Medailonek
Ptáte se na medailonek? Na krku mám jeden, je v něm čert. Ten z Tazzmánie. Medajlonek ale měl být asi o mě, ne o mém krku. Na krku mám tedy i jiné věci, třeba téměř čtyři křížky. Zatím mě však netíží, i když tahle doba se zcela tiše a podloudně blíží a až se načne další křížek, jistě o něm budu dobře vědět nejen v kolenou, ale i na duši.
Postava
Postava. Ta má je lehce korpulentní, ta literární je svěží jako laňka, plná ideálů a lásky. Uvnitř mých řádků jistě bude nejednou vystrkovat růžky, všechny postavy z ní jistě budou míti nejméně jeden kousek a zcela dozajista nejen ten nejrůžovější nebo nejsladší.
Charakter
Charakter mám ryze olezlý, jako dobře zakalená ocel však jen na povrchu, uvnitř jsem pevný jako skála a křehký jako odkvétající poupě v smršti městského uragánu točícího se mezi panelovými domy i zelenými parky.
Záliby
Záliba bude zřejmá z prvních řádků mých povídek. Zálibně se shlížím v mladické kráse a dokonalosti, nerozvážnosti a touze, kráse a vzrušení. Libě si užívám každého doušku, který mi přináší a želím čeho se mi hned nedostává.
Sexuální preference
Preference jsou jako záliby, libuji si v mladém víně, které okusuji a vychutnávám každé jemné bobule, která se ještě nestihla zvrásnit a pokysnout.
Minulost
Minulost je tam, kam ji osud odvál a tam ji nechávám. každý by měl a vzhlížet kupředu k budoucnosti dobře si vědom, že zapsaná zůstává často karmínovou barvou hlubokými šrámy na duši.