• JiCiMi
Styltvrďárna
Datum publikace22. 1. 2016
Počet zobrazení25808×
Hodnocení4.07
Počet komentářů12

Toto je pokračování starší povídky s názvem Učitel 1. díl. Niikdy jsem ale nenarazil na pokračování, a tak jsem se pokusil ho napsat. 

V prvním díle postupně sledujeme, jak se mladý heterosexuální učitel konečně rozhodne uspokojit své dávné i znovu probuzené perverzní představy, submisivní sklony a homosexuální tužby. A rozhodne se koupit si robertka, který by mu tyto představy z části vyplnil.

V sexshopu, pří nákupu zboží, se setkává se sousedy z jeho domu. Toto setkání v obchodu zapříčiní jejich následnou návštěvu v jeho bytě, kdy jej přistihnou při zkoušení nového robertka. Ze sousedů se vyklubou dominantní gayové, učitel se pak podvoluje jejich příkazům a stává se z něj povolná kurvička.

***

Než oba dva odešli, tak mi ještě rozkázali, abych si kleknul a postavil se na čtyři a pak mě jeden z pánů začal natáčet na kameru, zatímco druhý ke mně přistoupil, rukama mi roztáhl půlky od sebe a poručil, abych vytlačil jeho mrdku ven. Jak řekl, tak jsem udělal, a z mojí dírky začalo vytékat pánovo semeno. Vše bylo zaznamenáno na kameru a následně do mé rozmrdané řitě vrátil mého robertka. Pán s kamerou se zaměřil na můj obličej a začal se mě ptát na osobní věci. Začal jménem a příjmením, pak se mě zeptal, kolik mi je let, a pokračoval osobnějšími otázkami na počet sexuálních partnerů.

Postupně jsem do objektivu kamery odpovídal, že se jmenuju Michal Král, je mi 29 let, jsem ženatý a mám dvojčata. Na otázku o počtu sexuálních partnerů jsem odpověděl, že jsem měl dvě ženy a oni dva byli prvními muži v mém životě.  Pán za kamerou se usmál a zeptal se, kde je manželka s dětmi. Na to jsem odpověděl, že manželka je na mateřské a právě před týdnem odjela na Vysočinu k rodičům, asi na tři až čtyři týdny.

Najednou se ozval druhý Pán a zeptal se mě, jaký heslo používám v počítači. Poslušně jsem odpověděl, že Kral85, za což jsem byl pochválen a druhý Pán za kamerou mi rozkázal, abych si vyndal robertka z análu, očistil ho jazykem a čistého robertka abych mu odevzdal.

Všechny jeho pokyny jsem postupně splnil a čistého robertka odevzdal do Pánových rukou. Pán zkontroloval, jak jsem robertka očistil, a poté mě pochválil.  Vypnul kameru a zavolal na druhého mého Pána, který se hrabal v mém notebooku, a protože ho oslovil jménem, tak jsem se dozvěděl, že se jmenuje Pavel. Pavel vstal, šel ke dveřím a s sebou si nesl můj notebook. Ve dveřích se zastavil, otočil se na mě a řekl, že si ho do zítřka půjčí a že do té doby abych na sebe nešahal.

Jen co to slyšel první Pán, tak mě ukázal mého robertka a s úsměvem mi řekl, že si robertka taky půjčí, aby mě nerozptyloval, a podal ho Pavlovi. Jen co se mu uvolnila ruka, sáhl si do kapsy od bermud a se slovy, že by málem zapomněl, vytáhl jakýsi předmět z transparentního plastu a šel ke mně. Pavlovi přitom podal kameru a řekl mu, ať to natočí. Poručil mi, abych se postavil, a Pán se sklonil a do ruky vzal mého povadlého čůráka a začal na něj onen neznámý předmět nandávat. Pavel to pečlivě nahrával, až se ozvalo klapnutí, Pán se postavil a do očí mi řekl, že si mě raději pojistí klíckou, abych nezlobil, ukázal mi malinký klíček a ten si vložil do kapsy.

Podíval jsem se dolu na svého čůráka, a ten byl uvězněn v plastové průhledné kleci, která zabraňovala jakémukoli dotyku, natož dráždění. Pavel vypnul kameru a podal ji pánovi a já se konečně dozvěděl při oslovení i jméno prvního pána, který se jmenoval David.

Následně se oba otočili a odešli pryč. Já stál uprostřed obyváku zcela nahý, jen s klíckou na penisu a vymrdanou a vystříkanou zadnicí. Po nějaké chvíli  jsem se oblékl, sedl si do křesla a přehrával si v hlavě, co se mi dneska všechno stalo, a začal jsem si uvědomovat, že jsem se stal děvkou dvou Pánů, kteří to asi myslí s tou převýchovou vážně. Abych se odreagoval od dalších myšlenek, začal jsem si dělat přípravu na zítřejší hodiny matiky, které mě čekají ve škole. Po dodělání příprav  jsem se šel konečně osprchovat a smýt ze sebe dnešní neuvěřitelný den. Večer jsem ještě chvilku koukal na televizi a nakonec jsem šel spát.

Brzo ráno, ještě před zazvoněním budíků, mě probudila prudká bolest v rozkroku, která byla následkem ranní erekce a klece na mém penisu. Nedalo se to vydržet a já si musel jít dát studenou sprchu, aby mi čůrák trochu splasknul.  Od dob narození dvojčat, kdy se manželka začala starat o ně a mě odložila na druhou kolej, jsem si vždy ráno před odchodem do zaměstnání vyhonil na záchodě čůráka, stalo se to mým denním rituálem, který mně vždy po ránu krásně uvolnil a během dne jsem neměl problém s erekcí. Dneska jsem měl ale smůlu a po snídani jsem vyrazil do školy. Hned od osmi jsem měl dvě dvouhodinovky matiky a pak jsem měl volno, až po obědě jsem měl ještě tělocvik. V druhé dvouhodinovce jsem obdržel SMSku od neznámého čísla, v které stálo:

„Ahoj děvko, okamžitě mi pošli fotku svého zamčeného čůráka.“

Po přečtení zprávy jsem zadal třídě příklad a odešel jsem na chlapecké záchody a zamknul jsem se v kabince, kde jsem hned pořídil fotku svého uvězněného ptáka. Jen co jsem si fotku prohlédl, odeslal jsem ji nazpět na neznámé číslo, které jsem si pojmenoval jako MUJ PAN.

Spokojeně jsem se vrátil do třídy z dobře provedeného úkolu, ani jsem nedosedl a vibrace mě oznámila, že mi přišla nová SMS. Posadil jsem se a podíval se, kdo mi píše, na displeji bylo napsáno MUJ PAN, hned jsem otevřel zprávu a těšil se na pochvalu od Pánů, jak jsem splnil jejich úkol. Ale místo pochvaly v SMS stálo:

„Co jsi to poslal za fotku!! Nevidím tam tvoji držku, a co to oblečení? Koukej hned poslat novou fotku, na které bude vidět, jaká si děvka!“

Zadal jsem třídě další příklady, a zase jsem odešel směrem na chlapecké záchody, kde jsem opět vešel do kabinky, ve které jsem se zamknul a hned se začal svlíkat donaha. Své oblečení jsem odkládal na zavřenou mísu, až jsem byl celý nahý a začal jsem hledat tu nejlepší pozici, na které bude vidět, že jsem jen obyčejná děvka. Když jsem vyzkoušel asi dvě polohy a udělal zkušební fotky, ozvalo se zazvonění na přestávku a ani ne za minutku přišlo na záchod mnoho chlapců, aby vykonali své potřeby. Najednou se mě zmocnil strach, abych nebyl objeven, přeci jenom byly kabinky z vrchu otevřené a já v kabince stál celý nahý a ani nedutal a čekal, až opět zazvoní a já mohl splnit svůj úkol.

Nakonec se ozvalo zvonění a já se dal opět do práce, kdy jsem nafotil v různých pozicích další fotky. Rychle jsem se oblékl a spěchal do třídy, abych tam nastolil pořádek. Zadal jsem třídě příklad z učebnice a začal jsem si prohlížet fotky, které jsem vytvořil, a hledal tu nejpovedenější. Nakonec jsem vybral fotku, kde sedím na míse v mírném záklonu a jsem focen ze shora. Fotku jsem hned odeslal a začal se opět věnovat žákům. Žádná reakce do konce hodiny už nepřišla, a já šel spokojeně na oběd. Po obědě mě ředitel poslal na suplování za kolegu a s celou třídou jsem zamířil do počítačové učebny, kde jsem jim dal volnou hodinu a sám začal brouzdat na netu.

Zahleděn do monitoru jsem si ani nevšiml, že za mnou někdo přišel. Tím někým byl Lukáš, který se přišel zeptat, zda náhodou nedoučuju matiku? Já jsem na něj chvilku zíral a přemýšlel, co tím myslí. Od kolegy jsem moc dobře věděl, že je to premiant třídy... Že by v tom byla ta srážka na rohu domu u sexshopu, či ten zamrzlý počítač, na kterým jsem si stahoval své oblíbené erotické povídky a který mi pomohl opět rozchodit? Jediné, co jsem věděl, bylo, že to chci zjistit, tak jsem mu hned nabídl, ať se v pátek v pět zastaví, a na papírek jsem mu napsal adresu. Rozzářily se mu oči a spokojeně odešel. Hned mě napadla myšlenka, že bych mohl Lukáše něco nového naučit, a to nejen z matiky.

Hodina skončila a já měl před sebou už jen dvouhodinu tělocviku, která mi docela rychle utekla, a já mohl domů. Během cesty domů jsem zavolal manželce, jak se jí vede a jak se mají dvojčata. Chvilku jsme si povídali a dohodli nějaké detaily ohledně délky jejího pobytu u rodičů. Spíš jsem ji přemlouval, ať tam zůstane co nejdéle, a řekl jí, že se příští víkend přijedu podívat, jak se jím daří. Manželka měla radost, rozloučila se se mnou a já pokračoval k domovu.

Po příchodu domů jsem trochu uklidil a začal jsem přemýšlet, co budu dneska ještě dělat. Napadlo mě kino a chtěl jsem se kouknout, co kde hrají. Ale pak jsem si uvědomil, že si notebook odnesl jeden z mých pánů David. Takže jsem si sednul do křesla k televizi a koukal jsem na nějakou hloupost.

Místností se ozvala melodie příchozí zprávy. Došel jsem pro telefon a koukal, kdo si co žádá. Zpráva od MUJ PAN, kde stálo:

„Koukej se omejt a oblékni se na procházku, za hodinu se pro tebe zastavíme, Děvko.“

Hned jsem vběhnul do koupelny, kde sem proběhl sprchou a pečlivě si oholil jak obličej, tak i tam dole, co mi klec dovolila. Následně jsem se oblékl a v kuchyni jsem čekal na zvonek, až si mě Páni vyzvednou. Čekal jsem jak pejsek na svého Pána. Strašně jsem se těšil, co si pro mě Páni přichystali a jak bude probíhat moje převýchova na jejich děvku. Při těchto myšlenkách se opět vlila krev do mého uvězněného klacku, který dneska ještě nebyl uspokojen. Klec způsobila nepříjemný tlak, který stále stoupal a přinášel neznámé pocity vzrušení, bezmoci a bolesti, které dohromady vyvolávaly nepopsatelné pocity, jaké jsem pociťoval poprvé v životě. Ten pocit bolesti a vzrušení, bez možnosti si ulevit a uspokojit své chutě, které jsem byl zvyklý denně naplňovat, a to nejen jednou, byla nepředstavitelná. Z přemýšlení o svých nových pocitech mě vytrhl zvonek. Skoro jsem běžel ke dveřím, jak jsem byl hnán domněnkou, že to je to řešení, co mi pomůže osvobodit od bolesti a ulevit od vzrušení. Za dveřmi stáli oba Páni a hned mě popoháněli, ať se obuju, a že jdeme ven.

Zamknul jsem byt, ale o klíč si řekl David, že ho nebudu potřebovat.

 „Tak co jak se těšíš na dnešní výchovnou lekci?“ zeptal se mě Pavel s podivným úsměvem na rtech, vzal mě za ruku, přitáhl si mě k sobě, začal mě líbat a svým jazykem se mi dobýval do pusy, kam jsem ho nechtěl pustit, ale poté, co mě Pavel kousnul do rtu, jsem se podvolil a začal jsem již bez protestů přijímat jeho jazyk a velké množství slin, které mi Pavel pouštěl do úst a já je musel polykat. Pavel ukončil náš francouzský  polibek a hned jsem cítil, jak si mě přitáhl k sobě David a se stejnou razancí se se mnou začal líbat a já, už úplně bez náznaku odporu, se sním začal vášnivě líbat. Pavel nás pozoroval a přitom z kabely vytáhl mobil a udělal několik snímků mojí líbačky s Davidem. Opět jsem spolkl mnoho slin, které doprovázely naše líbání. Hned poté, co David přerušil náš polibek, jsme vyrazili ven před dům, kde jsme nasedli do jejich auta a rozjeli se na okraj města.

Dojeli jsme do podzemní garáže velkého obchodního centra, kde jsme vystoupili a já jako pejsek následoval své pány. Šli jsme snad pět minut, až jsme vstoupili na místní veřejné záchody. Pavel mi ukázal na jednu kabinku, vstoupil se mnou do ní a já čekal, co se bude dít. „Svlíkni se do naha a dělej!“ poručil Pavel a já dneska už podruhé se začal svlíkat v kabince na WC. Pavel pozoroval, jak se postupně svlékám, a odebíral mi sundané oblečení. Vzal mi i ponožky, jen boty jsem si mohl opět nazout, a já najednou stál celý nahý jenom v botách na veřejných toaletách a čekal, co se bude dít.

Pavel si mě prohlídl a řekl: „Dneska se naučíš kouřit čůráky a polykat mrdku, je ti to jasný?“ Ani nečekal na odpověď, otočil se a vyšel z kabinky ven i s mým oblečením a naopak vešel David, který hned sáhnul do své kabely a vytáhnul kameru, na kterou začal šroubovat přísavku. Po sestavení kamery ji přisál na dlaždičky v zadní části kabinky a přes displej šteloval záběr kamery. Když byl spokojen, otočil se na mě se slovy: „Za dvě hodiny si pro tebe přijdeme, tak koukej makat a hlavně papat.“ Při těchto slovech mě vzal za jednu ruku a pak i druhou a za zády je spoutal pouty. Zkontroloval, zda drží a rukou strhli z boční stěny kabinky plakátek, za kterým se objevil otvor o průměru asi 8 cm.

 „O tuhle díru se budeš následující hodiny starat, rozumíš? Budeme si tě kontrolovat!“ A opět vyšel z kabinky, aniž by počkal na mou odpověď. Byl jsem totálně zmatený a hlavně v bezvýchodné situaci... Byl jsem nahý a spoutaný na veřejných toaletách v největším obchodním centru ve střední Evropě. Pomalu mi začalo docházet, co se asi bude dít, a nevěřícně jsem zíral na otvor ve stěně. Slyšel jsem, jak lidé přicházejí a odcházejí, ale zatím nikdo nevstoupil do vedlejší kabinky, která byla propojena s tou mojí oním otvorem.

Asi po deseti minutách se to stalo. Úplně jsem přestal dýchat, když do vedlejší kabinky někdo neznámý vešel. Chvilku to vypadalo, že se nic nestane, ale po chvíli se v otvoru objevila hlavička povadlého čůráka. Nevěděl jsem, jak se zachovat, a pomalu jsem si kleknul a koukal na toho čůráka, který nepatřil ani jednomu z mých Pánů. Koukal jsem na díru s čůrákem a přitom se ohlížel na kameru, která  přesně mířila na můj obličej. Pořád jsem nevěděl, co mám provést, a uvažoval, zda tohle opravdu chci.

Náhle jsem uslyšel neznámého ve vedlejší kabince: „Tak už dělej!!!“ A já jak ta největší děvka se hlavou přiblížil k otvoru s čůrákem a jemně jsem se dotkl špičkou jazyka cizího žaludu. Ihned byla poznat reakce na dotek a čůrák se v pravidelných záškubech začal stavět. Pomalu se ze žaludu stahovala předkožka a já se více přiblížil a dotkl jsem se rty nabíhajícího žaludu. Pomalu jsem vsunul celý žalud do pusy a jazykem jsem přejel po otvůrku na jeho špičce. Penis neznámého už byl plně postaven a já se dal do kouření.

Penis byl velký přibližně jako je ten můj, tak okolo 16-17 cm. Krásně se dal kouřit bez pocitu dávení. Docela mi vadily spoutané ruce, které by se docela hodily, abych si mohl čůráka přizvednout a nasměrovat do lepší polohy. Ale po chvilce jsem už jen kouřil, sál a olizoval, abych co nejlépe uspokojil pána na druhé straně. Má snaha se projevila tím, že muž na druhé straně začal přirážet a následně se co nejvíce vmáčknul do otvoru a začal bez jakéhokoliv upozornění stříkat svoji mrdku do mé pusy. Začal jsem polykat nadílku, co jsem měl v puse. Trochu mrdky jsem nestihl spolknout, vytékala mi koutky ven a po bradě a krku stékala na hrudník.

Neznámý vytáhl svého čůráka z mojí držky a opustil otvor a po chvilce i kabinku. Já se začal oblizovat a snažil jsem si očistit ústa od zbytků mrdky. Prohlížel jsem si svůj hrudník, po kterém stékalo několik pramínků mrdky. Když jsem zvednul zrak, z otvoru na mě koukal již ztopořený klacek, byl to takový drobeček asi 10 cm dlouhý, ale byl poměrně tlustý a hlavně byl obřezaný, to jsem ještě na vlastní oči neviděl. Bez zaváhání jsem začal oblizovat žalud a uzdičku, až jsem ho začal kouřit. Kouřil jsem ho asi tři minuty a už jsem měl pusu plnou jeho mrdky a než jsem ji spolkl, byl pryč.

Opět jsem se olizoval a čekal, zda se objeví další pán na hulení. Tentokrát to docela trvalo, ale asi po desetiminutovém čekání vešel někdo do vedlejší kabinky. Chvilku tam něco dělal, až se v otvoru objevil krásný penis. Byl tak napůl ztopořený, ale žalud byl celý zakrytý předkožkou. Penis se pomalu zvedal a já se hned pustil do práce. Protože jsem neměl volné ruce, nedařilo se mě pusou shrnout předkožku. Pokusil jsem se i o jemné skousnutí zuby, ale prostě to nešlo. Chvilku jsem ho kouřil, ale nebylo to ono. Vyřešil to majitel, který na chvilku vytáhl čůráka z díry a následně ho do díry vrátil s obnaženým žaludem, který byl až nepřirozeně bílý.

Při bližší prohlídce jsem si všimnul vrstvy šlemu na žaludu, ale hlavně za ním, kde tvořil bílý prstenec. Vůbec jsem se nad tím nepozastavil a opět jsem si vložil penis do úst a začal jsem s kouřením. Tentokrát jsem kouřil jen žalud, bál jsem se, abych opět nenatáhnul předkožku zpět. Žalud chutnal slaně a hořce, to asi ten šlem. Snad po deseti minutách se do žaludu nahrnula další krev a za velkého funění začal stříkat mrdku. První cákanec šel přímo do pusy, ale jak se cukal, tak mi jeho penis vyklouzl z úst a zbylé výstřiky dopadaly na můj obličej, do vlasů a na hrudník. Bylo toho opravdu velké množství, asi dlouho nestříkal. Když se uklidnil, všiml jsem si, že jeho žalud je krásně čistý, ani památka po šlemu, jen kapka spermatu na špičce, kterou jsem hned olízl a ještě jednou vsál žaluda do úst a pak se pokusil o co nejhlubší vsunutí toho čůráka do mojí držky. Zvládnul jsem se dostat tak do půlky. Při vysouvání jsem mu rty přetáhl předkožku přes žalud a už jsem jen sledoval, jak penis mizí z díry.

Následoval další malý penis, kterého jsem vykouřil a spolkl jeho mrdku. Po něm následoval další asi 16 cm dlouhý, ten mi zase při vyvrcholení vypadl z pusy a já schytal další dávky spermatu na obličej a prsa. Po krátkém čekání přišel do kabinky další chlap, nejdřív se vymočil do mísy a pak vložil svého čůráka do díry. Byl to další obřezaný čůrák tmavší barvy. Na žaludu se leskla kapička moči. Chvilku jsem váhal, ale po tom, co jsem dneska už zažil, jsem kapku olízl. Čůrák se po mém dotyku okamžitě začal stavět. Neuvěřitelně rostl a byl určitě tím největším čůrákem, co jsem dosud  viděl. Sice nebyl nijak zvlášť tlustý, ale byl určitě 23, možná až 25 cm dlouhý.

Hned jsem se pustil do kouření té snědé klády. Asi po minutě kouření mě začal majitel té klády mrdat držku a já, jak ta největší mužská děvka, držel a přijímal jeho přírazy. Začal jsem docela dost slintat a několikrát přirazil tak hluboko, až jsem si myslel, že se pozvracím. Takto mě omrdával snad deset minut, až se zarazil hluboko do mé držky a začal to domě stříkat. První dva střiky šly přímo do krku, až jsem se začal dusit a čůráka jsem vyplivnul z huby a sledoval další výstřiky, které jsem se pokoušel chytal do otevřených úst. Po vystříkání začal čůrák klesat, až visel přes hranu otvoru, ale stále v neuvěřitelné délce. Ještě více jsem se sklonil a ještě jsem několikrát oblízl žalud. Z této pozice jsem sledoval, jak penis mizí z díry, a já dnes poprvé přes otvor spatřil i tvář, která patřila majiteli kouřeného čůráka. Chvilku jsem nevěřícně koukal do obličeje asi tak 18letému chlapci. Jako třešnička na dortu byla jeho romská národnost.

Po té, co to cikáně opustilo kabinku, se otevřely dveře a do mé kabinky vstoupil David, chvilku si mě prohlížel, jak jsem upatlaný od mrdky, a na obličeji se mu objevil usměv.  Odlepil kameru a namířil objektiv na můj mrdkou pokrytý obličej „Líbilo se ti to, kurvičko?“ A já na kameru odpověděl, že to bylo skvělé. Poručil mi, abych se zvednul a odpoutal mi ruce. „Zasloužíš si odměnu,“ řekl David, začal mě štelovat prdelkou k otvoru a přikázal,abych se rukama opřel o protější stěnu. Takto vklíněn mezi stěnami jsem čekal.

Náhle jsem ucítil, jak mi někdo prsty maže análek a pomalu vsunuje jeden prst do dírky. Po chvilce přidal druhý a začal mě prsty mrdat, chvilku mi zpracovával análek, až prsty vyndal a o dírku se opřel něčím větším. Zatlačil a přes počáteční odpor dírka polevila a do mých útrob vstoupil čůrák neznámého. David stojící vedle mě natáčel v detailu můj obličej, jak se křiví pod náporem té klády, která se probojovává stále hloub do mého tlustého střeva. Po krátké chvilce už jsem byl v pravidelném tempu obděláván, a když jsme se ohlédnul na Davida, tak ten právě z poklopce vyndával svého čůráka, přistrčil ho k mému obličeji a já byl stejně jako včera naplněn ze předu i ze zadu.

David si mé počínaní stále natáčel a přitom šeptal, že jsem hodná kurvička a že tohle je jen začátek. Trvalo to asi pět minut a David se vystříkal do mé pusy. Poté si klekl a kamerou ze spodu natáčel, jak do mě vniká cizí péro. Volnou rukou dával na stranu moje zamčené péro s koulema, ale stále byl nespokojený, až mě chytnul nohu, zvednul ji vysoko nad sebe a pak si ji položil na svoje rameno. Naskytl se mu pohled na mojí řiť obdělávanou cizím pérem přes otvor ve zdi.

Ještě chvilku jsem byl mrdán, až jsem ucítil rozlévající se teplo ve svých útrobách. Ještě párkrát přirazil a pak opustil můj análek. David mě hned nasměroval na záchodovou mísu, na kterou jsem si měl sednout, a pak jsem měl zvednout nohy. Pak mi přikázal, ať je roztáhnu do praku, aby viděl můj obličej. Poté mě trochu popotáhl, až jsem na míse ležel zády s nohama opírajícími se o boky kabinky. Další povel byl, abych si rukama roztáhl půlky. David si natáčel v detailu mojí prdelku, zase zabral celek a poručil, abych vytlačil cizákovu mrdku. Začal jsem tlačit, až jsem cítil, jak se mrdka dere ven a teče do Davidovy připravené ruky.

„Tak, kurvičko, a teď to pěkně spapáš. Tak otevři tu svou držku, dělej! A pěkně vyplázni jazyk. No tak ho pořádně vyplázni! Výborně.“ A začal mi do úst vylévat z ruky nachytané sperma. Po jazyku mrdka stékala hluboko do krku. Poslední kapky mrdky dopadly na můj jazyk a já polknul mrdku ze své prdelky. Pak jsem musel ještě Davidovi olízat ruku a nakonec mi řekl, ať mu pěkně poděkuju a hezky popíšu, jak se mi to líbilo.

Jen to dořekl, už jsem měl před obličejem kameru a já začal děkovat svému Pánovi za to všechno, co jsem dneska prožil. „Dobře jsi to řekl, tak to si zasloužíš své oblečení. Co myslíš?“ A vyšel ven, po chvilce se vrátil a přinesl mi moje oblečení, ale něco se změnilo – nenašel jsem tam svoje trenky a tričko. Ale byla tam pánská tanga a velice těsné tričko s výstřihem do V. Začal jsem si to oblékat a cítil jsem se velice nesvůj. V těsném tričku krásně vynikla má atletická postava. Při navlékání džín jsem zjistil, že jsou taky jiné, nějaké menší, a to hlavně v rozkroku, kde se objevila výrazná boule... Hned jsem si domyslel, že to je oblečení pro teplouše, kteří svojí orientaci dávají světu na obdiv.

 „Líbí se ti tvé nové oblečení? A o peníze se nestarej, sis nato dneska vydělal,“ řekl David a já na něj zaraženě zíral a snažil jsem se správně pochopit jeho slova... Že bych Ty všechny chlapy kouřil za prachy? Že si ze mě udělali skutečně tu děvku, jak mi slíbili? Já, otec od rodiny, z poměrně spokojeného manželství, ještě ke všemu učitel na střední škole, a dělám děvku za prachy...

Začal jsem přemýšlet, zda už jsem nepřekročil hranici, přes kterou jsem nechtěl zajít. Na začátku to bylo poznání něčeho nového a uskutečnění představ z oblíbených erotických příběhů, které mě tolik vzrušovaly. Dnešek se stal dnem posouvání mých hranic a již se proti tomu nedalo nic dělat, už se stalo a mně se to přes to všechno líbilo.

Vyšel jsem z kabinky ve svém novém oblečení a před zrcadlem jsem si prohlídl svůj pocákaný obličej a několik skvrn na hrudníku od prosakující mrdky. Chtěl jsem si omýt obličej, ale David mě chytl za ruku a táhl mě ven. „Jdeme, noc je ještě mladá“. A přes celou pasáž jsem šel vedle Davida až do garáží, kde jsme nastoupili do auta, v němž na nás už čekal Pavel. Hned jsme se rozjeli, jeli jsme po okruhu a následně jsme dojeli až před náš panelák. Trochu mě to překvapilo, myslel jsem, že pojedeme ještě někam. Ale šli jsme domů. Pavel odemkl vchod a já chtěl přivolat výtah, ale David řekl, že se jde k nim do bytu, a já jsem poslušně šel.

Jejich byt byl moderně vybaven a přestože zde žijí dva chlapi, bylo všude čisto a uklizeno. Sedl jsem si do křesla a čekal jsem, co se bude dít. David udělal popcorn a sedl si s mísou na gauč. Pavel zatím pustil obrovskou televizi a odešel do vedlejší místnosti. Já zatím koukal společně s Davidem na televizi, kde právě běžel nějaký dokument o orlech. Na tak velké televizi to vypadalo neskutečně dobře.  Asi po deseti minutách se vrátil Pavel a připojil k televizi notebook. Otočil se na nás a s úsměvem na tváři řekl: „Tak se kouknem na naši kurvičku, copak dneska dělala.“ A sednul si vedle Davida a spustil přehrávání.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (61 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (60 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (54 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (54 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (67 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoJiCiMi
Věk32
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #12 Odp.: Učitel: 2.dílVlarisa 2023-07-02 23:55
Povedené a dobře napsané pokračování. Škoda že není další díl
Citovat
0 #11 Kde najdu pokračování?Sisy 2022-11-03 15:23
Cituji ondřej:
Pan učitel potřebuje ještě více mdrky v díře...sem se třetím dílem! ;)

Super povídka! Kde se dá najít pokračování? Rád bych věděl jak si pustili nahrávku z toho jak se činil na WC a jak to pokračování? Dejte mi prosím vědět. Díky moc.nebo jestli můžu někomu posloužit stejně?
Citovat
+4 #10 Odp.: Učitel: 2.dílondřej 2020-01-27 00:37
Pan učitel potřebuje ještě více mdrky v díře...sem se třetím dílem! ;)
Citovat
+5 #9 PokracovaniOtroh 2019-08-05 16:36
Hodně rajcovni povídka. Chtělo by to pokračování.
Citovat
-4 #8 LuxusniDavid 2019-07-13 01:25
Super. Ale chybi mi kakani a pak nasledne lizani analku..
Citovat
+3 #7 Odp.: Učitel: 2.dílPitr 2019-05-17 09:46
Super piš dál
Citovat
+10 #6 Peknéorient_dom 2016-03-07 14:30
Vzrušujúce čítaní , určite pokračuj
Citovat
+3 #5 OpravaBeuthen 2016-02-06 01:22
...ne cudosti, ale cudnosti, samozřejmě.
Citovat
+5 #4 Díky, chlape!Beuthen 2016-02-05 23:09
Povídka se četla velice dobře, věcnej styl, ne ale zdlouhavej. Díky za pomůcky - pás (klec) cudosti na péro a želízka. V povídkách mám rád fetish (včetně uniforem) a celkem SM tematiku, pokud není vysloveně brutální. Pokračuj :-)
Citovat
+8 #3 Až mocLeckdo 2016-01-27 23:28
Tohle je na mě až moc drsný, ale určitě bych rád četl pokračování, protože mám pocit, že to může být ještě drsnější, a člověk by měl překračovat hranice toho, co ještě snese :P
Citovat
+4 #2 HmmElegian 2016-01-26 05:16
Já mám vcelku rád BDSM a fetiš tématiku ale na tyhle outdoor a extra po zdraví nebezpeční věci moc nejsem.
Četlo se to ale dobře. Takže za mě, pokračuj!
Citovat
+7 #1 Odp.: Učitel: 2.dílLuke 2016-01-24 22:59
Četlo se to výborně, žánr perfektní, myslím, že pokračování bude stát za to, jen tak dál prosím :))
Citovat