• Stano
Stylklasika
Datum publikace10. 7. 2023
Počet zobrazení2394×
Hodnocení4.49
Počet komentářů11

Stalo sa to v jedno horúce leto. Mal som sladkých 20 a mojím svetom boli moje fantázie. Masturbovanie mi prinášalo jedinú rozkoš, ktorú som poznal. A sen o sexe s mužom. Niekomu sa oddať a byť s ním nahý. Nikdy som sa nesnažil nájsť si niekoho. Bol som skôr uzavretý vo svojom svete. Vo svete fantázii, ktoré som chcel pretaviť do skutočnosti. Nič som si nenahováral. Som menšieho vzrastu, slabých 168 cm. Zato v rozkroku sa so mnou osud zahral. Ako raz poznamenal jeden chlap z fitka, mám telo chlapca a vtáka muža. Jedným slovom obdarený. Až vtedy som to začal vnímať ako svoju prednosť. Svoj nízky vzrast som si kompenzoval v posilňovni. Síce malý, ale obtiahnuté tričká a vypasované rifle som nosil rád a s hrdosťou.

V našom meste žil jeden pár starších pánov. Vtedy sa mi zdali starší. Ja som mal 20, oni niečo po štyridsiatke. Spojili sme sa cez sociálne siete. Po pár dňoch písania som sa nechal ukecať na kávu. Stretli sme sa v centre mesta. Jeden vyšší, čierny, druhý holohlavý a ten typ, po ktorom sa každý obzrie. Napasované rifle, obtiahnuté tričko a potetované ruky. Priznám sa, zľakol som sa. Čo ja môžem ponúknuť takým chlapom. Nižší, aj keď vraj pekný chalan. Po prvotných rozpakoch sa mi naozaj zapáčili. V ten večer to boli predstavy nás troch a moja ruka mala „plné ruky“ práce. Dohodli sme sa, že sa k nim prídem pozrieť. Posedíme, pokecáme…

Samozrejme som vedel, o čo tu ide, a vzrušený i nervózny som zazvonil pri ich dverách. Po pár minútach som sa uvoľnil. Žiadne maniere, obyčajní chlapi, čo pobehujú po byte v boxerkách a srandujú na sexuálne témy. Priznávam, už vtedy som sa vzrušil pri pohľade na tie plné rozkroky. Zle sa mi sedelo, keďže môj na polo stuhnutý úd mi začal slziť. Všimli si to. Nedalo sa to zakryť. Taktiež ani mne neuniklo, že boxerky oboch fešákov sú o poznanie plnšie ako pred chvíľou. Po pár pohárikoch mi navrhli, či sa nechcem opláchnuť. Keďže bolo dosť teplo, tak som túto ponuku uvítal.

Šiel som do kúpeľne a zamieril pod sprchu. Za pár minút sa otvorili dvere a moji hostitelia vošli do kúpeľne. Obaja nahí, obaja s erekciou. Žalude krásne lesklé od vzájomných slín. Moje telo reagovalo okamžite a môj napol stvrdnutý vták sa vztýčil v celej svojej skoro dvadsať centimetrovej dĺžke. Pri tom pohľade som bol stratený a môj žaluď opäť vyronil slzu. Vošli ku mne do sprchy a začali ma umývať. Pán holohlavý ma vyumýval celého a moje telo reagovalo. Tiekol som ako šialený. Úmyselne sa vyhýbal môjmu rozkroku. Čierny žrebec sa mi oprel o chrbát a jeho penis ma tlačil na zadku. Holohlavý si kľakol a začal ma veľmi jemne honiť. Trvalo to krátko a ja som sa mu vystriekal rovno na tvár. Myslel som si, že som v nebi. Chcel som mu to oplatiť, veď mať v ruke krásny tvrdý penis bol môj sen, ale zabrzdil ma. Ešte jeho partner si chce prísť na svoje. Chcel zistiť, či zvládnem ďalší výstrek. Keďže som bol naučený honiť si desať-dvanásťkrát denne, nebol to pre mňa žiadny problém.

Vyšli sme zo sprchy a čierny sexi chlap ma začal hladkať, teraz už bez ostychu, v rozkroku. Sťahoval mi predkožku neskutočne pomaly, hladkal mokrý žaluď a ja som pokropil svojim semeno jeho hruď. Bolo to neskutočné. Aj keď som chcel veľmi fajčiť a chcel som byť fajčený. Potom, čo ma poutierali, sa na mňa zahľadeli a navrhli, že by ma oholili. Rozkrok a dierku. Bol som samozrejme za. Nová skúsenosť. Môj penis si opäť pýtal ďalší výstrek, kým ma namydlili a žiletkou do hladka oholili. Priznávam, že som tiekol tak, že mi priezračná tekutina stekala k semenníkom. A po oholení sa mi konečne dostalo ozajstnej fajky od muža. Veľmi jemne mi holohlavý prechádzal po celej dĺžke penisu až na špičku. Čierny žrebec bol v tomto lepší, a keď mi môjho mokrého vtáka nasal do úst, vzápätí som striekal. Pobavilo ich to. Síce výdrž malá, zato výkon dosť dobrý. A to ešte nič nevideli. To som vtedy ešte nevedel, čoho som schopný. Že mladý nemá dosť… A nemal som. Bola to noc nových zážitkov a prekvapení. Môj prvý sex. Chcel som si to užiť čo najviac.

Presunuli sme sa do spálne. A tam sa to začalo. Keďže som bol panic v každom smere, boli veľmi nežní a vášniví. Holohlavý si ľahol na posteľ a ja som konečne mohol naplniť svoj mokrý sen. Fajčiť. Mal krásneho veľkého vtáka. Jeho mokrý žaluď sa mi ponúkal do pusy a ja som sa nedal núkať. Síce som nikdy predtým nemal v ústach penis, inštinktívne som vedel, čo mám robiť. Lízať špičku, vajcia, sať ten krásny penis. Jeho mokrý žaluď mi kĺzal po jazyku a ja som si užíval jeho vzdychy. Mal som napozeraného veľa gay porna, a tak som sa snažil. Jemne chytiť vajcia, hladkať, jazyk oblizuje žaluď a ten sa cuká a chce striekať… Kým som sa venoval svojmu snu, čiernovlasý macho sa začal venovať mojej dierke. Priznávam, nikdy predtým ma nikto nelízal. Na anál som nebol pripravený. To vedeli obaja. Bol som na štyroch, nohy od seba, chrbát prehnutý. Môj oholený zadok bol veľmi citlivý a jeho jazyk veľmi skúsený. Lízal ma ako blázon, až mi jeho sliny tiekli po nohách. Pri tejto akcii mi jemne zozadu honil vtáka. Bol som tvrdý a priezračná tekutina zo mňa vytekala na plachtu. Keď videl, aký to má na mňa účinok, navliekol mi na vtáka krúžok, ktorý znemožnil honenie. Jeho prsty sa kĺzali po mojom mokrom žaludi a ja som bol v siedmom nebi. Krásny chlap ma líže, krásny vták v mojich ústach a neskutočné dráždenie žaluďa ma opäť doviedli na vrchol. Za hlasných vzdychov som sa vystriekal do jeho dlane. V zápätí sa mi do pusy urobil holohlavý samec. Úžasné.

Chcel som ochutnať svojho kamaráta, čo bol vzadu. Vymenili si miesta a ja som v ten večer ochutnal penis číslo dva. Nebol taký veľký ako jeho predchodca, ale bol menší, hrubší a snedý. Jeho mokrý žaluď sa krásne leskol a ja som tentokrát dostal väčšiu rozkoš a väčšiu dávku semena do mojej hladnej pusy. Holohlavý kamoš sa medzitým venoval mojej dierke a môjmu vtákovi rukou. Vyhonil ma do pár minút. Vtedy už som rozkošnícky lízal semeno z môjho čierneho žrebca, ktorý sa mi vystriekal do pusy pri mojich vzdychoch.

Holohlavý navrhol 69. Rád som súhlasil. Čierny sa hladkal, jemne si honil vtáka a žmurkol na mňa so slovami – potom som na rade ja. Bolo to opäť niečo nové a vzrušujúce. Sať veľkého vtáka a pritom sa nechať fajčiť. Priznávam, vystrekol som opäť do pár minút. Tentokrát sa mi holohlavého nepodarilo vyfajčiť, ale vyhonil som krásneho vtáka. Vystriekal sa mi na tvár a ja som bol šťastný. Čierny žrebec sa nenechal zahanbiť a neskutočne krásne ma fajčil. Jeho penis mi pasoval do mojich úst a veľmi intenzívne sme sa hnali za vrcholom. Ja jemu do pusy, on mne na tvár. Oddych? Nebol čas, začali ma honiť, vraj sa im páči, ako striekam. Spravili ma ešte dvakrát rukou a každý ešte pusou. Veľmi sa mi páčilo striekať im do úst. Páčil som sa im a chceli vidieť, ako si honím. Robili sme sa všetci traja a ja som samozrejme striekal ako prvý. Nevedel som nabažiť, a tak som ich poprosil, či by som si ich ešte mohol vziať do úst. Môj výstavný vták opäť stvrdol a oboch som ich ešte urobil. Ja som pritom urobil taktiež. Priznávam, bol som vyčerpaný. Ich penisy som lízal ešte dlho potom, čo zaspali. A to nebolo naše jediné stretnutie. Starší muži to so mnou vedia…😉 Ale to je už iný príbeh.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (24 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #11 Odp.: Prvý krátStano 2023-07-14 15:54
Cituji Eradia:
Cituji Stano:
Áno,trošku sci-fi to asi bude. Nabudúce skúsim niečo reálne nereálne.

To byla spíš reakce na Pavla, že já bych to nevztahovala jen na starší muže. 😁
Mně to zrovna v takovém typu textu zas tolik nevadí. 😉

Taký mokrý sen mladého zajačika. Aj keď už som chlap po 40-tke a čo-to som zažil....
Citovat
0 #10 Odp.: Prvý krátEradia 2023-07-14 15:37
Cituji Stano:
Áno,trošku sci-fi to asi bude. Nabudúce skúsim niečo reálne nereálne.

To byla spíš reakce na Pavla, že já bych to nevztahovala jen na starší muže. 😁
Mně to zrovna v takovém typu textu zas tolik nevadí. 😉
Citovat
+1 #9 Odp.: Prvý krátStano 2023-07-14 11:53
Áno,trošku sci-fi to asi bude. Nabudúce skúsim niečo reálne nereálne.
Citovat
0 #8 Odp.: Prvý krátEradia 2023-07-14 11:15
Dobře popsaná trojka. 🙂
K té četnosti… mi to jako sci-fi přijde i ve 20, ale očividně trénink dělá mistra. 😁
Citovat
0 #7 Všechno jde.Honzas 2023-07-14 10:31
Musím říct, že ikdyz mi bude 39, tak se vše dá dát i bez podpůrných prostředků. Já to třeba zvládám i vícekrát.... 🤣 Je to o schopnostech.
Citovat
0 #6 Odp.: Prvý krátStano 2023-07-12 16:18
Nie, samozrejme,že nie. Som rád,že to viem.😁
Citovat
0 #5 Odp.: Prvý krátP.Waits 2023-07-12 15:21
Cituji Stano:
Vďaka za spätnú väzbu. Skúsim to reálnejšie.

to si zase tak neber, neměl jsem ani v nejmenším úmyslu, připravit tě o iluze😁, jak říkám, je to přece literatura a každé porno je nakonec Sci-fi...
Citovat
+1 #4 Odp.: Prvý krátStano 2023-07-12 15:18
Vďaka za spätnú väzbu. Skúsim to reálnejšie.
Citovat
0 #3 Odp.: Prvý krátP.Waits 2023-07-12 14:41
Já bych to tedy definoval spíš jako porno z kategorie Sci-fi, ale na druhou stranu je vcelku povzbudivé pokud má adolescentní mládež tak vysoké mínění o schopnostech starších mužů. Po pravdě bez použití větší dávky podpůrných prostředků by se minimálně pokud jde o četnost jednalo pouze o obtížně v praxi uskutečnitelný vlhký sen, ale od toho tu nakonec literatura je, že ano.... Takže jako jo, dobrý.🧐
Citovat
0 #2 Odp.: Prvý krátStano 2023-07-12 13:57
Ďakujem. Nabudúce bude aj trochu romantiky...
Citovat
+2 #1 Odp.: Prvý krátHonzaR. 2023-07-12 10:10
Je fajn, že se tu objeví i povídka, kde se prostě jen sexuje. Diverzita je fajn věc. ;-)
Citovat