• lextheluthor
Styltvrďárna
Datum publikace29. 12. 2023
Počet zobrazení2491×
Hodnocení4.43
Počet komentářů2

Roman má 26 rokov. Má nádhernú šport postavu a každý deň strávi nejaký ten čas v posilke. Má 190 centimetrov a jeho vták je ozaj luxusným nástrojom. Všetko dokresľujú hnedé vlasy a hypnotické tmavé oči. Aj vďaka tomu sa za ním otočí nejedna žena a aj muž. Lenže muži majú smolu. Roman je čistokrvný heterák a na chlapa by nikdy v živote nesiahol.

Roman má rád len ženy. Má ich rád často a bežne sa mu posteli za týždeň vystrieda hneď niekoľko žien. Romanovi ide totiž len o jedno. Dostať ženu do postele, vyprázdniť si gule a užiť si.

Mnohé ženy to chápu a s radosťou sa nechajú od Romana pretiahnuť. Šukanie mu vždy išlo a väčšina žien bola s jeho výkonom spokojná. Pri šukaní však myslí Roman hlavne na to, aby si užil on. Vyprázdniť gule žene do úst, na kozičky alebo ju poriadne napustiť semenom mu nie sú cudzie.

Jeden deň pred Vianocami u neho strávila noc jedna z nových, ktorú včera zbalil. Za noc ju pretiahol štyrikrát. A trikrát ju tvrdo vytrtkal do jej úzkeho zadočku. Nebral na ňu veľký ohľad a bol rád, že ju môže poriadne napustiť semenom. A na Štedrý deň ráno jej dal celkom jasne najavo, že ju už nepotrebuje.

Zostala stáť pred vchodovými dverami a nechápala, čo sa vlastne stalo. Nasadla do taxíka a cítila sa naozaj hrozne. Pre Romana to bola len ďalšia jednorazovka. Zasunúť, vystriekať sa a vyhodiť. Ako sedela v taxíku, tak si priala, aby si to Roman poriadne odniesol a nech zažije to, čo zažila ona. Keďže bol Štedrý deň a ten je aj dňom splnených prianí, tak…

***

Roman sa sám navečeral a pozeral telku. Na predchádzajúcu noc už nemyslel, pretože si práve písal hneď s niekoľkými potencionálnymi kandidátkami pre jeho vtáka. Väčšina už mala jeho fotku tváre a tela a mnohé aj fotku jeho trčiaceho vtáka s veľkými, stále plnými guľami. No nepodarilo sa mu presvedčiť žiadnu, aby sa prišla dať vyšukať. Asi o jedenástej hodine to vzdal a rozhodol sa ísť spať.

Ľahol do postele a behom sekundy spal. Začalo sa mu snívať, ako šuká peknú blondínku a ako ju nakladá do jej prdelky, a pritom sa jej hrá s peknými kozičkami. Zobudil sa s tvrdým vtákom, ktorý ho tlačil na brucho. Keď sa chystal otočiť na chrbát, tak v izbe počul nejaké zvláštne zvuky. 

Čudné hekanie a mľaskanie išlo z kresla, ktoré bolo vedľa postele. Romanovi sa zvuky zdali povedomé, ale zároveň nechápal, čo sa to deje. Rýchlo sa teda na posteli otočil a sadol si. V tej chvíli aj v šere izby videl v kresle sedieť tlstejšiu neznámu postavu muža. To, že ide o muža, vedel, pretože ten tlstý muž v ruke držal svoj tvrdý, hrubý a poriadne dlhý ohon a pod ním lietali dve veľké a zrejme aj plné gule. 

„Čo tu robíš? Ako si sa sem dostal?“ vyhŕklo z Romana, ktorý už medzičasom rozsvietil malú lampičku nad posteľou a chlapa sediaceho v kresle dobre videl. 

„Počul som, že si čubka, ktorá si to rada nechá strčiť do zadku. Tak som ti prišiel dať vianočný darček,“ odpovedal Romanovi straší muž sediaci v kresle. 

„Ja nie som buzna. Okamžite vypadni. Ja nie som žiadny úchyl…“

Roman vyskočil z postele a chystal sa zaútočiť na neznámeho muža. Lenže ten luskol prstami a Roman sa zrazu ocitol na posteli v preňho neznámej pozícii. 

Ocitol sa totiž na štyroch, nohy mal roztiahnuté od seba, bol v miernom predklone, pretože ruky mal spútané za chrbtom, v ústach malú guličku a nevedel teda nič hovoriť. Snažil sa síce kričať, ale z úst mu vychádzali len tlmené zvuky, ktoré nemohol nikto počuť. Roman si uvedomil, že je v pozícii, keď ten neznámy muž vidí jeho vyšpúlenú prdel a hlavne musí vidieť aj jeho anál. To sa mu nepáčilo. Snažil sa so sebou začať trhať, ale bol pevne spútaný a nedokázal sa ani pohnúť. Nevedel, čo má robiť. Chcelo sa mu kričať, chcelo sa mu vyskočiť na nohy a toho muža jednou ranou poslať k zemi. 

Keď sa na neho snažil opäť zaútočiť, tak si toho neznámeho muža stihol trocha pozrieť. Muž sedel pohodlne v kresle a v ruke držal skutočného obra. Roman odhadoval, že môže mať dobrých 30 centimetrov a na šírku minimálne sedem centimetrov. Pod vtákom mal z nohavíc vytiahnuté obrovské gule. Roman mal tiež veľké gule, ale ten neznámy ich mal každú veľkú ako pomaranč. Vyzerali, že sú plné k prasknutiu. 

V kresle sedel starý a pupkatý chlap, ktorý sa Romanovi vôbec nepáčil, a to aj práve pre ten obrovský ohon, ktorý si ten starší chlap honil. Poriadne mu tiekol a mal lesklý žaluď. Ten chlap bol navyše celý v červenom a ešte mal aj tú primitívnu santovskú čiapočku. Pri Romanovej posteli sedel starý, pupkatý Santa. Nejaký starý úchyl sa prezliekol za Santu a chystá sa zneužiť Romanovi panickú dieročku. Alebo to bude skutočný Santa?

Lenže Roman na Santu teraz nevidel, a tak nevidel, ako Santovi stvrdol vták z toho nádherného pohľadu, ktorý sa mu naskytol. Santa mal nádherný výhľad na tú krásnu vyšportovanú, guľatú prdel a navyše aj na ružovú Romanovu dieru a visiace gule. Bolo počuť, že sa Santovi takýto pohľad páči. Začal si intenzívnejšie honiť vtáka a jeho gule poriadne plieskali od toho honenia.

„Čubička má nádhernú prdelku a prekrásnu dieročku.“

To už Santa stál za Romanom a hladil ho po prdelke a začínal prstami prechádzať aj po jeho análnej dieročke. Romanovi sa to vôbec nepáčilo a podarilo sa mu zvaliť sa na pravý bok a začal sebou trhať.

„To čo si dovoľuješ! Ty hajzel jeden! Za toto budeš pykať! Ja ťa naučím poslúchať. Prdel mi máš vyšpúliť a máš mi podržať!“

Santa vytiahol zo svojich nohavíc ten široký, hnedý, kožený opasok a rázne s ním švihol po Romanovom zadku. Zasiahol aj jeho gule. Roman zakričal a vyhŕkli mu slzy od bolesti. Jeho riť ho štípala a gule poriadne boleli. Santovi to však bolo jedno a po prvej rane nasledovalo hneď niekoľko ďalších. Romanova prdel sa pekne sfarbovala do červenej. Štípala ho a poriadne ho bolela. Santa ho vôbec nešetril.

„Tak čo čubka, budeš konečne poslúchať?“ spýtal sa Santa Romana po asi desiatich poriadnych ranách jeho prdel. 

Roman iba zakrútil hlavou, že v žiadnom prípade nebude počúvať tohto úchyla a niečo si zamumlal. Santa sa usmial. 

„Som rád, že nechceš počúvať. Toto sa mi páči viac, ako keby si mi poslušne podržal,“ Santa chytil Romana okolo pása a jedným švihnutím ho vrátil na štyri. Pred Santom sa objavila opäť tá krásna panická, heterácka prdelka. 

Santa znovu švihol opaskom, až to zasvišťalo, a pri dopade na Romanovi prdel vydalo typický zvuk. Santa pokračoval v preplesku Romanovho zadku a ten sa už pekne červenal. Občas poriadne potiahol Romanove gule, až to Romana zabolelo. Romanovi už tiekli slzy a začal vzlykať.

„Tak čo? Budeš konečne poslúchať?“ spýtal sa Santa Romana, ktorý už nemal veľa chuti vzdorovať. Roman pokýval hlavou na súhlas. Santa sa usmial. Mal pred sebou nádhernú, guľatú, zmaľovanú prdel a teraz si s Romanom môže robiť, čo chce.

„Som rád. Ideme skúsiť, ako sa ti bude páčiť mať v sebe môjho vtáka.“

Roman už len pri predstave toho, čo práve Santa povedal, začínal kolabovať. Santa začal prstom prechádzať po Romanovej dieročke. Znovu prepleskol Romana po zadku a hneď potom napľul na jeho dieročku. Rozotrel sliny po jeho stiahnutej dieročke a vzápätí na to hneď strčil palec do Romanovej dieročky.

Santa sa už tešil ako zasunie do tej chlapom nedotknutej dieročky. Nechcel to už ďalej predlžovať. Priložil žaluď k jeho prdelke a ucítil, že Roman je úplne stiahnutý. To sa mu zapáčilo. Začal tlačiť na tú heterácku a úzku dieročku. Zatlačil ešte viac a jeho obrovský žaluď prenikol do tej panickej dierky až to mľasklo. Santa hlasno vzdychol, ako pocítil ten skvelý pocit z úzkeho zadku. Romanovi vyhŕkli slzy od bolesti, ale Santovi to bolo jedno.

Santa sa rozhodol, že nebude Romanovu prdel šetriť, a zasunul vtáka až po koreň. Gule narazili na Romanove polky. Santa vytiahol vtáka z tej lahodnej diery a znovu ho tvrdo zasunul až na doraz po gule. Toto zopakoval niekoľkokrát a pritom nezabudol preplesknúť jeho zadok rukou. Vzápätí sa pustil do poriadnej šukačky a tvrdo prirážal po celej dĺžke jeho veľkého vtáka. Hlasno vzdychal a užíval si tú úzku prdelku a šukal toho svalovca pod sebou. Keď do Romana búšil už dobrých desať minút, začal vo svojich guliach cítiť známy pocit. Nechcel mu ešte naplniť prdel. Vytiahol teda vtáka z jeho zadku a znovu luskol prstami. 

Roman sa zrazu ocitol na chrbte so zdvihnutými nohami a na Santu ešte viac vyšpúlil prdel. Jeho anál už bol poriadne rozmrdaný a uvoľnený. Santa si kľakol a strčil Romanovi do zadku hneď štyri prsty. Začal Romana prstiť a rozťahovať ešte viac jeho anál. Vopchal do tej nadržanej diery aj palec. Začal rukou viac tlačiť na anál, aby sa čo najviac roztiahol. Po chvíli mal Roman v zadku celú ruku. Neskutočne sa Santovi páčilo, ako fistuje tú nádhernú svalnatú prdelku. Po chvíli mal v jeho zadku už celú ruku skoro po lakeť a užíval si ten skvelý pocit.

Santa vytiahol ruku a ako Roman ležal na chrbte, tak mu znovu zasunul tvrdého vtáka až po gule. Začal prirážať a hlasno vzdychal. Tvrdo šukal až po gule. Po chvíli vytiahol vtáka a znovu luskol prstami. Roman zrazu cítil, že je voľný a už môže robiť, čo chce. Ešte pred pár minútami by chcel hneď utiecť, ale teraz chcel iba jedno. Nabodnúť sa Santovi na vtáka a zajazdiť si na ňom. 

„No poď, poď sa nabodnúť a zajazdiť si,“ Santa sedel v kresle, jeho vták mu trčal a tiekol mu. Roman už nepotreboval nič, iba mať toho obrovského vtáka v sebe. Vyskočil na kreslo a sadol si na neho. Hlasno vzdychol, ako mu Santov vták skončil až v žalúdku. Roman začal tvrdo šukať vlastnú prdel a jazdil po jeho vtákovi. Santa si ho pritiahol k sebe a vášnivo ho pobozkal.

Romanovi tvrdo trčal jeho vták a poriadne tiekol. Užíval si tú skvelú jazdu a nasadal až po koreň toho obra. Obaja hlasno vzdychali a Santa sa tešil ako naplní tú chlapom nedotknutú prdelku semenom.

Už nemohol dlhšie vydržať. Ako Roman dosadol, tak si ho podržal vo svojom lone a Santa zasunul až úplne na doraz, gule sa mu pritiahli a začali pumpovať horúce dávky semena do jeho nenásytnej diery. V tej chvíli začalo lietať aj semeno z Romanovho vtáka a dopadalo Santovi na tvár. Ten ďalej plnil Romanov zadok semenom a pritom si ho držal nabodnutého. Semena však bolo veľmi veľa a začalo vytekať z rozmrdanej prdelky. Ako vyletel Santov ochabujúci ohon z Romanovej prdelky, tak tá hlasno mľaskla. Santa zobral Romana do náručia a položil ho na posteľ.

„Vidíme sa o rok…,“ Santa znovu luskol prstami a zmizol. 

Roman hneď zaspal. Bol vymrdaný a aj vystriekaný. Keď sa ráno zobudil, tak mu chvíľu trvalo, kým sa zorientoval. Pozrel okolo seba a nevedel, či to, čo si pamätá, bol len divoký sen alebo realita. 

Stačilo si však siahnuť na anál a zistil, že to bola realita. Anál ho poriadne pálil a bolel. No mal tak vyprázdnené gule ako nikdy. Ako si spomenul na tú divokú šukačku, tak sa mu hneď postavil. Stačilo mu pár minút a už bol registrovaný na gay zoznamke. Stačilo pridať pár fotiek zadku, vtáka a tela, a už mal hneď niekoľko ponúk na šukačku. Ešte ten večer ho hneď traja borci mrdali. Nebolo to však také ako so Santom. Jeho vták bol predsa len obrovský a takisto aj jeho gule boli plné semena.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (18 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (17 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (19 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (15 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)

Autoři povídky

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #2 Odp.: Santa je úchylGD 2023-12-29 23:49
Souhlasím s Tamim. Podle toho hrubého popisu by se mi Santa zřejmě líbil, kdyby byl pořádně chlupatý tak určitě. Mám k této povídce ovšem jednu výtku. Byla krátká a bylo toho málo. Když už tvrďárna tak bych prosil pořádně a pořádnou dávku. :D
Citovat
+1 #1 Odp.: Santa je úchylTamanium 2023-12-29 20:13
Přece jenom trocha tý vánoční pohody. Slušná tvrďárna a když si to tak představím, co jinýho by si člověk mohl přát k vánocům.
Citovat