"Ostrov" je ostrovní stát v subtropickém pásmu s velmi specifickým obyvatelstvem. Mohou ho totiž obývat jen muži starší 15 let libovolné rasy či vyznání, kteří musí dodržovat jeho přísné zákony, které jsou ale vykoupeny mimo jiné velmi vysokou životní úrovní díky místní rozvinuté ekonomice, nádherné přírodě a spoustě zábavy.

Hlavním právem a zároveň povinností Ostrovana je sexuálně si užívat s ostatními obyvateli podle definovaných pravidel. Nejdůležitější roli při jejich uplatňování hraje komplikovaná hierarchie, v níž je určena pozice každého Ostrovana na základě jeho věku, krásy, erotické aktivity a společenského postavení. Tato struktura má tvar pyramidy a zajišťuje právo výše postaveného Ostrovana na sex s níže postaveným a určitou všeobecnou životní úroveň. Každý kluk či muž se časem může v této hierarchii pohybovat směrem nahoru či dolů - a to splněním nebo naopak porušováním určitých podmínek. Ty jsou relativně komplikované a subjektivní, ovšem obecně se dá říci, že velmi pozitivně působí například živelné a časté sexuální kontakty a dobře vypadající tělo, naopak záporným aspektem bývá odmítání povinnosti k sexuálnímu kontaktu nebo rezignace na snahu o lepší a lepší postavení - to může vést časem až k nucenému opuštění Ostrova. Jinak je ovšem pohyb po pevnině svobodný, krátkodobé opuštění Ostrova bez dobrého důvodu je ale přísně regulováno. Více se o zákonech panujících na Ostrově dozvíš v sekci Ostrovní zákony.

Ostrov má velmi bohatou historii, ale pro jeho současnou podobu byl prvním impulsem záměr příslušníka světové mocenské elity. Toho již nebavilo udržovaní kontaktů s ostatními příslušníky jeho třídy a přetvařování kvůli své sexuální orientaci, v těchto tradicionalistických kruzích stále neakceptovanou, a tak využil svého vlivu a provedl za pomoci svých korporací převrat, po němž za pomoci podobně smýšlejících expertů vytvořil z Ostrova daňový a sexuální ráj. Další informace o vzniku a rozvoji Ostrova do dnešní podoby nalezneš v sekci Ostrovní historie.

Ze začátku tedy ekonomiku Ostrova poháněly finanční a daňové spekulace. Se zvyšujícím se počtem obyvatel akceptujících postupně vytvářené zákony začaly prosperovat další odvětví ekonomiky. První se rozvinul erotický průmysl exportující fotky, videa a příběhy místních pro všechny tam venku, kdo chtěli vidět opravdu reálný sex a ne studiové přetvářky. Následovala vlna přísně regulovaného turismu - ten byl mimořádně úspěšný, protože nikde na světě neexistovala taková koncentrace nádherných a povolných kluků. Ti byli v obou případech motivováni postupem v hierarchii. Nakonec se začalo exportovat vše, co se nějak týkalo obyvatel Ostrova, včetně jejich použitého spodního prádla, erotických i běžných předmětů s motivy skutečných kluků i samotné země. Více o tom, jak je možné ekonomicky udržet společnost Ostrova, vysvětlujeme sekci Ostrovní ekonomika.

Na Ostrově se nachází několik měst, větší množství vesnic i samostatná stavení v přírodě. Vše je dobře propojeno systémem silnic, železnic, lodních cest a malých letišť, výborně organizovaná veřejná doprava zaručuje přepravu z jednoho místa na Ostrově na jiné během jediného odpoledne. Na menším ostrůvku jen pár kilometrů vzdáleném od jižního pobřeží se nachází mezinárodní letiště s hotely, kancelářemi a konferenčními centry, kde platí běžné (například evropské) zákony a který slouží jako spojení s okolním světem pro lidi, kteří nechtějí akceptovat pravidla země. Povolení i ke krátkodobému pobytu je, jak lze očekávat, předmětem velkého businessu a nebo dobře promyšlené nabídky pohledným a schopným klukům. Noví obyvatelé na Ostrov přijíždí lodí nebo malým letadlem a provází je přísné několikanásobné kontroly. Více o demografii a imigraci se lze dočíst v sekci Ostrovní osídlení.

Díky ideální poloze Ostrova zde panuje velmi příznivé klima s poměrně stabilním počasím a celoročními průměrnými teplotami mezi 15°C a 30°C. Kromě všeobklopujícího moře s pobřežím lemovaným různými druhy pláží se ve vnitrozemí nacházejí tropické lesy, savany, jezera, říčky, a dokonce i hory. Není tedy žádný problém vyrazit z města na několikadenní výlet a užívat si (nejen) nádherné krajiny. Další popisy přírody, geografie a klimatu najdeš v sekci Ostrovní příroda.

Prakticky veškerá zábava na Ostrově je nějak spojená se sexem. Ovšem nenechte se mýlit - i zde je možné najít vysoké kulturní počiny, ale přeci i v opeře mohou být všichni účinkující včetně orchestru nádherní nazí kluci. A teprve potom je to ten pravý kulturní zážitek. Mimo jiného, velmi oblíbená jsou tu divadla, kina, nejrůznější sportoviště, vycházejí tu noviny, časopisy, hraje zde několik rádií, a dokonce mají obyvatelé i televizní stanice s vlastní tvorbou. Jednou za rok se tu pořádá antická olympiáda v tradiční formě, ale i ve zcela nestandardních disciplínách. Přístup na internet je, jak dává tento web tušit, neomezený, jedinou zásadní regulací je zákaz používání jakýchkoli záznamových zařízení pro neoficiální účely. To je také důvod, proč tu nikdy neuvidíte žádné fotky Ostrova (a bohužel ani Ostrovanů) kromě těch z oficiálních kanálů. Více o tom všem na vás čeká v sekci Ostrovní zábava.

Po přečtení předchozích odstavců můžeš být naprosto nadšen nebo také úplně znechucen tím, co Ostrov je a jak funguje. Pro ty první tu máme zaručené návody, jak se na Ostrov dostat, pro ty druhé pokus ospravedlnit tento koncept. Všichni ale jistě část svého naleznete v sekci Ostrovní dilemata.

Nakonec ještě musíme zmínit, že v každé sekci se nachází nejenom suchý popis fungování naší nezvyklé společnosti, ale také spousta reálných příběhů sesbíraných od našich spoluobyvatel vážících se k danému tématu. Pro rychlé zobrazení všech povídek z Ostrova stačí kliknou na Ostrovní povídky.