• GD
Styltvrďárna
Datum publikace25. 3. 2021
Počet zobrazení4700×
Hodnocení3.78
Počet komentářů5

Ten den bylo velmi teplo a slunečno. Robert vyrazil na nudapláž. Měl jednu malou oblíbenou u místního rybníka. Když tam přišel, zjistil, že je tam asi dvanáct mužů. Velice rychle skončil ve vodě. Když se dostatečně osvěžil, vylezl ven a rozvalil se na osušku. Po čase se obrátil na břicho a v této poloze upadl do polospánku.

Náhle ho probral zvláštní pocit. Někdo se zaobíral jeho zadnicí. Měl to rád, a tak zůstal v klidu a čekal, co bude následovat. Po chvíli ucítil, že do řiti se mu něco tlačí. Velice rychle poznal, že je to penis. Zkrátka a dobře, obdělával ho jakýsi muž a právě se snažil se ukojit. Robert se rozhlédl. Ze své pozice viděl, že je sledují všichni přítomní muži. Některým z nich se ztopořil pyj. Vědomí obecenstva ho rajcovalo ještě víc. Nakonec se onen muž ukojil a slezl z něj.

Robert se otočil na záda a uviděl okolo sebe pět mužů se stojícími údy. Usmál se na ně, ti nelenili, přistoupili k němu a začali se zabývat jeho tělem. Netrvalo dlouho a v jeho ústech i konečníku se ocitly dvě nadržené klády. Dva jazyky se zaobíraly jeho bradavkami, což ho přivádělo do extáze, a jedna ústa hltala jeho úd. Poslední, co ještě Bob stačil zaregistrovat, bylo, že se okolo nich srocují vzrušení muži. Pak už se propadl do hlubin vášně a obdělával jednu mužskou ozdobu za druhou. Přesněji řečeno, ústy ji připravil, aby se v jeho zadku mohla řádně uvolnit. Někteří muži si nechali vylízat řiťku, Bob si v takových případech dal opravdu záležet a pronikal svým jazykem pěkně do hloubky. Jiní jedinci naopak svým jazykem obšťastňovali jeho anální otvor. Když takový jazyk pronikal do jeho nitra, úplně se třásl nekonečnou rozkoší.

Když tohle všechno skončilo, měl Robert opravdu dost. Jak tam tak ležel, přistoupilo k němu několik mužů a postupně se na něj vychcali. Nechal na sebe dopadat zlatý déšť a vychutnával jej celým svým tělem. To, co dopadlo na jeho obličej, se snažil zachytit do úst a spolykat. Když to viděli ostatní muži okolo, přistoupili k němu a vymočili se na něj též. Bylo jen otázkou času, kdy někdo z mužů bude potřebovat Robertovu pomoc s ukojením.

Robin strávil celé odpoledne tím, že uspokojoval touhy mužů, některé i opakovaně. Přitom ho muži osvěžovali svou močí. Netrvalo dlouho a pouštěli svou tekutinu přímo do jeho úst.

Toto odpoledne bylo nejkrásnější v Robertově životě. Tehdy poprvé u něj došlo při šoustání jeho zadku nejen k erekci, ale i k ejakulaci, a to opakovaně.

Robert byl po poslední zkušenosti rozhodnut, že musí zažít zase něco takového, a ještě mnohem víc. Vyrazil tedy do SM klubu na naked párty. Přišel tam a pozoroval zde přítomné muže. Někteří z nich byli opravdu krásní. Pohyboval se po klubu asi půl hodiny, když ho oslovil muž. Byl řádně rostlý, bylo na něm vidět, že příroda na něm nešetřila a že se navíc o své tělo umí postarat. „Tak co, chtěl by sis to se mnou rozdat?”

„Ano!” odpověděl s radostí Robert.

Onen muž ho odvedl na místo, kudy musel procházet každý návštěvník klubu, pokud se chtěl dostat z jedné jeho části do jiné. Což bylo velmi často. „Počkej tady!” zněl rozkaz a Robert čekal, dokud se nevrátil ten, který o něj projevil zájem.

Když přišel, připoutal ho ke zde přítomné mříži tak, že jeho zadek se přímo nabízel k ošukání. Současně jeho pyj byl dobře přístupný. Na jeho varlata zavěsil závaží, stejně tak i na bradavky. Pak se začal zaobírat jeho zadnicí. Bil ji, prsty opracovával dírku a nakonec ji řádně vystříkal svým semenem. Po svém ukojení ho pořádně plácl přes zadek a nechal svému osudu.

Netrvalo dlouho a každý, kdo procházel okolo, se ho dotknul. Někdo jej plácl přes zadek, třeba i víc než trošku, a jeho zadek tak získával na barvě. Jiný si pohrál s varlaty, pyjem či bradavkami a další se mu věnoval o něco víc. Bylo jen otázkou času, kdy v jeho řiti skončí nějaký penis. Pak následoval další a další…, Robertovi nezbývalo než útrpně držet a nechat si všechno líbit. Je snad jasné, že si s ním přítomní chlapi řádně pohráli, každý si dělal, co chtěl. Netrvalo dlouho a měl tělo v jednom ohni. Po dlouhé době si uvědomil, že intervaly mezi jednotlivými návštěvami se nějak prodlužují.

A pak se za ním ozvalo: „Tak co, užil sis? Zavíráme! Ovšem nejdříve je nutno zaplatit za tebe i tvého přítele, který zaplatil tebou!”

Následovala hodina, kdy si pětičlenný personál klubu s ním řádně pohrál a omrdal mu díru. Potom ho odvázali. Byl tak vysílen, že se neudržel na nohou a sesunul se na zem.

„Copak, copak?! Žádné flákání, je tady třeba uklidit!”

Následoval kopanec kanadou do jeho zadku. Nebyl schopen hned zareagovat, a tak následoval další. Stále nereagoval dostatečně rychle, a tak dopadl další, tentokrát do míst, kde zadek má dolní konec. Po několika kopancích se přece jenom Robert zvedl a začal uklízet. Když dozorce nebyl spokojen s kvalitou či rychlostí jeho práce, dopadl na jeho tělo kopanec nebo rána bičíkem.

Nakonec přece jenom mohl úklid ukončit. Už se těšil domů. „Tak, a teď si pěkně odpočineš, ať jsi fit na večerní fist párty!” S těmito slovy ho spoutali, udělali mu klystýr, vrazili mu do zadku špunt a hodili ho do klece.

„Tak vstávat! Jde se do práce!” na jeho tělo dopadla rána bičíkem následovaná kopancem. Když byl vytažen z klece, pohrál si majitel klubu se závažíčky a připravil ho na fist. Čekal svázán na otevření, s cedulí nad sebou: Pozornost podniku! Volně k dispozici na fist! Možno i osouložit!

Od chvíle, kdy se začali trousit návštěvníci, netrvalo dlouho a první z nich ho vyfistoval. Pak přišel další a další. Při fistu si dávali často záležet, aby rozkývali závažíčka na pytlíku. Když se po osmi hodinách zavíralo, měl Robert tak roztaženou zadnici, že pozřela i celou ruku až po rameno. Samozřejmě, že byla také řádně vystříkaná. Když všichni návštěvníci odešli, konala se úplně stejná procedura jako den předtím. Majitel se s ním rozloučil se slovy: „Tak se dobře vyspi na dnešní piss párty!”

Večer ho vyhnali z klece rovnou na záchod. „Tak tady budeš a opovaž se, aby byla mokrá podlaha.” Pak ho připoutali na místo a otevřeli klub.

Když přišel první zákazník na záchod, chvíli ho pozoroval, pak přistoupil a vymočil se mu do úst. Časem, když to takto udělalo asi deset mužů, začal Robert mít potřebu vymočit se taky. Všichni muži si nechali očistit svůj úd a někteří z nich i vyejakulovali do jeho pusy. Další pětici mužů ještě vydržel, ale když se vymočil šestnáctý, tak už to neudržel a vypustil měchýř. Přítomný host to viděl a začal strašně křičet. Za chvilku přiběhl majitel, a když uviděl tu spoušť, kterou Robert způsobil, začal ho kopat a nadávat mu. Když se uklidnil, musel Robert všechno vylízat do sucha vlastním jazykem a přitom dostával jednu ránu bičíkem za druhou. Když bylo uklizeno, vše začalo nanovo.

A tak to šlo až do zavíračky. Po zavření následoval proces, který už dobře znal. Jeho konec byl však změněn. Na konci byl pochcán celým personálem a vyhozen nahý ven. Za ním letěly jeho svršky. Byl tak mokrý od moči, že se ani obléct nemohl…

Už v okamžiku dopadu na zem věděl, že si bude muset najít svého Pána, lepší by ovšem bylo, kdyby jich bylo víc, aby sloužil každý den i noc jako děvka po zbytek života.

Hned, jak měl možnost, podal si inzerát na patřičné seznamce. Mladý sub hledá jednoho Pána, může být jich však i více, kterému by sloužil na plný úvazek. Očekává praktikování bití, mučení genitálií i fistu. Polykání Pánovy moči je též možné. Samozřejmostí je uspokojování orální i anální. Vše pro blaho Pána(ů).

Netrvalo dlouho a nastoupil do služby ke třem Pánům, ve které byl velmi šťastný, ale to už je jiný příběh.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (40 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoGuy Izieu
Věk60

Můžu být rád, že po mně někdo něco občas chce, aspoň existuji. Když ovšem občas po někom něco chci já, neexistuji.

Celý život chci býti svině a zůstávám volem i když jsem býk.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #5 Odp.: Sub RobertGD 2021-06-16 17:32
Tamanium děkuji. :-)
Citovat
+2 #4 Zajimava...Tamanium 2021-06-16 09:50
...povidka. Nejdriv me to moc nebralo, ale po precteni Kierana me to bere dost. Takze zajimave...
Citovat
+1 #3 Odp.: Sub RobertGD 2021-03-30 17:03
Peter Gogol Může být. :lol: Napsáno jako raná tvorba a vytaženo z letitého šuplíku. Tenkrát jsem to, nejen to, napsal pro jeden, již neexistující povídkový web, který po té ve formě archívu převzal již zveřejněné povídky jiný. Bylo to původně napsáno trošičku jinak a na pokračování. Upravil jsem to sloučením a změnou některých indicií pro tento web, ale je to úplně mé. Dokonce jsem se rok snažil o hájení autorská práva na úplně jiném webu, který to zveřejnil upravené taky a bez mého svolení, samozřejmě marně.
Kdyby na to přišlo, tak autorství jsem si schopen obhájit i díky redakční chybě původního serveru. :D
Citovat
+1 #2 Odp.: Sub RobertPeter Gogol 2021-03-29 09:44
Jako bych to už někde četl
Citovat
+2 #1 Rajcovníhouseboy 2021-03-26 08:40
:-)
Citovat