• Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace13. 9. 2024
Počet zobrazení2741×
Hodnocení4.50
Počet komentářů6

Služebka v Dubaji vůbec neubíhala. Sice jsem byl rád, že jsem vypadl z mrazivé Evropy, ale v Dubaji už jsem všechno viděl, a tak jsem se trochu nudil. Hlavně večer.

Obchodní partneři moc nekalili, a tak jsme večery trávili s kolegy v hotelovém baru. Jednou jsme si vyrazili na večeři na Jumeirah pláž, ale všude byli arogantní Rusové a to nás nebavilo. Byl jsem docela nadržený, a tak jsem to řešil každý den po svém – ranní onanie pomohla od ranní erekce, kterou mám léta letoucí poměrně výraznou. A večerní vyhonění v posteli bylo sice OK, ale nebylo to ono. Navíc si k tomu člověk nemohl pustit oblíbené porno, protože Emiráty všechny známé porno stránky blokují. Zkoušel jsem koukat i na amatéry, kde mě baví některá videa, ale sekalo se to a nakonec se to bloklo taky. Stáhnul jsem si tedy VPNku a přes ni už to šlo, ale měl jsem chuť na něco víc.

Přes VPN začaly fungovat i online seznamky, takže jsem zapnul Grindr a Scruff a prohlížel si chlapy v okolí. Musím říct, že jich tam bylo spousta. Polovina z nich byli expati z Evropy, většinou stejně nadržení jako já. A druhá půlka byli místní. Když jsem z nich vyřadil úchyly, tak tam zbylo pár hezkých Emirátčanů, kteří z pochopitelných důvodů neukazovali tvář, ale těla měli pěkný. Většinou štíhlí, snědí a hezky zarostlí. Někteří poslali rovnou i fotku péra, ale to mě moc nebavilo. Nechtěl jsem jen honit za každou cenu, hledal jsem něco víc.

Psal jsem si asi se třemi chlápky, kteří byli přímo z UAE a dbali tedy na diskrétnost. Vůbec jsem se jim nedivil, ta země není ještě úplně otevřená LGBT, i když z důvodu turismu leccos toleruje. Nakonec jsem se domluvil na schůzce s jedním místním, který se představil jako Saleh. Nebydlel přímo v Dubaji, ale vedle v Abu Dhabi. Domluvili jsme se, že se potkáme kousek od mého hotelu, který byl na JBR. Měl jsem po náročném jednání, a tak jsem si dal jen rychlou sprchu, sendvič na hotelu a drink na posilnění. Bylo už devět večer, všude tma, jen světla dubajských věžáků zářila do tmy.

V určený čas jsem čekal na rohu za hotelem, kde byl docela velký provoz, a čekal na bílý Rangerover. Za chvíli jsem ho zahlédl, obešel jsem vůz a nasedl vedle řidiče. Auto řídil Saleh a mně se úplně zastavilo srdce. Na sobě měl totiž jejich běžný oděv, a to je po kotníky dlouhý oděv v zářivě bílé barvě, krásně splývavý a hladký. Vyniká právě tou čistotou a bělostí. Na hlavě měl k tomu předepsaný šátek kefíja, který je přepásaný černým provazem, kterému se říká agal. Tomu plášti se říká kandora a místní muži jsou v něm fakt sexy, i když jim zakrývá celou postavu.

Saleh mě pozdravil rozzářeným úsměvem a podal mi od volantu ruku. Pozdravili jsme se srdečně, že se konečně vidíme. Měl hezký obličej s černým strništěm vousů a krásné bílé zuby. Navrhl, že si dáme lehkou večeři v jedné místní restauraci a pak se uvidí. Měl jsem jenom sendvič, tak jsem to přivítal. Musel jsem si ho pořád prohlížet, protože ten jeho oděv byl opravdu rajcovní. Saleh byl na Araba docela vysoký, štíhlý jako proutek. Zatím jsem viděl jenom jeho sexy fotky, které mi poslal, a dle nich byl i dobře vybavený. Já měl na sobě světlé kalhoty a volnou košili, tak jsem si vedle něj připadal trochu chudě.

Rozjel toho svého moderního Rangerovera, jehož jsem si moc nevšímal, protože mě zajímal Saleh. Zajeli jsme na takové molo, kde bylo pár místních restaurací se sezením přímo u vody. Nebylo tu moc lidí, obsluha ho asi znala a hned nám nabídla vodní dýmku. Každý z nás dostal speciální čistý náustek, abychom si ho nemuseli půjčovat. Vybral jsem třešňovou příchuť tabáku a krásně jsme relaxovali u šálku čaje s mlékem, což je místní specialita. Za chvíli přinesli i nějaké jídlo, ale já to moc nevnímal, oči jsem měl pořád na Salehovi. On si toho všimnul a pořád se tomu smál. Omlouval se, že si nevzal evropský oděv, že jel z pracovní schůzky.

Já jsem ho ujišťoval, že jsem z toho nadšený, a dobíral jsem si ho, že mě zajímá, co se nosí pod ním. Nemyslel jsem to nijak sexuálně, jen mě zajímalo, zda se pod tím nosí spodní prádlo a jaké. Jeho to dost pobavilo a slíbil mi, že mně to někdy ukáže. Bavili jsme se anglicky, jemu asi dvakrát někdo zavolal, mluvil vždy arabsky, což se mně líbilo.

Kecali jsme o všem možném, včetně toho, jak se žije gayům v Dubaji. On na všechno zdvořile odpovídal, i když polohlasem. Jeho rodina je sice bohatá a vzdělaná, ale jeho pravou sexuální orientaci by nikdy neakceptovala. Takže zatím žil sám, což v pětatřiceti už možná vypadá divně. Měl jednoho stálého přítele, ale ten už byl ženatý. Scházeli se tedy tajně, jen párkrát za měsíc – vždy v jiném hotelu, aby nebyli nápadní. Prý to tady tak dělá spousta chlapů. Taky mi potvrdil, že najít někoho na seznamkách je hodně těžké. Tím, že cestuje po světě, má pár stálých diskrétních přátel. Dbá vždy na čistotu a zdraví, což já taky. Začínal se mi čím dál tím víc líbit i jako člověk, ne jenom jako oběť sexuálního zájmu. I když nadržený jsem byl, a jak se blížila půlnoc, moje koule se plnily čím dál víc.

Saleh slíbil, že mě hodí na hotel, abych nemusel taxíkem. Během cesty mně ukázal pár míst, která jsem neznal, a za chvíli jsme byli blízko hotelu. Navrhnul jsem, jestli si nechce dát skleničku na baru, a on souhlasil. Zaparkovali jsme tedy a on mě poprosil, ať jdu napřed, že dorazí na recepci. OK, řekl jsem si, proč ne. Dorazil jsem na hotel, bylo lehce po půlnoci. Vychcal jsem se, opláchl ruce, obličej a pro sichr i čuráka a čekal na zprávu. Za chvíli mi přišla sms, že je dole na recepci a že mě vyzvedne na pokoji. Přivítal jsem to, protože mě na baru už znali a mohli tam být ještě moji kolegové. Navíc byl Saleh v tom obleku docela nápadný. Dal jsem mu tedy číslo pokoje a mezitím, než dorazil, jsem zkontroloval obsah minibaru. Bylo tam alko i nealko, takže jsme mohli posedět u mě.

Ozvalo se lehké zaklepání na dveře a já otevřel. Ten můj arabský princ vstoupil do pokoje a rozhlédl se kolem. Vzal mě okolo ramen a políbil na obě tváře. To prý je u nich zvykem, když se potkají přátelé. Trochu mě to vyvedlo z míry, ale hlavně jeho parfém, kterým se asi navoněl, než přišel. Silná arabská vůně oud mně trochu zatočila hlavu. Posadili jsme se do sedačky, já si dal gin z minibaru a jemu jsem nabídl tonik. Pokračovali jsme v povídání a já byl rád, že sedí vedle mě a nikoliv naproti v křesle. Mohl jsem se ho dotýkat a cítit lépe jeho přítomnost. Vyprávěl o svých zážitcích s chlapy a mě to dost vzrušilo. Požádal mě, jestli může použít koupelnu – ukázal jsem mu, kde je, a posadil se zpět. Sundal jsem si těsné kalhoty a převlékl se do pohodlných trenek na spaní.

Za chvíli vyšel z koupelny, všiml si toho a s úsměvem mě požádal, zda si také může odložit. Že prý jsem to stejně chtěl vidět, co má pod tím. Ihned jsem souhlasil. On si nejprve sundal z hlavy tu krásnou bělostnou pokrývku s páskem a položil ji na stůl. Pak si rozvázal šňůry, které držely jeho sárí, a postupně si ho odmotal z těla. Bylo dlouhé až na zem, na nohou měl kožené sandály. Položil sárí na postel a stál přede mnou do půl těla nahý. Měl hezkou štíhlou postavu, černě ochlupený hrudník s čárkou chlupů, které končily pod zvláštní bílou sukní, kterou měl pod sárím. Řekl mi, že to je vlastně jeho spodní prádlo, lehká obtočená sukně nad kolena, která schovává to důležité a v horku pěkně chladí.

Sukně byla docela upjatá a v rozkroku bylo vidět, že je tam trochu plno. Stál přede mnou v tomhle zajímavém ustrojení a chtěl začít vyprávět dál, ale já jsem si ho přitáhl za ruku. Zmlkl a přistoupil ke mně blíž, od jeho rozkroku mě dělilo pár centimetrů. Položil jsem mu mlčky ruku na bouli na bílé sukni a pohladil ji. Druhou rukou jsem zkoumal, jak je upevněná, ale bylo to jednoduché, jen jsem ji nahoře odmotal a pomalu sklouzávala dolů. Zachytil jsem ji rukou před jeho pérem a cítil, jak se mu nalévá. Mně už taky stál, ale to asi nemohl vidět, seděl jsem v trenkách na sedačce a péro měl uvnitř.

Lehce vzdychnul a nechal mě pomalu stáhnout bílou látku přes jeho rozkrok. Přede mnou vystřelil do výšky krásný penis. Byl hodně tmavý, skoro černý, úzký, jemný a dlouhý. Na konci byl nádherný tmavý žalud. Celý penis vypadal jako skoro černý, přitom jeho tělo bylo mnohem světlejší. Byl hezky ochlupený na nohou a kolem péra, ale koule měl krásně oholené.

Položil mně ruce na ramena a pokynul, ať se zvednu ze sedačky. Byli jsme úplně zticha. Stoupl jsem si naproti němu, cítil jsem, jak se moje péro tlačí z trenek ven. Koukali jsme si do očí a on mně jemně stáhnul přední část trenek pod můj ocas. Naše penisy se tak dotkly a on si mě přitáhnul a začal mě líbat. Tentokrát přímo na ústa a byl v tom moc dobrý. Objímali jsme se plnou silou a já cítil, jak se naše ztopořená péra dotýkají a třou o sebe. Cítil jsem omamnou vůni jeho parfému a zavíral jsem vzrušením oči.

V hlavě mně hučelo ještě víc než v klacku. Bylo to strašně intenzivní, celé to dotýkání, hlazení a zkoumání našich těl. Zabořil jsem mu obličej do zarostlé hrudi a lízal jeho bradavky. On hekal rozkoší a držel mě pevně za péro, jako by ho chtěl rozmačkat. Chtěl jsem ho začít kouřit, ale odstrčil mě a vyhrkl:

"Já chci kouřit tebe. Dej mi ho do pusy," a svezl se k mým kolenům. Opatrně vzal moje ztopořené péro mezi rty a jazyk zasunul pod moji předkožku. Jemně ji cucal a pevně semknutými rty ji pomalu roloval dozadu ze žaludu. Když takto obnažil žalud, začal mně rejdit špičkou jazyka v močové dírce a na uzdičce dole. Sykl jsem bolestí, protože jsem na žaludu extrémně citlivý. Mám totiž docela dlouhou předkožku, která ho perfektně kryje. A když se odkryje, je strašně citlivý, každý jeho dotek.

A Salehovi to asi došlo, protože se na můj obnažený žalud soustředil. Cumlal ho ve svých ústech, chvílemi vytáhl ven a hladil jím svoje vousy. To jsem myslel, že zešílím, protože měl strniště, které citlivou pokožku žaluda extrémně dráždilo. Sem tam si mým ptákem i nafackoval na obě tváře. Nemohl se ho prostě nabažit, dlouho prý neměl pořádný cock v ruce. Nechal jsem se tedy od něj luxusně hulit, stál jsem jako socha a rukama držel Saleho za hlavu a usměrňoval jeho hulení. Seshora vypadal jako arabský plnokrevník, tmavý hřebec, který klečí u mých nohou a saje moje péro. Pěkně při tom ržál a vrněl a moc si to užíval. Viděl jsem i na jeho čuráka, který byl skoro černý a on si ho honil levačkou.

Požádal jsem ho, ať zmírní sání, nebo se mu udělám do pusy. Usmál se a postavil se vedle mě. Políbil mě na rty a jemně mě do nich kousl. Držel mého čuráka stále v ruce a pomalu mě za něj tahal směrem k posteli. Nechal jsem se vést a on si lehnul na záda na postel.

Vypadal jak krásný svalnatý hřebec, krásně ochlupený a nadržený. Požádal mě, ať si nad něj sednu a dám mu čuráka do pusy. Nevěděl jsem nejprve jak, ale nasměroval mě. Seděl jsem v dřepu nad jeho obličejem a on si nacpal čuráka do pusy. Moje koule mu narážely do nosu a mezi oči a jemu se to evidentně líbilo. Držel mě chvílemi za koule, jako by to byl pytel s dukáty, tahal mě za něj a cpal si ptáka víc a víc do pusy. Hodně se soustředil i na moje koule. Mumlal něco o tom, že jsou nádherné, že tak velké balls ještě neviděl. Cucal je obě, pak každou zvlášť si dal do pusy a žmoulal je. Lízal mě za koulemi a dával si je pořád do pusy. Chvílemi to bylo i bolestivé, ale bylo to strašně vzrušující. Cítil jsem, že jsou plné mrdky a že to musí ven.

Měl jsem krásný výhled na jeho šlachovité tělo, co leželo pode mnou. On si pomalu honil svůj černý klacek a já na něj dostal chuť. Nadzvedl jsem se tedy a zasunul mu mého čuráka až od krku. Chvilku se dusil, ale pak začal statečně hulit a sát.

Já jsem se mezitím dostal k jeho kopí a vzal jsem ho do pusy. Zabořil jsem nos do jeho koulí a ochlupení a nasával tu těžkou orientální vůni parfému. Jeho čurák se mně krásně vešel do pusy a já ho začal mechanicky opracovávat. Cítil jsem, jak mi ještě roste v puse a pěkně v něm cuká. Sem tam jsem ho musel naplivnout, měl ho krásně hebkého a suchého na dotek. Byl skoro černý a leskl se jako ebenové dřevo. Byl celý mokrý od mých slin a myslím, že začal i trochu téct. Jeho slaná chuť se mísila s vůní parfému a já zrychloval hulení.

Saleh začal vzdychat a na chvíli si musel vyndat moje péro z pusy, aby se nadechl. Hladil mě po zadku, který se před ním otevřel, a hladil mě mezi půlkami a na análu. Nechtěl jsem ale šukat, chtěl jsem jen pořádně postříkat toho arabského prince. Saleh mně sál mokrý žalud a oběma rukama mně masíroval díru. Byl jsem celý mokrý, takže se i jedním prstem do ní dostal. Krásně mě prstil a já cítil, jak se schyluje ke střiku. Nechtěl jsem ještě cáknout, tak jsem mu vyndal čuráka z pusy a pustil i toho jeho.

Sedl jsem si vedle jeho hlavy a jen tak jsme si koukali do očí a hladili svá zpocená těla. Sehnul jsem se a políbil ho na rty. Chutnaly jako moje péro, měl vousy celé zamokřené od té vlhké kuřby. Chvilku jsme se takhle hladili a já dostal zase chuť na jeho ocas. Už jsem to potřeboval cáknout.

Vrátil jsem se tedy do původní polohy, zasunul mu můj tvrdý úd do pusy a šukal ji. Mrdal jsem mu pusu jako nějaké děvce, on se chvílemi dusil a chvílemi volal:

"Dělej, rychleji, ještě prosím!" Strašně mě to rajcovalo, a tak jsem si podal jeho ptáka a začal ho znovu hulit. Byl jsem nad ním v klasické 69 a bylo to boží. On mně hulil péro a masíroval anál a já mu na druhém konci hluboko kouřil jeho černý klacek.

Najednou začal něco blekotat a prosit, ať zrychlím. Vyndal si moje péro z pusy, nadzvedl hlavu a chytil si péro oběma rukama. Poodstoupil jsem trochu od něj a pozoroval, jak si brutálně honí péro ke střiku. Velké finále se blížilo. Pak něco zakřičel arabsky, propnul se v zádech a stříkal do výšky a na svoje břicho. Rychle jsem uhnul a velké cákance horkého semene dopadaly na jeho chlupatá prsa až k bradě. Roztíral jsem mu to rukou do chlupů a líbal ho hluboko jazykem.

On mě náhle odstrčil a vykřikl:

"Teď musíš ty!" Povalil mě na záda, nadzvedl mi nohy do výšky. Olízl mně několikrát díru a zasunul do ní prst, druhou rukou zachytil mého čuráka a vrazil si ho do pusy. Začal mě mocně sát a dobýval při tom můj anál. Bylo to úplně šílené, měl jsem nohy ve vzduchu, do zadku zabořené jeho prsty a jeho hlavu mezi nohama, kde rytmicky hlavou bušil moje péro.

Trvalo to pár desítek vteřin a já cítil mrazení v koulích. Rychle jsem mu vytáhl péro z pusy a začal stříkat. Byl překvapený, kolik tam toho bylo, protože to asi nečekal. Já jsem stříkal jako šílený a cákance mrdky byly i na jeho vlasech a ramenou. Uf, bylo to neskutečné. On před střikem stihnul vytáhnout prsty z mé díry a já teď ležel úplně mokrý na zádech vedle svého arabského hřebce. Díval se na mě, roztíral mi moji mrdku po nohách a koulích a já viděl, jak jemu v černých chlupech stéká ta jeho. Všude bylo cítit čerstvé sperma, těžký parfém a pot dvou zpěněných hřebců.

"Budeme asi muset do sprchy," zahlásil se smíchem. I ve sprše jsme si to hezky užili, proběhlo i líbání a dotyky, ale už jsme nestříkali. Pozoroval jsem ho potom, jak na čerstvě umyté tělo navléká běloskvoucí oděv. Upravil se, dal mi dvě pusy na tváře a rozloučil se.

Ráno mě upozornil recepční, že tam mám balíček. V něm byla krásná kožená kazeta plná čerstvých datlí a k tomu druhá krabička s luxusním parfémem "oud", kterým voněl. A byl tam taky vzkaz – něco ve smyslu "posílám ti ty nejlepší datle, jejichž tvar připomíná tvoje koule", následoval smajlík a pokračování o parfému, který mně ho má připomínat.

Pokaždé, když ho použiju, vzpomenu si na Saleha. A pokaždé, když přijedu do Dubaje, se setkáme. Je to přátelství s benefity na celý život.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (26 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (38 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoJiri Kaspar
Věk40

Baví mě psát o tom, co jsem zažil. Rychle, než to zapomenu. A baví mě při tom cítit to pnutí.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #6 Odp.: Arabský hřebecTamanium 2024-10-01 13:33
Jsem asi jako Lipavský. Kritiku Mike33 bych nemohl podepsat. :D
Taky nejsem kritik a spíš chválím. Vůbec si nemyslím, že to byla špatná povídka. Je z trochu jinýho soudku. Není to z našeho dvorku, ale až z daleka. Ze země, která má jinou kulturu. Je to odvaha se tam s někým takto setkat či stýkat.
Napsáno to taky není zle a ohodnotil jsem to na plný koule. Teda jako ve škole za 5💥. 💥💥💥💥💥
Citovat
0 #5 Konstruktivni kritika je okJirka1550 2024-10-01 13:15
To je mi lito, ze se ti nelibi... a ze ses takovy rezolutni. Pisu pribehy, ktere jsem zazil. Zatim jsem nezkousel psat vymyslene povidky, ale mozna se o neco pokusim. Daval jsem je zatim na amateri.cz, kde maji docela uspech, ale tady je to asi jinak... zkusim napsat neco primo pro ostrovni povidky a uvidime.
Jo a polibeni na obe tvare se mysli tak, ze nejprve na jednu, pak na druhou :-)
Citovat
+2 #4 Odp.: Arabský hřebecRedakce 2024-09-24 20:14
Cituji GD:
Zatím jsem spíše našel na amatérech tady ukradené povídky, ale tentokrát to vypadá naopak.. Teda pokud autor není na obou stránkách tentýž(Alicek65)

Ověřeno s Alicek65, že jde o stejného autora, jen pod jinou přezdívkou.
Citovat
+1 #3 Tak to má býtSlávek 2024-09-22 13:57
Skvělé
Citovat
+2 #2 Odp.: Arabský hřebecGD 2024-09-16 19:08
Zatím jsem spíše našel na amatérech tady ukradené povídky, ale tentokrát to vypadá naopak.. Teda pokud autor není na obou stránkách tentýž(Alicek65)
Citovat
-5 #1 Toto je ako návod na použitieMike33 2024-09-14 19:17
elektrického prístroja vyrobeného v Číne, plno skratiek, nepodstatných opisov, žalostných kiksov ako napr. "políbil na obě tváře". "Autor" chcel napísať príbeh, bohužiaľ ani toto sa nedalo čítať, moja dobrá rada pre autora "nepíšte"! Za mňa 1 hviezdička za odvahu autora dať to von.
Citovat