- honzik92
Bylo mi čerstvých osmnáct, když jsem na dortu sfoukával svíčky během rodinné oslavy. „Něco si přej, Daví!“ křičel na mě táta. Nevěděl jsem, co si mám přát, tak jsem prostě jen zavřel oči a nechal se na vteřinu zasnít. Za chvíli už se jedlo, radovalo a všichni mi stále opakovali, že už bych si konečně mohl najít nějaké děvče. Krčil jsem rameny a v duchu zabíjel všechny ty členy rodiny, kteří mě nutí do holek, když už si pár let představuji zcela jiné věci. Ačkoliv mě nikdy nebavilo pít alkohol, ten večer jsem si raději trochu dal, abych oslavu přežil. Hodiny na zdi ukazovaly přesně 11 hodin večer. Začalo mi být zvláštně, a tak jsem se už za tmy vydal ven z domu.
Bydlíme na vesnici, a tak jsem po pár krocích došel do našeho lesa, který máme prakticky za okny. Šel jsem trochu nejistě po cestě, kterou znám i poslepu, jelikož zde dvakrát denně venčím našeho psa. Jak si tak kráčím dál a dál, zaslechnu v dálce jakési dupnutí. Nic extrémně hlasitého, nicméně zadunělo to, až se mi zachvěly nohy. Klasická část Davida by momentálně začala křičet a utekla zpátky domů. Část mého já, kterou jsem dosud neznal, se ale za zrychleného tlukotu srdce rozhodla jít dál směrem k onomu zvuku. Po zhruba minutě velmi pomalé chůze mimo lesní cestu mi pod nohami praskla větev a já velmi blízko uslyšel velmi hluboký nádech. Tep jsem cítil až pod čelem a moje chodidla nebylo možné ovládat. Nedokázal jsem mluvit ani přemýšlet. Uvnitř sebe jsem ale cítil obrovskou touhu zdroj zvuků odhalit. Stál jsem stále na místě a pouze jsem se rozhlížel kolem sebe. Podíval jsem se doprava, nic. Podíval jsem se za sebe, také nic. Otočil jsem hlavu doleva směrem k poli a ve světle měsíční záře jsem dobrých dvacet metrů od sebe uviděl obrovskou siluetu čehosi. Jako bych to nebyl já, jako by mé tělo a mysl ovládal někdo cizí. Opatrnými kroky jsem se blížil k postavě, která nehybně stála za nedalekým křovím.
Byl jsem přímo za ní, když se postava pomalu otočila směrem ke mně. Nevěřil jsem, co před sebou vidím. Byl to chlap? Nebo snad zvíře? Nebo ďábel? Monstrum mělo na výšku možná tři metry. Díky měsíci jsem byl schopen ho dobře vidět. Hlava měla rysy Lucifera, na hlavě bez vlasů byly patrné dva krátké rohy. Jeho oči zas připomínaly oči vlkodlaka. Upřeně se na mě dívaly. Z úst lemovaných sytě tmavými a výraznými rty mu visel obrovský jazyk, jehož konec měl opřený o velmi hustě zarostlý hrudník. Nepoznal jsem, zda se jedná o chlupy nebo o srst. Celý trup ale vypadal velmi „lidsky“. Měl neskutečně široký hrudník, jemuž dominovaly obrovské nasvalané kozy. Z jeho bradavek, které se draly ven z hustého porostu, občas kapala neidentifikovatelná čirá tekutina. Dále měl obrovské ruce, i ty však vypadaly zcela obyčejně, jen nenormálně obří. Od ramenou až po zápěstí mu vedlo hned několik naběhnutých žil. Břicho tolik porostlé neměl, takže jsem mohl vidět jeho od pohledu tvrdý pekáč buchet a pupík. Právě pupík měl v úrovni mých očí. Vypadal jsem naproti němu jako nějaká dětská hračka.
Pod břichem měl jakýsi kus látky omotaný kolem pasu, jenž vedl až na zem. Na zemi už vykoukávala pouze jeho půlmetrová chodidla. I ta byla velmi zarostlá a zdálo se, že má snad místo prstů drápy. Vrátil jsem se pohledem opět vysoko nad sebe a čekal, co se bude dít. Postava se po malé chvilce lehce sehnula k mé tváří a začala mi ji olizovat svým jazykem. Během pár sekund mi po obličeji doslova stékaly její sliny. Jak mě tak dál olizoval onen mokrý a obrovský jazyk, cítil jsem, že mi mé péro tvrdne v teplákách. Po chvíli si postava klekla, takže jsem měl před sebou přesně její hrudník. Fascinovalo mě to, co jí kape z bradavek. Hrábl jsem tedy rukou do hustého porostu na prsou a přicucnul se k pravé bradavce. Tekutina byla mírně slaná a zcela mě omámila. V životě jsem se necítil tak nadržený jako právě teď. Monstrum se opět zvedlo, ale chytlo mě pod zadkem tak, že jsem stále zůstal přisátý k bradavce. Po chvíli mě pomalu pustilo zpátky na zem. Během této cesty dolů jsem však zavadil o zmiňovaný kus látky. Jak jsem dopadl opět nohama na pevnou půdu, k zemi se poroučela i látka. Téměř jsem omdlel…
Přímo přede mnou se totiž objevilo to nejšílenější na celé záhadné postavě. Penis, který vedl od třísel až pod kolena a mohl mít klidně sedmdesát čísel. Povrch byl opět velmi podobný tomu člověčímu. Pod koleny na konci tohoto „hada“, který byl širší než moje stehno, byla růžová, žilnatá a zřetelně prokrvená předkožka. Za penisem visely dvě obrovské koule, které dohromady tvořily pytel srovnatelný mé hlavě. Byl jsem v naprostém úžasu. Zvedl jsem pravou ruku a lehce pohladil střed této masivní věci. Jako pozdrav se péro lehce hýblo. Chytil jsem ho tedy oběma ruka pod žaludem a zvedl ho před sebe. Muselo vážit několik kilo, moje štíhlé ruce měly co dělat. Oběma dlaněmi jsem se pokusil přetáhnout předkožku přes žalud. Když se mi tento manévr povedl, objevil se přede mnou nereálně obrovský žalud, že kterého okamžitě vytekl zřejmě delší dobu zadržovaný „precum“. Měl jsem od něj zcela promočené triko. Sundal jsem si ho a rozhodl se zkusit olíznout vývod močové trubice. Můj jazyk se perfektně vešel dovnitř, a tak jsem začal monstru vylízávat vnitřek žaludu. Byl to božský pocit.
Monstru se to očividně taky líbilo, jelikož se mi jeho péro přestávalo vejít do rukou, tvrdlo a já ho po chvilce nedokázal udržet. Měl jsem ho před sebou v plné kráse. Mělo určitě přes metr, bylo celé poseté žílami a trčelo z jeho třísel jako obrovský kus ebonového kmene. Stoupl jsem si pod jeho rozkrok a začal osahávat jeho koule. Ani obě mé dlaně nestačily na to pojmout jedno jediné varle. Jak jsem tak masíroval jeho narvaný pytel, všiml jsem si, že mu několikrát z péra vytekly další dávky precumu. Když jsem se nadechl nosem, cítil jsem jeho animální pach koulí smíchaný se slanou vůní semene. Ani jsem se nesnažil představit si, kolik toho z něho asi tak vytéká při skutečném orgasmu. Třeba to zjistím, doufal jsem ve skrytu duše.
Jako by mi monstrum četlo myšlenky, když mě chytlo kolem pasu, položilo na zem, sehnulo se k mému tělu a svými obřími prsty mi sundalo zbytek oblečení. Ležel jsem nahý v lese, pár set metrů za domem a koukal ze země na svého hrdinu. Jako by mi chtěl jeho pohled něco říct. Rozkročil jsem nohy, koleny co nejvíc od sebe. Můj hrdina (říkejme mu už takto) si klekl ke mně, přiblížil obličej k mé nadržené prdeli a začal mi lačně vylízávat díru. Jeho jazyk měl takovou sílu, že se dokázal velmi snadno dostat přímo do mých útrob. Po chvilce mi jazykem jezdil přímo přes prostatu. Myslel jsem, že exploduji vzrušením. Jeho sliny byly účinnější než ten nejdražší lubrikant. Tušil jsem, na co si mě připravuje, a ani jsem nedokázal racionálně uvažovat nad tím, že není možné, aby do mě dostal metr na délku a dost možná dvacet cenťáků v průměru. V tu dobu už jsem měl jeho jazyk snad ve střevech.
Blížilo se to, co jsem si neuměl představit. Hrdina vytáhl jazyk z mé díry, několikrát si oblízl svůj obličej a prackami si rozmazal to, co mu už dobrých deset minut vytékalo z žaludu, po úplně celé ploše svého smrtícího nástroje. Já stále jen mlčky ležel na zádech a čekal, co přijde. Můj obří hrdina mě chytil oběma prackami za pas a v kleče si mě postupně napíchával na svůj totem, jako bych byl jen nějaká masturbační pomůcka. Nechápal jsem. Tak obří věc a tak lehce se do mě sunula. Než jsem se stačil vzpamatovat, cítil jsem obrovský tlak uvnitř těla. Podíval jsem se před sebe. Jeho žalud už narážel do mé břišní stěny těsně pod žebry. Hrdina si mě položil zpět na záda a začal mě mrdat. Šukal silněji a silněji, mé tělo bylo zcela naplněno jeho pérem, které projíždělo sem tam, stále rázněji. Normálně bych už snad byl mrtvý. Jenže já sténal a křičel rozkoší a užíval si každý decimetr, kterým mi drtil orgány v těle.
Po dobré čtvrt hodině mrdání mě celkem surově vzal za boky, a zatímco jsem měl jeho tvrdé maso uvnitř sebe, doslova, lehl si on sám na záda. V tu chvíli jsem si ještě myslel, že ho měl ve mně celého. Mýlil jsem se. Až když si hrdina lehl na záda a pustil mé boky, sklouzl jsem po zbytku jeho péra až jsem dosedl do jeho rozkroku. Ucítil jsem, že sedím na jeho koulích, a vykřikl jsem na celý les. Nestihl jsem se ani vzpamatovat a už se mnou doslova onanoval a já stále a stále dorážel na jeho koule. Cítil jsem, že do mě průběžně láduje svou precumovou tekutinu. Stimulace jeho koulí, ať už mýma rukama nebo celou mou vahou, byla pro produkci výtoku nejúčinnější.
Možná po půl hodině „ježdění“ na jeho péru mě zvedl vysoko nad sebe a z mého zadku vyjel nejen jeho penis, ale především veškerá dávka precumu, kterou do mě celou dobu vpouštěl. Moje díra byla tak moc otevřená, že během sekundy byl politý po celém svém těle. Přetočil si mě břichem na to své. Klouzal jsem po jeho trupu jako po kluzkém sněhu. Za chvilku jsem cítil horko. Trochu jsem se od něj odtáhl a všiml si, že pan hrdina začal chcát. Ačkoliv bylo jeho maso stále stejně tvrdé, z trubice mu šlehaly doslova proudy chcanek. Byl jsem jako pod vodopádem, který mě silou bombardoval. Chcal a chcal. Otočil jsem se ke zdroji a začal lehce olizovat jeho žalud. Oblizoval jsem ten nejvíce vzrušující gejzír. Nebo, počkat… Rozkoukal jsem se v té záplavě chcanek a všiml jsem si, že hrdina se ke mně přidal. Jeho žalud jsem tak olizoval já i on sám. Tato podívaná trvala několik minut a po dokončení show jsme se ocitli v louži chcanek, která se pomalu vsakovala do tmavé půdy pod borovicemi.
„Co přijde teď?“ zeptal jsem se sám sebe, zatímco jsem se zvedal promočený z jeho těla. Klečel jsem na čtyřech na zemi a rozdýchával celý náročný večer. Obr rozhodně nekončil. Bez jakéhokoliv upozornění jsem ucítil, jak mi celým tělem opět projela jeho žilnatá kláda. Jak jsem tak klečel jako oddaný pes, měl jsem pocit, že mám jeho žalud snad v krku. Stále stejně kluzký, nyní nově olepený od čerstvých chcanek. Začalo doslova tornádo. Chytil mě za boky oběma rukama a zarážel ho do mě stále dokola tak moc, že předchozí mrdací hodinka byla proti tomuhle jen slabý vývar. Myslel jsem, že už musím být roztržený na několik částí. Nebyl jsem. Místo toho jsem propadal do stavů absolutního štěstí. Chtěl jsem explodovat jako hvězda ve vesmíru. A že jich nad námi bylo spoustu.
Když už na mě kapal pot z jeho hrudníku, čela a podpaží, nevěděl jsem o sobě. Jako bezcenný kus hadru mě „vysvobodil“ od svého zabijáka a otočil si mě proti sobě. Snažil jsem se stát, zatímco on klečel, takže jsem měl jeho žalud přímo před obličejem. Stále rychleji a rychleji si hrdina přetahoval žalud, ze kterého v jednom kuse něco kapalo. Po malé chvilce ho začal honit oběma rukama a řvát tak hlasitě, že se snad i okolní stromy rozechvěly. Věděl jsem, co ihned přijde. Naivně jsem otevřel ústa a čekal na dávku spermatu. Jak říkám, naivně. Zatímco hrdina stále řval, z jeho naběhlého žaludu vytryskla první nálož semene a už ta mi naplnila úplně celou hubu. Začal jsem se dusit, jeho horké semeno mi proudem naráželo na mandle a zároveň vytékalo ven, protože kapacita mých úst byla přibližně rovna jedné polovině jeho dávky. Jak cákal a cákal, já se pomalu sunul k zemi, opitý jeho spermatem.
Ležel jsem naprosto bez sil na zádech v téměř zaschlé louži chcanek pokryté bílým semenem, můj hrdina se sehnul obličejem do mého rozkroku a svým jazykem mi začal olizovat moje koule, masíroval je a stále přidával na intenzitě. V té správné chvíli přešel výše a olizoval mi penis po celé mé délce jako pes po týdnu bez vody. Bylo to tady. Mé poslední síly byly využity k tomu nejsilnějšímu orgasmu, jaký jsem kdy zažil. Jeho jazyk stále rejdil po mém žaludu a slízával každou kapičku mého semene. Byl jsem mrtev a zcela odevzdán. Zatímco jsem hlasitě vydechoval, můj hrdina mi ještě otíral svůj změklý penis o hrudník a obličej. Stále z něj kapaly zbytky všeho.
Za chvíli se zvedl, odkrknul si, jako by právě dopil litr piva, a velmi pomalým krokem odešel. Já nabral pár sil, oblékl se a vrátil se zpět do víru oslavy. „Určitě se všichni už bojí, kam jsem na dobré dvě hodiny zmizel,“ říkal jsem si. Po příchodu jsem byl ale v šoku. Hodiny ukazovaly 11 hodin a 5 pět minut…
Dodnes zkouším do lesa opět jít, ale už nikdy se můj hrdina znovu neobjevil.
Autoři povídky
Baví mě psát o tom, co mě samotného vzrušuje nebo láká. Největší radost mám z toho, když mé povídky zaujmou čtenáře, kteří se též dokáží vtělit do hlavního hrdiny tak, jako já. :)
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Tak tento komentář mě neskutečně potěšil. Moc za něj děkuji! Hodně lidí tu řeší délku penisu. Například v anime pornu (většinou obrázky) běžně nacházíte nereálné velikosti, kdy je penis větší než majitel. Tak proč o tom taky nenapsat povídku? Ano, není to reálné, ale právě to může mnoho čtenářů shledat vzrušujícím. :)
Napsaný pěkně, jen je to takový nedovřený, třeba by to mohlo končit tím, že se dozví, že do lesa se tam nikdo nikdy neodvážil za úplňku, nebo za bezměsíčné noci, protože se tam dějí divné věci.... možná mít nějakou vyhlídku na zopakování. Ale to je možná jen můj pocit.
A to je tedy hádám pozitivní názor? Trochu jsem se bál kritiky, respektive jsem byl na reakce spíše zvědavý. Děkuji za každý názor! :) H.
Presne tak
Ale ako som spomenul na začiatku, píšeš zaujímavo a rád si opäť niečo od teba prečítam