• lbcsub
Styltvrďárna
Datum publikace31. 12. 2012
Počet zobrazení20042×
Hodnocení3.95
Počet komentářů9

V pátek večer jsem měl sraz s kámošema v jedné hospodě. Byl jsem tam poprvé a moc jsem to tam neznal. Sedl jsem si ke stolu a koukal jsem se na fotbálek. Hráli tam čtyři kluci a jeden z nich byl fakt hezkej. To mám super výhled, radoval jsem se. Byl krásně vysokej a štíhlej a v rozkroku měl bouli. Předkláněl se a ukazoval prdelku. Občas si v zápalu hry prohrábl koule. Nádhera. Šel jsem na bar si koupit pití a najednou stojí vedle mě. „Se ti líbím?“ houknul na mě. Já se na něj kouknu a ptám se, jak na to přišel. A on, že na něj furt čumím a že si toho všimli i kluci u stolu. Říkám, že ne a že i kdyby jo, tak co jako. On na to, že by mu to nevadilo. Rád by si nechal tady na záchodě vykouřit péro. A že jestli s tím souhlasím, tak že mu mám koupit panáka. Podíval jsem se na něj a on se usmál. Neodolal jsem. „Co piješ?“ zeptal jsem se. On že Tullamorku. Tak jsem mu objednal dvojitou. Poděkoval a řekl mi, že se sejdeme za půl hodiny na záchodě v tý první kabině, je prý trochu bokem a větší a dá se tam i zamknout. A odešel ke svým kámošům. Koukal jsem se, jak odchází, a když přišel ke stolu, tak si s kámošema plácl. V duchu jsem si říkal proč asi.

Jakmile uplynul domluvený čas, tak jsem šel na záchod. Hrála tam docela nahlas hudba, tak jsem si říkal, že je to príma, že aspoň nebude nic slyšet. Chvíli jsem čekal a pak se otevřely dveře. Dovnitř vešli čtyři kluci, co s ním seděli u stolu. Koukal jsem nevěřícně na ně, a než jsem stačil něco říct, tak jsem dostal ránu do břicha. V tu chvíli si dva kluci stoupli za mě a chytli mi ruce za zády. Jeden mi navíc držel ruku před pusou, takže jsem nemohl mluvit. „Tak ty jsi dostal chuť na mladý kluky, jó ty zmrde?“ zeptal se mě ten hezoun. Než jsem stačil odpovědět, tak mě kopnul kolenem do koulí. Zaskučel jsem bolestí, ale přes tu ruku u pusy tomu nebylo moc rozumět. Kluci se tomu zasmáli. „No jen, abys jim stačil, kluci jsou dneska náročný,“ řekl a zase mě kopnul. Ten druhej, co stál přede mnou, mě chytl za bradavku a kroutil s ní. Bolelo to a pořád ji držel. Ten krasavec se mě mezitím ptal, jestli s nimi budu spolupracovat nebo ne. Já jsem kýval, že ano, a bradavka mě bolela tak, že mi naháněla do očí slzy.

Ten jeden mi pustil bradavku a začal mi svlíkat kalhoty. Stáhnul mi je pod kolena a sundal mi boty. Pak pokračoval s kalhotama, dokud nebyly úplně volný. Pak je složil a otevřel dveře od záchodu a dal je ven. Koukal jsem na to a nevěděl, co si počít. Vrátil se ke mně a stáhnul mi trenky. Podal je tomu krasavci a ten na ně flusnul, pak je podal ostatním a ti je taky poflusali. Ten krasavec si rozepnul poklopec a vyndal péro. Bylo tak, jak jsem si ho představoval, velký a pěkně tlustý. Stáhnul si předkožku a začal chcát přímo na ty trenky. Koukal jsem na to a ten, co byl vedle mě, to natáčel na telefon. Krasavci se při chcaní začat topořit čurák. V podstatě to byla hezká podívaná. Trenky byly durch a kapaly z nich chcanky. Koukl se na mě a řekl mi: „Až řeknu teď, tak otevřeš hubu zmrde!“ Ten co stál za mnou mi chytl bradavku a trochu ji stiskl. Asi abych nezapomněl, jaké to je. Ještě mě bolela od minule. Když řekl teď, tak mi konečně uvolnili pusu a já ji otevřel. V tu chvíli mi ten krasavec nacpal pochcaný trenky do pusy. Nikdy jsem nic takovýho v puse neměl, tak jsem byl dost překvapenej. „Chutná?“ zeptal se mě. Zavrtěl jsem, že ne, a dostal jsem facku. Zeptal se mě znova a pokýval jsem, že ano. Pak si sundal botu a strčil mi ji k nosu. Celou mi je natlačil na obličej, takže jsem nemohl vůbec dýchat. Hezky voněla, ale i tak toho bylo moc. Všiml jsem si, že si ho druhou rukou honí. Ten druhej to pořád natáčel na telefon. Jeden z těch, co stáli za mnou, mě pustil a šel přede mě. Chvíli si hrál s mýma koulema. Mačkal je, tahal za ně, pleskal je a pak vytáhl provaz a podvázal mi je. Druhej konec provazu mi táhnul přes prsa ke krku a přetáhl ho za záda. Přivázal mi ho za zkroucenou ruku za zády, takže když jsem ji chtěl natáhnout, tak jsem si zároveň napínal koule. Teď už mě mohli pustit. Stál jsem před nima s trenkama v puse, s přivázanýma koulema k pravé ruce a s botou na nose.

Koule se mi napínaly a začaly trochu bolet a kluci mě do nich začali plácat. Jeden po druhém a vypadalo to jako soutěž, kdo dá větší ránu. Pokaždé jsem zaskučel bolestí, ale přes ty trenky to nebylo vůbec slyšet. Jen se mi pokaždé uvolnilo trochu moči do pusy. Když si to užili, tak mi řekli, ať si kleknu. Myslel jsem, že konečně dojde na kouření, ale spletl jsem se. Klečel jsem před nimi a oni na mě začali flusat. Jeden po druhém mi flusali do obličeje a vždycky se tomu zasmáli. Bavilo je to. Pak mi vyndali trenky z pusy a utřeli mi s nimi obličej. Smrděly tou močí a roztíraly mi flusance po obličeji. Měli z toho děsnou zábavu. Pak přede mě nastoupil ten krasavec a strčil mi péro do pusy. „Tak ukaž, co umíš,“ řekl a já jsem mu ho začal kouřit. „Takhle bychom se nikam nedostali,“ řekl a chytl mě za hlavu. Narval mi ho co nejvíc do krku a začal přirážet. Mrdal mi krk a docela rychle. Už mi docházely síly, když mi ho narval co nejvíc, co to šlo, a držel ho tam. Začal stříkat. Přímo do krku. Musel jsem to spolknout. Chvíli ho tam ještě nechal a pak ho vyndal. Podíval se na mě a dal mi facku. Prý jsem mu zapomněl poděkovat. „Teď je tvůj, Tome,“ řekl tomu vedle. Péro mu furt stálo a rukou si ho hladil. Tomáš si rozepnul poklopec a vyskočilo tvrdý péro. Byl na ostro. Přetáhnul si předkožku a vymačkal si mrdku, která se mu už tlačila ven. Žaluda s kapičkou mi namáčkl na nos, takže jsem to všechno cítil. Řekl, ať ho poprosím. Pochopil jsem to a poprosil jsem ho, ať mi vymrdá pusu. Usmál se a dal se do toho. Péro mi lítalo v puse a já doufal, že brzo bude. Mezitím vzal krasavec telefon a někam zavolal. „Jo, je to dobrej zmrd, měl jsi pravdu, Tomáš už za chvíli bude, tak se připrav, vystřídáte se. A vezmi nějaký šprcky, nabodneme ho.“ Tomáš se brzo udělal a šel vystřídat toho, kdo hlídal dveře od záchodu.

Ještě tam byli ti dva, co mně drželi ruce za zády. Ti už měli péra venku a honili si je. Na střídačku jsem je kouřil a krasavec jim řekl, ať se mi vystříkají na ksicht. Mezitím si nandával šprcku a honil péro. Kluci se střídali v mé puse a jakoby soutěžili, kdo mi ho narve hlouběji do krku a kdo se udělá dřív. Pak se mi vystříkali na obličej, nejdřív začal jeden a druhej se hned přidal. Kámoši je pochválili a ten krasavec mi začal pérem ve šprcce roztírat mrdku po ksichtě. Ten, co hlídal venku, mu pomáhal prstem přendat mrdku na péro. Pak mi řekl, že se mám předklonit, a začal mi tlačit pérem na dírku. Ten, co hlídal, si taky rozepnul poklopec a vyndal ho. Ještě mu úplně nestál, ale i tak ho měl aspoň 15 cm dlouhýho. Říkal jsem si, co teprve až se mu postaví. Vrazil mi ho do pusy a to úplně celýho. Ještě, že byl komplet vyholený, jinak by mě chlupy lechtaly v nose. Držel mi hlavu naraženou na péro a to mu pomalu tvrdlo. Mezitím mě ten vzadu nabodl a začal mě mrdat. Samozřejmě mě to bolelo, měl velký péro, a navíc jsem nebyl vůbec připravenej. To mu vůbec nevadilo a užíval si moji těsnou díru. Ten vepředu mě pořád držel za hlavu, péro mu ještě nestálo, ale i tak jsem ho měl až v krku. Nepouštěl mě a za chvíli jsem ucítil, jak mi chčije do pusy. Chcanky mi vytýkali z pusy ven a on mě plácal po tváři. Péro se mu postavilo a začal mi šukat hubu. Na chvilku ho vyndal a usmál se na mě. Potom mi flusnul do otevřený pusy. Už jsem toho měl docela všeho dost. Zase mi ho dal do pusy a já začal odevzdaně kouřit. Další dva kluci, co tam stáli, je povzbuzovali. Za chvíli se mi vystříkal do pusy. Už té mrdky bylo dost. Krasavec mě pořád ještě šukal a snad už se také blížil ke konci. Jeden z kluků vyndal nůž a konečně rozřízl ten provaz a mně se uvolnila ruka. Krasavec se do mě pořádně zabořil a začal stříkat. Přitom mě pleskal po zadku. Ještě si ho tam chvíli nechal a chlubil se kámošům, jaká to byla jízda. Já jsem se svalil na zem a oddechoval. Kluci mě něžně pokopávali a říkali, že jsem byl dobrej. Ještě udělali pár fotek a řekli mi, že mám pět minut na to, abych se dal do kupy a vypadl ven. Pak začali jeden po druhém odházet. Utíral jsem se do toaleťáku a oblíkal se.

Za chvíli jsem vylezl ven a šel si dát panáka na bar. Tam za mnou přišel ten krasavec a ptal se, jak se mi to líbilo. Koukl jsem se na něj, a než jsem stačil něco říct, tak na mě houknul, že jestli jo, tak mám dát klukům panáka a poděkovat smskou na číslo, který mi dal. Poslal jsem klukům panáky i děkovnou smsku. Doufám, že se s nimi ještě uvidím.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (97 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (100 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (87 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (85 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (91 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #9 Odp.: Na záchoděVlarisa 2023-06-01 22:08
Povídka dobrý, ale styl psaní mi moc nešel přes oči ;-)
Citovat
+1 #8 Dobry!nordic.boy 2020-08-06 23:49
Super povidka, to se mi libilo.
Citovat
0 #7 Na záchoděFajt 2020-03-02 07:37
Super povídka k těm chcankam přidat ještě kaviár a bude dokonalá..
Citovat
+4 #6 suprAndrik 2019-08-23 16:14
Moc pekna povidka, skoda ze nema pokracovani :)
Citovat
-4 #5 Odp.: Na záchoděVlad 2018-02-10 22:25
KOKOTINA NA ENTOU
Citovat
+1 #4 Odp.: Na záchoděPavel 2015-12-09 00:28
Fajn povídka.
Citovat
-3 #3 Odp.: Na záchoděalundra 2014-02-18 18:06
sracka
Citovat
+1 #2 Odp.: Na záchoděYuki 2013-07-02 08:42
úžasný :D chtělo by to pokračování :D
Citovat
+2 #1 parádah2o_polo 2012-12-31 16:25
moc sa mi to páčilo rad by som aj pokračovanie
Citovat