- Vikys
Zrovna jsem se chystal nasednout na Martova ptáka, když zazvonil telefon.
Normálně bych to nezvedl, kdyby se ovšem nejednalo o moje druhé číslo, to, které používám na seznamkách.
Byli jsme na gauči a mobil ležel na konferenčním stolku. Mart měl nasazený kondom. Máme spolu dobrý vztah, ale nijak to nepřeháníme. Já mám pár svých známých na seznamkách a on zas občas loví po barech, takže ochrany není nikdy dost.
Musel jsem se trochu naklonit, abych na mobil dosáhl. Zrovna když jsem se chystal promluvit, Mart do mě zajel svým ptákem, takže místo pozdravu jsem zasténal.
“Cože?” pronesl hluboký hlas na druhé straně.
“Sorry,” řekl jsem omluvně a dal reproduktory nahlas. Plácl jsem Marta po rameni a on se ušklíbl. “Tady Sexy Samuel,” pokračoval jsem. Není to ovšem moje pravé jméno.
“Ano, jistě. Já jsem…,” zaváhal jen na okamžik, “jsem Hřebec Dan.”
To pravděpodobně taky nebylo jeho skutečné jméno.
“Ahoj,” odpověděl jsem. Začínat tyhle hovory je vždycky tak trochu trapné. “Jak se máš?”
V podobném duchu náš hovor pokračoval ještě nějakou chvíli.
Potom se Dan rozhoupal. “Takže… Co máš na sobě?”
Mohl jsem říct, že v sobě mám svého přítele, ale místo toho jsem řekl: “Nic.”
“Nic? Fakt?”
“Fakt nic. Čekal jsem na tebe.”
“Opravdu?”
Uvědomil jsem si, že tímto stylem se nikam nepohneme.
“Jistě, Dane. Doufal jsem, že dneska zavoláš, a chtěl jsem být na tebe připravený.” Zvedl jsem obočí a kývl na Marta. Usmál se, svoji ruku pořád položenou na mém stehně. “Co bys chtěl dělat?” pokračoval jsem.
“No, já… Já…”
Už jsem to chtěl ukončit, rozloučit se a položit, ale konečně se vymáčkl.
“Chci, abys mi kouřil ocas.”
“To by se mi líbilo. Rád kouřím ocasy,” zareagoval jsem.
“Opravdu?”
“Samozřejmě,” vzdychl jsem. Tenhle rozhovor byl jak ze špatného porna. “Jak ho máš velkého?”
“Osmná… Dvacet jedna centimetrů.”
Slezl jsem z Marta, postavil se, obešel konferenční stolek a klekl si před něj na všechny čtyři. Mobil ležel kousek přede mnou. Mart se na mě chvíli díval, pak vstal a šel si kleknout za mě.
“Ukaž mi svůj ocas,” vyzval jsem Dana. “Zdá se, že ho máš fakt super.”
“Počkej,” ozval se, “zrovna si rozepínám zip. Tak a je venku.”
“Jo, fakt je super,” zopakoval jsem, “už se nemůžu dočkat, až ho budu mít v puse.”
“Už se nemůžu dočkat, až ho budu mít v tobě.”
Mart mi roztáhl půlky. Ptákem přejížděl nahoru a dolů přes moji růžici.
“Tvůj ocas je úžasná paráda,” řekl jsem Martovi.
Na to zareagoval Dan: ”Chci ti ho dát do pusy.”
“Tak pojď, hezky dovnitř,” skoro jsem to zasténal.
“Je jen tvůj, zlato,” odpověděl.
Téměř současně mi Mart vrazil svého ptáka do zadku. Jako vždy to byl skvělý pocit, kterého nikdy nemám dost. Prudce jsem vydechl.
“Líbí se ti to?” zeptal se Dan.
“To si piš.”
Mart mě začal šukat.
Nikdy nevím, co Mart udělá. Někdy stačí, když mu sedím na klíně s jeho ptákem uvnitř a přirážím svým tempem, někdy mi protahuje anál pomalými dlouhými pohyby co nejdéle, až skoro skučím netrpělivostí, a někdy do mě vráží tak prudce, že mi málem vyšuká duši z těla.
“Co děláš?” byl zvědavý Dan.
“Lížu tě na žaludu a zajíždím jazykem do dírky na špičce.”
“To zní dobře.”
“Máš fajn chuť. Cítím teplo a slano.”
“Vem mě ještě hlouběji.”
“Jedu jazykem dolů po celé délce. Neřekls, že ho máš tak mohutného. Sotva se mi vleze dovnitř.”
“Chci ho mít v tobě celého.”
“To bude chvíli trvat. Zatím jsem v polovině. Je toho fakt hodně.”
Mart se ze mě celý vytáhl a pak zase zajel dovnitř. Svěrač se mi přitom střídavě uvolňoval a stahoval. Mart to zopakoval, jednou, dvakrát. Na chvíli se zastavil, celý venku, a poté do mě prudce vjel až po kořen. Rozkrokem mi přitom narazil na zadek tak tvrdě, že jsem vyjekl.
“Co se děje?” zeptal se Dan.
“Jen se snažím nadechnout. Máš ho teda velkého, skoro se dusím.”
“Jen pokračuj, ať jsem v tobě celý,” zašeptal.
“To bych rád. Jen to prostě chvíli trvá. Ale už to bude, už jsi ve mně skoro celý. Mám plnou pusu tvého ocasu. Ještě kousek… a ještě… a je to. Tvůj klacek celý uvnitř, čelist mám skoro vykloubenou. Kdybych mohl vypláznout jazyk, olízl bych ti chlupy v rozkroku.”
“Super.”
“Přesně tak. Super. Rád lížu zarostlý rozkrok.”
Cítil jsem na zadku Martovy chlupy, když do mě až nadoraz vrážel svého ptáka.
“Teď tě budu kouřit,” řekl jsem Danovi, “a dám si na tom fakt záležet, bude to taková kuřba, že na ni budeš ještě dlouho vzpomínat. Takže. Tvůj velký ocas zajíždí tam a zpátky do mojí pusy, jednou rukou ho přidržuju u kořene a druhou ti hladím koule, mnu je mezi prsty a lehce svírám.”
Chytil jsem do dlaně vlastní péro, tvrdé a vlhké.
“Strašně tě chci,” vydechl jsem, zatímco Mart svoje přirážení zrychlil. “Chci ten tvůj velký ocas…”
“Máš ho, máš ho celého.”
“Pořádně do mě přiraž!”
Mart do mě pořád divoce vrážel.
“Jo, přirážím do tebe!” Dan už skoro vykřikl.
Mart mě ojížděl čím dál tvrději. Cítil jsem každý centimetr jeho dlouhého ptáka. Roztahoval mi půlky a šel do mě, jak nejhlouběji to bylo možné.
“Jo! Jo! Ještě!” křičel jsem do rytmu Martova přirážení.
“Říkej mi, co děláš,” vydechl Dan.
“Tvůj ocas mi naráží dozadu do krku,” sotva jsem byl schopný mluvit, “už to skoro nedávám…”
“Už to nevydržím!” vykřikl, “chci se udělat! Ne, ještě chvilku!”
“Chci, aby ses udělal, abys mi to pustil do pusy. Ale já sám teď stříkat nechci. Budu tě ještě chvíli kouřit.”
“Jsem z tebe tvrdý jako nikdy!”
“Já z tebe taky.”
Podíval jsem se dolů. Rukou jsem si honil vlastní péro, slabiny se mi svíraly. Vnímal jsem, jak se mi koule stahují k tělu.
Martovy velké koule mi pleskaly o hráz. Když už jsem je necítil, bylo jasné, že i jemu se stáhly. Jeho horký dech mě pálil vzadu na krku, když se sklonil. Jeho pták byl ještě rozpálenější, jak vnikal do mého těla.
“Už nemůžu,” zasténal Dan, “už budu, už…”
“Já taky,” zavzdychal jsem. Mart mě šukal jako šílenec, myslel jsem si, že z toho omdlím.
“Pusť to do mě!”
“Připrav se!”
Mart neříkal nic. Ani nebylo třeba, mluvil za něho jeho pták. Jeho přírazy byly víc než výmluvné, až se se mnou všechno točilo.
“Jo… jo! Jo!” křičel Dan, “už jsem, už, jo…”
“Teda tys toho vystříkl! To snad ani celé nespolknu. Mám pocit, že mi tvoje sperma teče po bradě. Skoro se dusím.”
Náhlé ticho mi řeklo, že Dan hovor přerušil.
I když jsem v puse žádné sperma neměl, polknul jsem a skoro cítil, jak mi stéká krkem do žaludku.
Mart se přitiskl na moje záda, naposled přirazil, zařval a udělal se. Mně stačilo ještě párkrát přejet dlaní. Vzápětí jsem se roztřásl a to už ze mě vyletovaly dávky semene přímo na koberec.
Podíval jsem se na mobil a usmál se.
Autoři povídky
Co mě nezabije, to mě posílí.
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Rozhodné zajímavá kombinace. Super popis! Dostal jsem obrovskou chuť na něco obrovskýho hezky hluboko.