- Vikys
Lucas málem způsobil Alexovi šok, když vstoupil do kuchyně a prohlásil: “Nemám už žádné čisté ponožky, tak snad neva, že jsem si půjčil jedny od tebe.”
Alex přikývl a snažil se nedat najevo, jak se mu křečí zkroutily vnitřnosti. Ruce se mu ovšem třásly docela viditelně.
“Jdu si dát sprchu,” prohlásil Lucas a významně na Alexe zamrkal.
Lucas u nich bydlel už dva měsíce, byl to nějaký vzdálený skoropříbuzný, přistěhoval se sem za prací a Alexovi rodiče byli rádi, že jim občas s něčím pomohl. Bývali ale často pryč, takže v domě zůstával Alex sám jen s Lucasem. Jako dneska.
Alex musel dodělat nějakou práci, a tak se do svého pokoje dostal až po půl hodině. Okamžitě zamířil ke skříni, kde měl uložené oblečení. Sotva ji ale otevřel, uslyšel, jak se dveře do místnosti s rachotem rozlétly.
“Hledáš tohle?”
Lucas vešel dovnitř a dveře zavřel. Bylo mu něco kolem čtyřicítky, ale pořád se na něho dalo dívat. Když zamířil k Alexovi, kůže se mu ze sprchy leskla, svaly měl pořád vypracované a pevné a paže zdobilo tetování. Kolem pasu mu visel ručník a vepředu se pod ním rýsovala ne zrovna malá boule. Ovšem Alex zíral na to, co Lucas držel v ruce. Časopis.
“U někoho, komu už bylo jednadvacet, bych čekal, že si na schovávání porna najde lepší místo než skříň na oblečení.” Lucas se zastavil před Alexem a na tváři mu hrál lišácký úsměv.
Alexovi se podařilo ze sebe dostat, že si tam časopis nechal jen dočasně. Spěchal do práce, takže ho nestihl schovat na obvyklé místo. Nevěděl, co má ještě říct, tak z něho vypadlo: “Omlouvám se.”
“Za co? Že sis ho prohlížel, nebo žes ho ukradl?”
“Já… chtěl jsem ho vrátit,” uhnul Alex očima.
“No jistě,” zasmál se Lucas. “Docelas mě překvapil. Je to už staré. Ale doufám, žes tam našel něco, co se ti líbí a není na internetu.”
Už stál tak blízko, že Alex věřil, že musí slyšet jeho splašeně tlukoucí srdce.
“Chtěl jsem jít ven, když je pátek večer, ale možná nebudu muset,” Lukasův hlas zněl nakřáple, “možná, že co jsem chtěl najít venku, je přímo tady.”
Prsty chytil Alexovu bradu a zvedl ji, takže jejich pohledy se do sebe zasekly. Lukasův šedivý a pobavený, Alexův temně hnědý a vyděšený. Alex slyšel o Lucasovi všelijaké řeči a to, co se dozvěděl, v něm probudilo zvědavost. Údajně zaručené zprávy tvrdily, že Lucas byl kdysi zatčen při šťáře v gay klubu. Další věc o Lucasovi ovšem Alex věděl najisto, ale rozhodl se nikde o tom nemluvit.
“Co kdybysme si vlezli do postele? Ukážeš mi, co se ti v tom časopise líbí,” navrhl Lucas.
Alex se díval na Lucasův zadek, když se otočil a zamířil k posteli. Stačil zaznamenat, jak pěkně kulaté a pevné má půlky, než rychle sklopil zrak k podlaze. Poočku ho sledoval vlastně hned od chvíle, kdy k nim domů přijel.
“Budeš tam stát celou noc, nebo se svlečeš?” zeptal se Lucas. Už seděl na posteli, zády opřený o polštáře a s jednou nohou pokrčenou, díky čemuž se ručník rozevřel a odhalil pohled na svalnaté stehno a špičku penisu, ležícího na těžkých koulích.
Alex se pomalu začal svlékat. Před týdnem mu Lucas řekl, že vypadá jako známý herec z jednoho seriálu, ale teď si Alex připadal spíš jako zbabělec než obdivovaná celebrita. Jakmile se svlékl do spodního prádla, opatrně se přiblížil k posteli. Lucas roztáhl stehna a přitáhl si ho k sobě do klína. Alex seděl zády opřený o Lucasovu chlupatou hruď, zatímco svalnaté paže se natáhly kolem něho. Ruce držely časopis, aby do něho mohli oba nahlížet současně.
Když Lucas promluvil, Alex v zádech cítil vibrace způsobené jeho hlasem. “Co si myslíš o tom chlápkovi na obálce?”
Časopis nesl název ´Relax´, s podtitulem ´pro čistě mužské sny a fantazie´, a byl vydaný v roce, kdy Alex oslavil pět let. Na obálce byla fotka tehdejší slavné mužské pornohvězdy. Jediné, co Alex dokázal vyslovit nahlas, že ten muž má moc velké uši.
“No, za ně bys ho mohl držet, kdyby ti kouřil péro,” zasmál se Lucas. Zvedl ruku a zastrčil Alexovi pramen vlasů za ucho. “Stejně jako by tě on držel za tyhle pěkné vlasy, kdybys kouřil ty jeho.”
Ta slova byla současně jako facka a pohlazení, Alex si díky nim znovu uvědomil věc, po které toužil, ale neodvážil se o ní mluvit.
Lucas stránky rychle otáčel, občas se u některé fotky zastavil, aby řekl svůj názor, nebo se zeptal Alexe na jeho. Alex nevěděl, co říkat, zato Lucas mluvil hodně. Ricky (stránka osm až třináct) má pěkný malý zadek, ale obličej nic moc. Vlad (stránka dvacet až dvacet pět) není marný, i když zvláštně sestřihnuté chlupy v rozkroku vypadají směšně, hlavně když má tak velký klacek. A Chris, chlápek z obálky, bez ohledu na ty velké uši je obzvlášť sexy.
Alex ty obrázky sotva vnímal. Rozptylovalo ho vlhké teplo, které se tvořilo mezi ním a Lucasovým tělem, a taky prsty, kterými se ho Lucas občas dotýkal na hrudi a někdy obkroužil jeho růžové dvorce a přejížděl bříšky prstů přes tuhé bradavky.
Pak se dostali na stránku čtyřicet šest. “Copak to tady máme?” pronesl Lucas zpěvavým hlasem.
Mladý muž na snímku stál někde venku blízko dřevěného plotu, zády k fotografovi, a ohlížel se přes rameno, na tváři lehký úsměv. Na sobě měl kovbojský klobouk a jezdecké boty s ostruhami a nohy rozkročené tak, že bylo vidět siluetu velkých koulí. U fotky stálo jméno Michael, ale Alex věděl, jak se jmenuje doopravdy. Měl hustší vlasy a tělo hladce oholené, ale ani změny způsobené časem a tetování nedokázaly zastřít jeho podobu.
“Pěkná prdelka, pokud můžu posoudit. Ten chlap, co mě fotil, si to myslel, a věřím, že ty máš stejný názor.”
Lucasův horký dech vzadu na krku Alexe rozpaloval až k horečce. Když před třemi týdny našel ten časopis u Lucase v pokoji, vyhonil si ho nad Lucasovým mladším já – Michaelem – aspoň stokrát. Teď ho ten samý muž objímal, což se zdálo jako splněný sen. Přesto cítil neurčitý strach.
Lucas otočil stránku. Na levé straně byly čtyři fotografie, které ho ukazovaly v různých pozicích, ale fotka na pravé stránce poutala větší pozornost. Měl na ní ten klobouk a boty jako na začátku, zády se opíral o balík sena, nohy roztažené a v ruce svíral lesknoucí se vztyčený penis. Přivíral oči, rty pootevřené, jako kdyby si ho opravdu honil. A možná že jo. Alexovi se při tom pohledu stáhlo hrdlo.
“Když si ho honíš, myslíš na to, že bys tady tu kládu vzal do pusy? Představuješ si, že ti přirážím do pusy, a proto vypadám, že se užuž udělám?”
Alexovi ta slova zvonila v uších. Lehce se třásl, Lucasovy řeči se mu neposlouchaly snadno. Navíc cítil, jak mu v rozkroku škube.
“Vím, že bych se udělal, kdybys tam stál ty, a ne ten chcípáček fotograf,” Lucasova ruka mu pohladila ploché břicho. “Musel jsem myslet na ty prachy, které mi slíbili, abych se tak tvářil.” Trochu se zavrtěl. “Mohl by ses kousek posunout?”
Alex ho poslechl. Matrace pod nimi lehce zavrzala. Koutkem oka zahlédl, že ručník, který měl Lucas kolem boků, leží na zemi.
Lucas se dotkl Alexových spodků. “Nechceš si je sundat?”
Nervózně zakašlal a přikývl. Stáhl si slipy a hodil na zem k ručníku.
“Takhle je to je lepší,” Lucas si ho přitáhl zpátky k sobě. Rukou mu pomalu sjížděl po břichu dolů až k rozkroku. “Mnohem lepší,” zašeptal, když se prsty dotkl Alexova mužství.
Alex zavřel oči a přitiskl se na Lucasův ocas. Ozvalo se zachraptění a drsná ruka mu sevřela penis. A je to tady, pomyslel si a znovu se roztřásl.
“Kde jsem přestali?” Lucas otočil list. Celou levou stranu zabírala fotografie Michaelova zadku. Skláněl se, jednu nohu pozvednutou a opřenou o balík sena, a umožňoval tak pohled na růžici svého zadního vstupu, staženou ve štěrbině mezi zaoblenýma půlkama.
“Líbí se ti zadky?” zeptal se Lucas a prstem přitom zlehka přejížděl po Alexově odhaleném žaludu. “Chtěl bys mi olízat díru?”
Alex těžce polkl.
“To by se mi líbilo,” pokračoval Lucas, “tvůj jazyk v mém zadku. Pravda, už se tam neholím, takže bys asi měl pár chlupů v puse, ale ty by snad vadit nemusely.”
Na pravé straně byly další dvě fotky. Na té horní stál Lucas před koňským boxem, na sobě nic než jezdecké boty a v rozkroku tvrdý stojící ocas. V pravé ruce držel stočené lano, kterým si omotával nádobíčko a utahoval, tím pádem mělo nafialovělou barvu.
“Občas mě někteří chlápci žádali, abych jim tohle dělal. Utáhnout provaz kolem výbavy. Chtěli, ať to udělám stejně, jako tady na té fotce,” zasmál se Lucas. “Párkrát jsem něco podobného převáděl i na pódiu v jednom klubu. Líbil by se ti takový provaz?” Lucas stáhl palec a ukazováček kolem kořene Alexova penisu a koulí, aby si uměl představit, jaké to asi je. Špička jeho malíčku byla nepatrný kousek od Alexova svěrače.
“Otoč stránku.”
Na poslední fotce ležel Lucas na podlaze poházené slámou, nohy zvednuté a roztažené, jednou rukou svíral svůj penis, zatímco prsty druhé si hladil růžici svěrače.
“Dělali i nějaké fotky, jak si strkám prsty dovnitř. Asi je nakonec nepoužili,” přemítal Lucas. “Hladíš se na díře, když si ho honíš?” Odhodil časopis stranou. “Není to až taková zábava, ale když se tě dotýká někdo jiný…” Lucas strčil špičku prstu do Alexova vlhkého otvůrku na vrcholu žaludu a pak prst přitiskl Alexovi na rty. “Ochutnej se.”
Alex zavřel oči a olízl Lucasův prst, cítil spíš slanost jeho kůže, než vlastní vlhkost. Lucas mu šeptal do ucha, že jeho rty jsou sexy, a jemně mu přes ně přejížděl. Najednou ruku položil zpátky do Alexova klína a prsty přejížděl po celé délce penisu. Promnul jeho koule a lehce je stiskl. Přitáhl se blíže, až měl svůj tvrdý ocas na Alexově zadku.
A zase prsty, už podruhé je Alex Lucasovi olízl, tentokrát dva, a sliny mu po nich stékaly, přesně jak Lucas požadoval.
Lucas pochvalně zamručel a vlhkými prsty sáhl zpátky do Alexova rozkroku. “Určitě máš dírku pěkně úzkou,” šeptal a lehce přejížděl po růžici. Pak pomalu zatlačil a strčil dovnitř špičku prstu. Alex zasténal.
“Ano, je parádně úzká,“ řekl Lucas a zasouval prst čím dál hlouběji, “až mi v ocasu škube, když si představím, jak tě do té dírky šukám.”
Alex neřekl nic, ale na špičce žaludu se mu objevila průsvitná kapka.
Pak ho Lucas požádal, aby si klekl na všechny čtyři. “Tys viděl můj zadek, teď chci já vidět ten tvůj.”
Poslechl, a když klečel, cítil, jak se třese očekáváním.
Lucas položil dlaň na jednu jeho půlku a silně stiskl a přitom chraptěl, jakou má Alex pěknou pevnou prdelku. Palcem přejížděl přes růžici a pak jedním článkem zajel dovnitř.
Alex se kousal do rtů, aby nevykřikl. Sklonil hlavu a prohlížel si Lucasova stehna a vztyčený ocas. Vzpomněl si, co mu Lucas říkal. Vím, že bych se udělal, kdybys tam stál ty. Potom ucítil, jak ho Lucas chytil za stehna a prudce přitáhl k sobě. Už se neudržel a nahlas vykřikl. Na růžici najednou nebyl prst, nahradil ho svíjející se jazyk. Několikrát zajel dovnitř a pak olizoval kůži kolem. Bylo to jako mučení, o kterém si myslel, že se nedá vydržet, ale zároveň nechtěl, aby skončilo.
Pak Lucas přestal a řekl mu, aby se otočil. Usmíval se a zároveň přivíral oči, což se Alexovi zdálo vzrušující. Usmál se taky. Díval se, jak Lucas chytil do dlaně vlastní ocas a svírá žalud, z kterého vyteklo pár kapek.
“Chceš ochutnat?”
Zaváhal, bál se, že se ztrapní, ale ještě větší strach měl z toho, že by se mu podobná příležitost nemusela znovu nabídnout. Sklonil se k Lucasovu rozkroku. I přes nedávnou sprchu ucítil slabý pach mužského pižma, který ho zvláštním způsobem vzrušoval. Pak se jazykem dotkl vlhkého žaludu. Olízl jemnou kůži a potěšilo ho, když uslyšel Lucasovo zasténání. Opatrně ho vzal do pusy, pouze několik centimetrů, a zarazil se. Chtěl ho mít v puse celého, ale měl strach, že se začne dávit.
“Tak je to fajn,” šeptal Lucas a prsty vjel Alexovi do vlasů, “teď už mě musíš jen začít kouřit.”
Udělal to, vtahoval celý ten úžasný ocas dovnitř a přitom se ho snažil jazykem olizovat. Cítil, že tohle není asi úplně dokonalé, a občas po jemné kůži přejel zuby, ale každou chvíli se mu to zdálo snadnější a snad i lepší.
Pak ho Lucas od sebe odstrčil se slovy, že se ještě nechce udělat, a lehl si. “Jsem zvědavý, jestli při šukání budeš taky tak dobrý jako při kouření.”
Alex se otočil, sedl si na ležícího Lucase tváří k němu a zadkem se přitiskl na jeho tvrdý ocas. Růžicí se otíral přesně o vlhký žalud, čímž se svěrač začal pootevírat. Tohle dráždění v něm vyvolalo představu, jaké bude, až ho Lucas začne ojíždět.
Lucas chytil do ruky jeho penis a začal ho pomalu honit. Alexe to dovedlo až téměř k orgasmu, třásl se a vzdychal, pak chytil Lucase za ruku a zkoušel ji odtáhnout. “Ještě ne…” Lucas ale pohyb ruky ještě zrychlil, což v Alexovi vyvolalo další vlnu třasu, ale už se nebránil, cítil, jak mu v penisu vybuchlo a stříkal a stříkal. Proudy spermatu zasáhly Lucase až na bradě. Ten si ji prsty otřel a vzápětí je strčil do pusy.
“Sladké jako ty.” Lucas k sobě Alexe přitáhl a políbil ho.
To bylo překvapení. Alex snil o mnoha věcech, které by mohl s mužem dělat – kouřit, ošukat nebo se nechat ojíždět – ale nikdy v jeho představách nebyl polibek. Netušil, že může být tak vzrušující. Ještě překvapivější byla naléhavost, s jakou k němu Lucas tiskl svoje ústa a jazykem se mu dobýval dovnitř.
Objímali se, navzájem se dotýkali rty a Lucas začal přirážet, jezdil penisem v Alexově rýze. Pažemi ho přitáhl k sobě ještě víc a těžce dýchal. Najednou prudce otočil hlavu a z úst se mu vydral výkřik. Udělal se, stříkal a přitom se třásl. Alex cítil, jak mu husté sperma stéká rýhou dolů na stehna. Půlkama stiskl pulzující penis a slyšel, jak Lucas zalapal po dechu.
“Stačí, jinak to nezvládnu.”
Alex pomalu slezl. Zvedl ze země odhozený ručník, utřel se a podal ho Lucasovi. Oba mlčeli. Lucas nakonec zamířil ke dveřím, když Alexe něco napadlo.
“Proč sis kvůli těm fotkám dal jméno Michael?”
Lucas se zastavil a poněkud překvapivě se začervenal. “Ale, tak se jmenoval jeden týpek, se kterým jsem to táhl na výšce. Jeho otec nebyl nic než hajzl, ale Michael… Asi by se dalo říct, že byl můj první kluk.”
Alex přikývl. Pak zvedl časopis a zeptal se: “Tohle asi budeš chtít zpátky.”
“Klidně si ho nech,” mávl Lucas rukou, “myslím, že tobě dá víc než mně.” Pak se usmál. “Když se do něho budu chtít podívat, tak vždycky jen s tebou.”
Autoři povídky
Co mě nezabije, to mě posílí.
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
O tom, v jakém jsou vztahu, píšu hned někde ze začátku: ...Lucas u nich bydlel už dva měsíce, byl to nějaký vzdálený skoropříbuzný, přistěhoval se sem za prací...
Díky za tuto povídku.
Jo a je škoda, že nevíme přesně v jakém jsou oba vztahu (asi nějací příbuzní).