě jednou díky.
Citovat
0 #1 anketa povídka roku 2016Michal 2017-03-04 21:48
Tak jsem se konečně dostal k poděkování, které se sluší učinit: za mého ostrovana Paula děkuji za čtenářské hlasy přilepené ke všem jeho povídkám, stejně tak ale i díky moc za hlasy pro Policejní hlídku a V zajetí džungle z kategorie Klasika, protože si jich cením. Poděkování patří taktéž redakci, bez které by nic z toho nebylo. A poklonu smekám mým oběma spolupachatelům, neboť jsem si při psaní Chci Toma a V zajetí džungle neskonale užil. Gratulace míří k ostatním výhercům.
Citovat