- honzik92
“Davide, kdy že jedeš na to soustředko?” volal na mě táta z vedlejšího pokoje. Chviličku jsem se zamyslel a zavolal zpět, že od příští soboty na týden. Po chviličce ticha se táta objevil ve dveřích pouze ve slipech, jak je jeho dobrým zvykem, dnes zrovna v jeho oblíbených, asi dvacet let starých a vytahaných tak, že mu z vrchu čumí jeho chlupatý tmavý porost. Moje oči ale po vteřině nesoustředění rychle vystřelily vzhůru a čekaly, co se mi otec hodlá sdělit.
“Takže tě musím v sobotu ráno vézt na vlak?” vypadlo z něj, zatímco si rukou začal přes slipy drbat levou kouli a odlepovat si ji od stehna.
“Ne, nemusíš, jsem domluven s Lukym, víš s tím naším brankářem, že k němu půjdu v pátek večer, přespím u něj a odveze nás oba ráno jeho mamka.” Táta se pro změnu poškrábal za hlavou, kývnul a zase se vrátil do svého pokoje.
Chápu, že bych asi ve svých devatenácti mohl být samostatnější a odvézt se na soustředko sám, ale auto nemám, vlak je pohodlný, a navíc když spím u Lukyho, baví mě dívat se na jeho nádherný lýtka a žilnatý chodidla, když je ráno hned vedle mě odkrývá z peřiny. Posledně jsem na ně zíral snad hodinu a pod svou peřinou se udělal dřív, než se Luky stihl probudit. Jeho míra heterosexuality je bohužel tak vysoká, že udělat se z jeho nohou bude navždy vrchol možností. To můj táta prý v devatenácti letech už podnikal sexuální párty na koleji, jak se sám rád chlubí, a o dva roky později už započal mě osobně, díky čemuž ani nedokončil studia. Tak nějak tedy nevím, co je vlastně lepší.
Můj táta je celkově kapitola sama o sobě. Čtyřicítku oslavil už vloni, s mámou dávno není (ano, žiju u táty, k mámě chodím sporadicky, ale o tom psát nechci) a je stále tak trochu narcis a exhibouš. Všímám si toho asi až poslední roky, ale jakmile může, chlubí se svou stále relativně aktivní hokejovou postavou, spodní prádlo s nohavičkou pro něj zakrývá příliš mnoho, a když už je kilometr od nás po pláži za skálou nudistická pláž, tak přeci nebudeme ležet tady. A čeho jsem si všiml teprve minulý rok, právě na pláži čumí snad úplně stejně na ženy i chlapy. Jo, když projde dlouhovlasá mladá holka, koukne na ni. Když ale projde nahý mladý kluk s pěkným zadkem, podívá se na něj prakticky s totožným nadšením. Ano, bylo to zvláštní, ale já sám jsem měl co dělat, abych nedával příliš mnoho najevo, kdo se na pláži líbí mně, a tátovy pohledy jsem zas tak neřešil.
Tyto pohledy jsem si začal spojovat až včera. Z tátova pokoje se totiž pozdě večer začaly velmi tiše ozývat zvuky, které moc dobře znám. No jistě, docvaklo mi záhy, to je přesně seznamovací aplikace, kterou taky sem tam zapnu, abych na ní tady v okolí stejně nikoho nenašel. A na té aplikaci byste ženské pohlaví našli leda jedině po přeoperování. “On si dopisuje celej večer s chlapem!” byl jsem si již téměř jistý, kór když jsem si vzpomněl na jeho pohledy z dovolené. Přišlo mi to zvláštní, svým způsobem vtipné, ale otevřenou mysl mám asi po něm, více jsem to neřešil, podíval se v mobilu na luxusní mrdačku dvou černochů, kteří klátili mladýho blonďáka, utřel jsem semeno z displeje a usnul.
“Jedu do posilky, za hodinku a půl jsem zpátky, v troubě jsou lazaně, tak si je pak kdyžtak ohřej,” volal na mě táta přes dveře krátce po poledni. “A začni si balit ty věci na soustředko, už je čtvrtek a víš sám, jak jsi na tom se zapomínáním věcí.” Nic jsem neříkal, vzpomněl jsem si, že zítra večer vlastně musím mít zabaleno a po minutce jsem uslyšel zavření dveří. Vyšel jsem z pokoje, chtělo se mi děsně chcát. Prošel jsem kolem dveří do tátova pokoje a periferně jsem zahlédl, že si na stolku zapomněl mobil. Občas si ho nebere, stačí mu pracovní, řekl jsem si, a popadla mě extrémní zvědavost. Vlezl jsem do pokoje, opatrně vzal tátův mobil do ruky, zadal odemykací gesto, které dobře znám, a během několika vteřin už jsem spouštěl inkriminovanou apku. Byla plná mnoha konverzací, nejnovější ale byla ze včerejšího večera. Prohlédl jsem si profil onoho tajného týpka. Už z první fotky se mi zatajil dech. Nádherný chlap s hustým strništěm, relativně světlý typ, skoro až zrzavý. Na fotce byl zřetelně vidět i velmi chlupatý hrudník, na kterém by samou šíří mohla i letadla přistávat. Jednou rukou se opíral o nějaký strom a zdálo se, že chlupaté má snad všechno. Na druhé a zároveň poslední fotce už byl bez hlavy a bylo patrné, že jeho chlupaté a vysvalené tělo pokračuje i velmi velmi nízko. Fakt se mi líbil.
Ruce se mi začaly lehce chvět, když jsem otevřel konverzaci. Věděl jsem, že to ode mě není hezké, ale nešlo si pomoct. Odroloval jsem ji až na počátek a začal číst, zatímco jsem bedlivě sledoval každý případný pohyb vchodových dveří. Při čtení moje srdce tlouklo rychleji a rychleji…
“Co děláš za sport, že máš takový tělo?”
“Potřeboval bych si po dlouhý době fakt hustě zamrdat…”
“Máš asi velký péro, co? Potřebuju, aby bylo velký, proto se ptám…”
“Je velký, hlavně fakt široký… Dost chlapů i ženských mělo často problém.”
“Toho se já nebojím. Až ucítím pot tvýho chlupatýho těla, budu ho chtít mít v sobě až po koule.”
“Kde bydlíš”
“Co děláš v pátek večer? Budu sám doma…”
Wait… Co? To jakože on sem má přijít zítra, až já odjedu k Lukymu?? No ano. Po dočtení jsem to měl potvrzené. Zítra v 10 večer ho táta vyzvedne na rohu, až půjde z tréninku, a půjdou k nám. Když jsem asi po deseti minutách rozdýchal konverzaci, uvědomil si, co se tu bude zítra dít, a viděl několik fotek ptáků obou účastníků konverzace (nutno dodat, že stydět se nemusí ani jeden, ale zrzavý týpek vede), rozhodl jsem se podniknout velmi nebezpečný plán.
“Hele Luky, já nakonec nedorazím už zítra, mohli byste mě nabrat v sobotu ráno v půl desáté dole na náměstí? Mám tu nějaké problémy, tak by se mi to hodilo.” Po chvilce bylo domluveno, že mě s mámou vyzvednou na určeném místě, a já mohl začít s přípravami na večerní bojovku. Neměl jsem velké naivní představy, ale ten pocit, že je přes naši papírovou zeď poslouchám a představuju si tu zrzavou horu svalů, mě nenechala myslet na nic jiného. Stačilo tedy do deseti hodin mít v pokoji pití na večer a noc, něco na chcaní během večera a noci a to je vlastně vše. Táta stejně musí ráno před 8 na celé dopoledne do kanceláře, takže vypařit se odsud nebude problém.
Je pátek, za dvě minuty 10 večer. Já ležím po tmě na své posteli, třesu se strachy i vzrušením. Po deseti minutách slyším kliku a dva mužské hlasy. Povídají si, zřejmě o hokeji, pokud správně chápu kontext. Odešli do kuchyně, asi si dát něco k jídlu. Tam bohužel moje ucho nedoslechne, a tak dále čekám. Po zhruba půl hodině je opět slyším. Vycházejí z kuchyně a jdou do koupelny. Zdá se že oba. Pouští sprchu, já si rychle zaběhnu do kuchyně pro kus čokolády. V předsíni jasně cítím neznámý chlapský silný parfém. Zabíhám ale rychle zpátky k sobě a modlím se, že se pak konečně přesunou tátovi do pokoje. Jenže sprcha stále běží, už dobrých dvacet minut. Začínám propadat panice, že za chvíli vylezou z koupelny, on řekne měj se a táta půjde spát.
K mému štěstí se tak ale nestalo. Sprcha ztichla, já tak z dálky, ale zřetelně, slyšel mlaskání jazyků. Zřejmě celkem vášnivé, protože sem tam spadlo na podlahu něco z pračky nebo umyvadla. Po chvíli už otevřeli dveře z koupelny, mlaskání sílilo a občas někdo prohodil větu typu: “To tvoje péro, to je neskutečný” nebo “Až budeš chtít zase chcát, řekni mi, chci si ty chcanky spolykat ještě aspoň jednou”. Hm, moc romantiky v tom neshledávám, napadlo mě, ale vlastně mi to jen utvrzovalo mou nadrženost. Po chvíli už oba byli na posteli a postupně se dopracovávali k relativně hlasitému vzdychání a hekání. Zhruba kolem půlnoci jeden z nich vyloženě vykřikl. Je to tady, řekl jsem si. A skutečně. K nepřeslechnutelnému řvaní a hekání se přidaly velmi silné ozvěny, mrdali tak silně, že jsem mohl zřetelně počítat zásuny, kterými se jejich rozkroky a zadky neustále přilepovaly a zase odlepovaly. Přál jsem si, aby ta zeď byla na chvíli průhledná. Opřel jsem se o ni, zavřel oči a za zvuků fakticky drsného mrdu a vibrování zdi mezi mnou a nimi jsem honil. Honil, honil. Vystříkal jsem se už snad třikrát, ale moje péro jako by to snad taky slyšelo a nechtělo se vzdát. Po chvílích volnějšího líbání a šeptání se opět rozjelo mrdání naplno. Uběhly snad tři hodiny. Ano, tři, protože byly téměř tři hodiny ráno. Já byl zřejmě vysílenější než oni, jelikož jsem s tvrdým pérem usnul na posteli s nohou na své zabalené tašce na ráno. Probudil jsem se asi kolem páté a vedle bylo ticho.
Po sedmé ráno mě probudily hlasy. Venku už bylo světlo a já slyšel, jak si chlapi od vedle povídají.
“Vykuř mě, než půjdeme,” říkal jeden druhému.
“Víš co, ještě lež, já půjdu do kanceláře sám, a když se budu fakt snažit, do tří hodin jsem tu a zopakujeme si noc.” Z toho jsem usoudil dvě věci. Zaprvé, že vykouřit chtěl zrzavý chlupatý bůh, a za druhé, že jsem slušně v prdeli, protože zrzavý bůh tu zůstává a já musím být v 9:30 na náměstí. Jak se domluvili, tak udělali. Po ranní kávě v kuchyni jsem slyšel tátu, jak odchází do práce, a zrzouna, jak jde na záchod a poté zpět do postele cca čtyřicet centimetrů ode mě. Moje péro bylo stále tvrdé a ano, moje koule stále přemýšlely za mě. Rozhodl jsem se udělat tu nejšílenější věc. Opatrně jsem roztřesenou rukou a zcela nahý otevřel dveře od svého pokoje. Dveře do tátova pokoje byly téměř zavřené. Nenásilně jsem zaklepal.
“Halo?!” ozvalo se z pokoje.
“Erhm. Tady David, můžu dál?”
“Em no… Co… Kdo?” zabrmlal zrzoun, zatímco já už otevřel dveře a stál před ním, před horou svalů pokrytou jemnými pihami a především ještě hustšími chlupy, než jak vypadaly na fotce. On byl viditelně úplně v šoku, čuměl na mě a nepromluvil jediné slůvko. Prohlížel si mě, stejně tak já jeho. Ležel na tátově posteli, s jednou rukou za hlavou a jeho obrovské měkké maso s neskutečně velkými růžovými koulemi mu ležely na pravém stehni.
Poté přeci jen promluvil: “Tys tu byl v noci? A ty jsi, ty…”
“Jeho syn,” odvětil jsem velmi svižně.
“On má syna?!” překvapilo ho. Já se pokusil udělat pár kroků blíže, zda mě zastaví. Nezastavil. Ačkoliv měl v obličeji pořád ten samý překvapený výraz, dal si za hlavu i druhou ruku a jeho pták zabořený v chlupech na stehni začal růst. Jeho žalud se po stehni dral dál a dál od rozkroku, jak se prodlužoval, a zároveň celé to maso začalo tloustnout. Po chvíli mu na stehni ležel váleček o délce a šířce mého předloktí, tvrdé a olepené z noci. Ačkoliv se zdálo, že mu snad za chvíli praskne, jeho žalud byl stále dokonale zakryt v prokrvené předkožce. Přiblížil jsem se k němu, chytl jsem mu penis do ruky a pokusil jsem se ho zvednout. Bylo to nereálně těžké. Zjistil jsem, že na to budu potřebovat obě ruce. Držel jsem mu ho a obdivoval zblízka jako nějaký nepoznaný druh rostliny. Cítil jsem z něj zaschlé semeno, které mi přilepovalo obě dlaně k jeho nástroji. Vlastně jsem měl na svých rukách dost zaschlého spermatu i svým přičiněním. Díval se mi přímo očí. Jeho obličej rámovaly široké ruce, které od lokte lemovaly svaly všeho druhu a které končily v hustě zarostlém podpaží se zaschlou louží potu.
Opatrně jsem začal olizovat jeho žalud a postupně přes nej přetáhl předkožku. Jeho odhalený žalud doslova volal po kouření, ale moje průměrně velká pusa toho prakticky nebyla schopná. Honil jsem ho tedy oběma rukama, olizoval mu péro i koule, zatímco to moje péro se stále víc a víc otíralo o prostěradlo postele. Snažil jsem se jazykem dostat pod koule a k jeho díře. Našel jsem ji. Byla měkká a horká. Dostal jsem do jeho díry celý svůj jazyk a vtom jsem si uvědomil, že před několika hodinami bylo v tomto místě něco zcela jiného. Když jsem mu vylízal vše, co jsem dokázal, tedy dost možná i zbytky mrdky mého otce, zvedl jsem zpět svůj obličej, mokrý od mých slin a jeho zpocené prdele. On nakonec vzal svoje péro do vlastní ruky, celkem bezcitně mi s ním začal mlátit o obličej a vykřikl:
“Vycákej si ho a běž.” Souhlasil jsem a během pár vteřin jsem tryskal proudy semene po celé posteli. “Drsně ty!” řekl mi. “Jseš fakt celej on. Tady máš na utření,” dodal a podal mi tátovy zcela ztvrdlé slipy. Já se postupně sesbíral a vykoktal ze sebe:
“Neříkej prosím tátovi, že jsem tu byl celou noc.”
„Jasný, v pohodě. Ale svoji mrdku si nechávám pro něj, sorry.“
Rozloučil jsem se rychle, dal si sprchu, oblékl se, vzal si připravenou tašku na soustředění a šel se obout. Už jen vzít klíče a… vtom se ve vchodových dveřích objevil táta.
Autoři povídky
Baví mě psát o tom, co mě samotného vzrušuje nebo láká. Největší radost mám z toho, když mé povídky zaujmou čtenáře, kteří se též dokáží vtělit do hlavního hrdiny tak, jako já. :)
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Proč wait?
Já mužský sex jako mladý nevnímal, přišel jsem tomu na chuť někdy kolem 40- do dnes mě to drží-občas ale plně jsem cítil to napětí, nervozitu, vzrušení... moc pěkné. Díky
To byla chyba vzdávat to s OP, jen za minulý rok tu přibylo 141 klasik a tvrďáren, takže je tu rozhodně co číst A vždycky si můžeš uložit do záložky filtr, který tě dovede přesně k tomu, co tě zajímá, viz https://ostrovni-povidky.eu/filtrovani