Díky, že přemýšlíš nad příspěvkem na provoz tohoto webu. Protože na stránky nechceme umisťovat žádnou reklamu, jsme na všechny náklady kolem správy serveru sami. Pokud nám chceš pomoct a spolupodílet se na dlouhodobém udržení tohoto jedinečného projektu, připravili jsme pro tebe PayPal darovací tlačítko. Budeme rádi za jakoukoli částku! Jako poděkování pro ty, co přispějí více než 100 Kč, přidáme hodnost "Patron stránek" do jejich profilu a jejich přezdívku uvedeme do seznamu podporovatelů na hlavní stránku. Nezapomeň uvést své uživatelské jméno zde na serveru do poznámky k platbě. Ale ať už zvolíš cokoli: hlavně podpoříš svoje Ostrovní povídky!

Přispívej pomocí PayPal darovacího tlačítka:

 



PayPal je světoznámá bezpečná a jednoduchá metoda k darování peněz. Použít můžeš svoji platební kartu, nebo přímo účet na PayPal. Při platbě kartou můžeš zadat e-mailovou adresu použitou při registraci na náš server a libovolné jméno i adresu. PayPal si účtuje za každou platbu poplatek 10 Kč + 3,4% z částky, uvaž tedy, jaké částky má smysl posílat. Pokud by ti služba PayPal nevyhovovala a chtěl bys použít bankovní převod, můžeš nám napsat a my ti pošleme bankovní údaje. Podpořit náš můžeš samozřejmě i jinak než finančně. V případě jakýchkoli dotazů či problémů s platbou nás neváhej kontaktovat. Všem dárcům děkujeme!