• Leckdo
  • Atlant
Stylklasika
Datum publikace21. 7. 2013
Počet zobrazení12813×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Další horký slunečný den jako stvořený pro plávání v bazénu. To ale Marek nevnímá. Naopak ho to spíš rozčiluje, protože je tu tolik lidí, co se mu motají v dráze. Chtěl si dnes zatrénovat ještě navíc, aby byl připravenější na víkendové závody. Potřebuje uplavat ještě minimálně deset bazénů, ale stále znovu musí měnit svůj směr, a nemůže se tak soustředit na výkon. Jeho plavecké tělo se právě znovu odrazilo od stěny vstříc dalším padesáti metrům. Už se nemůže dočkat sprchy. Miluje ten pocit horké vody stékající po jeho vypracovaném těle, které všichni obdivují. On se ale zase nemůže nabažit pohledu na své týmové kolegy, tedy hlavně na ty mladší, ale o tom nikdo neví. Nesmí.

Ne každému jsou letní dny protivné. Matějovi právě začaly prázdniny, a tak mohl vyrazit na bazén dřív, aby si kromě plavání užil i slunce. Ve sprchách podolského bazénu čeká jako obvykle několik postarších pánů, aby si pohledem smlslo na jeho štíhlém vyrýsovaném těle. Je z toho vždycky trochu nesvůj a bez plavek se sprchuje jen nezbytně nutnou dobu. Pak míří hned k bazénu.

Mezitím Marka jeho myšlenky natolik vyruší, že musí na konci bazénu zastavit a chytit se madla skokánku. Rozhlédne se kolem, jako by tu někdo z těch kolegů měl být, ale všimne si jen neznámého kluka, co právě vyšel ze šaten. Sakra, byl to přesně jeho typ  mladý, hubený, vysportovaný. Zalituje toho, že radši neplaval dál. Takhle to nikdy nedoplave. Kombinace vzpomínek na sprchy a nového objevu se mu začíná projevovat v plavkách. Raději se znovu nadechne a ponoří do vody. Ještě osm.

Matěj si hodí ručník na lavičku a chystá se dát si pro začátek pár bazénů. Dojde k blokům a koukne do vody pod sebou, docela hlava na hlavě. Přesune se k části pro rychlejší plavce. Tam se to docela dá. Neplave sice závodně, ale i tak je jeho výkon dost dobrý. Stoupne si na blok a čeká, než se uvolní prostor pod ním, aby někomu neskočil za krk.

V Markově hlavě stále vyplouvají na povrch obrazy spojené se sprchami a šatnami. Někdy si říkal, že to musí zkusit, že toho kluka osloví, ale nikdy se k tomu neodhodlal. A přesto by tolik chtěl. Ale co kdyby se spletl? Jeho pověst macha, co klátí kdejakou babu, by najednou vyprchala a všichni by se k němu obrátili zády. Další automatický obrat a znovu plave zpět.

Matěj konečně může skočit do vody, zdá se, že je pod blokem volná. Ještě v poslední chvíli zaostří do dálky na hodiny, aby si změřil čas, a skočí perfektní šipku. Když se vynoří pro první nadechnutí, uslyší za sebou nějaké nadávky. Ohlédne se a kouká Markovi, který si právě sundal plavecké brýle, přímo do očí.

" co si sakra myslíš, že děláš? Málem's na mě skočil, ty pako! Dneska je to fakt děsný," rozčiluje se Marek, ale hlasitost jeho výčitek se pomalu snižuje, protože ho magnetizují oči toho nádherného koloucha, kterého si před chvílí všiml u východu ze šaten.

Matěj se zarazí, kouká do pronikavých hnědých očí nádherného mužného kluka. Hnědé krátké tvrdé vlasy a strniště, široká ramena, ostatní je skryto pod vodou. "Já, já moc se omlouvám, promiň, nevšimnul jsem si tě."

"Ehm," začíná Marek před Matějem trochu nervóznět, "no, hlavně že se nikomu nic nestalo. Tak asi jdem plavat, co?"

Matěj za Markem chvíli jenom kouká, jak se mu vyminul a v mžiku je daleko před ním. Uf, začne taky plavat, ale přitom před sebou pořád vidí ty oči, pohled toho borce.

Oba plavou ve stejné dráze a pravidelně se míjejí. Při každém přiblížení se na sebe podívají, někdy se jejich těla nevyhnou zcela dokonale a nějakou svojí částí se dotknou. Marek už dávno přestal počítat bazény a soustředí se jen na ty kraťoučké chvíle. Líbím se mu stejně jako on mně? Není to zas jen moje představa? probíhá mu hlavou.

Matěj se zastaví u okraje a chvíli obdivně sleduje, jakou rychlostí Marek plave a jak lehce jeho tělo klouže vodou, vidí jeho dlouhé svalnaté paže a ramena a touží z něj vidět víc. Ty doteky od něj mu připadaly elektrizující, v duchu si ale nadává, že zas sleduje naprosto nedostupného kluka, na kterého někde támhle na trávě určitě čeká krásná štíhlá modelka.

Marek si všimne, že Matěj už neplave a že se drží madla skokánku. Při každém nádechu nad vodou sleduje jeho útlé tělo, které alespoň částečně vystupuje z vody. Tentokrát to musí zkusit. Pořádně se nadechne, ponoří se pod hladinu, aby se po chvíli vynořil přímo vedle něho. Chytne se stejného madla a silně oddechuje. Přece jen už dal mnohem víc bazénů, než plánoval, a začíná být unavený.

Matěj překvapeně kouká, jak se Marek objevil tak rychle přímo u něj. Chce uhnout, protože se bojí, že překáží. Vidí Markův silný biceps těsně vedle své hlavy.

"Heh, v pohodě, klidně se drž, já stejně mizím, mám toho dneska už dost," snaží se o začátek nenucené konverzace Marek, "plaveš docela rychle na to, že to asi neděláš závodně, nebo jo?"

Matěj se nesměle na Marka podívá a začervená: "No, to bych ani neřek. Jenom jsem zíral, jak jsi vždycky hned na druhý straně bazénu. Neplavu vůbec závodně, dělám atletiku."

"Běháš?" Podle těch namakaných nohou musí běhat. Nebo skákat do dálky. Ta představa ho v duchu pobaví tak, že se usměje i v realitě.

Směje se mi? pochybuje Matěj. Ale i kdyby, směje se krásně. Diví se, že s ním ten úžasný borec dal vůbec do řeči. „Jo no, běhám sprinty, ale za dorost ještě."

"No, tak tam už pár let nepatřím," znovu se usměje. Ten mlaďoch Marka vážně bere. Je hrozně sladkej. Úplně k nakousnutí. Miluje tu hebkou kůži a klučičí tělo. "Jinak já jsem Marek," podává mu ruku.

"M Matěj," trochu zakoktá. Cítí stisk Markovy velké silné ruky a pak ten jeho přímý pohled do očí. Jako by v nich měl jiskřičky. "No jo, jsi mnohem větší," říká Matěj obdivně, ale i s určitým zklamáním, že se Markovi nemůže rovnat.

"Ty zas budeš hbitější," vrátí mu kompliment a chlapácky ho plácne po zádech. Tahle role mu jde, ale není si vůbec jistý, jak dlouho mu to ještě vydrží. "Hele, jdu do sprch. Budeš tu ještě nebo jdeš taky?"

Matěj trochu zalapá po dechu. Původně si chtěl jít ještě lehnout na trávu a opalovat se, ale s představou, že by Marka mohl vidět ve sprše, v mžiku naprosto mění plány. "Jo, no já už taky půjdu, byl jsem ráno běhat, tak už mi plavání dneska stačí."

"Fajn, tak já si vezmu věci a sejdem se tam," znovu ho plácne na znamení dohody a vzápětí pomalu vylézá po schůdcích z bazénu. Dává si záležet, aby při tom vynikla jeho svalnatá záda a pevný zadek. Sakra, balit kluka snad nakonec není o tolik těžší než balit holku, řekne si pro sebe, což mu dodá větší jistoty.

Proboha je naprosto dokonalej, zírá Matěj za Markem. Teď teprve vidí jeho vysoké svalnaté tělo, dokonale tvarované a vyrýsované, silné nohy a zadek v přilehlých plavkách. Jak jde kolem bazénu, zdraví se s pohlednou štíhlou blondýnkou, která se za ním ještě s úsměvem otáčí. Uvědomí si, že musí pro svůj ručník, a rychle vyskočí ven z vody.

Než se Matěj dostane do sprch, Marek si už užívá horké vody na svém těle i okolní závistivé a vilné pohledy ostatních. Ve chvíli, kdy zaregistruje blížícího se Matěje, otočí se směrem ke zdi, aby mu odkryl jen nahý zadek, po kterém mu stéká pěna sprchového gelu. Na zbytek si bude muset ještě chvíli počkat.

Marka si ve sprchách nelze nevšimnout, mezi ostatními vyniká nejen svou výškou. Matěj sleduje Markova široká svalnatá záda a klenutý zadek. Zamíří k němu a rychle využije toho, že se uvolnila vedlejší sprcha. Je to jedna z těch slabších, které moc vody nedávají, ale to mu teď vůbec nevadí. Stoupne si pod ni a kradmo při sprchování sleduje Markovo tělo. Nenapadá ho, o čem by začal mluvit, tak se jen plaše usměje, když k němu Marek otočí hlavu.

"Ty se sprchuješ v plavkách?" dílem udiveně a dílem žertovně prohodí Marek a přejede Matějovo tělo svým pronikavým pohledem.

Musím vedle něj vypadat směšně, pomyslí si Matěj. "Né, too, jenom chvíli," začne si plavky rozvazovat a pomalu stahovat. Má pocit, že se teď všichni dívají na něj.

Marek si vychutnává Matějovy rozpaky a hlavně jeho pevný zadeček, který se mu postupně odhaluje. Všimne si taky jeho zatím studenou vodou ochablého péra. I tak je to ale slušná výbava. Rozhodne se, že se mu taky předvede, a tak se nasměruje k němu i se svým mackem, který už se mu díky horké vodě pěkně houpe mezi nohama.

Nesmím se na něj tak nápadně dívat, myslí si Matěj, ale nedá se tomu odolat. Jakmile uvidí Marka zepředu, má pocit, že se mu roztřásla kolena. Markovi mezi nohama visí pod hustými sestřiženými chlupy silný chlapský ocas a dost velké hladké koule ve volnějším šourku.

Úplně mě žere, je si už v duchu jistý Marek a prohrábne si namydlenou rukou koule a péro. Matějova nervozita ho začíná pěkně rajcovat. Vždycky se mu líbí, když je z něj někdo takhle rozrušený. Nejraději by si ho dal teď a tady, ale okolo je stále spousta nepříjemných čumilů. Musí rychle vymyslet nějaký plán, když tu si všimne nápisu na dveřích: Dnes pára mimo provoz!

Matěj mydlí docela rychle svoje hladké štíhlé tělo, aby si co nejdříve mohl vzít kolem pasu ručník. Snaží se, aby ho bylo co nejmíň vidět. Když vidí velkou Markovu ruku mydlit ten jeho poklad, trhne sebou, sáhne vedle a sprchový gel si shodí na zem. Rychle se pro něj ohne a cítí, že mu hoří tváře. Horko se mu ale přelévá i do rozkroku. Kéž by se dalo tu vodu pustit studenější. To ale v těchto sprchách nejde.

Ve chvíli, kdy před sebou vidí vyšpulený prvotřídní zadeček, uvědomí si Marek, že musí začít jednat, jinak by se už tak velká pozornost všech znásobila pohledy na jeho obří stojící péro. Ví, že ho má v hrsti, a tak sebere všechnu odvahu a lakonicky prohodí: "Ještě bych před odchodem zašel do páry, přidáš se?"

V páře Matěj nikdy moc dlouho nevydrží, chodí tam docela nerad, zvlášť do tak poctivé, jaká bývá tady. Teď ho tam ale zve ten krásný kluk, se kterým se nechce jen tak rozloučit. Má šanci být s ním aspoň o chvíli déle. "No docela bych taky šel," říká, samozřejmě aniž tuší, že pára je bez páry a co má Marek v plánu.

"Super," kvituje Matějovo rozhodnutí s rošťáckým úsměvem Marek, zatímco si důkladně suší všechny partie svého mužného těla, "vyrazím napřed." Ještě jednou zkoukne celého Matěje, jak se na něm nádherně třpytí kapky vody, a hned vyrazí směrem k páře. Zatahá za dveře a s úlevou zjistí, že jdou otevřít. Rozhlédne se, zda ho někdo nesleduje, o další společnost by rozhodně nestál, a vkrade se dovnitř. Podle očekávání tu žádná pára není, přesto je tu ale celkem vlhko a horko. Pro jistotu přece jen zajde až do zadní místnosti, kde se nahý rozvalí na horní lavici. Snad mě tu Matěj najde, zapochybuje na chvíli o svém plánu.

S povděkem, že šel Marek napřed, se Matěj rychle přesune pod jednu z mála pouze studených sprch, aby zchladil své vzrušení a aby také snad aspoň o něco déle vydržel v tom očekávaném vlhkém horku. Pak se jen ledabyle osuší, dá si ručník kolem boků a zamíří k páře. Na dveřích si nemůže nevšimnout velké cedule, že pára nefunguje, Marka ale nikde okolo nevidí. Nahlédne tedy dovnitř. Zdá se, že místnost je prázdná. Na okamžik se bezradně zarazí a těžké dveře za ním zaklapnou. Napadne ho ještě nahlédnout za roh a tam ho uvidí.

Marek jen rádoby nevzrušeně pohlédne směrem k přicházejícímu Matějovi, jako by se snad před tím neodehrálo jejich letmé osahávání v bazénu a okukování ve sprše a jako by nebylo ani trochu podivné ležet v nefunkční páře. Všechno by se snad dalo ještě nějak vysvětlit nebýt jeho již napůl ztopořeného penisu, jemného pokynutí rukou a širokého úsměvu.

Matěj trochu vykulí oči a překvapeně zvedne obočí, v hlavě mu běží spousta myšlenek a jeho pohled klouže po Markově těle od obličeje přes velký zvedající se hrudník a vyrýsované kostičky na břiše až k velkému, ke straně ležícímu nalitému ocasu a zpátky. Nervózně přešlápne na místě a na sucho polkne. Dělá si z něj Marek legraci, zkouší ho nebo, ale co ten jeho ztopořený penis? Cítí, že studená sprcha účinkovala jen hodně krátce a zvedá se mu ručník. Nakonec pomalu udělá pár kroků dopředu k Markovi.

Vyplašený pohled štíhlého svalnatého zajíčka, kterému se pod osuškou nedostává klidu, Marka vyloženě dostává, a tak už nechává plný průchod krve do svého ptáka. Rád by si prohmatal jeho pomalu se rýsující prsní svaly i s jeho lehce vystouplými bradavky, na které se díky zakrytí intimnějších partií jeho těla může soustředit. Přesto by ho ale zajímalo, co mohutného se pod tím kusem látky tvoří, a tak pokračuje v rýpavé konverzaci: "Nevěděl jsem, že se do páry chodí s ručníkem."

"Ale tady žádná pára není," odpovídá Matěj s nejistým úsměvem. Pořád tomu nemůže úplně uvěřit, ale začíná si připouštět, že tohle opravdu Marek naplánoval, aby spolu mohli být sami. I kdyby ho přitahovali kluci, co by se mu ale na mně mohlo líbit? Je stokrát lepší. Nemůže spustit pohled z Markova ještě víc narostlého dost obrovského ocasu. Je to penis mladého plemenného hřebce, připravený oplodňovat nadržené klisny. Žádné tu ale nejsou.

"Bod pro tebe," ironicky poznamená Marek, "ale jsou tu i jiné důvody, proč na sobě ten ručník nemít," nenechá se odbýt.

"Ehm a jaké?" zkouší Matěj dostat nějakou jasnější odpověď i na své předchozí nevyslovené otázky.

"Třeba ti pak nebude tolik těsno," nadhodí Marek jeden z důvodů a ušklíbne se. A taky si ho konečně prohlédnu v celé kráse, domyslí si k tomu.

Matěj chytí okraj ručníku a ještě chvíli zaváhá, pak ho pomalu uvolní, až z jeho boků sklouzne. Ocas mu vystřelí do prostoru, a tak se teď Marek může pokochat celou podívanou. Není to sice žádné dělo, zato je dokonale rovný s krásně růžovým žaludem a těsně přimknutými koulemi  k jeho mladému štíhlému majiteli se dokonale hodí. Dívat se mu ale rozhodně nestačí, a proto se trochu posune a znovu mu pokyne, aby se k němu posadil.

Matěj je jako u vytržení z Markova těla, ocasu a teď hlavně z jeho jakoby rošťáckého úsměvu, který i jasně ukazuje jeho chuť na Matěje. Sedne si na dolní stupeň vedle Marka a zády se opře o zeď, je teď těsně vedle Markova boku a může si zblízka prohlížet jeho jednotlivé vyrýsované svaly. Tolik ho láká si sáhnout, ale zatím se neodvažuje.

Zato Marek s tímhle problém nemá. Tak jak ho před tím poplácal po zádech, stiskne mu teď svojí mohutnou rukou biceps a prohlásí: "Docela dobrý, ale chce to ještě trochu zamakat." Nemůže mu přece dát najevo, že hezčího kluka snad ještě neviděl, tedy aspoň k němu neměl tak blízko.

Kromě atletiky se Matěj doplňkově snaží i v posilovně. S rychlým metabolismem jeho mladého těla a naběhanými kilometry ale přibírá jen pomalu. Zato jsou jeho svaly pevné a naprosto bez tuku. Hrají pod jeho jemnou skoro ještě chlapeckou kůží při každém pohybu. Zvedne trochu hlavu a zahledí se na Markův biceps. Chvíli váhá, podívá se Markovi nahoru do očí a pak na něj svou trochu roztřesenou dlaň opatrně položí.

Marka Matějův dotek příjemně vzruší, ale stále se ještě dokáže ovládat a hrát si na drsného chlapáka, kterým vždycky byl. "No jo, holt léta tvrdého tréninku. Ale neboj, taky to brzo nabereš." Musí se znovu usmát při pomyšlení na tu situaci: jsou tu dva nazí kluci s naběhlými péry v páře bez páry a osahávají si bicepsy. Rozhodně je to ale slibný začátek.

Markovo chlapácké chování Matěje fascinuje. Jak suverénně a sebevědomě jedná, ale přitom je k němu přátelský a víc než to, je s ním vzrušený! Ruku posouvá po horní části Markovy paže a odváží se i lehce stisknout. "To je teda síla," skoro zašeptá.

"To je ještě nic proti tomuhle," bez rozpaků vezme Matějovu ruku a položí si ji na svůj namakaný hrudník těsně vedle ztuhlé bradavky, "jen si zmáčkni."

Matěj upřeně sleduje vlastní ruku na Markově širokém hrudníku, cítí horko jeho těla a pevnost toho velkého svalu. Hrudník se pomalu zvedá a klesá, jak Marek dýchá. Ruku pomalu posune a konečky jeho prstů přeběhnou po tvrdé bradavce. Prsty trochu stiskne proti tomu pevnému pružnému polštáři a uslyší Markovo slabé vydechnutí.

Ten klučík pomalu začíná dostávat Marka do varu, a tak rukou jemně zajede do jeho střapatých světle hnědých vlasů. Nejdřív ucítí ucuknutí, ale pak už se poddá jeho vískání. "Máš krásně hebký vlasy," vypadne z něho první kompliment, který už si kluci mezi sebou rozhodně jen tak neříkají.

Matěj se po těch slovech cítí, jako by ho kromě Markovy velké ruky pohladilo ještě něco jiného, většího. Vážně se mu na mně něco líbí! Vískání ve vlasech miluje, nikdy ho ale takhle hezky nehladila velká chlapská ruka. Ještě chvíli a začne snad vrnět jako kocourek.

Marek cítí, jak mu pod rukou pěkně taje, a tak přidá ještě druhou, kterou začne prohmatávat jeho mladé klučičí tělo  z bicepsu se přesune na hrudník, kde mu prohmatává nejen rýsující se svaly, ale poctivě i obě pomalu tuhnoucí bradavky. Přitom fascinovaně sleduje Matějovy plné růžové rty a přimhouřené pomněnkově modré oči.

Jakoby přitahován magnetem se Matěj přibližuje víc k Markovu velkému tělu. S rostoucím vzrušením jeho jemná ruka přejíždí po hladkém Markově hrudníku a prsty víc zarývá do jeho svalů. Pomalu klouže níž a prsty mu přeskakují po vystouplých kostičkách vysekaného břicha. Matějův obličej už je těsně pod Markovým levým ramenem, a může tak cítit jeho mužnou vůni. Ten vjem je jako droga a zatemňuje mu mysl.

Marek ví, že teď už stačí jen nechat vše působit. Zatímco levou rukou už ho úplně objímá a lehce ho jí k sobě přitahuje, tou pravou jemně krouží po jeho červených tvářích, souměrném nose a smyslných rtech.

Spousta vjemů se řítí Matějovi do hlavy: silná paže kolem jeho těla, konečky prstů velké chlapské ruky na jeho vlhkých pootevřených rtech, přirozená a přitom omamná vůně z podpaží, pohled do pronikavých tmavě hnědých očí pod hustým obočím, pevné vysekané břicho pod jeho prsty

A pak se Matějův pohled přesune až na tu obří věc. Není to ale zas taková náhoda, jak by si snad mohl myslet. Marek ho oběma svými pažemi ke své pýše pomalu, ale jistě směruje. Je nedočkavý, ale nechce nic uspěchat. Nerad by toho koloucha polekal, ale zároveň mu chce svou kládu zarážet hluboko do krku. Snad pochopí a nebude na něj muset tlačit. Teď už stejně není cesty zpět. Náhle si uvědomí, že sem vlastně kdykoliv může někdo přijít. Normálně by ho to snad znervóznělo, ale teď ho ta myšlenka jen ještě víc rozdráždí. Zesílí Matějovo objetí.

Matějova ruka je teď jen těsně vedle toho velkého silného a ocasu. Upřeně ho sleduje a jen pomalu ruku zvedá, jakoby chtěl poprvé pohladit zvířátko, ale bál se, že ho kousne anebo uteče. Když ho konečně opatrně chytí, rozbuší se mu ještě víc srdce. Je to tak jiné. Jeho ruka po něm pomalu přejíždí a zkoumá ho. Trochu se mu třese. Prsty sklouznou až na pořádné Markovy koule, které jsou teď přimknuté k ocasu, pod ně a zase zpátky. Pevněji ho chytí a sleduje, jak se ukazuje jeho široký žalud. Ucítí Markovu ruku, jak mu po krku nahoru zajíždí do vlasů.

Markem projíždějí malé výboje slasti, jak se Matějova ruka pohybuje po jeho ozdobě. Intenzivní pocity postupně zatemňují jeho mysl, a stává se tak z něho bytost, která se může soustředit už jen na svoje vlastní uspokojení. Jeho ruka čím dál tím víc tlačí na Matějovu hlavu. Ta se vůbec nebrání, a tak se brzy ocitá těsně nad jeho žaludem. Na chvíli povolí, dá Matějovi šanci zařídit všechno za něj, ale ta nebude trvat dlouho.

Matějovy rty jsou tak blízko, že Marek na svém penisu cítí jeho teplý vlhký dech. Matěj ucítí vůni, která ho naprosto připoutá k tomu nádhernému urostlému přirození. Cítí, jak se mu mimoděk sbíhají sliny, a jeho rty se lehce dotknou žaludu.

Další, teď už mnohem silnější, výboj projede Markovým tělem. Čím víc ho Matěj dráždí, tím víc ho k sobě přitahuje, a čím víc ho k sobě přitahuje, tím víc ho Matěj dráždí, a to vše rychleji a rychleji. Je to jako reakce při výbuchu atomové bomby. A tak Markovi nezbývá nic jiného než ještě trochu zatlačit na jeho hlavu tak, že se celý jeho mohutný žalud ocitne v Matějových vlhkých ústech.

Podobné vlny vzrušení probíhají i Matějovým tělem. Má pocit, že už to nemůže být silnější, ale každý další vjem ho posouvá. Jeho jazyk ochutnává Markův žalud, přejíždí po něm špičkou, cítí tu zvláštní lehce sladkoslanou chuť a dál si ho bere do pusy. Jeho ruka sklouzává do Markových třísel, mezi svalnatá stehna a na hladká varlata.

Marek je uchvácen tím, jak skvěle spolupracuje. Nejen že se mu jeho ohromnou kládu snaží narvat do pusy úplně celou (o to se ještě nikdy nikdo ani nepokusil), ale při tom mu ještě bez keců úžasně prohmatává koule. Cítí, jak se jeho rty dostávají stále blíž a blíž kořenu jeho klacku. Nemůže se ubránit, musí mu pomoct. A tak se jednou rukou zapře tak, aby mu mohl vyjít celým tělem vstříc, zatímco druhou stále tlačí na jeho hlavu. Přestože Matěj dělá, jak nejlépe umí, Marek kompletně přebírá kontrolu nad tím, co se děje mezi jeho ptákem a Matějovými ústy. Naprostá moc nad celou situací ho neuvěřitelně bere, až z jeho hrdla začínají vyrážet čím dál hlasitější vzdechy.

Matěje tolik dostává Markův obří ocas, cítí ho až v krku a přitom Marek ještě víc tlačí na jeho hlavu. Markova velikost a síla Matěje fascinují. I když nikdy nic tak velkého v puse natož v krku neměl, kupodivu se nedáví, nemůže ale skoro dýchat. Točí se mu hlava, všude kolem sebe vidí, slyší a cítí jen Marka, jeho dokonalé tělo, vůni, vzdechy, sílu

Markův žalud neustále silněji a silněji naráží na Matějovy mandle. Celé Markovo tělo i mysl jsou teď plně soustředěny na toto spojení. Všechny jeho svaly jsou dokonale napjaté, jako by právě plaval poslední bazén na mistrovství. Někde hluboko v hlavě mu něco říká, že tohle tempo Matěj nemůže moc dlouho vydržet, ale on nepřestává, naopak ještě přidá, teď už nemůže jinak. Z vnějšího pohledu teď ti dva musí vypadat jako dokonalý stroj, který se ale začal přehřívat a chystá se k nekontrolovatelnému výbuchu. Ještě posledních několik taktů a z neustále tvrdě masírovaných Markových koulí se začíná uvolňovat vším tím ohromně natlakovaná kapalina.

Všude kolem sebe cítí Matěj Markovy tvrdé zatnuté svaly a jeho sevření. Má pocit, že ztrácí vědomí a zároveň cítí obrovské vzrušení. Neví, jestli v hlavě cítí rychlý tlukot svého nebo Markova srdce. Pak Markova tlapa ještě větší silou narazí Matějovu hlavu na ten obří pulsující ocas a Matěj ucítí v krku silný výstřik následovaný několika dalšími.

Marek krmí Matěje svým horkým semenem a hlasitě přitom oddychuje. Stále ho pevně drží, aby snad nepřišel ani o kapku té hořkosladké šťávy, která mu už tak stéká koutky úst dolů po jeho mladém a roztouženém těle. Opatrně povoluje sevření a nechává Matěje vydechnout. Snaží se vtisknout si ten jedinečný pocit hluboko do paměti. Svýma mohutnýma rukama hladí Matěje po jeho vlasech a vděčném obličeji.

Síla Markova orgasmu a množství a chuť jeho semene Matěje rozechvěje. Tiskne se k jeho tělu, hladí jeho teď už uvolněné svaly a cítí, jak oddechuje. Jeho ocas si otírá o tváře. Tak rád by se o něj třel celým tělem, ale Marek leží o stupeň výš. Dívá se mu oddaně, ale taky vzrušeně do očí a mimoděk si olízne rty.

Naprosto uspokojený Marek si znovu se zájmem prohlíží Matějovo mladé hbité tělo i jeho klukovský obličej. Všimne si jeho neklidného pohledu a najednou mu hlavou projede dosud neznámý pocit. A z toho pocitu  snad je to pocit vděku  se mu znenadání vylíhla potřeba. Taková, která se mu zatím u nikoho nikdy nehlásila  chuť všechnu tu slast oplatit. Sjede očima níž až do Matějova rozkroku. Jeho pták je totálně napružený a jeho obnažený žalud doslova svítí do prostoru. Znovu se mu na mysl vetře ta potřeba. Ale vždyť on ještě nikdy Trochu ho to vyleká, ale zároveň se z jeho potřeby pomalu stává nutnost. Nutnost, kterou lze v tuhle chvíli naštěstí beze zbytku utišit. Usměje se na Matěje.

Matěj vidí v pohybu Markových očí, že má něco v plánu. Marek se zvedne a přesune se dolů k Matějovi. Chytí ho za boky a s lehkostí ho posadí výš. Lehce mu zatlačí rukou do hrudníku, aby se opřel. Teď si Matějovo štíhlé sportovní tělo může vychutnat v celé kráse.  Matěj jen vzrušeně sleduje, co s ním Marek zamýšlí. Má chuť si chytit svůj tolik nadržený penis, ale Markova velká ruka ho zarazí.

Odstrčí jeho ruku a místo ní dá svou. Cítí, jak mu jeho napjatý úd tepe do dlaně. Jemně s ní pohne tam a nazpět, až tím vyvolá tichý Matějův vzdech. Takhle roztouženého borečka ještě nikdy neviděl. Chce mu udělat dobře, jako on udělal před chvílí jemu. Nemůže se toho dočkat, a tak se jeho tvář pomalu přibližuje k pokladu toho natěšeného kluka. Ještě než se jeho ústa doširoka otevřou, aby do sebe pojala celou tu dlouhou nádheru, zahlédne v jeho pohledu dychtivost a žádostivost, což mu naznačí, že jedná naprosto správně.

Matěj tohle vůbec nečekal, Markova ruka drží a hladí jeho hladký hrudník a bříško a druhá kořen jeho penisu. Nejdřív na žaludu ucítí Markovo strniště na tváři, pak teplo jeho dechu a jeho úst. Dívá se přivřenýma očima, jak jeho tvrdá a tolik vzrušená chlouba mizí mezi Markovými rty. Je to na Matěje už ale příliš moc vzrušení najednou.

Marek poprvé ucítí slanou chuť klukovského žaludu. Jemně ho olízne a pak ho zkusí zasunout o něco hlouběji. Rozhodně se neodváží až tak daleko jako Matěj, ale podle Matějových vzdechů signalizující vytouženou slast to ani nebude potřeba. Objíždí jeho péro jako lízátko a moc si to užívá, stejně jako hlazení celého jeho mladého těla.

Markův velký jazyk, pevná ruka a rty přivádí Matěje do ráje. Lehce zajede Markovi rukama do vlasů a silně slastně vzdychá. Cítí, že tuhle nádheru už déle nevydrží, i když by si přál, aby nikdy nepřestala. Neví teď, jestli Markovu hlavu odtáhnout nebo přitlačit. Jeho vzdechy se zrychlí a několikrát pánví vyráží proti Markovým rtům.

Marek ihned pochopí, co se v Matějových koulích chystá. Ačkoliv ho trochu drží za hlavu, mohl by se bez problémů odtáhnout, ale to by měl zase jeho sperma po celém obličeji a těle, a navíc by ani nepoznal chuť jeho semene, na kterou teď začal být zvědavý. Rychle polkne a chystá se na pořádnou dávku z kolouchova ptáka. Zajede mu jazykem přímo na šterbinu, jako by to snad mohlo zadržet ten vzrůstající tlak. Cítí, jak se mu Matějovy ruce zarývají do vlasů, slyší jeho až do němoty zesílený křik a najednou hltá proudy jeho horké šťávy přistávající na jeho mandlích. Je to podobně ohromující pocit jako vyvrcholení jeho samého. Spolykaná mrdka prohřívá celé jeho už tak horoucí tělo. S posledními výstřiky ještě letmo olízne Matějův žalud a pak už ho vyprostí ze sevření své pusy. Podívá se mu do očí a vidí naprosté blaho. Je šťastný, že mu to mohl oplatit. Pomalu si stoupne a nahne se k jeho obličeji. Jejich ústa se lehce dotknou v polibku, načež o vteřinu později už se proplétají jejich jazyky. Matěj přitom překvapeně narazí na zbytky své vlastní mrdky v Markově puse. Je to pořádně rajcovní. Markovi už zase stojí jako kůl a Matěj by se také určitě nenechal dlouho přemlouvat. Ale stále jsou v páře v bazénu v Podolí, kam každou chvíli někdo může přijít. To už teď nemohou riskovat. A proč taky? Vždyť si tohle a mnohem víc mohou znovu užít kdykoliv jindy a kdekoliv jinde

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (71 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (76 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (65 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (66 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (87 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor
Celé jméno-
Věk35
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #4 Odp.: Pára mimo provozrealutopik 2021-11-15 00:17
Okouzlený svalovec obratně ulovil mladé maso. Ale co do hloubky si vzal od okouzleného Matěje víc, než nezkušenému, a přesto šikovnému Matějovi dal. A to by se mělo v pokračování vykompenzovat.
Citovat
+1 #3 Krásně...Tamanium 2021-11-13 01:06
...napsané. Plasticky vidím děj povídky před sebou a určitě by bylo nádherné pokračování.
Citovat
+9 #2 (y)Laikit 2014-11-08 18:16
Luxusní povídka, krásně slohově zpracovaná. Sexuální pasáž podána ohromně vzrušujícím způsobem ;)
Citovat
+8 #1 Věrné, rajcovníFull.of 2013-07-22 09:00
Ahoj. Tohle je vám vážně povedlo. Věrné od prvního do posledního okamžiku. Nejlepší byla samozřejmě ta sexuální pasáž, ale taky jsem si užíval to prostředí, které dobře znám. Napíšete ještě něco?
Citovat