• Vikys
Stylklasika
Datum publikace25. 10. 2022
Počet zobrazení2751×
Hodnocení4.63
Počet komentářů3

Mat

Dveře bytu se zavřely a já jsem se díval, jak se Henry ke mně pomalu blíží, pohled upřený přímo do mých očí. Lehce se usmíval a přitom přivřel víčka. Napjatě jsme jeden druhého pozorovali. Toužil jsem po něm, po jeho těle, až jsem cítil, že ztrácím nad sebou vládu. Už jsem nevydržel čekat, ne při pohledu na Henryho krásu. Pohnul jsem se, vrhl se k němu a políbil ho na rty. Přitiskli jsme se k sobě, cítil jsem jeho vůni, jeho teplo. Otevřel jsem rty a vrazil Henrymu jazyk do úst, vlhkých a pootevřených. Naše jazyky se svíjely v bláznivém tanci. Bylo to úžasné a věděl jsem, že jsem se nespletl, že Henry mě chce zrovna tak jako já jeho.

Tiskli jsme se k sobě čím dál víc, jeho rozkrok se otíral o můj a lehce přirážel. Cítil jsem, jak je tvrdý, a nebylo pochyb, že u mě je to stejné. Henry sklonil hlavu a otíral se tváří o můj krk, nosem mi bloudil po kůži pod uchem a vdechoval moji vůni.

Najednou se ode mě odtrhl a já jsem dostal strach. Že bych se přece jen spletl?

“Nedívej se na mě tak vyděšeně, Mate. Chci tě, chci tě už dlouho, ani netušíš, jak bylo těžké to držet v tajnosti.”

Spadl mi kámen ze srdce. Teď už mi bylo jasné, že všechny ty jeho pohledy na mě, pohledy nádherného samce, nebyly náhodné. Jen nechtěl, aby ostatní ve firmě věděli, že on… že já… A když mě pozval k sobě, neodmítl jsem. Protože se mi líbil a doufal jsem, že já jemu taky. Byl v mých očích tak sexy a vzrušující, že jsem byl schopen udělat snad cokoli, abych…

Znovu jsem se k němu přitiskl a políbil ho, jazykem už jsem zajel mezi jeho zuby bez nejmenšího zaváhání. To ovšem nestačilo, chtěl jsem vidět jeho tělo. Prudce jsem trhl zipem jeho bundy a pak mu ji strhl z ramen, až se svezla na podlahu za ním. Obličej jsem zabořil do Henryho trička, ze kterého nahoře zpod lemu vykukovalo několik tmavých chlupů. Jak úžasná chlapská vůně z něho stoupala! Přejížděl jsem po jeho svalnatém hrudníku a cítil, jak mu bradavky pod mým dotykem tvrdnou. Strašně jsem toužil ponořit se do toho pachu vzrušujícího samce. Chtěl jsem ho cítit, dotýkat se ho, ochutnat, a taky potěšit.

Sjel jsem z hrudi na jeho ploché břicho, klekl si a přitiskl tvář do jeho rozkroku. Henryho vůně, ten úžasný mužský pach, byl tady ještě silnější. Otíral jsem se o to nádherné místo a cítil jsem přes látku tvrdost jeho mužství. Měl jsem pocit, že nic lepšího jsem nikdy dříve nezažil. Slyšel jsem sám sebe vzdychat nadšením. Henry odpovídal lehkým přirážením a já jsem jasně vnímal celou délku jeho velkého penisu. Bylo to neskutečné. Ovládal jsem se pořád méně a méně. Ruce jsem položil na Henryho zadek, na ty dvě dokonalé kulaté půlky, a přitiskl se k němu ještě více. Touhou jsem se roztřásl.

Henry mě zvedl na nohy a pak odvedl do pokoje. Pořád jsem se třásl, chtěl jsem vidět jeho tělo a prozkoumávat ho kousek po kousku. V rozkroku mi bylo těsno a zalévaly mě vlny horka. Šíleně mě rozpaloval a já jsem ho chtěl potěšit, jak jen si bude přát. Chtěl jsem se mu úplně poddat.

Najednou se mnou švihl směrem ke zdi, takže jsem se musel opřít rukama. Rozkopl mi nohy od sebe, jak jsem byl mírně ohnutý, a vypadalo to, že mě chce prohledat jako policajt. Zaplavil mě pocit bezbrannosti, ale nijak jsem neprotestoval. Líbilo se mi to.

Sundal mi boty a ponožky, pak mi dlaněmi pomalu jel po stehnech nahoru až do rozkroku. Můj pták byl úplně tvrdý a on to pod svýma rukama jasně cítil. Potom mi zajel pod tričko, chytil a přetáhl přes hlavu. Vzrušovalo mě, že mě právě on svléká, líbilo se mi, že mu můžu dát své tělo k dispozici. Pro něho, pro jeho potěšení, což ovšem bude potěšením i pro mě.

Stál jsem tam, do půl těla nahý, zadek vystrčený směrem k Henrymu. Doufal jsem, že se mu bude líbit, až… Henryho ruce mi rozepnuly pásek kalhot a potom rozevřely zip. Prsty přejely po mém mužství, až mi v něm zacukalo. Bylo to fantastické. Pak mi rozepnuté kalhoty sjely ke kotníkům a můj zadek byl zakrytý už jen tenkou látkou slipů. Nic jiného už jsem na sobě neměl. Slyšel jsem, jak si za mnou klekl a dlaněmi mi přejížděl přes nohy, po stehnech směrem nahoru. Bylo slyšet jen jeho zrychlený dech. Krátce zaváhal, ale pak položil dlaně na moje půlky a vzápětí jsem ucítil, jak se jeho obličej tiskne k mému zadku. Nevím, jestli jsem někdy něco takového dřív zažil. Umyl jsem se už předtím, ale přesto… Bylo to velice intimní a slyšel jsem, že Henry čím dál víc zrychleně a trhaně oddechuje.

Pak mi začal jednou rukou hladit záda a druhou přesunul na můj rozkrok. Sevřel mě a já se neubránil hlasitému vzdechu. Henryho ruka na mém holém péru! Bylo to šíleně vzrušující a chtěl jsem víc. Můj zadek se chvěl nedočkavostí, chtěl jsem cítit jeho mužství, cítit jeho nadrženost a co nejvíc ho potěšit.

Pane bože! Jeho ruce mi stáhly slipy a hladily obě půlky, dokonce mi je olizoval a přejížděl svými rty. Strašně mě to rozpalovalo a slyšel jsem, že sténám čím dál hlasitěji. A teď mě Henry chytil v pase a otočil čelem k sobě. Upřeně se mi díval do očí a viděl jsem v těch jeho čiré potěšení a vzrušení a touhu po mém těle. Opřel mě zády o zeď a začal mě hladit. Přejížděl mi po hrudníku, pak přes břicho se dostal až k okraji mých slipů. Hleděl přesně do míst, kde se ukrýval můj ocas a koule. Doufal jsem, že až je uvidí v celé jejich kráse, budou se mu líbit a přinesou mu další potěšení.

Henryho prsty zajely za pásek mých slipů. Cítil jsem, jak se proplétají mými chloupky, a vzápětí stáhly slipy dolů. Teď už jsem neměl na sobě vůbec nic a stál jsem před ním v celé své nahotě. Henry chvíli zíral na můj penis, až jsem se na chvíli lekl, že se mu snad nelíbí. Pak ale jednou rukou chytil moje koule a lehce je začal mnout. Při tom pocitu mi klacek začal tuhnout ještě víc a žalud trčel ven z předkožky. Měl jsem pocit, že je tvrdý jako kámen.

Henry mi špičkami prstů zlehka přejížděl po celé té tvrdé délce, nahoru a dolů. Ten úžasný pocit ve mně vyvolal další vlnu sténání. Zavřel jsem oči. To se snad nedá vydržet… Vtom můj penis obklopilo teplé vlhko. Ano, Henry mě vzal do úst. Jeho rty se kolem mě sevřely, jazyk se svíjel na jemné kůži, až se mi zdálo, že se zblázním touhou. Jeden Henryho prst zajel k mému svěrači, současně mi mnul koule a divoce kouřil můj klacek. Ach bože. Můj zrychlený dech přešel v zalapání. Celý jsem se třásl a chtěl jsem se udělat, chtěl jsem Henrymu pustit do pusy své sperma. Ten prst na otvoru, jazyk lízající žalud…

Najednou mě Henry přestal kouřit a stiskl mi penis těsně za žaludem. Těsně před tím, než jsem se mohl udělat. Pořád jsem se třásl, ale nenechal mě vystříknout. Pak mě znovu vzal do pusy a kouřil snad ještě intenzivněji než předtím. Nohy jsem měl slabé a zdálo se mi, že se na nich neudržím. A zas mě zastavil, zase na hraně orgasmu. Bylo to jako bláznivá hra. Ještě jednou to zopakoval, zatímco já jsem se svíjel vzrušením a skoro jsem ho prosil, aby mě nechal se udělat. Přirážel jsem mu divoce do úst, byl jsem úplně mimo, jako kdybych přestával myslet.

Nakonec už jsem to nevydržel, sténal jsem a vzdychal, že už se musím udělat, že se to nedá vydržet. Henry mě kouřil jako šílenec, prstem mi přejížděl po svěrači a hladil koule. Hlava se mi točila, přirážel jsem jako smyslů zbavený. Prohnul jsem se v zádech, zařval a… Henry mě na poslední chvíli vyndal z pusy a chytil mě do dlaně, ale to už z mého ocasu táhlým obloukem vyletovalo sperma. Svaly se mi svíraly, v rozkroku mi škubalo, ejakulát mi dopadal na břicho a Henry mi přejížděl po klacku dál a dál a horký proud se zdál skoro nekonečný.

Nohy se mi podlomily a zhroutil jsem se na podlahu. Cítil jsem, jak mi potůčky spermatu stékají po kůži a odkapávají z předkožky. Henry stál nade mnou a díval se, nadšeně si prohlížel moje nahé tělo a penis a já jsem věděl, že udělám, co si bude přát.

Vzpamatoval jsem se. Vstal jsem, přistoupil k Henrymu a políbil ho, aby mu bylo jasné, že se mi to líbilo. A líbilo se mi to fakt hodně. Současně jsem mu rukou nedočkavě přejel přes látku kalhot v rozkroku. To, co jsem tam našel, mě naplnilo radostí. Tvrdý penis, a zdálo se, že je velký, hodně velký.

“Jsi pěkně rozjetý, jak vidím. A kolik toho z tebe vystříklo…,” usmíval se Henry zálibně. Pak dodal: “Půjdeme do ložnice.”

Cítil jsem se pořád nadržený, i přes právě skončený úžasný orgasmus a tu nálož vystříkaného semene. Toužil jsem po Henrym, chtěl jsem, aby mě ojel a aby zažil to, co jsem díky němu zažil i já. Šel jsem poslušně za ním do zadní části bytu. V ložnici, velké a světlé, měl parádní širokou postel, která se mi na první pohled zalíbila. Vylezl jsem na ni, lehl si na záda a zadíval se Henrymu přímo do očí.

***

Henry

Mat ležel na mé posteli a díval se na mě, v očích chtíč. I když měl za sebou neskutečný orgasmus a vystříkal snad litr semene, pořád byl nadržený. Neřekl ani slovo, ale vzkaz, který vysílalo celé jeho krásné mladé tělo, byl víc než jasný.

Hned jak k nám do firmy přišel, věděl jsem, že ho chci. Sledoval jsem ho a zdálo se mi, že i on po mně pokukuje. A když jednou přišel v těsných kalhotách, které mu obepínaly dokonalý zadek, neodolal jsem. Pozval jsem ho k sobě domů a on souhlasil. Nadšeně.

A teď tady leží přede mnou, nahý a poddajný. Položil jsem dlaň na Matovo pevné břicho, ploché a hladké, a přejížděl jsem chvíli po něm nahoru a dolů. Prohlížel jsem si jeho dokonalé tělo, pokryté jemnými zlatavými chloupky, lehce osvalené a chvějící se pod mými dotyky. V rozkroku se mu zvedal penis, už zase tvrdý a připravený, ale já jsem zatoužil znovu vidět ty úžasné půlky jeho zadku.

Chytil jsem ho za ramena a prudce ho otočil na břicho. Chtěl jsem ho, strašně jsem ho chtěl a tušil jsem, že on po tom taky touží. Už jsem nepochyboval, co si k němu můžu dovolit. Mat byl vzrušený, lehce sténal a ničemu se nebránil.

“Teď chci, abys všechno nechal na mně. Rád bych si trochu pohrál s tvým tělem, a věř mi, že to bude skvělé,” šeptal jsem mu do ucha.

Podle hlasitého zavzdychání bylo jasné, že nebude protestovat. Políbil jsem ho na tvář a lehce olízl. Cítil jsem, že se chvěje nedočkavostí, a taky žár stoupající z jeho těla. Přesunul jsem se k jeho zadku. Dvě úžasné polokoule přímo před mýma očima, kulaté a pevné a klenuté, pokryté hladkou kůží. Přejel jsem po nich dlaní a ten dotek ve mně vyvolal další vlnu vzrušení. Mat zasténal hlasitěji a roztáhl nohy od sebe. Škvíra mezi jeho půlkami vypadala lákavě a přímo zvala k detailnímu prozkoumání, že se mi z toho začala točit hlava.

“Dobře, Mate, chci, aby ses uvolnil.”

Ležel tu přede mnou, krásný a poslušný. Byl jen můj. Mladé, jednadvacetileté tělo, lehce nazlátlé a toužící po mně, po mých dotycích. Začal jsem ho hladit po nohách. Nejdřív po klenutých lýtkách, pak jsem pomalu přejel na svalnatá stehna. Mat lehce vzdychal a nepatrně se chvěl. Pak jsem přešel na tu nejžádoucnější část jeho těla. Krásný zadek a tmavou štěrbinu uprostřed, tak lákavou, která mě zvala k prozkoumání, otevření a vstupu.

Nádherný sameček ležící na mé posteli. Čeká, až si ho vezmu, až ho ojedu, až ho naplním svým semenem, a ničemu se nebrání. Šíleně jsem ho chtěl a zrovna tak jsem věděl, že on chce mě se stejnou nadržeností, jakou jsem cítil já.

Začal jsem hladit obě dokonalé oblé půlky. Bylo to jako splněný sen. Pod svými dlaněmi jsem cítil jejich jemnost a hladkost. Myslím, že jsem krásnější zadek pod rukama nikdy dřív neměl. Slyšel jsem sám sebe, jak vzdychám nahlas, tak mě ten pohled a dotek rozpaloval. Roztáhl jsem mu stehna ještě více a podíval se do štěrbiny mezi půlkami. Otevřel se přede mnou ten nejnádhernější pohled.

Uviděl jsem malou růžici svěrače, celou sevřenou a světle růžovou. Kolem rostly jemné, zlatavé chloupky a měl jsem co dělat, abych to úžasné místo nezačal olizovat. Chtěl jsem cítit na svém jazyku ty chloupky a vdechovat fantastický pach mladého těla. Ale nemínil jsem spěchat, nechtěl jsem, aby ta vášeň a touha byly hned pryč. Položil jsem dlaně na půlky, roztáhl prsty a špičkami jsem začal hladit kůži na vnitřní straně škvíry. Postupně jsem se přiblížil až k sevřené růžici a palcem jsem začal kroužit kolem ní. Užíval jsem si chvíli ten neskutečný pocit a pak už jsem zlehka přejížděl přímo přes ni.

Zatlačil jsem, lehce, ale vytrvale. Viděl jsem, jak se růžice začala pomalu otevírat, a bylo mi jasné, že Matovi se líbí, co dělají moje prsty. Zvedl jsem ruku k obličeji a prsty jsem naslinil. Pak jsem se vrátil a pomalu zasunul vlhkou špičku prstu do uvolněné růžice. Zvolna jsem tou špičkou několikrát zajel dovnitř a zase ven, abych otvor promazal.

“Mate, teď půjdu dovnitř. Chci, aby ses uvolnil a pustil mě. Chci tě pořádně otevřít, abych se dostal do tebe.”

Znovu jsem si naslinil prst a projížděl špičkou otvorem. Se vzrůstajícím vzrušením jsem viděl, že se ten sevřený otvor pomaličku víc s víc otevírá a špička mého prstu je uvnitř celá. Mat sténal, zjevně se mu líbilo, jak se snažím dostat dovnitř. Svěrač kolem špičky prstu se stahoval, nechal jsem ho proto chvíli v klidu, aby si zvykl na průnik. Druhou rukou jsem zatím hladil kůži kolem růžice. Po chvíli jsem cítil, že se svěrač dále uvolňuje a můj prst může proniknout zase o kousek dál.

“Vím, že se ti to líbí, každému se taková masáž líbí. Chci, aby ses soustředil na svěrač a uvolnil se, abych se do tebe mohl dostat celým prstem,” šeptal jsem mu a líbal ho na záda.

Zase jsem zatlačil a tentokrát se svěrač otevřel trochu víc a můj prst vjel celý dovnitř. Cítil jsem kolem něho tlak a teplo a vlhko a představoval jsem si, jaké to bude, až se bude svírat kolem mého penisu. Přidal jsem druhý prst a zasunul ho dovnitř s tím prvním. Překvapivě jsem zjistil, že necítím žádný odpor. Rozhodl jsem se prsty opatrně přirážet dovnitř a Matovo tělo začalo reagovat. Střídavě svíral a uvolňoval svěrač kolem mých prstů, vzdychal a začal lehce přirážet naproti.

Vytáhl jsem prsty ven a on zklamaně vydechl. Otvor růžice byl pootevřený a z toho pohledu mi začalo škubat v péru.

“Vedeš si moc dobře. Mám pokračovat?” zeptal jsem se a Mat zašeptal souhlas.

Začal jsem jazykem přejíždět škvírou nahoru a dolů, přitom jsem zlehka dráždil jeho koule. Zavrtěl zadkem a já jsem si při pohledu na ten nádherně pootevřený otvor znovu představil, jak do něj proniká mých 22 centimetrů. Zas jsem si naslinil prsty a začal ten vstup promazávat.

Potom Mat udělal něco nečekaného. Klekl si na všechny čtyři a prohnul se v zádech, takže jeho krásný zadek trčel do prostoru. Bylo to víc než jasné. Chtěl mě, chtěl, abych pokračoval. A já jsem se nenechal pobízet. Strhal jsem ze sebe oblečení a klekl jsem si za něj. V péru mi nedočkavě cukalo. Natáhl jsem ruku a vzal do ruky Matova ptáka – byl velký a tvrdý. Přejel jsem po něm, což v Matovi vyvolalo táhlé zaskučení.

“Vezmi si ho do ruky a hraj si s ním,” vybídl jsem ho.

Poslechl mě. Chytil si ho do dlaně a začal přejíždět po celé délce. Byl jako v transu, vzdychal a prohýbal se v zádech a já jsem cítil příliv radostného vzrušení, že ten nádherný sameček je můj. Sevřel jsem svůj penis u kořene a namířil ho mezi Matovy půlky na pootevřený otvor. Žaludem jsem začal přejíždět kolem dokola růžice.

“To je tvůj ocas? Je to super pocit,” zeptal se Mat.

“Jasně. Soustřeď se a uvolni se, chci, aby sis to užil.”

Přitlačil jsem a jeho otvor skoro vtáhl dovnitř celý můj žalud. Sténal jsem, když se kolem mě sevřelo to mladé tělo. Chvíli jsem čekal, aby si zvykl na ten průnik, a cítil jsem, jak se on sám stále více uvolňuje.

“Jak se cítíš s pérem uvnitř?” tiše jsem se zeptal.

“Skvěle,” sotva vydechl.

Věděl jsem, cítil jsem, že je připravený, a pomalu jsem zasunoval svůj penis hlouběji. Chtěl jsem být celý v něm. Skučel jsem při tom pocitu, jak se horké tělo stahovalo kolem mého ptáka.

“Uvolni se, uvolni se, ať ho tam strčím celého,” skoro jsem zavyl.

“Chci tě, celý tvůj ocas chci cítit uvnitř,” sténal Mat a třásl se.

Kousek po kousku se moje péro nořilo do Matova zadku, do toho horkého vstupu. Byl jsem jako opilý, jak mě zaplavovalo vzrušení. Chtěl jsem, aby se mých 22 centimetrů v něm ztratilo.

“Jak se ti líbí můj ocas?”

“Je to paráda, máš ho fakt velkého,” vydechl.

“Chci, aby sis to užil, abys cítil, jaké to je, mít můj ocas v zadku, abys byl uvolněný a líbilo se ti to,” šeptal jsem jako omámený.

Pomalu jsem ho začal šukat. Přirážel jsem do jeho zadku a on mi přirážel na péro, sladěný rytmus, cítil jsem, jak moje koule narážejí na jeho hráz. Díval jsem se, jak mi penis střídavě vyjíždí a zajíždí do jeho těla, jednou celý dovnitř a pak zas vytažený, až byl uvnitř jen žalud. Sklonil jsem se a začal ho líbat na záda. Rukou jsem nahmatal jeho ptáka a začal ho honit v rytmu přirážení.

“Jo, šukej mě, přidej, ještě, pořádně mě ojeď…,” vzdychal Mat a hlas mu zněl ochraptěle.

Vyjel jsem z něho a prudce ho otočil na záda. Sklonil jsem se k němu a políbil ho. Byl rozpálený, vzrušení z něho jen sálalo. Vrazil mi jazyk dovnitř, oplatil jsem mu to a vzájemně jsme si prozkoumávali vnitřky úst. Odtrhl jsem se, zvedl mu nohy a jedním prudkým pohybem jsem znovu vjel do toho úzkého, horkého otvoru. Pokračoval jsem, prudce ho ojížděl rychlými dlouhými pohyby. Nohy mi omotal kolem těla a já jsem cítil, jak mi jeho tvrdý pták naráží do břicha.

Zvedl jsem se a podíval se na své roztažené nohy. Ocas jsem měl zanořený do těsné a horké díry mužského těla a byl to nádherný pohled. Cítil jsem tlak jeho svěrače a měl jsem pocit, že jsme jako jedna bytost. Matův pták byl tvrdý jako kámen a na špičce se tvořily průhledné kapky.

Mat zvedl nohy a položil mi je na ramena. Chytil si péro do ruky, ale odtáhl jsem mu ji. Chtěl jsem, aby se udělal bez dotyku. Sám jsem cítil, jak se mi koule stahují a že už každou chvíli budu. Jen ještě pár přírazů.

Teď. Poslední mohutný příraz do Matova roztouženého těla. Přestal jsem se hýbat. Jako kdyby mi v ocasu něco vybuchlo. Cítil jsem pulsující pohyby, jak sperma stříkalo a stříkalo a vyplňovalo vnitřek jeho zadku, a slyšel jsem sám sebe, jak skoro křičím. Mat sténal a já jsem vnímal, jak mi jeho péro na břicho vystřikuje horký, lepkavý proud. Jako kdybychom k sobě byli přilepení.

Počkal jsem, až záškuby v penisu přestanou, a pomalu jsem ho vytáhl z Matova těla. Sklonil jsem se a políbil ho.

“To byla paráda,” zašeptal jsem mu do ucha.

Zmohl se jen na nezřetelné zamumlání. Měl zavřené oči a nahlas oddechoval. Padl jsem na něho celou váhou svého těla, cítil na kůži jeho pot a lepkavé sperma.

“Ty jsi teda pěkný hřebeček. Jaks byl nadržený a rozpálený…”

“Aby ne. A kdo mě tak rozpálil?” zasmál se Mat. Pak mě objal. “Doufám, že to nebylo naposled.” A vlhkým jazykem mi olízl ucho.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (36 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (39 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (36 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0

Co mě nezabije, to mě posílí.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #3 Odp.: On a jáVikys 2022-10-28 20:06
Díky za komentáře :-)
Tahle povídka měla být hlavně o sexu, proto je jiný děj zredukovaný na minimum.
Citovat
+6 #2 Odp.: On a jáGD 2022-10-27 08:48
No teda. Nevím jak se to stalo :D , ale udělal jsem se při čtení s ruční přípomocí. Jak napsal Honza velice dobře napsané porno, tak asi proto :oops: Moc často se mi nestává, že v případě textu dojdu tak daleko. :-*
Citovat
+9 #1 Odp.: On a jáHonzaR. 2022-10-26 18:29
Většinou mají tvý povídky víc linek, něco okolo toho aktu. Tohle je moc pěkně napsaný. Prostě porno se šťastným koncem. A jelikož je to v klasice a v pornu fakt nečekáš na svatbu a šťastně až do smrti, tak skvělý. Skončilo to mokrým hepáčem a tak to má bejt.
Citovat