• Unai
Stylklasika
Datum publikace24. 8. 2017
Počet zobrazení3437×
Hodnocení2.47
Počet komentářů0

Na vejšce, když je člověk kolikrát zavřen na pokoji sám jen tak s učením a není ani zrovna nikoho, komu by se chtělo vyrazit na jedno, tak se hlavou honí celá řada věcí. Když jsem jednou takhle zase zůstal osiřelý, bezcílně při brouzdání na netu jsem se přihlásil k chatu. Po nějaké chvíli jsem si začal dopisovat s jedním starším klukem, který, jak jsem se dozvěděl, bydlel na druhém konci sídliště, co jsem měl privát. Po krátkém psaní jsme se dohodli, že bychom se pro odreagování mohli vidět. Byl jsem vzhledem k tomu, že to bude, tedy pokud to bude, mé poprvé s klukem, dost nervózní, tak jsem spíše preferoval návštěvu u něj. S tím souhlasil, a tak jsme se domluvili na čase a na místě.

Cestou přes sídliště mi hlavou letěla celá řada myšlenek, co bude, jaký bude, nemám to otočit. S těmito myšlenkami jsem došel až před vchod a zazvonil. Po chvíli dorazil, jen letmo jsme se přivítali, neřekl moc slov a hned, že mám jít za ním. Šel jsem za ním do bytu. Když jsem se zouval, on odešel do ložnice, když jsem tam pak vešel také, seděl u počítače, kde si pouštěl porno a přitom si ho již honil. Byl jsem nervóznější, než jsem sám čekal, ale už jsem tu, tak přece neodejdu. Než jsem si cokoliv více stačil uvědomit, řekl, abych šel k němu. Když jsem přišel, jen jsem koutkem oka stačil kouknout na obrazovku monitoru, a už mi chytnul hlavu a vrazil si ji do klína. Asi z překvapení jsem se vůbec nezmohl na jakýkoliv náznak odporu. Přiměl mě si ho vzít do pusy, a já tak poprvé někomu kouřil ptáka.

Když už to trvalo déle, naznačil, že se přesuneme, a lehl si na postel, mne vzal s sebou a zase mně vrazil hlavu do jeho rozkroku. Během toho se pomalu svlékl, a jak chtěl, tak já taky. Ani jsem pořádně nevěděl, co dělá, a najednou mi začal hladit zadek a vlhkým prstem s lubrikantem mi začal vjíždět do díry. Byl jsem úplně mimo, nevěděl jsem co dělat, tak jsem držel a pokračoval v kouření, kleče u jeho postele. Pak vstal, já zůstal tak, jak jsem byl, klekl si za mne, a než jsem si opět stačil cokoliv více uvědomit, začal mi ho poměrně razantně tlačit do zadku. Po chvíli už byl tam a začal přirážet. K mému velkému překvapení, poté co jsem se trochu vzpamatoval ze šoku, jsem si uvědomil, že to zas tak nepříjemné není, ba naopak. Po chvíli mne vyzvedl na postel, kde jsem ležel na břiše, on stále pokračoval leže na mne v přirážení.

Zmocňoval se mne zajímavej pocit, že vím, že dělám něco, co bych asi nemusel, ale že je to dost příjemně vzrušující, jak mi to také dokazoval můj nástroj, který už byl pode mnou dost v pozoru a vtlačen do postele. Po nějakém čase přestal, otočil mne na záda, zvedl mi nohy a pokračoval v přerušené práci. Během toho mi nejprve lehce a pak víc začal honit ptáka. To už bylo na mne moc a já po chvíli slastně vyvrcholil. Po několika okamžicích zrychlil své přirážení, poté ho vyndal a udělal se mi na břicho. Chvilku jsem tam tak ležel, pak mi řekl, kde je koupelna, kde jsem se opláchl, bez větší rozpravy se se mnou rozloučil a já vyrazil zpět na privát. Zpět, jen opět s řadou myšlenek a nyní již také příjemným a zvláštním pocitem. S tím klukem už jsme se neviděli, ale tahle vzpomínka, ačkoliv už dosti dávná, mi občas vytane příjemně na mysl.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (28 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (26 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!