- Vikys
Natáčení pro dnešní den skončilo. Zavřel jsem se ve studiu na záchodě, znovu procházel stránky a přemýšlel o pár změnách. Tenhle scénář jsem napsal docela narychlo a rozhodně v mých očích nebyl dokonalý. Pak jsem uslyšel zvenčí podivné zvuky.
Vstal jsem, otevřel dveře a vyšel na chodbu a tam pokračoval směrem, odkud se ten hluk ozýval. Na vzdálenějším konci místnosti, kde se dneska natáčelo, jsem uviděl Mata, mladého herce, který hrál v našem céčkovém, nízkorozpočtovém hororovém filmu hlavní roli. Nebyl tam sám, společnost mu dělali Benny a Theo. Dva víc než pohlední, trochu záhadní herci, obsazení do rolí upírů. Stáli vedle sebe, poklopce kalhot otevřené, a nechali Mata, ať se jim… věnuje.
Scénář mi div nevypadl z ruky.
Dlouhé bílé klacky mizely střídavě v Matových ústech a rukou. Ten klečel zády ke mně a zrovna měl v pravačce Bennyho ptáka. Zuřivě po něm přejížděl po celé délce, zatímco do pusy mu zajížděl Theův klacek. Pak to prohodil a jeho útlé prsty obemkly Thea a mezi rty sevřel Bennyho.
Na celou scénu dopadalo oknem světlo měsíce a zalévalo ji svým stříbrem. Jediným zvukem bylo mlaskání v Matových ústech, když náruživě kouřil. Benny a Theo měli na sobě pořád své upírské kostýmy a tyčili se nad Matem jako dvě černá zjevení.
Bylo to děsivé a současně šíleně erotické, jako z jiného světa.
Rozhlédl jsem se. Zbytek místnosti byl zahalený v šeru. Strčil jsem si scénář do podpaží, rozepnul zip u poklopce a vytáhl svůj naběhlý penis ven. Pár tahů a byl jsem tvrdý, že víc to snad ani nešlo. Díval jsem se přitom na ty dva, jak si to kouření a honění užívají.
Benny se pohnul a Mat si z pusy vyndal jeho penis a současně z ruky pustil ten Theův. Postavil se a stáhl ze sebe oblečení. Pak si klekl zpátky na zem, na všechny čtyři. Všechno dělal pomalu a vláčně, jako kdyby podléhal zvláštnímu kouzlu těch dvou. Já jsem byl očarovaný zcela určitě.
Co vím, Matovi zrovna bylo jednadvacet a nevypadal vůbec marně. Hladká, mírně opálená kůže na štíhlém těle, zarostlá na hrudi a v rozkroku hustými tmavými chlupy. Jeho ocas byl neskutečně mohutný. Kulatý pevný zadek otočil směrem k Bennymu, zvedl hlavu a prohnul se v zádech.
Benny si plivl do dlaně, párkrát přejel po svém klacku a přistoupil blíž k Matovi. Theo stál vepředu a žaludem se dotýkal Matových rtů. Benny si klekl a roztáhl nedočkavě se chvějící půlky a vzápětí zajel do otvoru mezi nimi. Theo si klekl a zasunul do otevřené pusy. Oba začali sténat a divoce vráželi své ocasy do Matova rozpáleného mladého těla.
Těžce jsem dýchal, zuřivě si honil vlastní penis a upřeně zíral na výjev přede mnou. Ti dva přiráželi do Matových otvorů, naráželi třísly do jeho zadku a obličeje a vzdychali čím dál hlasitěji. Kolem se vznášel zvuk pleskání kůže na kůži, mlaskání zajíždějících klacků a hlasitých stenů.
Světlo měsíce připomínalo reflektor osvětlující scénu šukající trojice. Mat jako kdyby neměl dost, vtahoval do sebe oba ocasy až nadoraz. Atmosféra houstla, penis v mé ruce byl čím dál napjatější, koule se mi svíraly a v hlavě hučelo. Vzduch se mi zdál chladný, i když scéna přede mnou přímo žhnula.
Benny zajížděl do Matova zadku čím dál rychleji, pak najednou zvrátil hlavu dozadu a zavyl. Stejně tak Theo naposled přirazil do Matovy pusy a zaklonil hlavu s úplně stejným zavytím. Oba se udělali dovnitř. Skoro současně.
Projela mnou křeč a z otvůrku na špičce žaludu vyletěly bílé provazce spermatu. Skoro jako výraz díků pro tu trojici před mým zrakem. Ale pak mi ruka na penisu ztuhla a srdce se sevřelo. Benny a Theo vytáhli své klacky z Mata a přitlačili ho zády na podlahu. Oba se sklonili každý k jedné straně jeho krku a… Vypadalo to, že mu prokousli kůži a sají krev. Matovo tělo se třáslo jako v záchvatu.
Změklý penis mi vyklouzl z dlaně, v ústech jsem měl sucho a uši my vyplňoval zvuk zvířecího chlemtání. Benny a Theo sáli z krku své bezmocné oběti. Ovšem potom se mi srdce zastavilo a oči málem vypadly z důlků. Matovo tělo se prohnulo do oblouku a z trčícího penisu mu začaly tryskat dávky semene.
Zalezl jsem zpátky na záchod, kalhoty stále lehce spuštěné, a v náhlé panice zkoušel vylézt ven okýnkem, když jsem zaslechl další zavytí. Zvuk z pekla. Nikdy dřív jsem nic takového neslyšel, mráz mi běžel po zádech a krev tuhla v žilách. Oknem jsem skoro proletěl a utíkal jako o život.
Další večer jsme točili v parku. Snažil jsem se z toho vycouvat poté, co jsem zažil včerejší noci, ale něco divného mě nutilo zůstat.
“Benny a Theo mají nějaké připomínky k dialogům, které jsi jim napsal. Prý jsou málo autentické,” sdělil mi režisér, “tak co kdybys to s nima probral?”
Podíval jsem se za něho. Byli tu všichni, štáb i herci, až na Mata. Odtáhl jsem režiséra stranou.
“Myslím, že Benny a Theo jsou skuteční upíři. Včera jsem je viděl s Matem…”
Chvíli na mě zmateně hleděl, v měsíčním světle se mu vlasy leskly. Pak se usmál.
“Ale to je super nápad! Takhle tomu filmu uděláme reklamu!”
Sledoval jsem, jak běží ke své režisérské židli a rychle si něco píše do scénáře. Asi nový slogan. Věděl jsem, že v takové chvíli už s ním není řeč.
Benny a Theo, dva černovlasí krasavci, se ke mně pomalu přiblížili, chytili mě každý za jeden loket a vedli ke svému přívěsu, který jim sloužil jako šatna. Vnitřek osvětlovala jediná svíčka na dřevěném stole. Posadili mě na pohovku potaženou červeným sametem, čelem ke stolu, a sedli si každý z jedné strany.
“Musíme si promluvit o tvých… představách,” zašeptal mi Benny do pravého ucha.
“Abysme zjistili, co s námi zamýšlíš,” zašeptal mi Theo zleva.
Polknul jsem. Scénář jsem nikde neviděl. Nebylo třeba žádného zvláštního důvtipu, aby mi došlo, že jejich řeči nemají s filmem nic společného.
Přitiskli se ke mně. Měli na sobě své upírské kostýmy, černé kalhoty, košile a saka a černé, rudě lemované kápě. Stehny a rameny se tlačili na moje, oči se jim ve světle svíčky třpytily. Zahalil mě pocit stejného napjatého očekávání, jaké jsem měl minulý večer, když jsem sledoval jejich akci s Matem.
“Potřebujeme, abys pochopil naše vlohy co nejlépe,” šeptali oba. Benny přejížděl svou štíhlou bílou rukou po mém hrudníku, Theo sjížděl k mému naběhlému rozkroku.
Museli cítit, jak mi buší srdce a jak mi škube v rozkroku. Vzrušovalo to je i mě, ty dotýkající se ruce a neklidné prsty. Čas jako kdyby se zastavil, vzduch ztěžkl. Nohy i ruce jsem měl bezvládné, v rozkroku víc než těsno. Nemohl jsem se pohnout, nedokázal bych odejít, ať bych si to přál sebevíc. Byl jsem tam jen kvůli nim, pro jejich potěšení.
Seděl jsem jako v tranzu, že jsem si sotva uvědomoval, že mě Theo tvrdě kouří. Viděl jsem, jak můj tuhý penis mizí mezi jeho červenými rty. Hlava s černými vlasy se pohybovala nahoru a dolů v mém klíně, ústa se svírala a vtahovala do sebe celou moji délku.
Benny mi rozepnul košili a sklonil se k mé zarostlé hrudi. Červeným jazykem olizoval ztvrdlé bradavky a pak vzal jednu mezi rty a kouřil stejně jako Benny kouřil můj klacek.
Jakákoli myšlenka na útěk se mi z hlavy vypařila. Celé tělo jsem měl ochablé a nemohoucné. Stál pouze můj ocas a bradavky, olizované a kouřené dvěma upíry.
Theo zvedl hlavu, Benny ji sklonil. Vyměnili se. Teď mi klacek kouřil Benny a bradavky mi olizoval Theo. Hlavu jsem zvrátil dozadu a obnažil krk. Vznášel jsem se na vlnách neskutečné rozkoše.
Mohli na mě zaútočit, skoncovat se mnou a já bych to snad i přivítal. Ale měli svoje sexuální potřeby a ty teď dostávaly přednost.
Stáhli ze mě oblečení, nadzvedli a promazali. Bennyho ocas zajel do mého zadku, když jsem si na něho obkročmo nasedl. Sténal jsem, nedočkavě se třásl a růžice se mi svírala. Theo si do sebe zasunul můj penis, tváří otočený ke mně. Benny mě šukal zespodu, shora na mně jezdil Theo. Přitlačil mou ruku na svůj ocas a já jsem ho honil.
V obličeji a na šíji jsem cítil jejich studený dech. Bennyho klacek zajížděl tam a zpátky do mého zadku, Theův svěrač se stahoval kolem mého klacku, jak se pohyboval nahoru a dolů. Hlava se mi točila, přivíral jsem oči a zalévaly mě vlny fantastického vzrušení.
Pohyby se zrychlovaly a byly čím dál divočejší. Obestírala mě jakási malátnost, vnímal jsem jen dokonalou souhru těch dvou upírů. Blížilo se konečné uvolnění, poslední orgasmus v mém životě.
Benny mi zavyl do ucha, pak se začal třást a vyplnil můj vnitřek svým chladným spermatem. Theo mi zavyl do druhého ucha a přirazil na můj penis. Pak se taky roztřásl, jeho ocas se mi škubal v ruce a vyletěl z něho na moji rozpálenou hruď proud studeného semene.
Jen nejasně jsem cítil, jak se mi Bennyho zuby zarývají do pravé části krku a Theovy do levé. A pak mnou projel třas a křeč a už jsem jen stříkal a stříkal…
“Tohle si musíte poslechnout! Nápad, jak by mohl náš film vyvrcholit!” Režisér vpadl do přívěsu, v ruce baterku, jejíž světlo mi dopadlo přímo do obličeje.
Benny a Theo zasyčeli, pustili ze zubů můj krk a odtáhli se ode mě. Právě včas.
“To se podívejme! Zdá se, že jste si tady zkoušeli něco nacvičovat,” v režisérově hlase zazníval potutelný smích.
Pán bůh mu požehnej.
Náš céčkový film se dočkal docela slušného úspěchu. Kritika zmiňovala zejména úžasné výkony Bennyho a Thea, snad nejlepší od dob podobných filmů z třicátých let.
Žádných oslav jsem se neúčastnil. Hned po konci natáčení jsem odjel na druhý konec země. Zvažuju kariéru v něčem klidnějším a bezpečnějším. Možná zkusím reklamní texty.
***
Věnováno GD
Autoři povídky
Co mě nezabije, to mě posílí.
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře