Gay povídky

  • Sinme
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace23. 4. 2024
Počet zobrazení560×
Hodnocení4.66
Počet komentářů7

Vôbec som nechápal, čo sa to so mnou deje. Prečo ma zasiahla taká emočná prázdnosť. Prečo mi zrazu na ničom nezáležalo. Bolo mi jedno, čo bude zajtra. Pozajtra. Aj ďalší deň. Mal som plán len na dnes. A môj plán zahŕňal Gabriela a sex. Veľa sexu. Najlepšie toľko, aby som mal dosť na najbližší mesiac. Ideálne na celý život.

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace21. 4. 2024
Počet zobrazení1233×
Hodnocení4.38
Počet komentářů8

Bylo to příjemné – na chvilku jsem zapomněl na vše, co se stalo, ale jediné, na co jsem nemohl zapomenout, bylo Danovo tělo. V tu ránu se probudil můj malý/velký přítel dole a byl úplně v pozoru, podíval jsem se na něj a v hlavě si vybavil celý ten osudný večer. Začal jsem si pomalu jezdit rukou po celém těle a přitom si představovat Dana. Dana, který mě svou velkou rukou hladil a uspokojoval mé tělesné touhy. Zajel jsem si rukou až k péru, pořádně jsem ho chytil a začal pomalu masturbovat a přitom lehce vzdychat. Nebylo to samozřejmě jako s ním, ale v ten okamžik moje fantazie hrála vším možným a přišlo mi, jako bych byl zpět na tom onom místě v tu osudnou noc. Palcem jsem si pomalu začal přejíždět přes žalud a cítil jsem, jak sebou lehce škubu při každém dotyku špičky mého žaludu, bylo to krásné, ale někdo chyběl, Dan!

  • maxim
Styltvrďárna
Datum publikace20. 4. 2024
Počet zobrazení953×
Hodnocení4.17
Počet komentářů3

Odpověď přišla brzo a já mám poslední vteřiny se rozhodnout, jestli to vezmu na wecka nebo uteču. Nadrženost vyhrává a já s měkkýma kolenama, ale pevným rozhodnutím razím směr hajzlíky. Vlevo stojí nějakej děda a vzadu vysokej týpek v modrý mikině. Jdu rovnou k němu. Tedy, čekal bych tu větší nával, možná odpoledne. Teď čerstvě po obědech to vypadá celkem klidně. Stoupnu si k tomu svýmu týpkovi, sáhnu do rozkroku. Vyndám péro a bylo by zbytečný předstírat chcaní. Z takhle naběhlýho bych nevyloudil ani kapku.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace19. 4. 2024
Počet zobrazení669×
Hodnocení4.48
Počet komentářů11

Bezvýhradně věřit, že vše, co se nám v životě děje, má nějaký osudový význam, je nebezpečné. Slepě se však spoléhat, že skutečnost je vždy až trapně prostá, je na druhou stranu jen spolehlivým receptem na to, jak po celý život nevycházet z údivu.

  • Isiris
  • Sinme
Stylromantika
Datum publikace16. 4. 2024
Počet zobrazení1227×
Hodnocení4.47
Počet komentářů13

Nedokážu popsat všechny ty emoce, co se mnou prohnaly, když jsem si během procesu zaučování se do mé nové brigádnické pozice šáhl do kapsy, abych se podíval, kvůli komu mi mobil už potřetí tak intenzivně vibruje – a z displeje na mě zářilo jméno tety Edity… Těch emocí bylo hodně, ale ani jedna nebyla příjemná, a důsledkem toho se mi na pár vteřin zastavilo srdce. Prostě strachem. Proč by mě jinak teta Edita tak naháněla, kdyby se Oliverovi něco nestalo?!

  • Darknes26
Stylklasika
Datum publikace14. 4. 2024
Počet zobrazení2108×
Hodnocení4.50
Počet komentářů4

Jenže vtom jsem uviděl, co je vedle: Danovo péro mohlo mít tak dvacet dva centimetrů, vypadalo jako druh nějakého hada – krásné, dlouhé, silné péro. Když jsem si uvědomil, že zase civím, tak jsem radši oči od jeho péra odtrhnul a zadíval jsem se před sebe. „To jo, strašně to uteklo, vím, že jsme se moc nebavili, ale je fajn potkat známou tvář. Hlavně i já jsem se strašně změnil. Usadil jsem se, zmoudřel, uklidnil se, aspoň doufám.“ S pohledem na mě mi řekl, jak je vlastně teď úplně jiný a zdá se dokonalý člověk, a to mu ani neberu, byl dokonalý, byl přímo nádherný. „A jej, něco se ti překrvuje,“ dodal a podíval se s úsměvem na mě. Já v tu chvíli nepochopil, co tím myslel, až jsem sám ve své ruce ucítil, jak je můj pták tvrdej jak kámen a pořádně mi v něm cuká.

  • P.Waits
Stylklasika
Datum publikace12. 4. 2024
Počet zobrazení1097×
Hodnocení4.70
Počet komentářů7

Každý z nás se jednoho dne nevyhnutelně potká se svým osudem. Jaké to setkání nakonec bude, záleží především na tom, zda před ním prcháte, nebo mu jdete naproti. Potkat svůj osud je totiž něco zcela jiného než se jím nechat překvapeně dostihnout.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace11. 4. 2024
Počet zobrazení2519×
Hodnocení4.58
Počet komentářů16

„Co to meleš? Ty si o mně vážně myslíš, že bych to táhnul se dvěma? Proč? Nemám čas ani na tebe, natož na dva chlapy! Nikdy, Syde! Pokud uznám za vhodné, že chci být s někým jiným, oznámím ti to dopředu a už se tě ani nedotknu. To jsem ti snad už řekl. My dva jsme se domluvili, že spolu žádné závazky mít nebudeme, přesto jsem monogamní. To, že jsem šel s kamarádem na koupák, ještě neznamenalo, že jsme si to v někde v kabince rozdali."

  • dexx07
  • Ed'
Styltvrďárna
Datum publikace9. 4. 2024
Počet zobrazení1943×
Hodnocení4.65
Počet komentářů18

Nakonec, nebylo to první dildo, který si na tý podlaze připravoval. Přestal jsem ho pozorovat a místo toho jsem pohledem následoval konec jezdeckýho bičíku, kterym Angel lhostejně přejížděl po potem zvlhlý kůži svýho klienta. Záda, boky, stehna, obliny vyšpulených půlek. A pak střed.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace8. 4. 2024
Počet zobrazení1155×
Hodnocení3.90
Počet komentářů0

Posedával jsem a občas vyhlížel z okna na hřiště. Za chvilku přiběhli ti dva kluci k topolu, co rostl před šatnami, vyndali ocasy a očůrávali ho. Kochal jsem se pohledem na dva moc pěkné kluky, ten vyšší měl hezký ocásek, takový normální, pěkně si ohrnul předkožku a mířil s ním nahoru. Druhý kluk, skoro o hlavu nižší, mi vyrazil dech. 

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace5. 4. 2024
Počet zobrazení1619×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Páťa si opět lehl na břicho a já začal. Přistoupil jsem za jeho hlavu a prsty zajel do jeho hustých hnědých vlasů, abych mu trochu promasíroval temeno a vůbec celou hlavu. Hned jak jsem to udělal, jsem si všiml, jak Páťovi naskočila jemná husina na zádech a trochu naježily chlupy na rukou. Masíroval jsem hlavu prstama a rozmasíroval krk, pak jsem si mezi palec a ukazováček dal ty jeho krásný uši a přejížděl tak po jejich okrajích, to už se mu chlupy naježily úplně a začalo se ozývat jemné vzdychání, což mi potvrdilo, že vše dělám naprosto správně.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace4. 4. 2024
Počet zobrazení2423×
Hodnocení4.65
Počet komentářů1

Následující dlouhé minuty pak stál v kuchyni a tiše se po ní pohyboval, snaže se uvařit tak, aby tím svého… svého Davida neprobudil. I to znělo zvláštně. Můj David. Nedovedl by to vyslovit. Můj pitomec, to to v podstatě kopírovalo. S přidáním trochy pošťouchnutí, které to oslovení nabízelo, se to ale zdálo daleko bezpečnější. Můj David – bylo to tak intimní. Říkal by tím, že je jeho se vším všudy. Jinak – že ho chce se vším všudy. Jako Davida. Jako toho, kým ve skrytu duše byl. A to on chtěl. Ale vyslovit to, to by nemohl.

  • S.Frei
Stylromantika
Datum publikace31. 3. 2024
Počet zobrazení808×
Hodnocení4.60
Počet komentářů3

“Vydal jsem se na cestu a všechno akorát posral. Nic z toho, co jsem znal, už nedává smysl. Přehodnocuji každou svou část a ničemu z toho již nelze věřit, je tu tak prázdno. Nezbylo nic, čeho se chytit, a to je horší než smrt. Naplň mě aspoň svým šílenstvím. Jen ať tu proboha nejsem tak sám.”

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace28. 3. 2024
Počet zobrazení2432×
Hodnocení4.78
Počet komentářů2

Davidovi se roztřásly ruce a začaly se potit, přesto byl schopný ještě promluvit a pozdravit ho. Nejraději by se otočil na podpatku a utekl, věděl ale, že by to byla hloupost a ukázka jeho slabosti. Bylo to tak dávno. David si celou dobu nalhával, že tato epizoda jeho života už na něj nepůsobí jinak než jen jako nepříjemná vzpomínka, ale když se nyní zblízka díval do těch šedomodrých očí, věděl, že i po těch letech má na něj vliv. „Rád tě vidím, Davide, moc ses za ta léta nezměnil. A jak se máte vy, Vavřinče? Tenkrát mně váš bratr zakázal si vás pozvat na kontroly, tak ani nevím, jak jste na tom zdravotně dál."

  • Saavik
  • Dušan Bartoň
Stylromantika
Datum publikace27. 3. 2024
Počet zobrazení2910×
Hodnocení4.93
Počet komentářů13

„Viděl jsem hodně mužů, protože jsem voják, viděl jsem i muže, se kterými jsem byl. Ale nikdo nebyl jako ty,“ řekl Glen. „Muž nečeká, až ho žena zavolá, vezme si ji, kdy on chce. Tak to děláme my. Ale budu si tě brát vždycky tak, aby se ti to líbilo.“

  • gold
Stylklasika
Datum publikace26. 3. 2024
Počet zobrazení3053×
Hodnocení4.65
Počet komentářů2

Adam stejně nereagoval, ležel na břiše, byl jenom v tričku a boxerkách, tak jsem ho začal zlehka hladit po stehnech. Na to už zareagoval, byl totiž hrozně lechtivý. Začal kopat nohama, cukat se a strašně se smál. „Prosím, nech toho, to hrozně lechtá, prosím, prosím, přestaň.“ Otočil se na záda. Chvíli jsem si hrál s jeho bradavkami, stáhnul jsem mu boxerky a začal jsem si hrát s jeho pérem, které bylo ještě v klidu. Strašně mě lákalo mít ho v puse a cítit, jak mi tam roste.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace21. 3. 2024
Počet zobrazení2402×
Hodnocení4.61
Počet komentářů2

Syd měl hlavu sklopenou, očima zkoumaje své ruce, nyní složené v klíně. Ta, za kterou jej David chtěl chytit, hořela už jen tím pocitem, že by ji mohl držet, srdce se mu rozbušilo, když se k ní blížil. Stále to cítil, přestože už se uklidňovalo a plameny ustupovaly. A stejně tak viděl všechnu lepivou bolest, která se odrážela ve světlounkých studánkách, dokud David sám nesklopil hlavu, snad aby se tak ubránil Sydovu chladnému pohledu.

  • gold
Stylklasika
Datum publikace19. 3. 2024
Počet zobrazení3093×
Hodnocení4.49
Počet komentářů3

A on si položil hlavu na moje rameno. Chvíli jsme tak mlčky seděli na sněhu a hladil jsem ho po zádech a po vlasech, když jsem viděl, že se tomu nebrání, spíš naopak, tak jsem se k němu naklonil a dal mu pusu na tvář. Adama to ani nezaskočilo a pak se naše rty přiblížily k sobě a začali jsme se líbat. Bylo nám úplně jedno, jestli nás někdo uvidí nebo ne.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace14. 3. 2024
Počet zobrazení2427×
Hodnocení4.72
Počet komentářů5

„Netvař se tak zmučeně," cvrnkl ho do čela, „vrátil se ti středobod vesmíru, konečně tvá duše opět najde klid. Nechceš si dát chvíli pauzu? Mám pro tebe překvapení, a to se ti dokonce bude líbit, protože to nemá nic společnýho s matikou ani fyzikou. Ne že by se ti ty líbit neměly, ale už jsem zjistil, že jsi tak trochu barbar. No tak, neksichti se," zašklebil se a natáhl se, aby mu trochu pocuchal vlasy. Už si zvykl, že se Davidův výraz při podobných slovech a úkonech tak akorát zhoršoval, nijak se tím tedy nezabýval a vytáhl krabičku.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace11. 3. 2024
Počet zobrazení1414×
Hodnocení4.38
Počet komentářů0

„Byli jsme spolu něco přes měsíc, stál mě spousty nervů, starostí, peněz, času a slz. A stále po něm toužím. Stále na něho myslím, snažím se ho z mysli vypudit, a tak si užívám, kde mohu, ale nic, stále se tam ve mně někde drží zuby nehty. Přestože vím, že si mé lásky nevážil, tak po něm toužím, stále. Vše bych mu odpustil, zapomněl. Navalil jsem si na sebe spoustu práce, učení a starostí, jen abych ho vytěsnil, aby mi nezbyla co jen milisekunda pro myšlenku na něho. Přijde večer a já brečím a usínám s myšlenkou na něj.“ Jirka mne objal a rukou hladil záda. Stékaly mi slzy. Toužil jsem po Andrém, chtěl jsem ho, vzal bych ho na milost? Nééé! Už né! Poroučel rozum.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace7. 3. 2024
Počet zobrazení2451×
Hodnocení4.77
Počet komentářů0

Davidovi se v ten moment rozšířily panenky a prudce vydechl. Neviděl v tom kusu kůže pomůcku, která byla vhodná na to, aby mu nespadly kalhoty – ne v tuto chvíli. Teď viděl před sebou jen svého svíjejícího se milence, který se mu snaží uniknout, aby se na svou krásnou oblou prdýlku dokázal v příští dny posadit. Rty měl najednou suché a musel si je svlažit jazykem. Celým tělem mu projela vlna touhy jako tsunami. Chtěl to! On chtěl, aby ho tím páskem seřezal.

  • Elve
Stylromantika
Datum publikace5. 3. 2024
Počet zobrazení2916×
Hodnocení4.84
Počet komentářů18

Odemkl dveře kolárny. Bylo tam. Jeho milované kolo. Od doby, co se téměř před třemi lety rozešli s Honzou, na něm seděl sotva třikrát. Koupili si je (stejná, jen v jiné barvě) chvíli před úplným koncem vztahu. Chtěli tehdy nové vybavení pro pokračování společných cest životem i Evropou. Pak se jeho partner bláznivě zamiloval do nového španělského programátora u nich v práci.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace4. 3. 2024
Počet zobrazení1557×
Hodnocení3.81
Počet komentářů2

Když jsem ulehal, pomyslel jsem na to, že je to první noc, co jsem u rodičů a budu spát sám. Najednou jsem uslyšel lehké zaklepání na okno. Odhrnul jsem závěs a za oknem se na mne culil Miro. Zašel jsem ke vchodu a otevřel dveře. „Možem ku tebe?“ zeptal se nesměle, trochu prosebně. „Poc daľej.“

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace29. 2. 2024
Počet zobrazení2414×
Hodnocení4.80
Počet komentářů4

„Nebudu vás zdržovat nijak dlouho," přisadil si Syd ještě, aby tak doplnil svého matikáře. „Dobře. Dobře, tak já na chvíli půjdu. Počkejte na mě před školou, jen si zabalím věci a hned jsem u vás," ujistil ho David. Syd s vítězným úsměvem na tváři zpražil pohledem Roberta a sebevědomě vyplul ze dveří. David stiskl pevně čelist, až se mu napnuly svaly na lících. Otočil se na Roberta a silně vycítil jeho nevoli. Jejich pohledy se prolnuly a ten Robertův zřetelně hlásal: „Ty ses zbláznil!"

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace28. 2. 2024
Počet zobrazení2947×
Hodnocení4.70
Počet komentářů13

„Na všechno zapomeň, co bylo. Jsme jenom my dva. Celej svět se svýma bolestma i radostma zmizel. Zbyly jen Včelíny obklopené vesmírem.“ Pomalu se vzájemně vysvlékali. Po každém kousku oděvu polibek. Seděli naproti sobě se zkříženýma nohama. „Jsme jako v buddhistickém chrámu lámové,“ usmíval se Ferda. „Ti se věnují rozjímání, modlitbám a dosažení nirvány. A to je odprostit se od lidské žádostivosti, takže žádné šukání.“