• Peťo
Stylklasika
Datum publikace1. 12. 2018
Počet zobrazení2744×
Hodnocení4.62
Počet komentářů3

Konečne som sa odhodlal vziať si dovolenku a vypadnúť niekde, kde si prevetrám kancelárskou byrokraciou zapratanú hlavu. K narodeninám som ešte v lete dostal zimný poukaz do jedného zapadnutého vidieckeho penziónu v rakúskych Alpách, niekde v okolí Achensee. Cez internet som si zarezervoval izbu a tešil som sa na mrazivé zimné večery strávené v hoteli, sediac s rozčítanou knihou a s horúcou šálkou čerstvého čaju za oknami, kde počuť kvíliaci plač silného vetra hrajúci sa so snehovými vločkami padajúcimi na kalamitnú nádielku čerstvého snehu.

Ako dobrý lyžiar som si zbalil lyže a vybral sa autom do Bohom zabudnutej pustatiny. Spoliehal som sa na čerstvo aktualizované mapy v navigácii, ktorá ma hneď pri vjazde do Rakúska zradila. Ostala mi preto len intuícia, klasická mapa a smerové tabule. Ani táto neplánovaná komplikácia mi neskazila optimistickú náladu u týždňovej dovolenky. Do Hinterrißu som nemal žiadny problém trafiť. Keď tu zrazu sa začalo stmievať, spustila sa obrovská snehová búrka a nevidel som ani na pol metra. Po úzkych rakúskych vidieckych uličkách som sa suverénne preplietal sťaby domáci, hoci som nemal potuchu, kam vlastne idem. Keď som si myslel, že som zablúdil, zbadal som tabuľu s názvom hotela.

Do hotela v Eng Alm som dorazil neskoro v noci a dúfal som, že nebudem mať problém s ubytovaním. Odstavil som auto na niečom, čo vzdialene pripomínalo parkovisko. V treskúcom mraze s vetrom v chrbte, posiaty snehovými vločkami som vkročil do hotela. Nevenoval som pozornosť staršiemu a neudržiavanému nábytku v prístupovej hale, ale zamieril som rovno k recepcii. Plavovlasá dievčina na recepcii už síce spala, ale nebol problém ju zobudiť. Bola prekvapená, že som nakoniec došiel, zvlášť v takomto počasí. Zapísala si ma do počítača a upozornila ma, že v čase snehových búrok dochádza k výpadku elektrickej energie. Pre istotu som dostal dve sviečky a zápalky. Recepčná, ktorá by stála za hriech, ma odviedla na izbu a zaželala mi dobrú noc.

Bolo po polnoci, bol som unavený a na kosť premrznutý. Chcel som si hodiť sprchu, zaľahnúť a prespať aj nasledujúci deň. Sprcha však na izbe chýbala. Vrátil som sa na chodbu, no ani tam som ju nemohol nájsť. Zrazu svetlo zhaslo. Spanikáril som, lebo v hoteli som sa dobre nevyznal. Našťastie som v diaľke zbadal svetlo a vydal som sa za ním. Opäť som sa ocitol na recepcii, v ktorej už nebola plavovlasá recepčná, ale akýsi mladík. Vysvetlil som mu situáciu, dúfajúc v kúsok empatie. Mladík sa na mňa zadíval, ale neodpovedal. Podal mi jednu z horiacich sviečok a ukázal, aby som ho nasledoval. Bol som natoľko unavený, že som sa už ničomu nečudoval. Chcel som si už ľahnúť a kašľal som aj na sprchu. Recepčný ma zaviedol do izby a cestou mi ukázal, kde sa nachádzajú sprchy. Bez slova odišiel.

Zaľahol som a snažil sa zaspať. Bol som tak unavený, až som nemohol zaspať. V hlave sa mi neustále zjavovala tvár a postava recepčného, ktorý bol neskutočne príťažlivý. Rukou som vkĺzol pod paplón a pyžamo. Nahmatal som penis a jemne som prstom prechádzal po zvlhnutom žaludi, dráždiac uzdičku. Po chvíľke som už preťahoval predkožku cez žaluď v príjemnom rytme sexuálnej pohody. Och, trochu som sa pozabudol a namiesto do papierovej vreckovky som svoju dávku striekal priamo do nohavíc pyžama. Bol som celý od mrdky a natoľko vzrušený, že studená sprcha sa stala žiaducou.

Prúd stále nefungoval. Preletel som chodbou ako víchor, aby som nestretol nočného svedka môjho intímneho dobrodružstva. Na chodbe však nebolo ani živej duše. Vkročil som do dverí, ktoré mi ukázal pohľadný recepčný. V tmavej miestnosti sa nachádzali tri sprchové kúty bez dvierok. Zhodil som zo seba mokré pyžamo a vhupol do sprchy. Sviečka, ktorá mi umožňovala rozpoznávať okolie, po chvíli zhasla. Nevadilo mi to, pretože počasie sa upokojilo a do spŕch sa oknom začalo vlievať mesačné svetlo. Fungovala iba studená voda, takže výber medzi studenou a studenou nebol náročný.

Pri sprchovaní som nadobudol dojem, že nie som v miestnosti sám. Zažmúril som oči a snažil sa vizuálne preskúmať miestnosť. Po chvíľke hľadania ma prekvapila silueta mužskej postavy. Nevedel som dostatočne zaostrit, bránilo mi v tom mesačné svetlo z náprotivného okna. Nadobudol som nepríjemný pocit, že postava ma sleduje. Obviazal som si osušku okolo pása a vybral sa k nej. Bol to nočný recepčný, teda pohľadný, asi 25 ročný pehavý, štíhly, blonďavý mladík, ktorý tam len stál a civel na mňa. Pozeral sa mi do očí, ale na moje pokusy o konverzáciu nereagoval. Pravou rukou mi strhol ručník. Stál som pred ním nahý, čo ma sprvu zaskočilo. Situácia, v ktorej som sa zrazu ocitol, ma zaskočila. Než som čokoľvek stihol urobiť, pohladil ma nežne po vlasoch. Jeho prsty skĺzli na moje líce. Zavrel som oči a nechal sa jemne hladkať. Pritiahol si moju hlavu k svojej a vášnivo ma pobozkal. Predtým som ešte nikdy nebozkával muža. Najskôr sa v nežnom objatí nežne ale nesmelo dotkli naše vlhké pery. Mal som pocit, akoby mi vášnivo ale jemne pohrýzol pery. Svojim jazykom vnikol do mojich úst. Jazyky sa začali jemne dotýkať, dokonca hladkať. V jeho slinách som cítil vôňu tabaku a rumančeka. Naše telá sa prepojili a začal som pociťovať triašku, ktorej predchádzal pocit motýľov v žalúdku. Nikdy predtým som niečo tak krásne, vzrušujúce a tajomné nezažil.

Na krásne pocity zareagoval aj môj úd a inštinktívne tak, ako príroda káže, zväčšil svoj objem. Stáli sme tak blízko seba, že sa penis obtieral o recepčného. Všimol si to a prestal s bozkávaním. Zadíval sa na môj penis, pozrel so mojich očí a jemne sa usmial. Bez slova si kľakol, jemne mi stiahol predkožku a jazykom a ústami začal dráždiť žaluď. Tvár sa mi skrivila grimasou, keď som plnú dávku striekal do jeho úst. Vstal, pohladil mi prsia a začal sa hrať s mojimi stvrdnutými bradavkami. Po chvíľke skĺzol rukou k môjmu zadku. So zatvorenými očami a zatajeným dychom som čakal, čo bude nasledovať. Jemne, ale šikovne mi rozovrel polovičky a poodhalil moju panickú kakaovú dierku. Nemal som síl a dokonca ani chuť protestovať, plne som sa oddal svojmu nočnému priateľovi. Dal mi svoj prst do mojich úst. Následne vsunul vlhký prst do mojej dierky. Po krátkom úsilí sa mu to podarilo. Zavrčal som nadšením a blahom. Druhý prst už išiel ťažie, ale nevnímal som to ako problém. S tretím prstom si už recepčný nevedel poradiť. Na moje veľké prekvapenie ma obstúpil, kľakol si k môjmu zadku a jazykom sa snažil vniknúť dnu. Opäť som zatajil dych. Nebolo to nepríjemné, skôr zvláštne. Inštinktívne som rukami viac poodhalil svoje polky a vytvoril som mu tak priestor. Po chvíľke už nemal problém vniknúť dnu tromi prstami. Bol to krásny, neopakovateľný a ťažko opísateľný pocit. Môj penis si opäť plnil svoju úlohu a po krátkom oddychu sa opäť hlásil do služby. Chytil som ho rukami a stonajúc som rýchlo preťahoval predkožku cez žaluď. Zrazu som zažil taký orgazmus, pri ktorom som nevedel ovládať svoje emócie. Začal som hlasito kričať a lapal som po dychu. Celá vykachličkovaná stena kúpeľne bola posiata mojou mrdkou. Na chvíľku som prestal vnímať realitu a nehnute som sedel na dlážke umyvárne. Keď som sa spamätal, bol som v miestnosti sám. Mierne opuchnutý penis naznačoval, že som bol viac živelný. Síce ma mierne bolel, ale to nebolo v tej chvíli podstatné.

Vrátil som sa do izby a snažil sa utriediť myšlienky. Ráno už svetlo fungovalo. Stále som sa triasol od vzrušenia, pretože to, čo sa v noci stalo, som len tak ľahko nemohol pustiť z hlavy. Obliekol som sa a išiel na raňajky. Všimol som si, že na recepcii je opäť plavovláska, ktorá ma v noci prijímala. Deň som strávil na svahu a nemohol som sa dočkať nočnej zmeny. Okolo polnoci som v tichosti pozoroval striedanie recepčných. Na moje veľké sklamanie „to“ nebol on. Nabral som odvahu a opýtal som sa na muža, ktorý mal v noci službu. Dostal som informáciu, že mnou opísaný muž v hoteli nepracuje a ani nepracoval. V sprchách som čakal každú noc, ale márne.

Na konci pobytu som bol v kancelárií manažéra hotela. Hneď pri vstupe do jeho kancelárie ma zaujal obraz muža visiaceho na stene. Bol to môj nočný recepčný – priateľ. Vyjachtal som zo seba otázku. Nikdy nezabudnem na ten mrazivý pocit, keď mi manažér vysvetlil, že to bol majiteľ hotela, ktorý už nežije viac ako 100 rokov. Manažér mi s miernou iróniou porozprával legendu, podľa ktorej pri výpadku prúdu stále chodil po chodbách svojho hotela a kontroluje spokojnosť zákazníkov. Neveril som vlastným zmyslom. Pre manažéra som bol podivín, pre priateľov blázon. Už nikdy sme sa spolu nestretli, hoci v hoteli trávim každú zimu a stále čakám. Možno problém bude v rekonštrukcii elektrických rozvodov v hoteli. Nespokojných zákazníkov by tam dnes ktokoľvek hľadal márne. Po tomto zážitku som už nikdy neokúsil ženu. Podobných vzrušujúcich zážitkov som následne zažil viacero, ale toto bol ten prvý, na ktorý sa nezabúda.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk36

- nie som dokonalý milenec,

- nie som kráľom večierkov,

- nedôverujem ľuďom a nevyznám sa v nich,

- ťažko nadväzujem známosti,

ale som čestný a úprimný človek

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+4 #3 Odp.: Majiteľ hotelaKev1000 2018-12-02 17:08
Solidní, vřelej příběh do pošmournejch dnů. Na můj vkus po sobě skočili až moc rychle, ale to je votázka preferencí :-)
Citovat
+4 #2 Hurá na noční!Ficklip 2018-12-02 11:56
...realizovat pohádku dle návodu! (-;
Citovat
+4 #1 Odp.: Majiteľ hotelazmetek 2018-12-01 18:31
Taková hezká pohádka...
Citovat