- M_ bttm
Ahoj, já jsem Tom. Budu vám vyprávět příběh, který se mi stal před pár týdny. Jednoho letního dne nás s kamarádkami napadlo, že vyrazíme autem do Chorvatska. Je mi 18 let a kamarádkám většině také. A tak jsme vyrazili, naložili jsme naše auto a vyjeli. Cesta utíkala rychle, nikde žádný provoz a já už po přejetí hranic začal instalovat Grinder.
K našemu ubytování jsme dorazili někdy kolem 11. hodiny druhého dne, všichni jsme byli unavení a vyřízení z cesty. Po ubytování a koupeli jsme všichni zapadli do postelí. Já měl pokoj sám pro sebe, takže jsem dal holkám šanci na to, aby usly, a hned jsem začal žhavit Grinder. Po cestě jsem si na profil dal několik fotografii, nějakou z dálky, kde koukám mimo kameru, pak jednu zezadu, kde mám hezky vyrýsovaný zadek, a nakonec jednu, kde je mi vidět do obličeje. Vyplnil jsme základní údaje, že jsem bottom, hledám krátkodobou zábavu a mám hubenou postavu. Do popisku jsem napsal něco jako: návštěvník, pojď si mě vzít. Po otevření aplikace jsem si nemohl nevšimnout záplavy ohníčků a také ve zprávách několik nesdílených galerii. Jen, co jsem otevřel první, hned se mi začal dole probouzet k životu.
Bohužel mezi záplavou zpráv a fotografií byly tak dvě, ze kterých se mi nezvedal žaludek nebo nedostávalo záchvatu smíchu. Kdo by neznal nabídky typu: Ahoj, nechceš taťkovi vykouřit za nějakou tu tisícovku…🤑. Nakonec mě přemohla únava a usnul jsem. Probudil mě až náhlý cinkavý zvuk, bylo něco po 16. hodině a holky zrovna rozdělily víno. Dal jsme si jednu a pak druhou menší skleničku a vyrazil na pláž. Vůbec jsem nečekal, že už tu trochu vína tak pocítím. Chvíli jsem se procházel po okolí, až jsem došel na krásnou kamenitou pláž pod malým útesem. Z počátku mi to bylo trochu divné, že je úplně prázdná, byla veliká asi pro 5 lidí. Uchvátila mě krásně čistá modrá voda a v okolí naprostý klid. Byla odlehlá a od okolí odříznutá malým olivový sadem, ale pak se mě opět zmocnila únava a víno, rozložil jsem si ručník na pláži a usnul.
Po chvilce mě probudilo šoupání kamenů, otočil jsem se a všiml si, že mi někdo stíní. Podíval jsme se nahoru a tam stál úplně nahý muž. Měl asi 180 cm a velké tetování, která se táhla od pravého zápěstí po vypracovaném prsu na bok a asi končila někde na pravé půlce krásně vyrýsovaného zadku. Mohlo mu být tak 28 maximálně. Mezi nohama byl vyholený a houpal se mu tam velký opálený penis. Vůbec jsem nechápal, proč je nahý a pak proč je tak blízko. Začal jsme na něj mluvit anglicky, co má za problém a proč na mě zírá. Odpověděl k mému překvapeni česky, že jsem na FKK pláži, a ať si kurva sundám ty plavky, nebo vypadnu. Netušil jsem, co znamená FKK, cedulky jsem si všiml u vchodu, ale nedával jsem jí žádný důraz. Pochopil jsem, že se jedná o nuda pláž, ale představa, že se svléknu před tím chlapem a ukážu mu už teď polotvrdý péro…, se mi moc nelíbila.
Muž vypadl dost urputně, nezbylo mi nic jiného, než mu s kyselým výrazem v obličeji říct, že se snad tolik nestalo, a sundat si ty plavky. Nemám problém se svou nahotou, ale stojící pero mezi nohama už byl trochu problém. Jakmile jsem se svlékl, hned jsem zaslechl odezvu:
"Jo tak ty seš buzik a tobě se tohle líbí."
Nevěděl jsem, co dělat, a v tom jsem ucítil, jak mě někdo chytá za koule. Ta velká potetovaná hora svalů si klekla na můj ručník a začala mi drtit péro rukou. Ucuknul jsem, ale pak mi nasraným pohledem a pohlavkem bylo vysvětleno, že když nebudu spolupracovat, tak to bude horší. Nejdříve to bolelo, skučel jsem, ale pak to začínalo být příjemné, po chvilce mi flusl na žalud a začal mi tvrdě honit. Vůbec jsem nechápal, co se děje, nejdříve občas, ale pak neustále na mě pořvával:
"Seš slušná děvka. Jen tu provokuješ s pérem venku."
Když jsem začínal skučet, tak mě chytil a doslova odtáhl o kousek dal, kde měl asi své lehátko. Posadil se na něj a rozkročil se. Začal na mě křičet:
"Tak pojď, ty čubko, teď mi tu za trest budeš kouřit, dělej, pojď udělat pána."
Nejdříve jsem měl strach, ale pak se mi tahle hra začala líbit. Vždycky jsem toužil po tom, aby mě někdo takhle zmrdal, někdo takhle chlapský s pořádným pérem. Poslušně jsme mu vzal péro do pusy a začal kouřit, měl aspoň 19 cm a skvělý obvod. Jednou rukou jsem neobjal celé péro, prsty se mi u kořene vůbec nepotkaly s dlaní, ale nahoře tak tlustý nebyl. Kouřil jsme poslušně a nechal si přirážet až do krku. Celou dobu mi slzely oči a tekly sliny po hrudníku.
Po nějaké době začal hekat a skučet, chytil mě za bradavky a já neskutečně vykřikl.
"A tak čubička to má ráda tvrdě," chytil mě pod krkem a otočil. Vyšpulil jsem na něj zadek a jako odměnu jsem dostal silou ránu, až to plesklo. Zakňučel jsem ještě víc a cítil, jak mi cpe prst do zadku. Pak se nadechl a prudce mi flusl na díru a pak znovu.
"Tady máš, čubičko, ať to hezky klouže," a začal do mě cpát péro. Zajel tam na jeden pokus, strašně to pálilo, cítil jsem, jak mě propichuje zevnitř.
"Líbí se ti to, ty malá kurvičko, já věděl, že to chceš, jen co jsem tě viděl na Grindru." Došlo mi to, vzpomněl jsem si na fotku toho tetování. Zakňučel jsem, něco jako:
"Anooo, pane."
Začal přirážet, já byl už roztažený a začal jsem mu jít naproti. Bylo to neskutečné, každý pohyb ven mě zaléval slastným pocitem. Netrvalo to dlouho a ucítil jsem, jak do mě ten mohutný ocas začíná pumpovat sperma. Vrněl jsem slastí, cítil jsem, jak ze mě vytéká jeho nálož. Úplně jsem se složil a lehl si na jeho vypracovanou hruď. Pochválil mě, řekl mi:
"Jsi hezky poslušná kurvička." A tlačil mi hlavu mezi nohy, ani jsem se nestihl pořádně nadechnout a už jsem měl jeho péro zase v krku. Nejdřív jen pozvolna, projížděl mi pusou a občas ho zarazil hlouběji. Nakonec mě s ním začal dusit, mrdal mi pusu, jak kdyby to byla kunda. Chytil mě za péro a tvrdě mě honil jako na začátku. Jezdil mi v puse hlouběji a hlouběji, a když viděl, že nemůžu dýchat, tak mi dal jen malou chvilku na nadechnutí a pak znovu. Trvalo to docela dlouho, ale nakonec se udělal i tam. Vystříkali jsme se skoro nastejno, ukázal jsem mu jeho mrdku v mé puse a poslušně ji spolknul. On mi pak ještě narval svou ruku do pusy a donutil mě, abych mu olízal ruku od svojí mrdky.
Chvíli jsme se spolu opalovali a pak se šli vykoupat do moře. Nařídil mi, ať se tam zítra objevím ve stejný čas.
Autoři povídky
Ahoj, jsem mladý kluk, co by toho chtěl v sexu a životě hodně zažít a podělit se o to s vámi
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře