Gay povídky

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace21. 10. 2024
Počet zobrazení792×
Hodnocení4.59
Počet komentářů1

Stoupl jsem si tedy vedle něj, a on si teprve v tom okamžiku všimnul, že už mám úplně tvrdého čůráka a trčí mi dopředu jak stožár. S leknutím se na něj podíval a zůstal jako zkamenělý, asi ho ohromilo mých dvacet čísel, anebo nikdy neviděl dospělého ptáka v akci. Jeho reakce byla překvapivá, strhnul ze sebe trenky až po kolena a vyndal ten svůj kolík a začal si ho zuřivě mastit. 

  • Mike33
Stylromantika
Datum publikace19. 10. 2024
Počet zobrazení874×
Hodnocení4.34
Počet komentářů5

Bola neskorá jeseň a mesto už dýchalo chladom. Filip sa opieral o lavičku pri rieke a sledoval, ako sa posledné listy opadávajúce zo stromov neodbytne držia konárov. Voda plynula pokojne, presne tak, ako to mal rád – len on a jeho myšlienky. Jeho život bol posledný rok ako ten pád listov – pomalý a nevyhnutný. Niekde v hĺbke cítil, že niečo chýba. Niečo, čo by zaplnilo prázdno, ktoré sa usadilo v jeho srdci. 

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace18. 10. 2024
Počet zobrazení1409×
Hodnocení4.73
Počet komentářů4

„Někdy mám vážně dojem, jako byste mnou manipuloval. Řeknete nějakou naprostou netaktnost, která mi zvedne tlak, a pak přede mě postavíte půlku mého oblíbeného pekařství, půl dne nato naprosto dorasujete mé psy, a abych vám za to neutrhl hlavu, raději skočíte do Dřišťálu,“ vyčítal mu, zatímco mu opatrně otíral krev z obličeje i krku. Moc to nepomohlo, ale stejně mu kapesník vtiskl do dlaně, ať si ho může přiložit na ranky.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace17. 10. 2024
Počet zobrazení1773×
Hodnocení4.91
Počet komentářů6

Tak to jsou muka. Sakra copak on to necítí? Po líbání měl Franta pocit, že mu prasknou koule. Taky když Lukáš usnul, opatrně vstal, šel ke kmenu jabloně a stačilo pár tahů prsty a úleva byla sladká. Jenže mnohem sladší by byla, kdyby místo na kůře stromu skončila úplně jinde. Vrátil se. Hoch ležel za jeho zády. Přisunul se blíž. Jedna ruka skončila ve vlasech, druhá na Frantových prsou. Snad časem.

  • Tychob
Stylklasika
Datum publikace16. 10. 2024
Počet zobrazení1787×
Hodnocení4.72
Počet komentářů5

Na konec ledna bylo několik lidí od nás z práce domluveno, že si vyrazíme na víkend na hory do jednoho penzionu v Jizerkách. Jak to tak bývá, čím více se termín blížil, tím více lidí odpadávalo. Nakonec jsme zůstali s Viktorem sami, ale řekli jsme si, že nebudeme dělat Zagorky a pojedeme sami dva. No vlastně jsme si i potvrdili, že jsme i rádi, že odpadli i poslední dva zájemci a díky tomu budeme mít víc času na sebe. Já se nemohl dočkat a zdálo se, že i Viktor se opravdu těší. Dokonce se mi přiznal, že se těší, že si zase spolu užijeme v klidu tak jako v létě, a jestli mi nevadí, že mi to říká takhle na rovinu, že si připadá jako nadržený prase.

  • Isiris
  • Juli
Stylromantika
Datum publikace15. 10. 2024
Počet zobrazení705×
Hodnocení4.87
Počet komentářů10

„Honzo, tak toto je Julián, jeden zo študentov, ktorého budete od zajtrajška učiť… Julián? Julián, mohli by ste nám venovať pozornosť?“ Asi osmnáctiletý, na první pohled sympatický blonďák přestal hrát a překvapeně se k nám otočil: „Čože…? Ah, dobrý deň, ja… nepočul som vás prísť…“ A začal zmateně těkat očima mezi ředitelkou a mnou. „To nevadí,“ usmála se na něj ředitelka. „Julián, chcem vám predstaviť pána učiteľa Mareše, od zajtrajška vám bude dávať lekcie klavíra namiesto učiteľky Karasovej…“

  • P.Waits
Stylromantika
Datum publikace14. 10. 2024
Počet zobrazení1633×
Hodnocení4.85
Počet komentářů6

To vše v Radimovi vykrystalizovalo v dosud nepoznanou nejistotu, ten muž, přestože byl téměř o generaci starší než on, ho prostě a jednoduše eroticky přitahoval, navíc způsobem, který až dodnes nepoznal a kterému nerozuměl. Prohlížel si jeho tělo a hledal na něm nějaké znamení, něco, co by ho polidšťovalo, něco, co by vysvětlovalo krev Radimovi divoce pulsující ve spáncích a povážlivě nejen v nich, a něco, co by zároveň vyjadřovalo i jakoukoli emoci stojící za zachycení. Kromě nesouměrného ostrůvku řídkého porostu pubického ochlupení a až nepřirozeně masitého penisu, který se v chomáči dlouhých hustých chlupů i s plným šourkem ledabyle povaloval na hraně lehátka narychlo ráno sestaveného z dřevěných palet pokrytých bílým prostěradlem, však neviděl nic, co by mu napovědělo, nic, co by alespoň trochu jeho pocity vysvětlilo.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace13. 10. 2024
Počet zobrazení2748×
Hodnocení4.90
Počet komentářů12

Marťas mi taky kladl na srdce, že se nemám bát zavolat jeho rodičům, že mi pomůžou. A jestli jim neřeknu, tak mi do smrti smrťoucí bude dávat pohlavky. Dobrý vědět. Nevím, jestli to využiju, jeho rodiče znám, to jo. Peníze ale od nikoho nechci, vydělám si. A na přespání v Praze mám teď novýho dědu. A ten je fajn. Možná spíš, jestli se vyznaj v takovejch těch papírováních. No uvidíme. Tralala, tralala, tralala. Poskakoval jsem si zas po chodníku cestou do práce, a vtom telefon.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace11. 10. 2024
Počet zobrazení2644×
Hodnocení4.68
Počet komentářů6

Damian pozoroval jeho soustředěný výraz a opět ucítil tu nevinnou vůni dětského oleje. U posledního knoflíku se Eduardovy prsty lehce dotkly Damianova krku. Téměř neznatelné pohlazení však mělo za následek husí kůži a Damianovi se rozšířily oči. Zhluboka se nadechl. Ucítil i jemnou vůni heřmánku a na chvíli ho popadlo neodbytné nutkání vklouznout mu prsty do vlasů, aby zesílila. Ztuhnul. Když se jeho asistent narovnal, aby zkontroloval svou práci, Damian se mu zadíval do tváře. Před sebou viděl jen tuctového mladíka s přerostlými světlými vlasy, malým nosem, bledými rty, které měl mírně našpulené, jak se soustředil na svůj úkol. Poodstoupil od něj na krok a mírně se zamračil. Eda mu pohled opětoval s kapkou nepochopení. „Máte nakřivo pěšinku. Počkejte.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace10. 10. 2024
Počet zobrazení2754×
Hodnocení4.80
Počet komentářů8

Jeho nastávající milenec se trochu bál. Číst si o tom, to je všechno jiné, ale couvnout už nemůže ani nechce. Cítil jemné masírování. Pak jeden prst, který se pomalu klouzavě dostával dovnitř, přidal se druhý a pak ucítil pronikající penis. Leželi na boku. Michal nadzvedl Františkovu nohu a zrychlil. Ten začal vnímat pohybující se penis jako vlny šířící se tělem. Rychle si zvykal na dosud nepoznaný pocit. I pulzující výstřiky byly krásné. Jeho partner si ho vytáhl výš a během chvíle mu dopřál pocit vrcholu svými ústy.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace7. 10. 2024
Počet zobrazení478×
Hodnocení4.50
Počet komentářů4

Vykračovali jsme slunnou Paříží jako toreadoři a stahovali na sebe pozornost. Kruci, ocas mi z toho šel prasknout. Lidé nám mávali a volali „TORO, TORO, TORO“. Na oplátku jsme jim také zamávali. Procházeli jsme mostem přes ostrov, kde stál Chrám Matky Boží, byl tam nespočet turistů, ozvalo se hromadné cvakání závěrek foťáků.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace6. 10. 2024
Počet zobrazení2692×
Hodnocení4.84
Počet komentářů14

Taky je dost otevřenej, jednou na firemním večírku se přiopil a nechal se slyšet, že mu to přetejká z koulí a že je stále ve věku, kdy je mu jedno, do jaký díry ty vidle zapíchne. Otvory naštěstí nevyjmenovával. Všichni si asi mysleli svý. Bude to nějakej obecní pomrdávač. Postavu teda má jak plemennej bejk. Takovej tmavej typ, černej jako nějakej Arab nebo Maďar, ale je to myslím Slovák jak poleno. Taky to nemá zadarmo, dost na sobě maká, sportuje, ale něco tam vázne. Šel jsem na záchod kolem šaten a viděl jsem v zrcadle výjev. Až mi to přišpendlilo nohy. 

  • Isiris
  • Sinme
Stylromantika
Datum publikace5. 10. 2024
Počet zobrazení804×
Hodnocení4.88
Počet komentářů11

„Ahoj, Oli!“ oplatil jsem mu pozdrav – a rovnou jsem přešel k věci: „Můžeš mi prosím tě vysvětlit, čo si tým chcel povedať?“ Nějakým způsobem mě totiž ty jeho čtyři slova podráždily, nemohl jsem si pomoct, ale zároveň jsem na něj nechtěl hned spustit moc zostra, a tak jsem to celý zkusil zjemnit tím, že jsem tu otázku zaobalil do mnohem měkčeji znějící slovenštiny. „Čím…?“ zkusil Oliver hrát o čas – zjevně už i jemu došlo, že tím posledním vzkazem trochu přestřelil.

  • Alianor
  • King of Deathtown
Stylromantika
Datum publikace4. 10. 2024
Počet zobrazení2645×
Hodnocení4.74
Počet komentářů4

Než se Damian stihl vzpamatovat, Eduard už pohotově otíral pár téměř neznatelných skvrn v jeho rozkroku. Pocítil tlak na své mužství a napjal se. Přichytil jeho ruku, silně ji stiskl a odtáhl od svého poklopce. „Co si to… pro Kristovy rány, běžte mi z očí, nebo vám ublížím!“ sykl výhrůžně, pustil jeho ruku a odstrčil jej od sebe, aby ho snad nenapadlo se k němu znovu přiblížit. Mladík ani nemukl, sebral košili a rychle za sebou zavřel dveře. Damian se úlevně sesunul na křeslo a vydechl. To nemohla být pravda! Tohle se prostě nedělo. Byl nejspíš v nějakém špatném snu, ze kterého se nemohl probudit. Byl konsternovaný a zděšeně si uvědomil, že zběsilá touha jeho asistenta jej očistit měla následky. Pár tahů po lehké látce společenských kalhot dolehlo až k jeho penisu a probudily ho. 

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace3. 10. 2024
Počet zobrazení2674×
Hodnocení4.87
Počet komentářů4

Za mračny se prokousával srpek měsíce. Kluci měli všechno připraveno. Láhev šampusu stála venku na stolku. Dvě sice jen obyčejné sklenice stříbřil měsíční svit. Filip sledoval hodinky. Korková zátka bouchla a vyletěla někam do sněhu. Z údolí pod nimi se ozývaly rány a k obloze mířily spršky ohňostroje. Připíjeli si a přáli k Novému roku.

  • Ed'
Stylromantika
Datum publikace2. 10. 2024
Počet zobrazení2525×
Hodnocení4.80
Počet komentářů9

Byla neděle, místo na zaparkování našel téměř hned a jen pár kroků od svého cíle. Zastavil se u výlohy zavřené prodejny kožené galanterie a několik chvil předstíral, že pohledem vybírá novou aktovku, pak rychle otevřel přilehlé neoznačené, černou neprůhlednou fólií zaslepené dveře, prošel jimi a spěšně za sebou opět zavřel. V malém prostoru zádveří, který skrýval vlastně jen další, tentokrát již firmou i otevírací dobou označený vstup, vyhledal očima zvonek, a především oko kamery nad ním. Zhluboka se nadechl a zazvonil.

  • Bamira
Stylklasika
Datum publikace30. 9. 2024
Počet zobrazení513×
Hodnocení4.61
Počet komentářů3

„No a takto som svojmu manželovi dohodila partnera, všetko bolo v najlepšom poriadku, než Ivan pred rokom ochorel a bol to rýchly nástup i priebeh a žiadna nádej. Obaja sme veľmi oplakali jeho odchod, svojím spôsobom som ho tiež milovala. Miloval môjho milovaného a dával mu radosť a on ju zasa dával mne.“ Unaveně si vzdechla. „Marek teraz nemá partnera a ja vidím, že mu chýba. Videla som ako sa na teba pozerá, je tebou uchvátený.“ „A ty, Juditka, chceš, aby som mu nahradil Ivana?“ Přikývla se slzami v očích. Ta žena ho musí nesmírně milovat, když se takto poníží a dohodí mu milence.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace29. 9. 2024
Počet zobrazení2663×
Hodnocení4.87
Počet komentářů7

Ach jo, takovej vyplašenej roztomilej pidižvík. Kouká, jak kdyby mu ulítly včely. Není to takovej sebevědomej boreček. Ježíš, ve mně se to mele, to mě ale pěkně sere. Protože nejraději bych ho asi… pohladil? Na druhou stranu bych ho raději neměl na očích. Ufff. Já to věděl, že sem nepatří. Ne kvůli němu, ale kvůli mně. Třeba vůbec není na kluky. Třeba má někde nějakou lásku a je s ní šťastnej. Prý „dobře, pane Ondro”… No tak ty jo, to nebylo jasný, že si máme tykat? Dobře, já mu teda tykat budu! Jsem šéf, a ještě starší, jestli to nepochopil, jeho problém. Sklouznu po něm pohledem a kývnu na jeho nohy.

  • Sinme
  • Isiris
Stylromantika
Datum publikace28. 9. 2024
Počet zobrazení1082×
Hodnocení4.66
Počet komentářů9

Rozbehol som sa k nemu a vrhol sa mu do náručia. Objal ma prekvapivo letmo a to sa mi zdalo podozrivé, tak som sa odtiahol a pozrel do jeho prekvapenej tváre. „Tys přijel bez věcí?“ spýtal sa zaskočene. „Sakra,“ vyprskol som a bežal si nazad do autobusu pre svoju cestovnú tašku. Našťastie tam na mňa čakala. Tentokrát som vystupoval so sklonenou hlavou. Pripadal som si trápne. Usmial som sa, až keď ma Gabriel pevne objal a zašepkal mi do ucha: „No co, oblečení beztak nebudeš potřebovat. Asi je ti jasný, že většinu času strávíš nahej…“

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace27. 9. 2024
Počet zobrazení2676×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Toho chlapce přijmeš na místo svého asistenta, nebo se můžeš rozloučit se svým křeslem ředitele. Společnost pořád ještě vlastním já a mohu ji předat klidně Viliamovi…“ Damian se nejdřív uchechtl a pak se začal hystericky smát. „Magdaleno, vypila jsi moc vína! Myslím, že nevíš, co mluvíš.“ „Tak, a teď toho mám právě dost! Jsi drzý spratek a začínám litovat toho, že tě Vladimír nedržel víc zkrátka. Kdyby tě teď slyšel, byl by z tebe zklamaný. Velmi zklamaný! Jestli tomu klukovi tu smlouvu nedáš, udělám, co jsem řekla. Tvůj bratr po tobě převezme místo a bude jen na tobě, jestli budeš chtít zůstat jako společník a běžný zaměstnanec.“ Z očí jí sršely jiskry, popadla kabelku, zvedla se a mezi dveřmi ještě promluvila: „Zítra spolu po stání zajdeme na oběd, ty mi řekneš, jak ses rozhodl.“

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace26. 9. 2024
Počet zobrazení2939×
Hodnocení4.76
Počet komentářů3

Filip odložil hrníček, vyšel ven pod stříšku, ulitu šnečka přendal za stružku do mechu, stáhl tepláky na půl žerdi. Miloši nezbylo než se dívat na krásné půlky zadečku a to, co držel v ruce, ho docela rozhodilo. Znervózněl, ale zároveň cítil vzrůstající vzrušení, kterému se nedalo ubránit. Filip byl docela atraktivní typ s těmi jeho kudrlinami. Jen se pomalu vkrádal strach, jestli všechno třeba není jen hra.

  • Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace24. 9. 2024
Počet zobrazení2909×
Hodnocení4.48
Počet komentářů2

Přetáhl jsem mu jeho triko přes hlavu a najednou jsem měl před sebou toho největšího mrdáka, svalnatého, chlupatého chlapa, který vzrušeně dýchal a chtěl to, co já. Podívali jsme se rychle na sebe a vrhli se na to. Strhnul ze mě triko a já mu pomohl zbavit se mých jocksů. Jednou rukou si stahoval kraťasy zároveň s boxerkama. Najednou ležel na mně, nahý a chvějící se. Líbali jsme se zuřivě a já cítil, jak se dole o sebe třou naše ztopořená péra.

  • Pirat
Stylklasika
Datum publikace22. 9. 2024
Počet zobrazení2815×
Hodnocení4.85
Počet komentářů11

Nespustil jsem z něj oči. On se postavil, slez dolů a začal se předvádět. Vlnil se, pohupoval bokama a koukal na mě. Ukazováčkem jsem zatočil ve vzduchu a on pochopil a otočil se. Výstavní zadek, vlnit se nepřestal a já koukal na ty půlky, jak se vrtí a pohupujou. Už jsem byl taky tvrdej. Vstal jsem, postavil jsem se za něj a dlaní jsem ho chytil za bříško a připlácl k sobě. Ve svých slabinách jsem cítil jeho vlnící se půlky. To vlnění se přeneslo i na mě. Otevřely se dveře, barman šel polejt kamínka vodou asi s nějakým eukalyptem. Chvíli na nás koukal a my se vlnili, jak kdybychom mu hráli nějakou lajfšou v bordelu. Myslím, že v sauně asi už nikdo jinej nebyl. Byl jsem přiopilej a nadrženej. Hladil jsem to zpocený tělo.

  • King of Deathtown
  • Alianor
Stylromantika
Datum publikace20. 9. 2024
Počet zobrazení2709×
Hodnocení4.58
Počet komentářů7

Eda si spěšně prohlédl muže, snad stejně vysokého, jako byl on sám. A nutno podotknout, Eda byl prcek. Muž jej pozoroval asi stejně nechápavě jako Eda jeho. Co tu dělal? No, alespoň nepřišel pozdě jediný. Díky bohu. To by bylo trapné. „Ahoj! Fuj, můžu si sednout?“ zeptal se spěšně, to už si ale sedal do křesílka v rohu místnosti a zcela ignoroval velikou židli naproti masivnímu stolu. Plátěná taška s bouchnutím dopadla vedle jeho nohou. Knihu už v tu dobu držel v ruce. Ještě než si začal číst, vzhlédl k mladíkovi. „Netušíš, kde je… asi táta? Mám tu s ním mít pohovor. Na místo jeho asistenta. Pan… Kraus? Jméno teď nevím, třeba zjistím z nějaké vizitky. Venku nebyly lavičky. Nebudu rušit, dělej si, co potřebuješ,“ řekl, oči zabodávaje do řádků před sebou. S knihou v klíně a s vědomím, že proti němu nesedí matka, jako by byl jiný člověk. Bylo zvláštní, o kolik klidnější byl s někým zcela cizím.

  • Max Remotus
Stylromantika
Datum publikace19. 9. 2024
Počet zobrazení2716×
Hodnocení4.86
Počet komentářů4

Vstali, Roman chytl svého chlapce jako tehdy, přejížděl rukama po jeho bocích a ramenech. Rozepínal knoflíčky košile, zajel pod tričko a sundal ho. Rozepjal pásek, zip kovově zachrčel. Otíral se celou hlavou o klín svého partnera. Cítil pomalé vzrůstání na látce slipů. Zajel prsty pod ně a pomalu je stáhl. Couvli k posteli, jemně Standu posadil. Nechal jeho ruce ve svých vlasech, zatímco se sklonil.