- Mykes
Sleduju jeho záda směřující k západu slunce a je mi víc než jasné, že je konec. Už nikdy neochutnám ty sladké rty. Nikdy mu nedopřeju svá ústa k orálnímu uspokojení té jeho dokonalé chlouby. Neobejmu toho chlapa, kterému jsem dal své srdce, svou duši, své tělo. Mohu jen vnímat mizející touhu, která opouští mé srdce a nahrazuje ji chlad, měnící se v led.
Třeští mi hlava a já nevím, co se děje. Kde to jsem? Co se to děje? Co to mám v ústech? Zlehka otevírám oči a před sebou vidím chlupaté břicho, které se přibližuje k mým očím a něco zajíždí do mého krku. Ruce, držící mě za hlavu, mi nedovolí se oddálit. Začínám se dusit a dochází mi čím. Snažím se rozpomenout, co se vlastně stalo, než jsem se tu ocitl, ale nemohu si nic vybavit. Začínám pociťovat své ruce, které zvedám, a snažím se chlapa od sebe odstrčit.
„Co se děje?“ slyším jakoby z dálky a penis mi mizí z úst. „Vždycky se ti to líbilo.“ V jeho hlasu neslyším zklamání, ale strach.
„Já,“ na víc se zatím nezmůžu.
Prohlédnu si chlapa stojícího přede mnou. Velká ramena, dokonale vypracovaná prsa, rovné břicho s náznakem pekáče buchet, to vše pokryté chlupy a v rozkroku dokonalý rovný tvrdý penis s krásným růžovým žaludem, který chci olíznout. Jen nevím proč. Zvednu hlavu a zadívám se do nechápavého pohledu modrých očí, zlehka zakrytých ofinou černým kadeří. Jeho tvář je zarostlá upraveným mahagonovým plnovousem, ze kterého vynikají sladké rty.
„Máro? Co se děje?“ zeptá se znovu konejšivým hlasem.
Tak se jmenuju?
Marek?
„Co tu děláme?“ zeptám se hezouna. Ehm, teda on je fakt sladký, krásný Adonis, před kterým klečím za účelem uspokojit to jeho dokonalé péro.
„Jak to myslíš? Zrovna jsi mě kouřil, když jsi mě odstrčil. Neublížil jsem ti?“ Vnímám strach v jeho hlasu. Ne kvůli nedokončené slasti, ale kvůli mně.
„Neublížil,“ nevím, co říct, jak začít. „Kdo jsi?“ Sleduju jeho nechápavý pohled.
„Dan, tvůj manžel,“ odpoví okamžitě a klekne si ke mně.
„My jsme manželé?“ ptám se udiveně, ale i tak byla v mém hlasu slyšet úleva.
„Co blázníš, broučku? Jsme svoji dva roky a dnes máme výročí.“ Pohladí mě dlaní po tváři, a než stačím uhnout, ucítím vousy a rty na těch mých a jeho jazyk hledající můj. Instinktivně mu polibek oplácím a uvědomuji si, že se mi to líbí. Ruce obejmou jeho krk, přitahujíce si ho k sobě.
Nevím, co se děje, že si na nic nevzpomínám. Jedno však vím nadevší pochybnost. Ten chlap ke mně patří tak jako já k němu, protože se milujeme.
Z obývacího pokoje je slyšet píseň River od Miley Cyrus. Probouzím se do krásného letního rána. Ležím sám nahý v posteli. Přemýšlím, co měl ten sen znamenat. Proč se mi zdálo, že jsem na Dana zapomněl? A proč zrovna při aktivitě mně nejmilejší. Pousměju se, co na to asi řekne Dan?
Výročí.
Vyskočím z postele a mířím do kuchyně, kde na mě čeká nahatý manžel u přípravy snídaně.
„Dobré ráno, lásko,“ zašeptám mu do ucha a zlehka mu dám pusu na tvář.
„Brý ránko, prdelko moje,“ usměje se a baví se mým rozhněvaným výrazem.
„Jdu do koupelny a pak ti tvá prdelka naseká na zadek vařečkou,“ odvětím drze, a než stačím odejít, ucítím na svých hýždích obtisk jeho mužné dlaně. Zatřesu se chtíčem a otočím se tak, aby viděl, jak mi penis ztvrdnul v očekávání ukojení mých choutek. Úsměvem mi naznačí, že koupelna nepočká, a dál se věnuje snídani.
Pustím na obličej vlažnou vodu, která při dopadu na pokožku začne rezonovat. Nastavím teplejší sprchu a z přihrádky si chci vzít sprchový gel. Má ruka však nahmatá něco jiného. Uchopím ten předmět, zastavím vodu a otevřu oči. Koukám na anální kolík s ocáskem, který jsem si tolik přál. Usměju se od ucha k uchu a po ranní sprše umisťuji dárek tam, kam patří, tedy do mého vstupního bodu mezi mými půlkami.
„Aach,“ vzdych byl hlasitější, než jsem chtěl. V opojení slasti, kterou mi můj nový umělý kamarád dopřává, nevnímám, že se dveře od sprchového koutu otevřely a můj manžel se vkrádá za mě. Uvědomím si to, až když mě chytá za ramena a něžným způsobem mi naznačuje, ať se otočím. Poslušně dělám, co po mně chce. Otáčím se a hned si klekám. Těším se. Miluju jeho i jeho penis, který mi bude za malou chvíli mizet v ústech. Anální kolík se pevně drží v mých útrobách a já tak mohu své ruce položit na tvrdé dokonalé hýždě milovaného a pevně zmáčknu. Z úst už mi stékají sliny nedočkavostí. Olíznu žalud a nasaji penis do svých úst, ve kterých hezky tvrdne. Jedna chvíle, jeden moment, jeden okamžik. Danovy ruce mě chytají za hlavu. Cítím, jak mi penis zajíždí do krku a na bradu narážejí nalité koule, připravené vypustit chutnou dávku ejakulátu. Ve chvíli, kdy začnu povolovat svůj stisk, má Dan možnost začít pohybovat boky a láskyplně mi šukat pusu. Svět přestává existovat. Čas je relativní veličina, která mizí v dáli orgasmu, když se má ústa plní spermatem, který poslušně polykám do poslední kapičky.
„Bože, já tě tak miluju.“ Danova slova zmizí v mých ústech s vášnivým a procítěným polibkem.
„Děkuji za dáreček, lásko.“ Usmívám se od ucha k uchu a objímám to svalnaté tělo.
„Věděl jsem, že budeš rád. Aspoň už máš čím vrtět.“ Smějeme se spolu.
„Ty máš svůj dárek v ložnici,“ odpovím a mířím z koupelny rovnou do ložnice. Plesk. Plácnutí přes zadek je dokonalý náznak dominance nad partnerem, který miluju a vyžaduju. Dan to ví, a nejen proto mám zadek vždy dokonale červený.
Ze skříně vytáhnu kufřík se stužkou a nedočkavě ho podávám Danovi. Naskýtá se mi pohled, jak stahuje stužku, a při otevření kufříku se mu rozzáří oči.
„Děkuju, lásko, hned to zkusíme.“ Vytáhne z kufříku dva pásky se skobou určené na zápěstí. Dále vytahuje klec na penis, kterou mě uvězní a zacvakne malý zámeček, aby dokazoval, že můj penis mi nepatří.
„Lehni si břichem na postel, vyšpul zadek a ruce dej mezi nohy.“
Poslušně uléhám na břicho, ruce dávám mezi nohy a svůdně vyšpuluji zadeček s análním kolíkem pořád v sobě. Sedne si za mě. Cítím, jak mi na kotníky přidělává další pásky, ke kterým přidělá nastavitelnou tyč, která slouží k udržení nohou od sebe. K tyči přicvakne i skoby na páskách mých rukou. V kufříku jsou ještě další tři hračky. Roubík, kterým mi zacpe pusu a připevní páskem kolem mé hlavy. Vyplněná škraboška na oči, abych nic neviděl a vnímal jen doteky, které budu moci více procítit. Poslední a zároveň pro mě nejvíc erotické důtky, které pocítím na svých hýždích. Vzdychnu do roubíku a očekávám dokonalý trest od svého manžela.
„Chceš potrestat, lásko?“
Kývnu hlavou a pln odhodlání zatřesu zadkem. Zasměje se, pohladí mi půlky a vytahuje ze mě anální kolík, který mi okamžitě začne chybět. Důtky přistanou na mé právé půlce a užívám si slast z dominance mého chlapa. Ruka mi začne svírat koule a do očí se mi hrnou slzy. To je jediná věc, kterou nesnáším. Dráždí mi koule a trestá mě důtkami. Chci poprosit, ať nechá mé koule na pokoji, ale přes roubík nemohu mluvit. Začnu se svíjet v nepříjemném pocitu beznaděje.
„Vím, že mám tvý koule nechat na pokoji. Neboj, lásko, za chvíli přestanu.“
Uklidním se a snáším jeho mučení. Hraje si důkladně a přitvrzuje. Zadek mi začíná hořet pod náporem ran, které jsou silnější a silnější. Když trest přestane, ucítím jazyk mezi svými půlkami a těším se na penis, kterým mi vyšuká mozek z hlavy. Na hýždích ucítím ruce a tak začíná lehká masáž. Bolest a slast se promísí a já začínám šílet v doprovodu jazyka, kterým se do mě nepřestává dobývat. Podruhé toho dne svět přestává existovat a já se propadám do extáze chtíče a euforie. Přestávám vnímat všechno okolo, když si konečně uvědomím, že se do mých útrob dere penis. Zatlačí na hráz a já povolím, aby se do mě dostal. Cítím tlak v sobě, když Dan přirazí a zasune se do mě celý až po kořen. Opře se o mě a chvíli čeká, než rozjede show.
„Vystříkám ti prdel a vrátím do tebe anální kolík. Pak mi vylížeš zadek.“ Víc ze sebe nedostane a věnuje se mému zadku. Přírazy si užívám v harmonickém rytmu nadvlády mého manžela, což je to nejerotičtější, co znám. Pod náporem útoku penisu na mou prostatu začínám roztávat. Ve chvíli, kdy do mě začne stříkat, jsem smutný, že to bylo tak rychlé. Anální kolík vrací do mých útrob. Osvobozuje mi ruce a nohy od tyče. Otáčí mě na záda, následně vytáhne roubík, stáhne škrabošku a sleduji jeho krásný zadek, jak míří k mému obličeji. Na nic nečekám, rukama na jeho stehnech si ho stáhnu k sobě a svým jazykem začínám prorážet do útrob manželova těla.
„Ooo, lásko, ty tak krásně lížeš,“ hlesne do prostoru ložnice. Drží se nade mnou a užívá si rimming. „To bylo úžasné,“ hlesne mi do ucha po promilovaném dopoledni.
„Nedělal jsi snídani?“ optám se.
„Spíš oběd,“ zasměje se při pohledu na hodiny.
„Mám hlad, tak co se jít najíst?“
„Jdeme, doufám, že ti bude chutnat.“
„Jsem dost hladový, ale co nejdřív,“ nedořeknu a přesunu se k Danovu rozkroku, kde na mě čeká tvrdý penis, který beru do úst a následně do krku. Užívám si kouření a vzdechy, kterými dokazuje slast, kterou mu způsobuji. Saju to dokonalé péro, když mi chytne hlavu. Vrazí do mě péro až po kořen a začne stříkat v mém krku.
„Ty mě chceš vycucat jak citron?“ směje se.
„No, máme výročí. To znamená, že budeme nazí celý den a každou chvíli tě budu kouřit. Nebo se můžeme po obědě obléct a vyrazit na výlet, zakončený večeří v Biografu, kde máme rezervovaný stůl.“ Celou dobu se tvářím vážně.
„Chceš mě každou chvíli kouřit?“ usmívá se na mě. Jasně, chlap. Místo rande vidí kuřbu. A já se tak těšil.
„Neboj lásko, pojedeme na výlet. Doufám, že si v sobě necháš svou novou hračku,“ mrkne na mě.
„Ocásek je fajn, ale na výlety bude lepší diamant,“ uculím se a sáhnu do nočního stolku, ze kterého vyndám další anální kolík, zakončený skleněným diamantem.
„Tys myslel na všechno,“ směje se. „Pojď, jdem jíst, pak ti ty kolíky prohodím.“
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře