Autor
Celé jméno: -
Věk: 21

Medailonek

Studuji Akademii žurnalistiky v Praze.

Jsem navenek přehnaný optimista a tak cpu pesimismus někdy do povídek.

Postava

Miluju svoje vlasy. Zbytek na mně nestojí za kometář. Jsem více-méně kluk, i když jsem méně-více holka. Miluju košile, kravaty a příležitost vzít na sebe oblek.

Charakter

Jsem optimista, snažím se stále o něčem vtipkovat a často se mi to i daří. Mám zdravé sebevědomí. Jsem cvok, který si ovšem dokáže udržet přátele. Jsem často asertivní, naivní, hrozně žárlím. Nesnáším, když mi někdo sahá na vlasy. Někdy jsem až neskutečně líný tvor, jindy zase hyperaktivní. Všechny moje vlastnosti dohromady působí, že na kamarády často štěkám, protože jsem v jejích očích pes. (Chybí mi jen roztomilost.)

Záliby

Mám maturitu z IT, takže mě baví pracovat s počítači. Především stříhat videa. I samotné natáčení je mou zálibou, bez kamery nechodím už ani do školy.

Mám harém kytar, jsou to moje jedné pravé lásky. Skládám písničky, sem tam i nějakou básničku, té dám ale většinou melodii a je z ní taky song. Mám jich na svém kontě už 9

Dál mě baví samozřejmě jíst a spát. Poslední dobou i číst, protože mě kamarádi a moje mladší sestra zásobují knížkami.

Miluji Švédsko a všechno, co se ho týká. (Žlutou a modrou barvu, švédský metal, švédštinu obecně, blonďáky a IKEU.)

A taky dělám cosplay.

Sexuální preference

Pansexuál

Minulost

Pár nepovedených vztahů, pár úspěchů a neúspěchů, spousta věcí, o kterých se dá mluvit a důvod mi napsat a seznámit se blíž.

Povídky autora