• Pepa
Stylklasika
Datum publikace22. 11. 2012
Počet zobrazení14848×
Hodnocení4.52
Počet komentářů1

Když jsme dorazili na Ostrov, mohl jsem si oči vynadívat. Jestli je ráj existující místo, je to určitě tady. Dorazili jsme na kolej a já zjistil, že jsem na pokoji s tím klukem, co jsem ho viděl ve sprchách a co jsem si ho zaškatulkoval jako normálního. Měl jméno opravdu za trest  jmenoval se Jebediah a byl to Belgičan, i když předky má prý anglické. Preferoval oslovení Jay, což znělo teda mnohem lépe. Vůbec jsem se v něm nespletl  pohodový flegmouš, nikoho lepšího jsem si za spolubydlícího snad přát ani nemohl. Vybalili jsme si věci a přitom jsme probrali spoustu zajímavostí z našich dost rozdílných životů. Já jsem z průměrné rodiny, která si sem tam vyjede na dovolenou, kdežto Jay je z trošku vyšší vrstvy, procestoval půlku zeměkoule, lyžuje skokem z helikoptéry, potápí se u Velkého bariérového útesu a podobně. Ovšem Jay je, abych tak řekl, úplný gay. Na rozdíl ode mě ho druhé pohlaví naprosto nezajímá, čímž se dosti znelíbil hluboce věřícím rodičům, cestu na Ostrov bere jako vykoupení a má v plánu zůstat. Studuje informatiku a ve svých 19 letech umí snad všechny programovací jazyky. Jay je taky v Mense, ale čísla jsme si neřekli  když už máme takové dobré vztahy na začátek, proč se odlišovat čísly.

Ten den, když jsem usínal, jsem přemítal hlavně nad jednou věcí, a to tou, že i když už mám po matuře, stále jsem panic. Mám týden na to zařídit si to tak, jak chci já, protože nechci, aby moje “poprvé“ bylo s někým, kdo si mě prostě vykliknul na hodinkách. Napadlo mě, jestli by do toho nešel Jay, ale hlodaly mě pochybnosti, a tak jsem ten nápad radši zavrhnul. Škola paradoxně začínala až s koncem mé ochranné lhůty, a tak jsem ráno neměl ponětí, co bych měl dělat. Napadlo mě, že jsem na novém místě, s novými lidmi a vlastně v úplně novém světě. Rozhodl jsem se tedy, že začnu znovu a lépe než doma.

Našel jsem si na interních stránkách Ostrova (při rychlosti internetu jsem měl chuť začít chrochtat blahem), kde by se dala sehnat nějaká brigáda, a vydal jsem se do tamní instituce, která byla něco jako pracovní úřad. Když jsem o hodinu později odcházel, měl jsem domluvenou brigádu v knihovně. Všichni chtějí být venku a na pláži a tak, já samozřejmě taky, ale pracovat v knihovně jsem vždycky chtěl, no přinejmenším to zkusit. Druhou položkou v seznamu bylo dobré fitko. Zjistil jsem, že jich je jak hub po dešti, a tak jsem si nakonec vybral to, co je nejblíže ke koleji. Do oběda ještě zbývaly minimálně dvě hodiny, a tak jsem si řekl, že zkusím úvodní hodinu. Když mi svalnatý latinoameričan ukazoval, co se dělá na různých strojích, byl jsem jako houba a nasával všechno, co mi říkal. Když skočil, začal jsem s vlastním posilováním. Přiznám se, byl jsem na to totálně levý. Po chvíli jsem seděl u jednoho stroje, v ruce držel kovovou kličku a přemýšlel jsem co s ní.

Najednou mi někdo položil ruku na rameno, a řekl: „Nechtěl bys s tím pomoct?“

Silný francouzský přízvuk! Otočil jsem se a tam stál můj božský Francouz ze sprch, před kterým jsem se již podruhé totálně ztrapnil. Souhlasil jsem a on mi ukázal, kam to musím dát, aby ten stroj zase začal fungovat. Sedl jsem si a začal jsem posilovat. Božský Francouz si sedl na vedlejší stroj, začal taky a zeptal se, jestli už jsem se zabydlel a s kým bydlím a tak. Nemohl jsem uvěřit, že se se mnou baví, a odpovídal jsem asi dosti trhaně. Najednou se vedle nás objevil ten vysoký blonďatý Skandinávec, co jsem si ho všimnul, jak jinak, ve sprchách. Božský Francouz mi ho představil jako svého spolubydlícího Petera, a trefil jsem se, byl to Nor. Peter mého Francouze oslovil jako Daniela a mně došlo, že už se mi asi představil, ale vůbec jsem to nezaregistroval, jak jsem byl uchvácen. Rozloučili se a odešli do šaten, já jsem ještě chvíli posiloval, ale potom jsem to vzdal. Nemohl jsem se soustředit na cvičení, když jsem měl plnou hlavu Dana. Tak jsem šel taky do šaten. Přišel jsem a slyšel jsem tekoucí vodu. No co, sprcha by mi prospěla, tak jsem se svlékl a šel jsem do sprch.

Když jsem obešel roh, vyjeveně jsem se zastavil. Dan s Peterem stáli pod prostřední sprchou v objetí a vcelku divoce se líbali. Sjel jsem pohledem trochu níž a civěl jsem na jejich ztopořené klády, které se vzájemně otíraly mezi jejich mokrými těly. Hned jsem ucítil, jak mi ta moje tvrdne. Při erekci mám sice 17 centimetrů, ale Dan s Peterem určitě měli víc  Dan alespoň dvacet. Zjevně si mě nevšimli, měli zavřené oči, a tak jsem se opřel o zeď a vychutnával si pohled na ně. Přesně jak jsem očekával, Danův penis byl naprosto nádherný. Měl akorátní tloušťku, byl hladký a jeho zářivě růžový žalud byl celý venku a otíral se o Peterovo stehno. Peterův byl taky naprosto nádherný, alabastrově bílý, i když teď, když byl nalitý krví, byl spíše do růžova. Dokonale ladil k tělu svého majitele  byl štíhlý, dlouhý a zahnutý směrem nahoru. Jeho nafialovělý žalud se leskl, jak po něm tekla voda, a mě to dostávalo do naprostého rauše. Můj žalud nikdy nevyleze celý, pokud mu nepomůžu, ale teď mi péro stálo tak, že jsem si myslel, že mi praskne.

Dan opatrně chytil Peterův penis a začal mu pomalu hýbat předkožkou nahoru a dolů. Peter otevřel oči a uviděl mě. Zděšeně se od Dana odtáhl a překvapený Dan se na mě taky podíval. Chci říct, jasně, tady na Ostrově to bylo normální, ale prostě jsem tu první den, tak mě to zarazilo. Můj mozek přímo řval: Chci se přidat, chci se přidat,“ ale neřekl jsem nic. Jejich krásné stožáry už byly zase zpět ve své původní měkké podobě a voda přestala téct. Já jsem na tom byl stejně. Peter jen zaraženě stál a díval se všude jen ne na mě. Řekl bych, že to cítil podobně jako já.

Asi mi v té chvíli nějak přeskočilo a normálně bych to rozhodně neudělal, ale vyžbleptl jsem ze sebe, že bych se chtěl přidat. Dan naprosto úchvatně nadzdvihl levé obočí, strašně sexy pokřiveně se usmál a řekl, že on by s tím neměl problém a že by to klidně i zkusil, pokud Peter bude chtít. Ten chvíli přemýšlel, ale pak souhlasil. Společně jsme vešli do sprchy a já poprvé políbil kluka, a dokonce to byl ten nejlepší polibek v mém dosavadním životě, ale zatím jich ani tak moc nebylo. Když jsem byl přisátý k Danovi, myslel jsem, že se mi hlava rozskočí a můj penis opět začal šílet, a když dosáhl plných rozměrů, ťukl o Danův, který stál zřejmě už dřív. A potom přišlo další poprvé: poprvé se mého penisu dotkl někdo jiný než já. Slastí jsem se přestal soustředit na líbání a Dan ode mě odstoupil a začal se znovu líbat s Peterem.

Okamžitě jsem si chtěl začít honit a vychutnat si orgasmus, ale potom už bych se asi ničeho nedočkal, a tak jsem to nutkání překonal a místo toho jsem přistoupil k těm dvěma a rukou jsem se dotkl Peterovy už zase stojící klády. Pánové, něco tak úžasného jsem v životě v ruce ještě nedržel. Přejížděl jsem mu po něm rukou a vychutnával si tu chvíli. Klekl jsem si k nim, a začal si zblízka prohlížet jejich chlouby. Usoudil jsem, že ani ta nejkvalitnější fotka se Danovu péru nevyrovná a Peterovu jakbysmet. Dan s Peterem se pustili a já pocítil neodolatelné nutkání políbit Petera. Vyhoupl jsem se na špičky a přiblížil jsem k němu hlavu. Viděl jsem jeho zmatený výraz, ale neohroženě jsem pokračoval dál. Když se naše rty setkaly, zjihnul a sehnul se, a já se mohl postavit na celou plochu mých nohou. Peter líbal naprosto úžasně, já jsem totiž totální dřevo, mám naprostý nedostatek zkušeností. Ucítil jsem na stehnu jeho žalud, a to mě naprosto fantasticky vyrajcovalo.

Myslel jsem, že už nic lepšího nemůže přijít, ale potom se něco teplého a vlhkého dotklo mého penisu. Odlepil jsem se od Petera a podíval se dolů zrovna ve chvíli, kdy to přišlo zase. Dan mi olíznul žalud a pak se na mě podíval. Nevím, jak jsem se mohl tvářit, ale když Peter odstoupil, přišlo další poprvé. Dan vsál moje péro do pusy. Začal jsem naprosto freneticky dýchat a přirazil jsem se mu k obličeji. Dan odtáhl hlavu a znovu do sebe nasál můj kolík. To už jsem se neudržel a za hlasitého stenu jsem se propadl do totálně šíleného orgasmu. Bylo to něco neuvěřitelného, něco tak silného jsem ani nečekal a ani jsem nemyslel, že je to možné. Zavřel jsem oči a zaklonil hlavu a začal jsem stříkat. První dávka šla překvapenému Danovi do pusy. Rychle se odtáhl, ale ne dost, a druhá skončila přímo na jeho tváři. Odpotácel jsem se ke stěně, o kterou jsem se opřel, a vychutnával jsem si pomalu odeznívající orgasmus.

Když jsem otevřel oči, viděl jsem Peterovu hlavu, jak se přiráží k Danovi, který byl opřený o stěnu, z které trčely sprchy. Obešel jsem je z boku a snažil jsem se si do hlavy uložit každičký detail té chvíle. Myslel jsem, že jsem se dostal do nebe. Sledoval jsem Dana, jak se zavřenýma očima vzdychá, ale více jsem se zaměřil na to, jak jeho péro zajíždí do Peterovy pusy, jak Peter lačně saje, a žasnul jsem nad tím, jak dokáže do pusy narvat Danův penis skoro až po kořen. Častokrát jsem sledoval na internetu podobné věci, ale když se to před vámi děje naživo, je to něco nepopsatelně úžasnějšího. Jak jsem to tak sledoval, můj stožár se už zase zvedl. Teď jsem svou pozornost přenesl na zatínající se Danovy půlky a najednou se Dan začal třást a potichu hekal. Peter se zvedl, ustoupil od něj a Dan se začal kroutit v orgasmu a stříkal tak, že to skoro doletělo až k protější zdi. Sedl si a nechal na sebe téct teplou vodu.

Peter si začal rychlými pohyby honit a já jsem se rozhodl, že si splním další ze svých fantazií. Přistoupil jsem k němu a začal jsem ho líbat na krku a postupně jsem sjížděl dolů tak, jako jsem to mnohokrát četl v různých internetových povídkách. Přes jeho levou bradavku jsem se dostal až k jeho vánočce na břichu a hladil jsem ho všude, kam jsem dosáhl. Žasnul jsem nad dokonalými proporcemi jeho těla a neustále jsem čekal, kdy se probudím. Teď jsem si prohlížel jeho úžasně hladký lesklý žalud a dodával jsem si odvahy. Nakonec mi došlo, že to vlastně udělali oba, tak proč bych to nezvládnul já. A tak jsem měl poprvé v puse něčí penis. Bylo to velmi zvláštní a chutnalo to ještě zvláštněji. Tak jsem začal zkoušet a zkoumat, jak mám co dělat.

Nakonec ke mně přišel Dan a já se posunul. Dan umně nasál jeho chloubu a já se pozorně díval. Rukou jsem si honil a myslel jsem, že se slastí rozplynu. Dan, zatímco se věnoval vzdychajícímu Peterovi, mi odstrčil ruku, a sám mi začal honit. Opět jsem myslel, že snad slastí puknu. Peter se začal chvět podobně jako předtím Dan a mně došlo, že už to na něj asi přichází. Dan se od něj odvrátil a natočil jeho penis ke mně. Než jsem stačil nějak zareagovat, pod levým okem mi přistál Peterův první výstřik a vzápětí mi dva další dopadly na hruď a břicho. To mě tak rozpálilo, že jsem si sedl a dodělal se rukou.

Když jsem oddechoval po dalším obřím orgasmu, trochu Peterova spermatu mi doteklo ke rtům. Vzpomněl jsem si na spousty videí, které jsem viděl, a zvědavě jsem se olízl. Ta zvláštní chuť mě dostala. Ne že by mi to nějak zvlášť chutnalo, ale dostalo mě to, jak je neidentifikovatelná. Našel jsem tam snad trochu od každé chuti. Začal jsem ze sebe umývat Peterovu šťávu a prohlížel si je. Nemohl jsem uvěřit tomu, co se stalo. Osušili jsme se a šli se obléct do šatny. V tu chvíli mi došlo, že vlastně kdykoli mohl někdo přijít. Docela mě to vyvedlo z míry, ale ty pozitivní pocity to jednoznačně převážily. Pak jsme strávili chvíli zadáváním údajů do hodinek a oblékli se. Šli jsme společně na oběd a po zbytek dne jsme spolu prozkoumávali okolí koleje. Tohle byl teprve první den! Nedokázal jsem si představit, že by něco mohlo být úžasnější, a s nadšením jsem očekával zítřky.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (56 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (56 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (47 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (48 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (49 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoJosef Mucha
Věk19

Vědět jak nejlíp na to, je nad všechno světa zlato...

Ostrovan

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+6 #1 PerfektníLeckdo 2012-11-26 23:13
Tak tohle je přesně ten typ povídky, který se mi líbí. Má to příběhově dobře napsaný úvod, chytrou zápletku, výborný popis sexuálních scén, a navíc je to zabalené do toho imaginárního světa. Doufám, že se brzy dočkám dalších příběhů Pepy na Ostrově :)
Citovat