- Robin Lesa
Není tomu tak dávno, co jsem balancoval na hraně. Jsem normální chlap a tohle je moje malá zpověď o tom, že i já mám svoje tajemství – svoje malé touhy. Nedávno jsem slavil svoje padesáté narozeniny. I já jsem si prošel svojí malou krizí středního věku. Chlapi, neodsuďte mě, ale taky si přiznejte, že něco takového je v každém z nás.
Abych vás uvedl do obrazu, tak před deseti lety k nám do fabriky nastoupil mladý kluk. Jmenoval se Tomáš. Bylo mu dvacet a nějak výrazně se netajil tím, že je na chlapy. Šokovala mě jeho otevřenost. Jenže je přeci jen mladší než já. Dnes je mu třicet a postupem času se probojoval na místo mého nejlepšího kamaráda. Ze začátku jsem měl trochu problém s jeho orientací, teda hlavně po tom, co jednou u piva prohlásil, že ze všech kolegů se mu nejvíc líbím já. A mimoděk zmínil, že si o mně myslel, že jsem taky gay. Ale nejsem. Mám rád prsa, vagíny… a nikdy jsem nepochyboval. Nikdy? No…
Moje padesáté narozeniny byly nedávno. A já si odnesl zkušenost, ale ne takovou, jakou čekáte. Oslava, která se táhla od brzkého dopoledne, kam přišla celá vesnice, díky nečekanému elementu, kterým byl Tomáš, měla netradiční rozměr. Na přetřes přišly netradiční sexuální zážitky. Pár chlapů se nechalo slyšet, že zadek jako zadek, tak by mohli i do chlapa. No alkohol posílil asi fantazie všech.
Pár let se ve mně přelo, jestli bych i já mohl s chlapem. Navnadil mě k tomu Tomáš, který měl náznaky toho, že by mě chtěl. Ale jak jsem pochopil, vždy šlo jen o srandu. Moje fantazie však pracovala a já se začal zamýšlet nad tím, jestli je lepší ženská zepředu nebo zezadu, jestli je zezadu rozdíl mezi chlapem a ženskou. Taky se mi do hlavy dostalo, že chlap bude umět asi líp kouřit ptáka, když sám svůj orgán zná líp. Tyhle narážky jsem nakonec začal mít směrem k Tomášovi, který je vždy odpálkoval jiným vtipem. Nakonec došlo i na to, že jsme o tom mluvili konkrétně, a shodli jsme se, že to není dobrá cesta, protože by to mohlo mít dopady na naše přátelství.
Vraťme se k oslavě narozenin. Víte, když pozvete spoustu známých od sebe a manželky, zjistíte, že chalupa je malá pro tolik lidí. Takže připravíte i spaní ve stanech. A když máte postranní úmysly, tak to vyjde, že s Tomem budu ve stanu já sám. Proč? Přišla krize středního věku a já si řekl, pod vlivem alkoholu se do toho spolu spustíme. Ano. Spustíme. Někdo si pořizuje motorku, já chtěl zkusit chlapský zadek a pusu.
Zpětně si uvědomuji, jak hloupá to byla představa. Tolik vylitých panáků za zády, abych asi nechal aspoň trochu jasnou hlavu. Kontrolovat Tomáše, aby byl v dobré náladě, ale ne moc. Snažit se opít ženu, aby odpadla brzy, zůstat vzhůru jako poslední. Asi kdybych si zaplatil profesionála, bylo by to pohodlnější. No jo, ale kde ho sehnat. Nechtělo se mi hledat na internetu, navíc kurvy pro mě mají synonymum pohlavních chorob. Proto jsem chtěl někoho, kdo mi je blízký a koho znám.
Když nastal večer, vlastně spíš noc, a celá akce byla u konce, tak jsem Tomáše odvlekl do stanu. Spíš jsme se podpírali a ve své fantazii jsem v každém doteku viděl víc. Když jsem ho chytil kolem ramen a on mě kolem boku a prsty mi zasunul do kalhot, věděl jsem, že to jde správným směrem. Nevěděl. Mýlil jsem se. Bral mě jako kamaráda. I položení hlavy na rameno jsem si vyložil jinak. Běžně mi dával pusu na krk, což bylo jeho gesto, že si někoho váží, jsem si také vykládal jinak.
Ve stanu jsem si dal záležet, aby mě viděl, jak se svlékám. Neskrýval jsem se, protože jsem byl připraven do toho jít. Pozoroval mě a já se nestyděl. Bylo mi to příjemné. Lehl jsem si nahý, ledabyle jsem se přikryl a poklepal jsem vedle sebe. Snažil jsem se mu dívat do očí, a ne na to, co se mu dělo mezi nohama. Jen tak mimochodem, překvapilo mě jeho přirození i jeho přirozenost. Poklepání na místo vedle mě ale nemělo kýžený efekt a Tomáš si lehl a nic. V tu chvíli jsem si připadal jako šašek.
Když jsem tam tak ležel a cítil se trapně, přemýšlel jsem, co budu dělat ráno, když jsem udělal takový výstup. A když jsem myslel na ráno, tak se mi do hlavy vloudila myšlenka, že mě chce třeba překvapit ráno s čistější hlavou. Představa probuzení, když mě bude mít v puse musí být skvělá. Lehce jsem si prohrábl koule a přejel si po pomalu zpevňujícím se penise. Tomáš se mi na něj koukal, tak jsem si dal záležet a jemně jsem si po něm přejel dolů. Dal jsem si záležet, aby mi sjela i předkožka. Pomalu se mi naléval žalud víc a já pohyb ještě jednou zopakoval. Tomáš se převalil ke mně tak, že se mě dotkl penisem na penis, dal mi polibek na ústa, ať to nedělám. Odvalil se a já byl v koncích, pochopil jsem, že nic nebude. Stáhnul jsem ruku z penisu, které se dotkl jiný penis a přičichnul jsem si k ní. Asi jsem nic necítil, ale tehdy jsem si říkal, jak úžasně mu voní pták.
Podle Tomášova oddychování jsem pochopil, že odpadl. Ani na ráno se nedalo už spoléhat. Tak jsem tam ležel v tom tichu a přemýšlel nad tím, že krásně voní. Odvážil jsem se udělat něco, co jsem asi neměl. Překulil jsem se já směrem k němu, abych mu byl co nejblíž. Dal jsem mu pusu na zátylek a přivoněl jeho kůži. Zopakoval jsem ten polibek ještě jednou a pohladil ho jemně po jeho levém boku. Sotva jsem se dotýkal jeho kůže. Nechtěl jsem ho vzbudit.
Hřbetem prstů ruky jsem mu přejel po břiše a zastavil jsem se až o jeho začínající ochlupení. Pamatuji si, jak jsem stáhl ruku k sobě a přivoněl si. Něčím mi voněl. Přisunul jsem se k němu ještě blíž. Můj penis v plné erekci se slabě dotýkal jeho zadku. I ten slabý dotyk byl dost intenzivní na to, abych věděl, že teču. Přičichnul jsem k jeho kůži a udělil mu další polibek na rameno a lopatku. Penis jsem mírně zabořil mezi jeho půlky a prsty svojí ruky jsem mu zasunul přímo do jeho ochlupení. Holky mám rád hladké, ale tohle bylo tak chlapské, že jsem tomu nemohl odolat. Opět jsem prsty vytáhnul a přičichnul k nim. Tentokrát jsem si je i olíznul. Ano, i mně to teď přijde nechutné.
Tomáš se zavrtěl a já se strachy stáhnul. Lehnul si na záda. V tichu a tmě, opět na své straně stanu, jsem si honil penis jako nějaký panic. Ve své podstatě jsem panic byl. S chlapem určitě. Bez dalších jeho pohybů jsem se chtěl k němu vrátit. Jen se nedalo opět vrátit do původní polohy. Ležel na zádech. Odkrytý a já viděl tu jeho svíčku, které mě lákala jak maják bludného komára. Po chvilce klidu jsem se přemístil trochu níž a tam, kde předtím řádila moje ruka, mířil teď můj noc a moje ústa. Neváhal jsem a zintenzivnil jsem frekvenci svých polibků. Když jsem se dostal k ohanbí, nasál jsem jeho mužskou vůni. Asi to byla ona, která mě přiměla k tomu, že jsem mu dal pusu i na žalud. Byl vlhký, teplý a já se rozhodl. Otevřel jsem ústa a nechal jsem si ho na rtech. Pomalu jsem přisouval svoji hlavu a Tomáš se opět zavrtěl.
Moje leknutí rozřízlo moje myšlenky a stáhnul jsem opět k sobě. Pravou rukou jsem si hladil penis a levou jsem se dotýkal svých rtů, kde před chvílí bylo lidské maso. Po pár pohlazení mého penisu následovalo zacukání a moje sperma ze mě létalo. Každá kapka, která mi dopadla na břicho, byla symbolem mojí prohrané bitvy. Teď si nekladu otázku, kdo vlastně jsem. Vím to. Jsem bi bez zkušeností. Možná příště. Možná s někým jiným. Ale ten chlap, co vedle mě spí, mi neskutečně voní.
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Někdy to sebepoznání trvá holt dlouho a v některých případech jde i opačným směrem. Otázkou pak je kam až to dojde, v obou případech, zda k úplnému obrácení či jenom částečnému.
Pavle a o obsahu šedesátileté hlavy ani nemluvě.
Realutopik Nechci se stylizovatvdo role padesatníka. Spíš mě právě fascinuje, co se jim odehrává v hlavě. Mám kolem sebe někoho, kdo se poznává v pozdějším věku a zároveň nemá potřebu něco dohánět. Zároveň nemluví o těchto okamžitých myšlenkách. Proto si vytvářím vlastní příběhy. Jestli jsou blízké realitě, netuším.
Druhá věc proč je hrdina starší chlap, možná i s břichem. Nějak se mi nechce psát o dokonalém světě, kde jsou všichni mladí, vyrýsovaní s pérem 20+. Možná o tom sní hodně lidí. Já si svoje sny snažím malovat, možná o něco reálnějšími barvami.
Ale musím říct, že to jeho objevování se mi líbilo. A doufám, že brzy bude objevovat ještě víc.