- Zderad
„Chceš ho vidět?“ zeptal se mě David, který už jen v trenkách seděl na posteli. Já jsem byl v tričku a trenkách. David si strčil ruce pod gumu trenek a postupně je stahoval dolů. Na světle se tak objevilo jeho péro. Seděl úplně nahý na své posteli a já jsem si prohlížel jeho nahé klučičí tělo, se světlými zastřiženými chlupy v podpaží a mezi nohama.
Jak jsme se do téhle situace dostali? David byl můj dobrý kámoš celou střední. Blbnuli jsme spolu venku, hráli hry na komplu a samozřejmě řešili i sexuální touhy, co se nám líbí a co zase ne. David byl vždycky trochu zvláštní. Neměl rád sport, nebyl žádný mačo. Občas mi přišlo, že se na mě dívá trochu jinak. Třeba jsme ve sklepě jejich paneláku kecali o sexu a přitom si všímali, jak se nám staví péra. Tehdy jen přes trenky. A taky mi až později došlo, že Davidovi se asi stavělo spíš z pohledu na mě.
Byl páteční večer, oběma nám bylo osmnáct a přišli jsme k němu domů. Prostě jsme kecali a užívali si, že nic nemusíme. Pak jsme pařili hry na počítači, a protože do okna jeho pokoje se opíralo slunce, oba jsme si odložili. Já do trika a trenek a David jen do trenek. Když nás omrzely i PC hry, tak jsme začali listovat Bravíčkem, které si on dřív kupoval. Hlavně nás zajímala rubrika láska, sex a trápení. Po nějaké době jsem si všiml, že si David občas nenápadně sahá přes trenky na péro, které už má dost tvrdé. Najednou jsme narazili na zpověď jedné holky, která psala o tom, že její kluk měl před ní i gay zkušenost a jestli to není divné.
„Co myslíš?“ zeptal se mě Dejv.
„Nevím, s klukem jsem to nezkoušel. Asi je to divný nechat si strkat něčí klacek do zadku.“
„Ale co když si to dělají kluci rukou nebo pusou? To může být celkem příjemný, nemyslíš?“ zeptal se David.
„Možná jo, ale mě by asi kluk nevzrušil,“ namítl jsem.
„Třeba jo, kdyby to byl někdo, kdo tě dobře zná a kdo ví, co by se ti mohlo líbit,“ řekl a významně se na mě podíval. Chtel jsem uhnout pohledem, ten ale spočinul na Davidových napnutých trenkách.
„Chceš ho vidět?“ zeptal se mě David, který už jen v trenkách seděl na posteli. Já jsem byl v tričku a trenkách. David si strčil ruce pod gumu trenek a postupně je stahoval dolů. Na světle se tak objevilo jeho péro. Seděl úplně nahý na své posteli a já jsem si prohlížel jeho nahé klučičí tělo, se světlými zastřiženými chlupy v podpaží a mezi nohama. Najednou jsem měl strašnou chuť se jeho penisu dotknout, zjistit, jestli je stejné držet jiný úd jako ten svůj.
„Svlíkni se taky a lehni si ke mně,“ řekl mi tónem, který byl jiný než obvykle. Naléhavější. Jako by si nechtěl nechat ujít chvíli, na kterou dlouho čekal. Zvědavost byla silná, a tak jsem ze sebe stáhnul tričko a po malém zaváhání se vysoukal z trenýrek.
Sedl jsem si naproti němu a chvíli na něj koukal. David se ke mně pomalu nakláněl a přejížděl hřbetem ruky přes moje stehno až k podbřišku. Pak svojí rukou stiskl můj penis a začal ho pomalu honit. Druhou rukou mi hladil koule a koukal, co to se mnou dělá. Zavřel jsem oči a užíval si to. Ve vzduchu malého pokoje bylo cítit pot dvou pubertálních chlapeckých vzrušených těl.
„Nech oči zavřené,“ řekl mi a najednou jsem uslyšel, jak mění svoji pozici. Na špičce pera jsem ucítil horký dech. Znejistěl jsem – přece jen je něco jiného nechat se od kámoše vyhonit a nechat ho strčit si svoje péro do pusy.
„Davide, já…,“ nedořekl jsem, protože půlka mého penisu zmizela v jeho ústech.
„Aaach,“ vzdechnul jsem. Dejv začal pravidelně pohybovat hlavou tam a zpět a jazykem mi krásně dráždil žalud. Rukou mi ho začal zároveň honit a směs téhle techniky a mého vzrušení z objevování neznámého způsobila, že po pár minutách na mě šel orgasmus.
„Už budu…,“ zašeptal jsem. David pokračoval, jako bych nic neřekl.
„Kámo, já už fakt budu stříkat…,“ zaúpěl jsem. On pokračoval až do chvíle, kdy z mého péra vystříknul slaný proud přímo do jeho pusy. Neucuknul, dokonce mu ani nic nevyteklo okolo. Jen polkl a pak mi ještě jazykem dočistil žalud. Pak se na mě šibalsky podíval a řekl:
„Takže tebe žádný kluk nevzruší, jo?“ a vyplázl na mě jazyk se zbytky mého semene. Když orgasmus odezněl, začal jsem se cítit trochu trapně. Ale jen do chvíle, než jsem si všiml Davidova tvrdého péra.
David se opřel o stěnu a jeho penis vyzývavě trčel do vzduchu. Vůně jeho těla mi přišla strašně vzrušující. Začal jsem ho hladit po stehně a klekl si tak, abych měl hlavu nad jeho rozkrokem. Už jsem si sice jeho péro párkrát prohlížel, třeba když vedle mě čůral. Ale tohle bylo poprvé, když jsem ho viděl s erekcí a tak zblízka. Nikdy bych nevěřil, že mě vůně jeho přirození bude takhle rajcovat. Doteď jsem o klucích v sexuálním smyslu nepřemýšlel. Přetáhl jsem mu předkožku a uviděl jeho žalud lesknoucí se touhou. Držel jsem jeho péro a nevěděl, jak dál pokračovat. Váhal jsem. Přestože jsem si ho před chvílí nechal vykouřit od kámoše, tohle mi přišlo jako jiný level. Když ho začnu kouřit jemu, už se nebudu moct sám před sebou přetvařovat jako heterák, který se nechal překecat. Už budu kurvička, která hrozně chtěla kouřit něčí péro.
David to vyřešil za mě, když mi lehce zatlačil na zátylek a moje rty tak obemknuly špičku jeho mužství. Na jazyku jsem ucítil mírně slanou chuť, která ale nebyla nepříjemná. Začal jsem jazykem opatrně kroužit po žaludu, což David ocenil vzdycháním. Pak jsem mu začal péro pomalu kouřit – pohyb hlavou nahoru a dolů. Volnou rukou jsem mu sjel na koule a hladil ho, občas jsem přitom zajel až na hráz. David vzdychal čím dál víc a přitom pootevřel šuplík u svého stolku a něco v něm po paměti hledal. Vytáhnul tubičku, chytil moji ruku, kterou jsem ho hladil, a na prsty mi z ní vymáčkl nějaký studený gel. Aniž by řekl slovo, navedl moji ruku zpátky ke svojí hrázi. Pak ji zatlačil dolů směrem k anální dírce. Pochopil jsem, co po mně chce. Rozetřel jsem mu gel po dírce a opatrně na ni zatlačil. Špička ukazováčku pronikla dovnitř.
„Jo, to je ono…,“ vzdychl David. Položil svoji ruku na moji hlavu a začal s ní pumpovat rychleji. Svaly na břiše se mu začínaly pravidelně zatínat a jeho péro sebou v mojí puse občas škublo. Věděl jsem, že už brzo bude. Prstem jsem mu opatrně šukal dírku a on si přitom z mojí pusy dělal masturbátor. I když mi jeho slaná chuť nevadila, polykat sperma jsem prostě nechtěl. Když začal vzdychat tak, že mi bylo jasné, že už bude, vytáhl jsem jeho péro z pusy a začal jsem mu ho honit. Bylo celé mokré od mých slin a ty fungovaly jako skvělý lubrikant. David zatnul svaly a z jeho penisu začalo stříkat sperma. Část dopadlo na jeho břicho a něco na moji ruku. Chvílí se vydýchával a pak vyčítavě a trochu zklamaně řekl:
„Já jsem ti to spolykal.“ Cítil jsem se provinile, že jsem mu neposkytl stejnou slast až do konce. Takže jsem se odhodlal ke kompromisu a jeho teď už ne tak tvrdé péro jsem si znovu strčil do pusy a jazykem mu očistil žalud. Pak jsem ho nechal pozvolna vyklouznout a uvědomil jsem si, že mám pořád prst v jeho zadku. Pomalu jsem ho z něj vysunul. Davidovo péro bylo sice trochu ochablé, ale vypadalo to, že by mohlo být nějaké pokračování.
„Hele, dnešek tím ještě nekončí, že ne?“ zeptal se mě trochu bojácně David. Ani já jsem nechtěl, aby tohle všechno skončilo. Příště už bychom třeba nemuseli mít odvahu to zopakovat.
„Ještě domů nemusím,“ řekl jsem váhavě.
„Fajn, naši dnes domů nepřijdou. Jeli na víkend k tetě,“ řekl David a pak dodal, „mám tu v šuplíku i šprcky, kdybys…“
„Nevím, nechci to hrotit,“ nenechal jsem ho to doříct, protože jsem tušil, kam míří.
„Já jsem se taky bál, když to mělo být poprvé,“ špitl.
„Cože? Tys s někým šukal? S kým?“ vyhrkl jsem překvapeně.
„S jedním starším klukem na basketbalovém soustředění. Bylo mu jednadvacet.“
„Páni. A on tebe, nebo ty jeho?“ zeptal jsem se zvědavě.
„Nejdřív o to připravil on mě. Byl fakt něžný. Dost jsem se bál, ale byl to spíš ze začátku takový divný tlak. Nebolelo to, použil hodně gelu. A když jsem si na to zvykl, tak se mi to pak líbilo. No a za odměnu, že jsem byl tak statečný,“ zaculil se, „mě pak naučil, jak ošukat kluka. Takže jsem poprvé zasunul.“ Na chvíli jsme oba ztichli.
„Nebude to divný? Dyť jsme kámoši,“ řekl jsem.
„A kdo jiný by tě do toho měl zasvětit než kámoš?“ řekl David a šibalsky na mě mrknul. V tom hlase i výrazu bylo tolik jistoty, že se ve mně něco zlomilo. Venku už se pomalu stmívalo. Díval jsem se na jeho znovu tuhé péro a něco mě strašně lákalo na té představě, že by ho do mě strčil.
„Buď opatrný,“ zašeptal jsem, klekl si na postel a vystrčil na něj zadek.
„Neboj, nenarvu ti ho tam bez varování. A takhle to bude taky lepší,“ řekl a odešel se hrabat do skříně. Vrátil se se šátkem a zavázal mi oči. Pak si kleknul za mě a začal mě hladit po zádech.
„Uvolni se, jsi hrozně napajatý,“ pošeptal mi do ucha, zatímco rukou přejížděl přes bok na břicho, a pak obejmul moje péro. Do ruky si předtím asi vymáčknul gel, protože to při honění krásně klouzalo. Díky tomu jsem se opravdu začal uvolňovat. Druhou rukou mi hladil zadek a špičkou prstu mi hladil moji dírku. Bylo to zvláštně vzrušující, anál jsem do svojí masturbace nikdy nezapojil, takže jsem netušil, jak je zadní dírka citlivá. Vymáčkl další dávku gelu mezi moje půlky a nechal ji stékat až k mojí dírce.
Pak opatrně zatlačil. Nejdřív jsem instinktivně sevřel zadek, ale on mi dal dost času, abych se zase uvolnil. Začal mě prstem opatrně šukat. Za pár minut přidal další prst. Cítil jsem takový zvláštní pocit plnosti, trochu jako když se vám chce na velkou. Ale žádnou bolest. Na chvílí mě přestal honit a prstit a slyšel jsem nějaké trhnutí. Pak chvíli nic. A pak studený latex na análu. Pomalu zatlačil. Pane bože, pomyslel jsem si, on mě opravdu začíná šukat. Na další úvahy už ale nebyl čas, protože David do mě pronikl žaludem. Chvílí tak zůstal a pak začal zase tlačit.
„To stačí!“ zašeptal jsem. Nebyl ve mně hluboko, ten pocit byl ale šíleně intenzivní. Nebolelo to, ale dost to tlačilo. Vzrušovalo mě, že cítím ve svém zadku jeho penis a že mě šuká kámoš, se kterým jsem toho tolik prožil.
Pak pomalu, hrozně pomalu začal pohybovat pánví. O pár milimetrů ven, skoro ze mě vyjel, a pak zase pár milimetrů dovnitř. Žaludem mi tak neustále dráždil tu nejcitlivější část kolem svěrače. Do toho mi znovu začal honit péro, takže jsem se mohl soustředit i na další vjemy. Začal zrychlovat a za pár minut už jsme oba vzdychali a já jsem dokonce trochu vyrážel vstříc. Ten pocit něčeho v zadku zkombinovaný s honěním byl božský. Dostával se do mě hlouběji, ale pořád ve mně byl jen tak půlkou penisu.
„Budu stříkat…,“ stihl jsem sotva říct, tak jsem se tím nechal unést, a už dopadaly bílé kapky na Davidovo prostěradlo. Položil jsem se na břicho a užíval jsem si, že ho pořád cítím v sobě.
„Už tě nebudu trápit,“ řekl David a vytáhl ho ze mě. Sundal si kondom a řekl: „Mohl bys?“ Podíval jsem se na jeho stojící péro a začal mu ho honit. Za chvíli už prostěradlo skrápěly další bílé kapky. Leželi jsme vedle sebe, zpocení, postříkaní a vydýchávali se.
„Dneska večer bys tu mohl spát,“ nadhodil.
„Zavolám domů, že tu budu. Ale spát doufám moc nebudeme,“ rýpnul jsem si. A tu noc jsme fakt moc nespali…
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Veľmi milá reakcia od Teba, ďakujem a určite sa teším, čo si nám pripravil za príbeh Som rád, že pokračovanie tejto poviedky nie je vylúčené, výborná správa
Děkuji za přívětivé zhodnocení a povzbuzení do dalšího psaní všem místním veteránům i příležitostným návštěvníkům. Jste fajn, lidi!
Váš Zderad.