• Vikys
Stylklasika
Datum publikace16. 11. 2022
Počet zobrazení3032×
Hodnocení4.54
Počet komentářů5

Letěl jsem na služební cestu do zahraničí. Tuhle zemi jsem si už delší dobu přál navštívit a nyní se mi přání splnilo. Můj protějšek z partnerské firmy na mě čekal na letišti, což bylo jen dobře, protože coby místní mi mohl ukázat ze země víc než jen oficiální pamětihodnosti, kam chodí každý turista. Moje firma mu poslala fotku, takže mě u příletů hned poznal.

“Jste pan Andy Miller?” zeptal se, a když jsem přikývl, podal mi ruku. Měl pevný stisk a příjemný úsměv.

“Já jsem Eskander a firma mě pověřila, abych se o vás staral po celou dobu vašeho pobytu v naší zemi,” pronesl s dokonalou znalostí mé řeči.

Pomyslel jsem si, že to začíná slibně. Nevěděl jsem, kolik je mu let, ale i když byl určitě starší, nevypadal na víc než na 20. Měl bledou kůži, krásné tmavé mírně zešikmené oči a úžasné tělo ještě zvýrazněné přiléhavou košilí a těsně obepnutými kalhotami. Vzal můj kufr a zamířil k východu.

Otevřel se mi pohled na pěkný malý zadek a od té chvíle jsem věděl, že bych se mu rád dostal do kalhot a prohlédl si úzké slipy, které bylo slabě vidět pod látkou tenkých letních kalhot. Péro v mých kalhotách sebou při tom pohledu zaškubalo. Ale hned jsem sám sebe v duchu okřikl. Co když není gay?

Došli jsme na parkoviště k jeho autu, nastoupili a vyrazili na dálnici do hustého provozu. Brzo jsme se dostali do dlouhé kolony a jen pomalu popojížděli dopředu. Cesta z letiště k hotelu v centru města nám trvala skoro tři hodiny. Byl jsem unavený po několikahodinovém letu a zpocený z horka na dálnici.

Eskander byl velice starostlivý, pomohl mi s přihlášením na recepci a trval na tom, že půjde se mnou zkontrolovat, jestli je apartmá v pořádku, i když už bylo jedenáct večer.

“To je v pohodě,” ujišťoval mě, “já žiju sám, nikdo na mě nečeká a opravdu bych rád věděl, že je vše, jak má být.”

Apartmá se mi velice zamlouvalo. Ve firmě jsem měl dobrou pozici, a navíc jsme chtěli udělat na naše spolupracovníky v zahraničí dojem, takže jsem měl ubytování v jednom z nejdražších hotelů ve městě. Hotelový poslíček položil na zem můj kufr a ukázal mi, jak se ovládají světla a klimatizace. I on měl moc pěkný zadek, na který jsem se nemohl vynadívat, když se ke mně otočil zády.

Eskandera moje apartmá fascinovalo. Sotva poslíček odešel, pomalu obcházel pokoj a nadšeně si ho obhlížel.

“Koupelna z mramoru! A ta elektronika tady všude…”

Líbilo se mi jeho nadšení a obdivný pohled. Rozhlédl jsem se po pokoji a pak si začal prohlížet hotelovou informační brožuru. Po chvíli se Eskander prohlídky pokoje nasytil a zamířil ke mně.

“Všechno je to psané ve vašem jazyce. Tohle nedokážu přečíst,” řekl jsem a podal sešitek Eskanderovi. Všiml jsem si, že se postavil těsně vedle mě. Cítil jsem žár jeho těla a do nosu mi stoupala pižmová vůně jeho potu. I jemu zjevně bylo horko z té skoro nekonečné cesty po dálnici.

“No, Andy…,” zarazil se, sotva promluvil, a vypadal vyděšeně. Tedy tak se mi to zdálo.

“Co se děje?” nechápavě jsem se na něho podíval.

“Moc se omlouvám, pane.”

“Kvůli čemu?”

“Oslovil jsem vás křestním jménem. To je nezdvořilé…”

“Myslím, Eskandere, že nemusíme být tak formální. Budeme spolu pracovat, tak co kdybysme si tykali?” poplácal jsem ho po zádech.

Eskander se radostně usmál a pak se na mě podíval tak, až mi srdce (a nejen to) poskočilo. Přál jsem si, abych mohl místo zad poplácat ten jeho úžasný zadek.

Nahnul se ke mně, prolistoval brožuru a ukázal mi, že vzadu jsou i verze v dalších jazycích. Pořád stál vedle mě a společně jsme si prohlíželi stránky. Pak mi znovu srdce (a péro) poskočilo, protože jsem vzhlédl a zjistil, že Eskander se na mě zase podíval tím pohledem a přistoupil ke mně ještě blíže. Holá kůže jeho paže se lehce otřela o tu moji. Pomalu jsem si začínal myslet, že se mě snaží provokovat. Nedokázal jsem odolat, přitiskl jsem se k němu a přejel jsem po teplé kůži jeho ruky. Zareagoval tichým povzdechem. Dívali jsme se navzájem do očí a mezi námi jako kdyby se zablesklo.

Je gay! A co víc, zdálo se mi podle výrazu jeho tváře, že se mu líbím. A byl jsem si stoprocentně jistý, že on se mi líbí taky. Hladil jsem ho dále po ruce a cítil jsem, jak mu chloupky na kůži vstávají. Pak jsem mu položil ruku na záda a hladil jsem ho po nich pomalu nahoru a dolů. Eskander jen tiše vzdychal. Moje dlaň pozvolna sjížděla níže a níže, až sevřela ten nádherný zadek. Konečně. Vzdychání teď znělo hlasitěji a trhaně.

To byla jasná výzva. Pomalu jsme se rozešli směrem k posteli, kde Eskander padl na pokrývku. Ležel na zádech, hleděl mi upřeně do očí a začal si rozepínat knoflíčky košile.

“Počkej,” přikázal jsem mu, “tohle udělám já.”

Nebránil se a byl ochotný mě poslechnout. Chytil jsem ho za ruce a donutil ho, aby se zase postavil, a pak jsem ho otočil zády k sobě. Přímo před námi viselo na zdi zrcadlo. Byl to nádherný pohled na mladé tělo, pěkná ramena přecházela v široká záda a ta se zužovala k štíhlému pasu. A pod ním ty dvě fantastické polokoule jeho zadku. Jak strašně jsem toužil dostat se dovnitř mezi ně…

Nahnul jsem se mu přes rameno. Do nosu mi vnikala omamná mužská vůně jeho těla a ve stejné chvíli moje ruce začaly rozepínat knoflíčky jeho těsné košile. Stáhl jsme mu ji z ramen a uvolnil spodní konec zastrčený do kalhot. Podíval jsem se do zrcadla a viděl, že Eskander má na rtech mírný úsměv. Zcela jistě se mu líbilo, co dělám.

Rozepnul jsem mu pásek kalhot. Eskander se potěšeně zavrtěl, když jsem položil dlaň na zip poklopce. Ucítil jsem pevný tvar jeho tvrdého ptáka a několikrát jsem ho přes látku sevřel. Pak jsem zip otevřel a stáhl kalhoty dolů. Erekci teď už zakrývala jen jemná tkanina malých slipů. Hladil jsem ten úžasný rozkrok přes lehké hedvábí a vnímal jeho sladké vlhko.

Chtěl jsem vidět zblízka, jak vypadá jeho zadek jen ve slipech, a klekl jsem si. Přímo před obličejem se mi klenuly dvě dokonalé polokoule pokryté tenkou látkou. Ten pohled mě šíleně vzrušoval a v rozkroku jsem měl těsno. Srdce mi bušilo jako splašené, když jsem každou tu půlku políbil v místě, kde se nejvíc vyklenula. Potom jsem se o ně lehce otřel tváří.

Znovu jsem se postavil a jazykem přejel po kůži zad. Eskander začal ještě víc trhaně dýchat a nepatrně se třásl. Otočil jsem ho čelem k sobě a obdivně si prohlížel celé jeho skoro nahé tělo, lehce vyrýsované svaly na prsou, ploché břicho, štíhlé nohy. Naklonil jsem se a políbil ho na rty. Pootevřel je a vysunul ven jazyk, který mi vzápětí strčil do úst. Udělal jsem totéž a naše jazyky se svíjely v šíleném tanci. Rozkrokem jsem se přitiskl na ten jeho a on mi stisk oplácel.

Zase jsme se vrátili k posteli, kam jsme vzápětí padli, pořád nalepení jeden na druhého. Ležel jsem na něm a cítil, jak proti mému rozkroku lehce přiráží. Celým tělem dával najevo vzrušení a touhu. Po chvíli jsem se od něho odtáhl na bok a znovu jsem si ho prohlížel. Krásné mladé tělo oblečené pouze v nepatrných slipech, které jen taktak zakrývaly jeho plnou erekci.

Eskander měl přivřené oči a táhle sténal. Z jeho kůže sálal chtíč. Sklonil jsem k němu hlavu a jazykem začal olizovat ploché pevné břicho. Pomalu jsem postupoval níže až k pásku a pokračoval přes látku k tvrdému ocasu pod ní. Cítil jsem chvějící se erekci a opatrně začal zuby přejíždět tam a zpátky po její úžasné délce. Pak jsem vzal žalud jeho mužství do pusy a přes slipy začal jemně sát. Věděl jsem, jaký je to skvělý pocit, a chtěl jsem mu to dopřát.

Pustil jsem jeho žalud z pusy a pokračoval dále k nalitým koulím. Do nosu mi stoupal pach zpoceného mladého rozkroku, až se mi z toho točila hlava a penis mi stál v snad ještě větším pozoru. Jazykem jsem zajel pod okraj slipů a špičkou jsem se dotkl kůže na koulích. Slyšel jsem, jak Eskander táhle vzdychl, a jeho tělo se pod mým dotykem chvělo.

Stáhl jsem mu nedočkavě ten poslední kousek oblečení dolů. Eskander se přitom otočil a odhalil mi tak pohled na klenuté půlky a mezi nimi se rozevírající štěrbinu. Přepadl mě nepopsatelný pocit, že mě ta škvíra skoro prosí, abych…

Byl jsem rozhodnutý si to celé užít, jak jen bude možné. Znovu jsem obě polokoule políbil a přitom dlaněmi hladil horní část stehen. Prsty jsem se dostal na vnitřní stranu a tím naznačil, aby Eskander nohy rozevřel. Okamžitě mě poslechl. Štěrbina mezi půlkami se pootevřela a já jsem jazykem začal olizovat jemnou kůži uvnitř. Byl jsem v nejtajnějším zákoutí těla, které jsem chtěl dopodrobna prozkoumat. Když už to jazykem v citlivém místě mezi koulemi a růžicí svěrače nešlo, zapojil jsem prsty.

Eskander se chvěl a já jsem věděl, že se mu to více než líbí. Prohýbal se v kříži a nohy ještě více roztáhl od sebe, aby mě nechal pokračovat. Pod doteky prstů jsem poznal, že jeho svěrač je pevně uzavřený. Nepodařilo se mi dostat dovnitř ani špičku prstu. Chytil jsem ho proto pod stehny a přinutil, aby si klekl na všechny čtyři. Jeho zadek byl teď přímo přede mnou, široce rozevřený. Nádhera. Jazykem jsem prozkoumával štěrbinu po celé její délce, lízal jsem a ochutnával, nos plný té fascinující vůně mladého mužského těla.

Viděl jsem, že Eskander vzal svoje péro do ruky a přejížděl po něm nahoru a dolů v pravidelném rytmu. Jednou rukou jsem vzal do dlaně jeho koule a jemně je mnul, prstem druhé jsem se dotýkal sevřené růžice. Začala se pod mými doteky pozvolna otevírat. Zkoušel jsem to dál a dál, až jsem prst nakonec dokázal pomalu vtlačil dovnitř celou délkou. Eskander ke mně otočil hlavu, usmál se a přikývl. Ty malá kurvičko, pomyslel jsem si potěšeně, ty moc dobře víš, co chceš.

Vstal jsem a otevřel svůj kufr. Netrvalo dlouho a třesoucím se rukama jsem vytáhl prezervativ a tubu s lubrikantem. Nasadit ochranu na můj ocas v plné erekci bylo dílem okamžiku a pak už jsem se věnoval nanesení gelu. Dopřál jsem si bohatou vrstvu a stejně tak jsem nešetřil na růžici svěrače přede mnou. Eskander nejprve vyjekl, když ho gel začal studit, ale pak se prohnul v kříži a bylo jasné, že je víc než ochotný pokračovat.

Vzal jsem svůj penis do ruky a začal žaludem projíždět otevřenou štěrbinu zadku, pak jsem kroužil kolem pootevřené růžice. Ten úžasný zadek, po kterém jsem tak toužil, je teď můj! Snažil jsem se přitlačit žalud na svěrač, pokaždé trochu víc a víc. Dařilo se mi, po chvíli jsem už mohl dovnitř zasunout špičku žaludu. Eskander zasténal, proto jsem se zastavil, ale pak zadkem netrpělivě zavrtěl, takže jsem na nic nečekal a pokračoval. Teď už jsem mohl zajet do otvoru růžice zcela bez překážek.

Horký, vlhký, těsně sevřený. Takový byl můj pocit, když jsem se konečně zabořil celou délkou do Eskanderova těla, tak rozpáleného a poddajného. Chvilku jsem zůstal bez pohybu a čekal, potom jsem začal pomalými krátkými pohyby přirážet dovnitř. Viděl jsem, jak můj pták vyjíždí skoro celý z jeho bílého, hladkého zadku, a vzápětí do něj celý zajede dovnitř, až se moje koule dotknou jeho hráze. V hlavě jsem měl prázdno a nedokázal myslet na nic jiného, než je můj ocas v jeho pevném malém zadku.

Eskander se svíjel a vzdychal vzrušením a přirážel pánví proti mně. Kůže se mu leskla potem a černé vlasy měl na krku slepené do pramínků. Naklonil jsem se a vzal jeho tvrdý penis do ruky. Jemně jsem ho sevřel a přejížděl po jeho délce tam a zpátky v rytmu přirážení. Byl jsem nadržený na nejvyšší míru a bylo mi jasné, že to už moc dlouho nevydržíme. Jeho svěrač se kolem mě stáhl ještě více a on začal ještě divočeji přirážet. Na to jsem odpověděl zrychlením přírazů do toho krásného rozpáleného těla a uvědomil jsem si, jak mi v ocasu začíná škubat.

Ještě několik prudkých pohybů a mým tělem projel elektrický záškub a prezervativ se začal plnit výstřikem horkého semene. Za ním následoval další a další a to už jsem zjistil, že se svíjím jako v křeči a křičím.

Pode mnou se škubalo třesoucí se tělo a na prstech jsem cítil proud lepkavého spermatu, té nejsladší mužské šťávy, vyletujícího z tvrdého péra sevřeného v mé dlani. Počkal jsem, až v tom nádherném penisu proběhnou poslední křeče, a pustil jsem ho. Pomalu jsem vytáhl svůj ocas z dokonalého, vzrušujícího zadku, což bylo doprovázeno Eskanderovým táhlým vzdechem. Slabostí se mi roztřásly nohy a oba jsme se svalili na postel těsně vedle sebe.

Usnul jsem a spal celou noc díky únavě po cestě, ale hlavně díky neskutečnému sexu. Během noci jsem se několikrát vzbudil, to když se Eskander ke mně přitiskl a svůj zadek zapřel do mého klína.

Probudil jsem se, když se kolem mého tvrdě stojícího ocasu sevřela vlhká a teplá ústa. Podíval jsem se překvapeně dolů a uviděl, jak moje péro mizí mezi Eskanderovými rty. Kouřil mě, pomalu a důkladně. Zachytil jsem jeho provokativní poloúsměv, když se na mě přivřenýma očima podíval. Pokračoval, vtahoval mě dovnitř a zase pouštěl a jeho jazyk se přitom svíjel.

“Ještě! Jo, už budu!” Přes ten fantastický orgasmus včera jsem byl zas vzrušený na nejvyšší míru.

Sál mě úplně dokonale, dokonce ještě zvýšil frekvenci. Začal jsem mu přirážet do pusy a netrvalo dlouho, zalila mě vlna křečí, zařval jsem a moje vyletující sperma plnilo jeho pusu.

Eskander všechno spolykal a usmál se na mě. Otřel si pusu, lehl si ke mně a olízl mi rty.

“Tys to plánoval od začátku. Provokovals mě tím svým oblečením a jakože náhodně ses mě dotknul…,” s těmito slovy jsem mu hladil ploché břicho.

“Jistě,” zasmál se, “ale nemůžu říct, že dostat tě do postele by mi dalo moc práce.”

Přitiskli jsme se k sobě a já jsem s jistotou věděl, jak bude v příštích dnech vypadat a jak plodná bude naše vzájemná spolupráce. Usmál jsem se při pomyšlení, že se na to více než těším.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (43 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (40 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (38 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (42 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (48 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0

Co mě nezabije, to mě posílí.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #5 Odp.: V hoteluVikys 2022-11-20 20:54
Všem díky za komentáře :-)
Pokračování fakt ne. Ale možná ještě napíšu něco podobného. Do třetice.
Citovat
+3 #4 Odp.: V hoteluzmetek 2022-11-20 20:01
Blackův komentář mě moc pobavil. Má pravdu -jednoduchý děj, ale hezky napsaný.
Citovat
+7 #3 Odp.: V hotelublack 2022-11-20 11:37
Pekne zozvinuté jednoduché súvetie so zatajeným podmetom a dvoma prísudkami- Stretli sa a šukali. Komu sa žiada pokračovanie doporučujem do súvetia pridať príslovkové určenie času - zasa, znova, opäť. Stačí si to rozpísaľ a pokračovanie je na svete. :-*
Citovat
+3 #2 Odp.: V hoteluHonzaR. 2022-11-20 09:38
Cituji Mike33:
a ďalej nebude pokračovanie?

Ale no tak, porno končí výstřikem. ;-)
I když… ta jména, extra jedno, ve mně vzbuzuje spoustu představ, co by kdyby. Tak třeba Vikys napíše zas něco s příběhem.
Jinak platí to, co posledně, skvěle a kultivovaně napsaný.
Citovat
0 #1 Super poviedkaMike33 2022-11-17 13:43
a ďalej nebude pokračovanie?
Citovat