• PMBottom
Styltvrďárna
Datum publikace28. 4. 2023
Počet zobrazení4439×
Hodnocení4.66
Počet komentářů4

Přicházím ke dveřím pokoje hodinového hotelu. Před chvílí mi na telefonu pípla zpráva s jeho číslem. Vycházím do temné předsíňky, zamykám za sebou, zouvám se a vysvléknu. Věci si pověsím na přistavenou židli, na které leží nachystané hračky. Vybírám si obojek a kovový kruh s koulí a hned si je nasazuji. Tedy, trochu zápasím s tím, jak dostat do kruhu péro a koule, vzrušením stažené k tělu, ale nakonec jsem tenhle souboj vyhrál. Kovovou kouli jsem promazal trochou přiloženého gelu a zatlačil. Cítím, jak mi svěrač povoluje a po chvíli ji přijímá. Chladivý kov v rozpáleném těle je jako šok, ale velice příjemný. Upravím pozici hračky a ťukám na dveře.

"Pojď," ozve se a já beru za kliku. Jsem rozechvělý vzrušením a možná trochu i strachem. Vím, co mě čeká, kdo na mě za dveřmi čeká. Přesto nebo možná právě proto jsem nervózní.

Vstupuji do místnosti, přede mnou stůl a židle, na ní srovnané věci, pod ní boty a taška. Ještě krok a vidím, že už leží na posteli, nahý, připravený. Chlap jako hora, velký, od pohledu silný. Nemá moc vlasů a ty, co zbyly, jsou střižené hodně nakrátko, na tvářích a bradě jemné strniště vousů. Výrazné oči, orlí nos a ostré rysy rtů podtrhují jeho roli. Široká ramena a hrudník s porostem chloupků, vzrušené bradavky, pevné břicho, svalnata stehna a lýtka, holé, velké nohy. Můj pohled ale směřuje jinam, do míst, kde trčí jeho penis, silný, velký, vyholený, žilnatý penis s nalitým temně rudým žaludem a pod ním volně visící pytel. Je zaškrcený kovovým kroužkem na kořeni a vypadá opravdu obrovský.

"Dobrý den," pozdravím a čekám.

"Ahoj čubičko," odpoví a z jeho hlasu cítím radost, že mě vidí. Nebo ji chci cítit?

Zvedá se a sedá si na kraj postele.

"Pojď ke mně," zavelí.

Udělám ty dva zbývající kroky k němu a zastavím přímo mezi jeho nohama.

Čekám.

Zvedá se a obejme mě, pevně mě tiskne k sobě, jeho ruce bloudí po mém těle, tu stisknou, tu pohladí. Vzrušené penisy se nám dotýkají mezi těly a on toho využívá. Přiráží k mému tělu, tiskne nás k sobě, cítím, jak vzrušený je. Lehce poodstoupí a rukou vjede mezi nás, pevně mě stiskne a pohoní, pak chytne i svůj penis a honí nás oba. Druhou rukou tiskne můj zadek a prstem krouží okolo dírky, občas zavadí o hák, pevně ukotvený v mém těle.

Sedá si, mě nechává stát. Očima jsem sklouzl do jeho rozkroku, je to jako magnet. Poklesavám v kolenou, klekám si a ruce pokládám na jeho stehna. Hladím je a ústy líbám jejich vnitřní strany.

"Vezmi si ho," ozve se a já rukama sklouznu k jeho mužství. Přejedu po něm dlaní, stisknu ho a cítím, jak v něm pulzuje krev. Přitisknu jeho penis k břichu, nadzvednu se v kolenou a dlouze ho olíznu, od pytle, ve kterém cítím velké a plné koule, přes tuhý stvol až k uzdičce. Ještě jednou a ještě, jako bych se nemohl nabažit toho úžasného lízátka. Nakonec ale neodolám a skryju jeho žalud v ústech, nasávám ho do sebe, kroužím okolo něj jazykem a posouvám si ho hlouběji do krku. Prsty mnu jeho pytel a ptáka si narážím do krku, až mi z očí vytrysknou slzy. Pusu mám plnou slin, stékají až na koule, kde je roztírám.

"Jo, hezky mě kouříš, nepřestávej," ozve se nade mnou a já mimoděk zrychlím pohyb hlavou. Občas se potřebuju nadechnout, sliny mi visí z koutků, stékají po bradě a stejně se vracím a vrážím si to obrovské péro až do krku.

Pak najednou cítím, jak mě za obojek tahá k sobě. Naposledy oliznu žalud a vydávám se s vyplazeným jazykem vzhůru po jeho těle. Líbám a olizuji jeho břicho, kroužím okolo bradavek. Lehce jednu skousnu, až zasténá. Přitáhne si mě blíž a jemně mě kousne do krku.

"Šikovná čubička," zašeptá a cítím, jak jeho ruka chytá kovový hák pevně uvězněný v mé dírce. Několikrát s ním pohne sem a tam a pak ho ze mě vytáhne. Cítím se prázdný, ale jen o chvilinku později už ve mně bloudí jeho prst. Držím a sténám mu do ucha.

Vím, že se blíží moment, kdy si mě vezme. Tvrdě a nesmlouvavě. Bere své tvrdé péro do ruky, je stále mokré od mých slin, několikrát mi žaludem přejede přes dírku. Nastavím se a čekám.

"Tak pojď," zašeptá a čeká, až se připravím. Sednu si obkročmo přes něj, nasliním si dlaň a beru jeho buchar do ruky. Nasadí si mě na něj a…

"Bože," uteče mi z pusy, když cítím, jak rozráží můj svěrač a dere se do mých útrob. Pomalu, opatrně se nasouvám na celou jeho délku. Když dosednu na jeho břicho, chvíli bez dechu a bez pohybu jen sedím a užívám si to velké horké plno uvnitř mě. Lehce se přizvednu a umožním mu tak se ve mně začít pohybovat. Začíná mě mrdat. Pomalé táhlé pohyby mě přivádějí do extáze. Bere do ruky můj penis a dává na stranu teď trochu překážející kruh s koulí. Mrdá mě a zároveň honí, cítím se božsky.

Přestane a otočí mě na záda. Ležím s nohama od sebe, na penisu kovový kruh, vzrušený nad míru a čekám, až si mě vezme.

Chytí mě za zadek a jedním tahem do mě vrazí svůj penis. Zabolelo to, je opravdu velký, rukama se snažím ho držet trochu dál od sebe, ale spíš ho to dráždí k tomu, aby do mě bušil víc. Zase bere mého ptáka do ruky a honí mě. Tvrdě, drsně, v rytmu svých přírazů mě přibližuje k vrcholu. Zase ale přestane.

Sténám, žadoním, ať si mě vezme. Skloní se a začne mě kouřit. Tohle nevydržím.

Kroutím se pod návalem pocitů, snažím se mu vysmeknout, ale nepřestává. Dovede mě až na hranu a pak zvedne hlavu. Směje se.

"Takhle se ti to líbí?" ptá se mě zbytečně. Vidí to, cítí, slyší.

"Ano moc."

"Teď ale ošukáš ty mě."

Lehá si na záda a já znovu nasedám. Tentokrát do mě vklouzl bez problémů. Kolikrát jsem přemýšlel o tom, jak je možné, že něco tak velkého se do mě dostane a jakou to působí rozkoš.

Jsem na něm naražený a začínám se pohybovat. Dopředu, dozadu, lehce nahoru a dolů, mrdám se jeho čůrákem a způsobuji si obrovskou rozkoš.

"Jo, to je ono, hezky se mrdej," velí mi a já vidím, jak si to užívá. Dávno nevnímám chladivý kov kroužku a háku s koulí, cítím jen naše spojení.

Rukama mě hladí po hrudi, štípe do bradavek, občas pohladí žalud, ze kterého teče proud šťávy.

Pak mě chytne za zadek, přizvedne mě a začne finále. Přiráží do mě, koule naráží do mého zadku, sténá, vzdychá a pak se najednou vzepne a zařve a přitiskne mě k sobě. Cítím, jak jeho penis pulsuje a pumpuje do mě dávku sperma. Ležím na něm a vstřebávám právě prožité. Hladí mě, líbá na krku a na ramenou.

"Hezký, hodná čubička," šeptá. Pomalu se posouvám, až ze mě vyklouzne. Sperma ze mě ještě pěknou chvíli vytéká.

"Tak šup, musím jít," ukončí naše setkání. Odcházím do sprchy a už teď se těším, až zase napíše: "Dnes, čubičko."

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (21 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #4 Odp.: Dnes, čubičkoSinme 2023-05-04 22:28
Skvelá prvotina. Mňa určite potešila a teším sa na ďalšie poviedky od teba. :-)
Citovat
+1 #3 Odp.: Dnes, čubičkoP.Waits 2023-05-04 11:32
Třeba se to ještě dozvíme, to proč?, já bych se tedy dozvěděl opravdu docela rád.
Citovat
+2 #2 Odp.: Dnes, čubičkoHonzaR. 2023-05-04 07:53
Tohle je příjemná a svěží prvotina, rozhodně ve mně vzbudila zájem, jestli autor bude pokračovat tady, nebo napíše další, nenavazující povídku. A jo, tady se mi hodně rozběhla fantazie, jakej příběh by mohl bejt za tím velice slušně popsaným sexem.
Moc pěkný a piš dál.
Citovat
+1 #1 Odp.: Dnes, čubičkoGD 2023-05-02 07:37
Dobrý a pokud vezmu v potaz, že to je prvotiny, zřejmě, tak ještě víc. Dal jsem to na jeden zátah a užil si to. Jen drobnost na závěr. Nechápu proč je to v tvrďárně. Kvůli obojku, té hračce a oslovení, které miluji? Na tuhle kategorizaci mi to přijde málo, sorry. Jinak ovšem platí co jsem řekl.
Citovat