• Msmisek
Stylklasika
Datum publikace11. 2. 2022
Počet zobrazení2670×
Hodnocení3.91
Počet komentářů12

SKRYTÁ SEXUALITA – ROZDÍLY

(Konspirační teorie předurčení samců)

 

Rozlišujeme 4 základní skupiny sexuálně členěné mužské populace rozdílných v několika kritických aspektech, které lze dělit takto:

Typ: Alfa, Beta, Gama a Delta

Alfa samci jsou vysokého vzrůstu s vrozenou, rozvinutou muskulaturou. Jejich tělo pokrývá výrazné ochlupení. Pohlavní orgány jsou značně vyvinuté. Vyzařují sebevědomím s patrnou agresí. Přístup ke kritice k jejich osobě netolerují. Zastávají ve společnosti vůdčí, anebo jinak výrazné postavení. Jejich chování je rozhodné, nekompromisní a své zájmy prosazují s důsledností. Promiskuitní sexuální aktivita.

Beta samci mají velmi podobné charakterové rysy jako Alfa samci. Nicméně v každé z kategorií jak fyziologických, tak mentálních v některých ohledech ochabují. Jsou rozhodně citlivější a méně agresivní než Alfa samci. Dobře přijímají kritiku a prokazují lepší schopnosti spolupráce. Ve společnosti tato skupina pokrývá většinu populace. Ženy obvykle dávají přednost beta mužům před alfa jako životnímu partnerovi. Sexuální potřeby shodné s normalitou.

Gama samci se vyznačují nespecifickou fádností. Charakterově ploší, ve společnosti téměř nepostřehnutelní. Postrádají ambice cokoliv měnit. Zastávají obvykle úřednické, nevýznamné posty. Díky nižší hormonální konstituci dosahují menšího vzrůstu, obvykle s méně rostoucími porostem vousů a ochlupení a brzy ustupujícími vlasy. Sexuální potřeby utlumené. Schopnost najít celoživotního partnera často je velmi obtížná.

Delta samci jsou výrazně méně zastoupená skupina. Tiší, uzavření. Z pravidla drobného vzrůstu, malá muskulatura s tělesnou konstitucí velmi blízkou ženské stavbě. Velmi často bez ochlupení na celém těle (výjimečně na genitáliích). Pohlavní orgány nejméně rozvinuté z této skupiny. Obvykle zastávají posty v sociálních službách, médiích, IT atp. Sexuální potřeby specifické.

 

SEXUÁLNÍ KOMPATIBILITA ALFA A DELTA

Základní hodnota z hlediska potřeb je sexuální uspokojení, které je hlavně u alfa samců na velmi vysoké prioritě. Ne vždy je koitus s opačným pohlavím možný, a proto vznikla vazba k delta samci, který byl evolučně pro tento účel přizpůsoben.

  • Výrazně drobnější a hladké tělo delty evokuje v Alfě sexuální vzrušení a potřebu k sexuálnímu aktu.
  • Byť je tělo Delta samce výrazně menší, je schopno pojmout objekt velký jako je Alfa samcův penis a poskytnout mu tak sexuální uspokojení.
  • Prostata Delty (oproti ostatním třídám) je marginálně větší, více citlivá a umístněná blíže ke stěně konečníku, aby umožňovala snazší stimulaci. Ergo, anální sex s Alfou je pak více uspokojující a tudíž vyhledáván.
  • Už při první ejakulaci sperma Alfy do těla Delty dochází ke vstřebávání DNA ejakulátu, což u Delty nese za následek snížení produkce testosteronu. V důsledku toho je Delta ještě více nakloněna k pohlavnímu styku a dochází k markantním změnám v chování. Delta je de-facto kdykoliv k dispozici k jakékoliv formě uspokojení Alfy.

 

ORGASMUS PENILNÍ (Alfa) / PROSTATICKÝ (Delta)

Normální orgasmus u mužů je označován jako penilní orgasmus. To zahrnuje stimulaci dříku penisu. K tomu dochází během sexu nebo onanii, která se rovná určité úrovni tlaku a tření na penis, které mohou vést k orgasmu. V jeho závěru sperma často doslova „vystřelí“. Po uspokojení nastává období, kdy většina mužů nemůže pokračovat v koitu kvůli ztrátě erekce (refrakterní období). Někdy je to pár minut, někdy pár hodin, může to však trvat i několik dní. Penilní orgasmus může nastoupit v závislosti na síle podnětů velmi rychle, intenzivně, a po jeho dovršení je pokračování ve stimulaci často nepříjemné.

K orgasmu prostaty dochází při masáži a stimulaci prostaty, která se nachází cca 5 cm v konečníku mezi penisem a močovým měchýřem. Prostatická žláza je často označována jako „bod G pro pasivní jedince“ a produkuje většinu tekutin ve spermatu. Když je masírována, je stimulována a může mít za následek masivní orgasmus, který spouští pouze částečnou, pomalou ejakulaci, anebo k ní nedochází vůbec. Při orgasmu prostaty a po celou dobu dráždění nedochází k erekci. Svalové kontrakce začínají v perineu, poté vyzařují do boků, nohou a při pokračující stimulaci do celého těla. Prostatický orgasmus je mnohem více podobný ženskému orgasmu. Navození trvá déle, mnohem více zatěžuje mozek, a když nastane, trvá výrazně delší dobu (prostata je větší sval s větší stimulací). U orgasmů prostaty neexistuje žádný „bod, odkud není návratu“. Nahromadění pocitů je cyklické, stoupá a klesá rytmicky. Po jednom orgasmu je tělo okamžitě připraveno na další – žádné refrakterní období neexistuje. Toto podporuje fakt, že jeden Delta samec by mohl být použit k uspokojení více Alfa samců zároveň anebo dokonce celé skupiny.

Stimulaci prostaty lze provádět několika způsoby, nejčastěji penisem jiného muže (Alfa samce). Pravidlo „Na velikosti nezáleží“ v tomto případě není na místě. Intenzita tlaku a správný úhel průniku je klíčový. Větší penis bude dráždit při průniku intenzivněji. Další metoda stimulace prostaty je za použití erotických pomůcek. Berte však na zřetel, že nesprávnou manipulací můžete způsobit zranění. Důrazně se doporučují kvalitní lubrikační prostředky a postupovat s opatrností. Poslední metoda je za použití prstu. Zde platí pravidla jako u používání erotických pomůcek. Pozor na dlouhé nehty, které mohou zranit.

 

DOPORUČENÍ PRO ALFA SAMCE

Pokud jste Alfa samec a hodláte si “obstarat“ svou Deltu, doporučuji co nejdříve dopravit sperma do jeho těla. Pozor! Orální sex v tomto případě není tolik efektivní metoda, jelikož DNA se v důsledku působení žaludečních šťáv rozpadá znatelně rychleji (účinek je však zde také, ale výrazně menší). Progresivnější metodou je tedy dopravit sperma za pomoci análního sexu. Zde opatrně, jelikož toto vyžaduje samozřejmě nepoužít řádnou ochranu, a i riziko přenosu pohlavních chorob. Zaměřte se na správný úhel penetrace ve smyslu stimulace prostaty a pokuste se své Deltě přivodit prostatický orgasmus. Po takovém zážitku a ejakulaci do jeho těla je již vysoká šance, že bude Delta příště povolnější k další spolupráci. Hladina vašeho sperma a DNA je v jejich těle důležitá. Optimálně s nimi mějte nechráněný anální sex alespoň jednou za 30 dní. Doporučuji je často za jejich služby chválit. Pochvala za dobré orální uspokojení anebo hlasitý projev vašeho orgasmu je znaménkem, že je to tak v pořádku. S Deltou zacházejte dominantně, jak je vám vlastní, jejich tělo je tu pro vás.

 

DOPORUČENÍ PRO DELTA SAMCE

Rozpaky jsou ze začátku běžné. Pocit studu, že uspokojujete jiného muže, je na místě a za čas se vytratí. Jste nicméně stvořeni pro sex mužem. Ukojit Alfu je velmi příjemný pocit, uvidíte sami. Věřte, že po prvním pohlavním styku se vše změní. V žádném případě se nemusíte bát žádné velikosti penisu. Naopak, větší je v tomto případě lepší – více si užijete. Obavy, co se od vás očekává, pusťte z hlavy. Alfy jsou dominantní samci a všechno řídí sami. Na vás je se jen „podrobit“, poslouchat pokyny či ho nechat dělat svou potřebu. Uvolněte se, nebraňte se a odměna z uspokojení se jistě dostaví. Pokud máte při orálním uspokojování Alfy problém s polykáním spermatu, doporučuji těsně před jeho vyvrcholením zasunout penis hlouběji do úst a nechat vystříknout ejakulát „do krku“. Reflex pak automaticky zahájí polykání a máte problém vyřešen. Tento okamžik lze odpozorovat tak, že při uspokojování držíte jeho šourek v dlani a jakmile se přitáhne blíže k tělu, je ten správný okamžik. Sperma má na vás pozitivní dopad, nebraňte se mu.

 

METODY USPOKOJENÍ

Nejčastější a nejoblíbenější metoda uspokojení Alfy Deltou je orální sex. Je to technicky nenáročná metoda, kterou lze provozovat opravdu téměř všude. V jedoucím autě, v lese při sběru hub, jako ranní probouzecí metoda při zahájení dne, vlastně kdekoliv. Alfa jen připraví svůj penis a Delta jej uspokojí. Bez složitých peripetií, nadměrného svlékání, kdekoliv a v podstatě instantně.

Anální sex je trochu technicky náročnější a druhou nejrozšířenější metodou. Nicméně s přípravou jej lze použít kdekoliv. Je zde vyšší potřeba nahoty delty, nicméně to je při kontaktní formě tohoto sexu očekáváno.

Group sex – Soulož Delty s více Alfa samci může, a obvykle vede k rivalitě Alfa samců o hlavní roli ve skupině. Nejlépe funguje kombinace souložící Alfy s lehce podřadnou, ale také souložící Betou a souloženou Deltou. Pokud se poměrové vztahy vyřeší, trojce může fungovat dobře, a naopak další typově rozdílné sperma v těle Delty podpoří účinek útlumu testosteronu. Jak bylo také zmíněno, při análním vyvrcholení Delty nenastává refrakterní období, a tudíž je okamžitě připravena k uspokojení dalšího samce či samců ze skupiny.

Hračky pro Deltu. Uspokojování své Delty a sledování jejího orgasmu. Mnoho Alfa samců má rádo sledovat svou Deltu, jak prochází análním vyvrcholením. V tomto případě je na snadně použít jakýkoliv vibrátor či dildo a uspokojit jej pomocí erotických pomůcek. Oblíbené je navést Deltu k autoerotice a nechat jí, aby se s pomůckami před vámi uspokojila sama. Obvykle tato hra zabere až desítky minut. Nakonec se můžete i přidat a převzít roli hraček vlastním penisem a použít tak pomůcky jako nástroj předehry.

Pissing – Čůrání v jakékoliv formě na jakékoliv místo. Alfy si rádi zpestří sex tím, že svou Deltu rádi při/anebo po sexu, počůrají. Prezentují tak svou dominanci, anebo tento akt může fungovat jako předehra či jistá póza perverze. Alternativou je také přímo po sexu a ejakulování se vyčůrat do těla své Delty a penis vyndat až po vyprázdnění, potažmo nechat svou Deltu moč polykat.

Dominance – Nadřazenost a drobné trestání. Při sexuálních hrátkách je dobré své Deltě ukázat dominanci nejen penisem, ale i fyzickým kontaktem. Například při análním sexu je příjemný prvek podržet své Deltě ruce nad hlavou tak, aby se nemohla bránit, anebo jí plácnout přes zadeček. Vulgární slova, pevný stisk, těsný příraz…, toto jsou prvky, které sem patří.

Bondage – Svazování všech končetin. Delta je a musí být poslušná v jakékoliv situaci. A pokud ne, pak tu máme k dispozici různá lana a provazy. Svázaná Delta je poslušná Delta. Nebojte se je použít.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (28 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #12 SkupinyWillbig 2024-11-13 20:10
Bezva rozdělení. Osobně jsem alfa, se sklony k BDSM. Ke zdejším komentujícím, majícím strach z ponížení, moje čubička to miluje. Např. po vystříkání, piss do análu, pár na zadek... Je to hlavně o souhře a zdraví
Citovat
0 #11 Odp.: Skrytá sexualita – Konspirační teorie předurčení samcůkotě 2022-06-12 22:43
Cituji Tamanium:
Cituji kotě:
jsem subík jak vyšitej, až na to že jsem krapet višší(185cm) což mě v životě hrozně štve, ale s tím nic neudělam... vypadam jak holka, uzavřenej a mluvit nahlas je pro mě nereálná věc... až na tu víšku...která mě štve..
prlstě jsem subík jak když vystřihneš z časáku🥲😼


Takový Kotě bych rád poznal. 🙂😉


um...👉🏻👈🏻.. děkuji^^ ale moje tělo už je zabrané🥺

Cituji GD:
kotě ty mi připomínáš jednoho Kocourka. :lol:


Meaw^^ ja rád kocourky^^
Citovat
0 #10 Odp.: Skrytá sexualita – Konspirační teorie předurčení samcůGD 2022-06-12 19:48
kotě ty mi připomínáš jednoho Kocourka. :lol:
Citovat
+1 #9 KotěTamanium 2022-06-12 11:19
Cituji kotě:
jsem subík jak vyšitej, až na to že jsem krapet višší(185cm) což mě v životě hrozně štve, ale s tím nic neudělam... vypadam jak holka, uzavřenej a mluvit nahlas je pro mě nereálná věc... až na tu víšku...která mě štve..
prlstě jsem subík jak když vystřihneš z časáku🥲😼


Takový Kotě bych rád poznal. 🙂😉
Citovat
+2 #8 -.-kotě 2022-06-12 08:49
jsem subík jak vyšitej, až na to že jsem krapet višší(185cm) což mě v životě hrozně štve, ale s tím nic neudělam... vypadam jak holka, uzavřenej a mluvit nahlas je pro mě nereálná věc... až na tu víšku...která mě štve..
prlstě jsem subík jak když vystřihneš z časáku🥲😼
Citovat
+1 #7 Jj,houseboy 2022-02-16 14:23
Tak to máme asi podobně s tím vnímáním, scat by mi taky přišel nechutnej. Jinak partner je fajn kluk, starší, mužnej. A tím, jak on má rád spíš něžnej sex, mazlení, tak mě to s ním baví. Max si občas pohraju třeba s jeho nožkama apod ;) Že jsem takový sub, už o mně ví, i když spíš nedopatřením, protože když byl u nás kamarád a něco vyhledával u mě na kompu, tak si všiml, co tam mám za péčko :D Ale respektuje to. Ostatně, zrovna můj kluk má profil plnej fotek, kalendářů apod. s nahejma klukama a nijak se netají obdivem k mužské nahotě, takže tohle mu fakt nevadí :D Naopak mnohdy třeba hodnotíme společně...
Citovat
+2 #6 Odp.: Skrytá sexualita – Konspirační teorie předurčení samcůGD 2022-02-16 13:40
Cituji houseboy:
Jj, doplňoval jsem jen takové další návrhy, co by se dalo dělat. Je to rajcovní článek. Jinak co považuješ za překročení té hranice ponižování a co tam třeba ještě není? ;-) Jinak teďka se cítím dost jako omega...dělám totiž na recepci kolejí a takových pěkných studentů, to je úplný švédský stůl :D Nebýt zadanej, tak hnedka před nima klečím.

Jo zadanej? :D Tak to omega má utrum, teda pokud partner není nakloněn k jejím potřebám. :D Užij si to, ať už je realita jakákoliv. Je dobře, že někoho máš, předpokládám alfu, važ si to a když ti dá možnost si užít, tak to ber jako bonus. Já ti budu tiše závidět. :lol: :D Ví vůbec jaká jsi omega? :lol:
Hranice ponížení je dost subjektivní záležitost a i ten koho se to týká, včetně mne, má často problém s její definicí. Ono taky záleží na situaci. Osobně jsem v tom dost při správném přístupu přizpůsobiví. Když už jsi zmínil piss, tak bych si hodal rád a klidně i veřejně(na vhodném místě), kde by to bylo právě na té hraně. Naopak scat je za hranou a měl bych s ním dost velké problémy i v soukromí. Možná by se našlo ještě něco dalšího, ale momentálně fakt nevím co by to bylo. :D
Citovat
+2 #5 Díky za reakci :)houseboy 2022-02-15 21:33
Jj, doplňoval jsem jen takové další návrhy, co by se dalo dělat. Je to rajcovní článek. Jinak co považuješ za překročení té hranice ponižování a co tam třeba ještě není? ;-) Jinak teďka se cítím dost jako omega...dělám totiž na recepci kolejí a takových pěkných studentů, to je úplný švédský stůl :D Nebýt zadanej, tak hnedka před nima klečím.
Citovat
+2 #4 Odp.: Skrytá sexualita – Konspirační teorie předurčení samcůGD 2022-02-15 08:46
Cituji houseboy:
Zajímavé shrnutí, díky :) No, já su dost fetish subík, tak nevím, jestli bych byl ta delta, nebo omega. Za mě v těch praktikách chybí ještě třeba foot, fetění ponožek, nebo trenek, převlékání do dámského apod. Celkem mě láká i představa, že by mě kluk líbal při šukání, nebo by mě líbal a zároveň pochcal. Hezky by se v tom snoubila něžnost s dominancí...Polykat piss jsem taky přemýšlel, ale zase se bojím možných zdravotních následků - má s tím tady někdo zkušenosti? Ale suverénně nejradši kluka kouřím, dělat někomu dobře pusou, je snad úplně ta největší rozkoš, co může být. Nejlíp i s polykáním.

Mimochodem je zajímavé, že se stejně starým, nebo starším klukem mě většinou láká jemnější, více senzuální sex, zatímco když vidím mladšího, pěkného kluka nebo kluky, tak mě rajcuje představa jim sloužit a být za čubku... Má to někdo podobně?

Tak co se týče tvého zařazení bych nehledal další kategorii. Evidentně jseš podle toho co píšeš delta/omega. :D Dokážeš si představit jak by musel být tenhle článek velký, kdyby měl zahrnout všechny praktiky co se dají dělat s omegou? :D Já taky nikde nerozepisuji co vše se mí líbí/láká, jen v povídkách, kde mám na to prostor.
No co se týče věku tak to u mne není až tak vyhraněné. Starý nebo mladý, od obou to mám rád jen s mála něžnostmi, pravda čím je partner mladší tím to mám radši tvrdší , klidně i hraničící, ne-li s překročením, s ponižováním. I když samozřejmě záleží na situaci a formě. :D Hlavně když si sednem, pak až tak nezáleží na věku.
Nakonec bych řekl, že piss je snad nejbezpečnější praktika z těch D/S co existuje. Aby došlo při tom k poškození zdraví nejen psychického to už musí být. Nejnebezpečnější je příjem když se vyskytne zánět močových cest tak silný, že se to v přijímané moči projeví.
Citovat
+1 #3 houseboyhouseboy 2022-02-15 04:45
Zajímavé shrnutí, díky :) No, já su dost fetish subík, tak nevím, jestli bych byl ta delta, nebo omega. Za mě v těch praktikách chybí ještě třeba foot, fetění ponožek, nebo trenek, převlékání do dámského apod. Celkem mě láká i představa, že by mě kluk líbal při šukání, nebo by mě líbal a zároveň pochcal. Hezky by se v tom snoubila něžnost s dominancí...Polykat piss jsem taky přemýšlel, ale zase se bojím možných zdravotních následků - má s tím tady někdo zkušenosti? Ale suverénně nejradši kluka kouřím, dělat někomu dobře pusou, je snad úplně ta největší rozkoš, co může být. Nejlíp i s polykáním.

Mimochodem je zajímavé, že se stejně starým, nebo starším klukem mě většinou láká jemnější, více senzuální sex, zatímco když vidím mladšího, pěkného kluka nebo kluky, tak mě rajcuje představa jim sloužit a být za čubku... Má to někdo podobně?
Citovat
+3 #2 Odp.: Skrytá sexualita – Konspirační teorie předurčení samcůGD 2022-02-13 17:42
Zajímavé počtení a vlastně i poučné. Ještě jsem neslyšel o gama či deltě samci. Vždycky se mluvilo/psalo co jsem zaregistroval o Alfě a Betě, která je ji podřízena. :D Někde jsem zachytil i něco o Omeze jakožto sexuální vyhraněné verzi bety a podřizující se ochotně oběma typům samců.
Zaujala mne zmínka o nechráněném koitu a jeho efektu na sexualitu ho přijímajícího. Velice žádoucí praktika, pokud má zmiňované následky. :D :D
Tak by mne zajímalo, kde přišel autor k těmto informacím či je to z vlastní dílny. Pokud by se přistoupilo na toto dělení rád se přidám k požadavku Tamiho o rozšíření popisu zbývajících, pouze naznačených skupin, obzvláště pak co se týče jejich sexuality a vztahu k ostatním skupinám.
Osobně jsem delta, teda spíše ta nezmíněna omega, která ráda každému podržím, nejlépe pak skupině po dlouhou dobu, a naopak nedokáže být v sexu aktivní. Navíc krom té sexuality s deltou, tak jak je popsána, nemám vlastně nic společného. V této souvislosti bych se zajímal co si Tami představuje býti omegou, obzvláště když mluví o prolnutí.
Citovat
+3 #1 Zajímavě...Tamanium 2022-02-11 18:09
podáno a zajímavě rozděleno. Předpokládám ještě pokračování o Gamě tady toho moc nebylo.
Osobně bych přidal ještě Omegu - nedokázal jsem se zařadit nikam. Omega by byla prolnutím vlastností napříč zmiňovanou skupinou, ale to je asi otázkou názoru a větší diskuze.
Citovat