• Jirka1550
Stylklasika
Datum publikace21. 10. 2024
Počet zobrazení1617×
Hodnocení4.52
Počet komentářů1

Znáte to, potkáváte se pár měsíců v práci, skoro nic o sobě navzájem nevíte a pak přijde společná služebka do Berlína. Můj kolega Petr byl asi ve stejném věku jako já, taky ženatý a u nás ve firmě byl pár měsíců. Potkávali jsme se pouze na poradách a sem tam na společném obědě s ostatními.

Byl to na první pohled sympaťák – asi 190 cm, hezká atletická postava, strniště a hnědé oči. Na služebku jsme vyrazili brzy ráno autem, z Prahy je to asi tři hodiny. Celou cestu jsme kecali o různých věcech a do Berlína dorazili akorát na oběd. Ubytovali jsme se v hotelu v centru na Postdamer Platz a vůbec nám nevadilo, že měli jen pokoj s manželskou postelí. Recepční byl velmi rozpačitý, ale že nic jiného nemá a jestli to nevadí. Vzhledem k tomu, že to byl pokoj s king size bed, tak mně to zase tolik nevadilo, i když vím, že to není moc pohodlné. Byli jsme pozvaní na pracovní večeři, takže jsme měli na hotelu stejně strávit jen pár hodin v noci. Odešli jsme tedy na onu večeři, která byla hned v restauraci vedle. Klábosení střídalo skvělé jídlo a hlavně víno. Odcházeli jsme z večeře okolo desáté večer, a protože byla noc ještě mladá, zastavili jsme se v hotelovém baru na pár drinků navíc.

Koukali jsme úplně ožralí na noční panorama Berlína z barových stoliček v nejvyšším patře a kecali o všem možném. Došlo i na silácké kecy, kdo kdy měl naposledy sex a jaký. Cítil jsem, že mně ty řeči nejsou úplně lhostejné a že mě pořádně tlačí koule. Dali jsme tedy poslední drink a vrávoravým krokem jsme došli na náš pokoj. Já měl polotvrdé péro, a tak jsem se rozhodl, že si na pokojové toaletě před spaním vyhoním. Shodil jsem ze sebe tedy oblek, kravatu i košili a ve slipech se zavřel v koupelně. Petr sebou plácnul na postel, stihnul si sundat jen sako a rozepnout pásek u kalhot. Stoupnul jsem si v koupelně před zrcadlo, vytáhnul polotuhé péro ze slipů a začal přetahovat předkožku sem tam. Péro se mi krásně postavilo a já se ukájel pohledem v zrcadle na naběhlého čuráka s ostře viditelnými žílami. Koule se houpaly nad umyvadlem a já už se těšil na pořádný výstřik na zrcadlo. Zrychloval jsem honění, péro pěkně čvachtalo a najednou jsem zaslechl divné zvuky z pokoje. Přestal jsem masturbovat a poslouchal, co se to ozývá. Znělo to jako porno z televize, vzdychání, přirážení a slabé výkřiky.

Zasunul jsem péro zpátky do slipů a pomalu otevřel dveře do pokoje. V televizi opravdu běželo porno, heterácké, nějaký samec tam přirážel do pěkně roztažené kundičky. Petr seděl na kraji postele, na sobě měl jen bílé triko bez rukávů – stejně jako já. Viděl jsem mu jen záda, ale bylo patrné, že má ruku v trenkách a mastí si péro. Byl úplně ožralý, stejně jako já, takže si nevšiml, že stojím za jeho zády ve dveřích rozsvícené koupelny. Moje péro bylo úplně tvrdé a rýsovalo se přes napjaté slipy. Pohled na něj mě úplně dostal. Neuvědomil jsem si, že je docela namakaný, široká ramena, velké pracky s bicáky jak hrom. Popošel jsem blíž k němu a viděl jsem, že je docela zarostlý, chlupatá hruď mu koukala z výstřihu nátělníku. Na sobě měl světlé trenky se zapínáním vpředu. Knoflíčky už byly rozepnuté a jeho chlupatá ruka uvnitř.

Protahoval si dlouhými pohyby péro, které bylo ještě v trenkách, a upřeně koukal na TV. Zakašlal jsem, aby o mně věděl. Jen se letmo otočil a pokynul hlavou, abych si přisedl na kraj postele před televizi jako on. Na obrazovce probíhala skupinová soulož a on to suše komentoval, že je to super. Ani se na mě nepodíval a jen pokynul, abych ho vyndal a taky mastil. Stoupl jsem si tedy vedle něj a on si teprve v tom okamžiku všimnul, že už mám úplně tvrdého čůráka a trčí mi dopředu jak stožár. S leknutím se na něj podíval a zůstal jako zkamenělý, asi ho ohromilo mých dvacet čísel, anebo nikdy neviděl dospělého ptáka v akci.

Jeho reakce byla překvapivá, strhnul ze sebe trenky až po kolena a vyndal ten svůj kolík a začal si ho zuřivě mastit. Přestal při tom koukat na televizi a zíral jen a pouze na moje péro. Naše oči se potkaly, protože mě zase fascinoval jeho nástroj. Nebyl tak dlouhý jako můj, ale byl od kořene obrovsky tlustý jak plechovka piva. Měl nějakých osmnáct centimetrů a byl pěkně zarostlý, stejně jako jeho břicho, prsa a nohy. Zůstali jsme na sebe koukat, drželi si ptáky v rukách a byli strašně nadržení a připravení na cokoliv. A to taky přišlo.

Stáli jsme proti sobě ve spoře osvíceném pokoji, nadržení, s péry v ruce a na obrazovce běželo tvrdé porno. Oba ženatí, bez větší zkušenosti s chlapy. Situace měla jediné řešení – udělat si to navzájem a pořádně. Koukal na moje vztyčené péro a jeho ztopořený čurák trčel mezi jeho chlupatými stehny. Zeptal se, jestli se může dotknout. Kývnul jsem a pustil svoje péro, které zůstalo úplně vztyčené směrem nahoru. Vzal ho opatrně do ruky, druhou rukou si držel svoje. Jemně začal přetahovat moji dlouhou předkožku, což ho fascinovalo. Zíral na můj lesklý obnažený žalud a jezdil s předkožkou tam a zpět. To stejné dělal i se svým, ale jeho předkožka byla už dávno shrnutá, takže si jezdil dlaní po mokrém žaludu.

Chvilku jsem ho nechal si hrát s mým klackem, ale pak jsem mu ruku trochu odtáhnul, protože by mě hned udělal, a to jsem nechtěl. Přistoupil jsem k němu blíž, až měl moje péro těsně před obličejem. Chtěl jsem líp vidět na to jeho a hlavně na jeho namakané tělo. On to pochopil ale jinak a moje péro si přidržel rukou a prudce mně olíznul žalud. Péro se mi tím ještě více nalilo a hrozilo, že to dostane na obličej. Rychle jsem ucuknul a zakryl si čuráka. Pokynul jsem mu, ať taky vstane. Stáli jsme naproti sobě a koukali střídavě do očí a dolů na čuráky. Byli vedle sebe, krásně se leskli a tepalo v nich.

Vzal jsem je oba do jedné ruky – byli úplně tvrdí a tisknul jsem je k sobě a přejížděl oba najednou. Druhou rukou jsem přitáhl jeho hlavu a začal ho prudce líbat na ústa. Vůbec se nebránil, naopak. Pootevřel pusu a naše jazyky se potkaly. Hrozně jsme u toho vzdychali, naše jazyky nám kroužily v pusách a dole to přímo vařilo. Držel jsem ho zezadu za hlavu, tlačil jsem se do jeho pusy, naše jazyky kmitaly jak šílené. Jezdil jsem prudce rukou po obou čurácích a bylo to strašně vzrušující. Už jsem to fakt chtěl, byl jsem strašně nadržený. Přitlačil jsem rukou za jeho hlavou dolů a potlačil jeho hlavu až do mého rozkroku.

On bez nucení vzal mého čůráka do pusy až po kořen. Trochu se zakuckal, ale statečně ho držel v puse a sál. Sál a jezdil rty po žaludu, až se mi dělaly mžitky před očima. Držel jsem jeho hlavu oběma rukama, on klečel na zemi a dole si honil péro. Přirážel jsem jako šílený a vůbec mi nevadilo jeho kuckání, chvílemi se i dusil. Sliny mu tekly z pusy na bílý nátělník. Byl jak u vytržení a prudce přirážel můj kolík do své pusy. 

Petr zkušeně kouřil moje nadržené péro, až mě to překvapilo. Byl stejně jako já tehdy ženatý a předpokládal jsem, že ptáka v puse ještě neměl. Ale dělal to skvěle. Alkohol v krvi dělá divy. Nechtělo se mi ještě stříkat, chtěl jsem si to užít. Odstrčil jsem mu hlavu z mého ptáka a přitáhnul si ho nahoru. Zuřivě jsem ho znovu líbal na ústa a dole nahmatal jeho tlusté péro. Sklonil jsem se k němu a natáhl jeho slanou vůni. Už krásně vlhnul a voněl jako správný chlapský pták. Olízl jsem obnažený žalud a tu tlustou kládu si nasoukal do pusy. On rozkoší padl na záda na postel, a tak mi na chvíli z pusy vyklouzl.

Lačně jsem k němu přisednul a narval si ho zpátky do pusy. Sál jsem ho silně a držel za koule, které byly horké a těžké. Hltavě jsem ho kouřil a druhou rukou hladil jeho chlupaté břicho a prsa, až jsem nahmatal pevná prsa a bradavky. Žmoulal jsem mu chlupatou bradavku v ruce a on začal prudce sténat, bylo to přesně to, co ho vyrajcovalo. Kouřil jsem dál jeho mokré a horké péro a prsty mu masíroval bradavku. Měl hlavu zakloněnou dozadu a křičel slastí. Já si dole honil svého čuráka a měl jsem to fakt na krajíčku. Držel jsem teď jeho ptáka oběma rukama a on si mnul obě bradavky.

Pořádně jsem ho sál, až jsem cítil, jak mu tepe v kořenu jazyka. Najednou silně zařval a prohnul se jako luk. V čuráku mu cuklo a vystřelila první dávka horkého spermatu. Část z té sprchy skončila ještě v mojí puse, zbytek dávky mně stékal po bradě. A on stříkal dál, do výšky a na obnažené chlupaté břicho, kde mrdka zůstávala na tmavých chlupech. Asi třikrát ještě vystříkl a strašně vzdychal, až skoro plačtivě. Pohled na to velké svalnaté tělo pokryté chlupy a teď i semenem mě úplně dostal. Pustil jsem jeho péro a stoupl si rychle před něj, protože jsem cítil, že to na mě jde. Prohnul jsem se v zádech a obloukem ze mě vystřelila první dávka. Dopadla až na jeho strniště na bradě, druhá na chlupatá prsa a třetí a další na jeho mokrého čuráka a koule.

Stékalo to po něm jako čerstvá smetana. Vonělo to, jak má přesně vonět chlapská mrdka smíchaná s potem. Já jsem se s úlevou zhroutil vedle něj na postel a hluboce jsme oba oddychovali. Pálily mě koule z toho střiku a čurák úplně hořel, ale bylo to nádherný. On prudce oddychoval a díky alkoholu se poroučel do spánku. Ležel tam v nádherné póze na bílém prostěradle. Ruce nad hlavou, chlupaté podpaží, čurák položený na břiše a z něho vytékaly poslední kapky spermatu. Velký svalnatý chlap pokrytý tmavými chlupy a teď i dvěma dávkami semene. Byl to božský pohled a já se těšil na další dny a především noci, které spolu strávíme na téhle služebce. A tehdy jsem se rozhodl to ještě upgradovat a zkusit s chlapem i něco víc než jen kuřbu. A to se taky stalo.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (22 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (23 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (20 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoJiri Kaspar
Věk40

Baví mě psát o tom, co jsem zažil. Rychle, než to zapomenu. A baví mě při tom cítit to pnutí.

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #1 Odp.: Na služebce s kolegouTamanium 2024-10-21 22:51
Dobrý porno před spaním. Krátká a uderná povídka potěšila a vzrušila.
Citovat