SLOVO REDAKCE

18. března 2018 | Milí čtenáři, tak jsme to dali! První opravdu erotický gay román v Česku Vesnický závod spatří pod patronací Ostrovních povídek světlo světa! A je to také díky vám, vašemu zájmu o původní povídkový cyklus, vašim pozitivním i kritickým komentářům, které autory poháněly v tvorbě, a nakonec i vaší podpoře v kampani.

Hithit oslava

Autory teď čekají tři měsíce intenzivní práce na dokončení korektur, grafiky a sazby, domluva s tiskárnami a distributory a rozeslání výsledného díla včetně odměn všem těm, kdo přispěli. Jejich snažení můžete sledovat na stránkách knihy, kde si také můžete knihu nezávazně předobjednat, pokud jste kampaň nestihli. Držme jim společně palce, aby vše zvládli a aby se jim podařilo dostat knihu třeba i na pult vašeho oblíbeného knihkupectví.

Jak jsme slíbili, hned po skončení kampaně se konečně vrháme na zhodnocení minulého roku, kdy jsme na našem serveru publikovali 124 originálních textů. Na základě vašeho hodnocení jsme z každé kategorie vybrali 5 z nich, aby se utkaly v anketě Povídka roku 2017.

V kategorii romantických povídek tu máme prvotinu Dilema slovenského autora R. Povídku Chlapec v mé náruči nám přinesl náš stálý autor Hrášek. Kde je on, nesmí chybět ani Saavik se svou povídkou V dobách dávno minulých a nebo oba zároveň a jejich povídka Zdravý rozum. Pětici doplňuje Dušan se svým pátým dílem série Vzpomínek.

Kategorii klasických povídek otevírá série Dredař na treku od nového autora Kev1000, následuje rychlovka Na cestě taktéž nového autora XYZ2345. Oslava narozenin je zatím jediný počin autora Liongale, zatímco honzik92, autor povídky Vůně zpocených svalů, má kontě texty hned tři. Pětici autorů uzavírá Kashttan se svou sérií Zažehnutí.

Série Cukrová hora od Troyata otevírá kategorii tvrďáren. Následuje opět Hráškův dvojdíl Králíček a hned dvě Petříkovy povídky s poetickými názvy Nejlepší kámoši přinuceni k vzájemnému sexu a Teploušem proti své vůli. Další pokračování Nudistické ubytovny od Filipa Svlečeného pak celou kategorii uzavírá.

Pokud jste mezi těmito povídkami nenašli tu svoji nejoblíbenější, nezoufejte a už teď hodnoťte povídky, které se vám líbí, aby se tu v dalším roce objevily ony. Teď už ale hlasujte, ať můžeme co nejdříve vyhlásit vítěze!

S přáním brzkého jara,
Redakce