- kotě
„Daddy…?“ zašeptal kluk s nevinným úsměvem andílka. Jeho pán se na něj otočil a vyzval ho, aby řekl, co chtěl, přitom mu dal ruku na bok a lehce přejel nahoru. „Byl jsem dneska hodný?“ dořekl a přerušil oční kontakt sklopením hlavy k zemi. Jeho daddy ho jemně chytl za bradu a zvedl mu hlavu, aby se mu koukal do těch čokoládových očí, do kterých, když zasvítí slunce, místy zezlátnou. Chlapec těkal očima ze rtů svého pána do jeho očí.
„Do očí se mi dívej!“ řekl starší a bradu stiskl větší silou.
Kluk poslechl a s červenými tvářemi se koukal staršímu do očí. Starší si olízl rty.
„Dneska jsi byl moc zlobivej kluk,“ zamračil se a jeho bradu zvedl ještě výš, „jak se hodláš svému daddymu omluvit?“ nadzvedl jedno obočí. Mladší nechápal, co udělal špatně, že byl zlobivý.
„P…pa…,“ dostal facku, která ho odhodila kousek od jeho daddyho, a ta štiplavá bolest ho donutila zavřít jedno oko a tím se mu zkroutily rty.
„Co je, čubičko? Zapomněli jsme, kdo JÁ jsem?!“ zeptal se s dávkou arogance v hlase. Mladší si uvědomil svoji chybu, provinile se po čtyřech došoural ke svému daddymu, klekl si na kolena a s pohledem upřeným do očí svého vlastnitele mu jemně začal kousat jeho vzrušení, které již šlo vidět.
„Omlouvám se, daddy,“ přesunul se k pásku na kalhotech staršího, který na něj pohlížel káravým pohledem. Mladší rozepnul přesku na pásku a pomocí zubů ho vyndal. Klekl si a s páskem v puse se koukal na daddyho, až mu nasadí provizorní obojek, nebo mu sváže ruce. Starší pochopil a na krku mladšího se už utahoval onen pásek.
Jeho daddy se přesunul ke křeslu a pokynul hlavou, aby k němu přišel. Chlapec tak učinil a svoji hlavu dal na jeho stehno.
„Kde máš věci?!“ obořil se na něj starší a shodil ho ze sebe.
„V… v poko…ji,“ odpověděl kluk, který ležel na zemi u jeho nohou.
„Tak si pro ně dojdi,“ pohladil ho daddy po hlavě a pak do něj vzápětí kopnul.
Chlapec uposlechnul a po čtyřech se vydal do pokoje. Oblečení se nacházelo vedle postele na nočním stolku pečlivě složené. Vzal si do rukou pluger s kočičím ocáskem a pomocí slin si ho nalubrykoval. Sedl si na postel, opřel se o zeď a sesunul se, aby si ho mohl do sebe vsunout. Objevily se mu slzičky z bolesti, co se dostavila kvůli od posledně natrženému zadku. Vzal si na sebe bílou minisukni a dále pastelově růžový croptop s nápisem „♡daddy♡“. V poslední řadě si vzal čelenku s kočičíma ouškama, pásek sundal a nahradil ho obojkem, do pusy vzal vodítko a pouta si zacvakl na jednu ruku. Slezl z postele a vydal se po čtyrech ke svému daddymu, který si na prstě točil s divným kroužkem. Přišel k němu, ale jeho daddy si ho nevšímal.
„Meaw,“ mňoukl mladší s červenými tvářemi a vodítko mu vypadlo z pusy. Sehnul se pro něj a znovu ho uchopil mezi zuby. Šťouchnul nosem do rozkroku staršího, aby si vydobyl pozornost. Bez úspěchu. Chlapec pochopil hru, jeho daddy chce, aby byl neposlušné kotě, které se dožaduje pozornosti.
Pustil vodítko na zem a začal šťouchat nosem do rozkroku staršího, okusovat ho, olizovat a mňoukat. Přes látku šlo viděl, že se jeho dožadování pozornosti daří a že daddyho přirození na takovéhle vymáhání pozornosti reaguje milou odezvou. Mladší zasténal, aby svého daddyho donutil se na něj podívat. Koukal mu mlsně do očí a olízl si ret, po té skousl tu bouli v jeho modrých džínech, kterou omluvně olízl. Daddy propletl svoje prsty v delších vlasech mladšího. Mladší zavrněl a zavřel spokojeně oči.
„Vyndej mi ho zoubkama!“ přejel po rtech mladšího palcem a pustil mu vlasy. Chlapec poslechl, zoubky odkrýval zbylé části oblečení, které mu bránily vidět a mít až v krku tu dobrotu, po které tolik prahnul.
Jakmile vzal mezi zuby daddyho boxerky a stáhl je, jeho daddy ho vzal za vlasy a zasunul mu ho rychlým přírazem až po kořen do krku. V očích mladšího se objevily slzičky, které mu začaly téct po tvářích.
„Miluju ten pohled,“ zašeptal starší nevinným hlasem, ale jeho kočička tam zaslechla, i jak moc ho to vzrušuje. „Saj!“ řekl daddy a mladší začal poslušně sát. Po chvilce k tomu přidal také jazyk, uslyšel pochvalné zamručení a daddyho vzdych. Jeho daddy vzal do ruky mobil a začal to natáčet. „Kurvo!“ zasténal a hruběji vzal svoji hračku za vlasy a začal přirážet.
Mladšímu tekly slzy proudem a dusil se. Jeho daddy mu nedal ani chvilku, a když přirazil hluboko do krku mladšího, mladší ho omylem kousl.
„Ty kurvo jedna špinavá! To se dělá? Kousat?!“ staršího to naštvalo a vzal ho a znova mu začal tvrději a rychleji mrdat pusu. Koutky mladšího byly natržené a odřené, na obličeji modřiny a v krku a puse sperma. Vyndal si ho z pusy a chytil ho do ruky. Jeho daddy mu otevřel pusu a podíval se na to, co tam má. „Spolkni to, hned!“ mladší to spolkl a usmál se na svého daddyho. Sklonil se pro vodítko a podal ho svému daddymu do klína.
„Meaw,“ zamňoukal a nastavil krk. Jeho daddy připl vodítko a postavil ho. Posadil si ho na sebe a tlačil mu pluger hloubž do něj.
„Kurvo! Děvko! Jsi jen moje hračka rozumíš?!“ mladší kývnul a na jeho obličeji byl vidět slastný výraz. Druhou rukou mu daddy na jeho, již stojící péro nasadil ten divný kroužek. Mladší se vystrašeně podíval na svého daddyho. Ten vzal ještě jeden a nasadil ho na koule. „To je za kousnutí! Je to jasný?“ zašeptal mu do ucha a skousnul ho.
Mladší ve vzepjal a vzdychnul.
„Ticho!!“ napomenul ho starší. Vzal do ruky bradavky mladšího a začal je mnout, přitom ho kousal do krku a ramene, kde vytvářel kousance. Dokud necítil krev v puse, tak zuby nepovolil.
Mladší vykřikl bolestí.
„Ticho jsem snad řekl!!“ napomenul ho znova. Olízl krev, která mu stýkala z ranky, a udělal mu cucflek těsně vedle ní. Znova se zakousl, ale tentokrát na krk, porušil kůži a znova ucítil krev mladšího v puse, převaloval ji na jazyku a míchal se slinami, pak zatáhl za vlasy mladšího a zaklonil mu hlavu dozadu. Políbil ho a předal mu tak jeho krev se slinami staršího. Pohladil ho po stojícím přirození a mladší vzdychl.
„Ticho jsem řekl, ty fakt neumíš poslouchat!!“ vyndal ze šuplíku vedle křesla roubík, který mladšímu nandal. „Teď už ticho budeš.“ Znova se zakousl do druhého ramene a v očích mladšího se znovu objevily slzy. Daddy vyndal kočičí ocásek ze zadečku mladšího a ihned mu tam až na doraz zasunul.
Mladśí se vzepjal a vzdychl do roubíku. Pohladil ho po jeho vzrušení a zašeptal:
„Neuděláš se bez mého svolení!“ znova se mu zakousl, ale tentokrát do ucha a ne tak silně. Chytil mladšího za boky a nadzvednul ho, vzal a chytil ho za nohy, došel s ním před zrdcadlo a ze zadní kapsy kalhot vyndal mobil, který mu podal. „Víš, co máš dělat?“ Daddy mu zapnul pouta i na druhé ruce a mladší natáčel sebe, jak ho jeho daddy mrdá do zadku a ukazuje mu, jaká je děvka, jak moc zkaženej a zvrácenej je, ukazuje mu, že mu patří a může se s nim dělat, co se mu zamane, a on nesmí protestovat. Mladší to natáčel. Hlava jeho daddyho nebyla vidět, jen on a péro, co mu znásilňovalo zadek. Jeho péro už dost bolelo.
Daddy do něj přirazil a klesl s ním k zemi, kde mu vytrhl mobil z rukou a za vodítko ho držel na rukách, mezitím co ho mrdal do zadku. Mladší spadl na lokty, ale starší ho za vodítko vytáhl, aby mladší mohl při dalšim přírazu znova spadnout.
„Kurvo malá! Doufám, že tě natrhnu! Děvko!!“ bral si jeho zadek tvrdě a někdy ho dost silně přes něj fláknul. „Hračko moje!“ Přetočil ho na břicho a chytil ho pod krkem, kde ho začal škrtit, druhou rukou stále natáčel. Mladší měl slasný výraz ve tváři a slzy v očích. Vzdychal do roubíku, co to šlo.
„Neslyším tě!!“ zařval na něj starší a mladší se snažil, aby ho jeho daddy slyšel i přes roubík, který mu jeho koutky rtů poničil víc, než byly po znásilnění pusy. Starší do něj přirazil a zašeptal mu do ucha: „Naplnil jsem ti dírku.“ Skousl jeho ucho, vyndal ho z něj a znova až na doraz přirazil.
Mladší se vzepjal, a kdyż ho jeho daddy přetočil na břicho a přirážel do něj nanovo, už neměl sílu ani vzdychat, dokud se do něho znova neudělal. Vyndal ho z něj. „Všechno je to v tobě.“ Mladší ležel na zemi, roztažené nohy a z jeho zadku vytékalo daddyho sperma smíchané z jeho krví. Jeho daddy mu sundal roubík, odepnul pouta a pohladil ho.
„Z…zase… jste… m…mě… na…natr…hl…,“ zaskuhral mladší.
„To je dobře, teď vstávej! Na kolena, děvko!“ Odešel a vrátil se s ocáskem. „Aby to z tebe nevytejkalo, ale zůstalo tam, kde má,“ shodil ho na lokty a vtlačil mu ho do zadku i se spermatem, co vyteklo.
„Teď vstávej! Musíme jít nakoupit.“ Odešel se převléct. Mladší se snažil vstát, ale i na podesáté znova slétl na zem. Jeho daddy na něj koukal a pak ho silou vytáhl na nohy, odvlekl do pokoje, dal mu kalhoty s dírou pro ocásek a černé tričko. Obojek mu nechal, jen odepnul vodítko. Znovu ho vytáhl na nohy a ocásek prostrčil otvorem. „Jdeme!“ Mladší jen kývl a s velkym nasazením se rozešel se svým daddym nakoupit.
„Daddy? Byl jsem hodný?“ ptal se, když se snažil zvednout, aby nastoupil do auta staršího…
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
pooravdě sám nevím jak to bude pokračovat😅... mam nějaky plany...ale jen je uskutečnit...taky mam strach že mi to redakce zamítne.....nevím proč ale mam... no^^ budu se snažit
Meow~
^^ tak ted uż znáš^^ hihi^^ meow^^
No, jak si asi pochopil z mých příspěvků, tak já jsem štěně, které né a né dospět. Fakt se mi nechce. Pejsky znám, ale kočičku ani kocourka neznám.
Kotě je moje dlouhodobá přezdívka, ne kvuli vzhledu..ale kvuli chování. (Ustrašený kotě co se ale snaží se vypadat jako lev, ale jakmile na něj sáhne někdo tak se mu podvolí a je přítulný) Jinak Catplay.. se u mě nejspíše neoběvil poprvé a rozhodněne na posledy.
Jestlipak Kotě je kotě?