- Zderad
Na chatu k Danovi jsem dorazil v pátek odpoledne. Byla už půlka září, ale mimořádně teplého. Krásné babí léto. Chtěl jsem přijet se svou přítelkyní Lenkou, ale ta se nakonec neutrhla z práce a měla dorazit až v sobotu ráno. Dan občas zval partu kamarádů na víkend strávený v lesích u rybníka. Byl jsem zvědavý, kolik se nás tu sejde tentokrát. Přicházel jsem po polní cestě a viděl, jak se zpocený Dan bez trička ohýbá nad záhonem s bylinkami.
„Čau, kámo. Tak kolik nás bude?“ zavolal jsem na něj od branky. Otočil se na mě a usmál se:
„Jé, ahoj! Dneska to vypadá jen na naši sólo jízdu,“ mrknul na mě. Lenka a další kámoš měli dorazit až druhý den.
„Však my už se nějak zabavíme,“ řekl jsem a významně zvedl PETku s rybízovým čůčem, kterou jsem přivezl.
„Proč ne, ale nejdřív bych se skočil vykoupat. Jsem hrozně splavený,“ navrhnul Dan.
Rybník kousek od chaty sice nebyl velký, ale byl poměrně členitý a vytvářel různé zátočiny, které skýtaly dostatek soukromí. Zalezli jsme na jednu plážičku krytou rákosem a vysypanou jemným pískem. Oba jsme se svlékli do trenek a Dan se mě zeptal:
„Půjdu na Adama, nevadí, ne?“ Napadlo mě, že vlastně plavky nejsou potřeba. Vždyť na nás nikdo nevidí. „Pokud se teda nebojíš, že ti chci okukovat nádobíčko,“ vyplázl na mě jazyk a bylo v tom něco smyslného, provokativního. Dan se nijak netajil tím, že je gay, ale nikdy jsem se nebál toho, že by měl potřebu okukovat zrovna mě s mou spíš zavalitější postavou. Do chladivé vody rybníka jsme oba skočili tak, jak nás pán bůh stvořil. Po chvíli dovádění ve vodě jsme se vrátili na pláž a lehli si na písek, Dan na břicho a já na záda.
Písek příjemně škrábal na nahatém zadku a slunce mi naopak šimralo moje přirození a pytlík. Začali jsme popíjet rybízák a dostali se do příjemně uvolněné nálady.
„Teda, s tímhle si Lenka užívá?“ řekl obdivně Dan a díval se mi přitom mezi nohy. Ani jsem si nevšiml, že moje péro není úplně v klidu, spíš už je takové polotuhé. ‘Sakra, měl jsem si ho ještě doma vyhonit’, pomyslel jsem si. S Lenkou jsme se kvůli práci poslední dobou míjeli a abstinence se začala projevovat. Vlastně jsme s Lenkou poslední dobou vůbec moc nespali.
„No jo, promiň, nějak moc jsem se uvolnil,“ řekl jsem omluvně.
„Mně to nevadí, jen si vždycky říkám že takových pěkných pinďourů je škoda jen pro kundičky,“ zasmál se. „Nebo jsi ho strkal i jinam?“ dodal.
„No, jako puboš jsem zkoušel leccos. Třeba na koupališti mi dělalo dobře masírovat si rozkrok pomocí vodních trysek. Ale jestli jsem ho přímo někam strkal, to asi ne.“
Pak se hovor stočil k jiným tématům. Jak se mu žije ve městě, kam se po studiích odstěhoval, že po Markovi, jeho bývalém příteli, si teď nikoho hledat nechce a možná odjede na delší dobu pracovat do zahraničí. Dan mi pak zasněně vyprávěl o tom, že na YouTube poslední dobou často sleduje dokumenty o Kanadě a rád by se tam podíval. Že by chtěl zažít nějakou změnu a ne jen se každý den vrátit z kanclu, bloumat po bytě, uvařit si večeři a jít spát. On byl vždycky trochu snílek a připadalo mi, že je mu to tady malé. Povídali jsme a povídali a přitom pomalu zapadalo slunce, takže nám začala být zima. Sebrali jsme oblečení, oblékli se a vydali se zpět k chatě. Začali jsme se chystat na večeři, Dan štípal v kůlně dřevo a já nachystal špekáčky. Zapálili jsme táborák, sedli si k ohništi a na klaccích jsme si opekli buřty. Ani jeden z nás moc nemluvil, spíš jsme jen tak koukali do ohně a popíjeli láhev veltlínu, kterou jsme načali.
Poté, co jsme se najedli, přinesl Dan kytaru a začal na ni hrát. V naší partě jsme všichni měli rádi folkáče, a tak jsme měli společný repertoár. Wabi Daněk, Žalman, Nohavica. Začala na nás padat melancholická nálada a vzpomínali jsme, jaké to bylo, když jsme spolu studovali. Vytahovali jsme vtipné historky a smáli se a na chvíli se oba zase cítili jako studenti, kteří prožívají bezstarostné, rozmarné léto.
„Je něco, co jsi chtěl na výšce zkusit, ale nikdy jsi k tomu nesebral odvahu?“ zeptal se mě.
„No, možná jsem mohl žít trochu divočeji,“ řekl jsem.
„Jako víc šukat?“ odtušil.
„Jo. Nenechat se tolik svázat strachem, co si o mně myslí ostatní, nebo jaké to bude mít následky. Možná jsem mohl zkusit trojku, nebo třeba víc holek, nebo…“
„Nebo s klukem?“
„Jo, možná jsem to taky mohl zkusit. A co ty, píchal jsi někdy holku?“
„Ne,“ vyprskl smíchy Dan, „já jsem stoprocentní buzna! A hrdá!“ řekl a na zdůraznění svých slov přitom vypnul hruď. „Ale divil by ses, kolik heteráků jsem aspoň vykouřil. A jednou jsem dělal třetího do trojky,“ rozpovídal se Dan o svých zkušenostech. „Myslím, že jim došlo, o koho z nich mám zájem, když jsem mu začal lízat anál!“ Oba jsme se zasmáli. „Vy, heteráci, jste pěkný měkkejši,“ začal Dan rozvádět svou filozofii už trochu těžším jazykem, „jak se vás někdo dotkne na citlivém místě, tak se můžete pominout. Nevím, kde se vzaly ty pověry o měkkých teplouších. To hetero kluci jsou tak vyděšení z toho, co všechno by se jim mohlo líbit, že se radši k většině věcí ani neodváží.“
„Jo, na tom něco bude,“ přikývl jsem.
„No schválně, snesl bys, kdyby ti kluk aspoň sáhnul na toho tvýho krásnýho čuráka?“ zeptal se mě.
„Jo, myslím, že jo,“ řekl jsem a nijak mě nenapadlo, jak zajímavá výhybka událostí se z toho stane.
„Tak schválně,“ řekl Dan a bez varování mi položil svou ruku do klína.
Nečekal jsem to, ale nebylo mi to nepříjemné. Byl jsem sice ovíněný, ale přesto mě překvapilo, že se ve mně nic nebouří. Vlastně jsem si přál, aby pokračoval. Dan přes kraťasy stisknul moje péro, které začalo reagovat. Díval se mi do očí a nic neříkal, jen začal jemně pohybovat rukou, ale spíš hladit než honit.
„Hmm, tak přitvrdíme,“ řekl a rukou zajel do kraťasů, pod kterými už jsem neměl nic než tvrdnoucího čuráka. Bylo to poprvé, co mi držel péro jiný kluk. To už Dan nevydržel, povalil mě do trávy a začal mě hladově líbat. Vracel jsem mu polibky a strhával z něj tričko. Na nedaleké cestě jsme uslyšeli smích a podívali se na sebe. Dan měl v očích nevyslovenou otázku, jestli se teď neztratilo kouzlo okamžiku.
„Pojďme dovnitř,“ řekl jsem, vyskočil a běžel do chaty, on za mnou. Tam jsem ze sebe strhal oblečení a nahý si lehnul na postel. Dan ze sebe stáhnul kraťasy a z nich vystřelilo pěkné, dlouhé, ochmýřené péro. Vrhnul se ke mně a líbal mě na rty, na krk a na klíční kosti. Bylo zvláštní cítit, jak se mého čuráka dotýká úd jiného muže. Vždycky jsem myslel, že to musí být divné, jako by k sobě dvě mužská těla nepatřila, ale bylo to naopak úplně přirozené. Jako dva písty, které vzájemným drážděním vytvářejí sexuální napětí.
Dan si postupně prolíbal přes břicho cestičku až k péru, které mi začal divoce, živočišně olizovat, ale nekouřil mi ho. Netoužil jsem po ničem jiném, než aby mi jeho rty objaly žalud a aby se mi v rozkroku rozlilo to příjemně vlhké teplo. To on ale neměl v úmyslu. Začali mi lízat pytlík, který jsem měl téměř čerstvě oholený a přitom mi honil jeho slinami nalubrikované péro. Pak mi roztáhnul a pokrčil nohy a naznačil, abych si je držel ve vzduchu. Naposledy mi olízl koule a pak jeho hlava zamířila níž a ucítil jsem něco, co jsem ještě nikdy necítil. Zvláštní šimrání na zadku. Nebylo to nepříjemné, ale hrozně jsem se lekl a trochu ucuknul.
„Drž!“ sykl na mě Dan a pokračoval v orálním dobývání mojí dírky. Když jsem překonal leknutí, začal jsem si to užívat a měl jsem pocit, že díky jeho honění a lízání vyletím do vesmíru. Když jsem se už vznášel někde v galaxii Andromeda, přišel na mě dost nečekaně ten nejsilnější orgasmus, jaký jsem kdy měl, strašně jsem zařval a vystříknul několik salv hustého semene, které dopadlo na Danova záda, na podlahu, na postel, a dokonce asi na dva metry vzdálený stolek. Nikdy jsem netušil, že bych byl takové výstřiku schopný. Zatímco jsem nahlas oddychoval, Dan mi jazykem ještě jezdil po hrázi a pak mi dal polibek na uvadající péro a položil svou hlavu na moje břicho.
Se zavřenýma očima jsem ho hladil ve vlasech a nechával doznít odcházející vyvrcholení. Vždycky jsem myslel, že mužský orgasmus je jen chvilkový, takový okamžik uvolnění. Ale teď jsem si připadal, jako bych prožíval spíš ženský orgasmus, o kterém mi vyprávěla Lenka a kamarádky. Doznívání slastného vrcholu jako pocit mravenčení v rozkroku, rozlévající se do celého těla. Myšlenka na Lenku mě na chvíli rozrušila, ale rozhodl jsem se ji zaplašit tím, že jsem Dana přitáhl k sobě a začal ho líbat. Navedl mi ruku na svůj stojící penis, který byl lehce zarostlý a vystupovali na něm tmavé žíly. Začal jsem mu ho trochu neohrabaně honit a přitom šermoval jazykem v jeho puse.
„Udělej mi to pusou,“ zašeptal. Začal jsem si, jako před několika minutami on, prolíbávát cestičku k jeho mužství. Líbilo se mi, jak příjemnou mužskou vůni vydává jeho tělo a to tím silněji, čím víc se blížím svému cíli. Když jsem vzrušeně dýchal na jeho kládu, tak mě napadlo, že penis zblízka vypadá mnohem větší a skoro jsem se rozesmál. Pak jsem vzal jeho žalud mezi rty a nechal ho proniknout do mých úst.
Jeho žalud byl tak mokrý a hladký, že mi to připadalo jako pokračování naší líbačky. Jen jsem měl místo jeho jazyka v puse jeho poklad. Dan mi položil ruku na temeno a začal si určovat rytmus. Jednou rukou jsem se opíral a druhou jsem ho začal šimrat na jeho zadečku. Na lízání jsem se necítil. Můj koncert pro dva prsty a jeho dírku spolu s kuřbou ho dráždil tak, že jsem za chvíli ucítil, jak jeho péro škube a pak vypouští sperma do mé pusy. Ta chuť byla zvláštní, ale mně na ní v tu chvíli nezáleželo. Všechno jsem spolknul a, tak jako předtím on, jsem jeho krásnému údu, prvnímu v mé puse v životě, věnoval krátký polibek. Pak jsem si přilehl k němu a on mě objal. Oba jsme lehce oddychovali a tentokrát hladil ve vlasech on mě. Bylo mi tak příjemně, že jsem, zmožený alkoholem a hlavně tím úžasným sexem, usnul.
Ráno jsem se probudil, pořád nahý, vedle nahého Dana. Na zátylku jsem cítil, jak ze spánku klidně oddychuje. Na zadku mě tlačila jeho ranní erekce a na svém stojícím penisu jsem měl položenou jeho ruku. Začínal jsem si v hlavě srovnávat myšlenky a přemýšlel, proč je mi taková zima. Pochopil jsem, když jsem se podíval směrem ke dveřím, ve kterých s batohem na zádech stála moje přítelkyně Lenka a s vytřeštěnýma očima na nás zírala.
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Jo, a ještě pro Agu: Dnes jsem měla v práci skype hovor s kolegou - a pořád mu vypadávalo spojení :-D Teď konečně vím, proč
Skvělé.