- JiCiMi
Pomalu končily prázdniny a já místo toho, abych se začal chystat do školy, jsem se musel s mamkou stěhovat do 80km vzdáleného města, k babičce a dědovi. Důvod tohoto stěhování byla nevěra mého otce a následný rozvod. Prostě nejhorší prázdniny mého života. Všechno se to stalo strašně rychle a já, i když už 18letý chlapec, jsem byl z toho všeho trochu mimo. Všechno se změnilo a hlavně jsem přišel o kontakt s mými kamarády a ocitl se ve městě, kde jsem nikoho neznal a asi ani dlouho nepoznám, protože důsledkem našeho stěhování byl i nutný nástup na internát mojí školy. Pro mě další změna, která mě docela deptala. Před prázdninami jsem každý den dojížděl 15km do školy do vedlejšího města, ale teď jsem musel na intr. A to znamenalo, že přes týden budu na intru a pak přijedu na víkend "domů". A ještě jednou za měsíc budu muset jezdit za otcem, který se jako naschvál taky odstěhoval někam za svojí novou přítelkyní na vesnici. Prostě nezůstal kámen na kameni.
Bylo právě úterý, poslední den prázdnin, a já vysedal z našeho auta před budovou internátu mojí školy, který se stane mým novým domovem. Rozloučil jsem se s matkou a s krosnou na zádech vyrazil směrem intr. Našel jsem kancelář, abych se tam ohlásil. Vychovatel se mě hned ujal a začal kontrolovat, zda všechny mé údaje sedí. Asi po dvaceti minutách vyplňování různých formulářů a získávání základních informací, co mě dneska ještě čeká, jsem obdržel klíč od pokoje a kartičku na vyzvednutí mého ložního prádla. Vychovatel mi ukázal směr, kam mám jít, a ještě mi připomněl, že v šest hodin se bude konat v jídelně přivítací a informativní schůzka nových ubytovaných žáků.
Vyšel jsem do posledního patra intru, kde se nacházel můj pokoj. Pokoj byl ale ještě zamknutý a po odemknutí jsem zjistil, že jsem první příchozí. Pokoj byl dvoulůžkový a zdál se mi docela malý na to, že tu budeme muset žít dva. Ale součástí byla malá koupelna, kde bylo umyvadlo, sprchový kout a WC. Odložil jsem krosnu a šel si vyzvednout ložní prádlo, následovalo vybalování a těsně před šestou jsem šel do jídelny. Jídelna už byla plná lidí, ale neviděl jsem ani jednoho spolužáka, jen pár lidí, co jsem znal od vidění. Vychovatel začal dlouhý monolog informací, jak to tady chodí, co všechno musíme dělat a jak se chovat, abychom s ním neměli problémy. Pak byla diskuze, kde vychovatel odpovídal na další dotazy. Po schůzi následovala večeře a odchod na pokoje, kde stále byla jedna postel volná. Vyndal jsem si knížku a začal jsem číst, neměl jsem náladu jít se seznamovat s novými lidmi. V deset se ozvalo zvukové znamení, které ohlásilo večerku. Šel jsem se osprchovat a pak jsem šel spát.
Ráno jsem se probudil už před šestou. Prostě se mi špatně spalo, to asi to nové prostředí. Následovala snídaně a následný odchod do školy, tam všechno proběhlo v pohodě a já konečně uviděl známé tváře. Po dvou hodinách školy jsem se vydal se spolužáky do místního parku, kde jsme probírali, co se nám přihodilo o prázdninách. Já byl ticho a jen jsem konstatoval, že jsme se přestěhovali a že jsem teď tady na intru. Blížilo se poledne a kluci se postupně rozprchli a já šel na oběd a následně na intr do svého pokoje.
Po příchodu mě čekalo překvapení v podobě věcí mého spolubydlícího, který zatímco já byl pryč, se nastěhoval, ale osobně tam nebyl. Na psacím stole byl otevřen noťas, z kterého hrála hudba. Na posteli bylo několik hromádek oblečení. Lehnul jsem si na postel a zaposlouchal jsem se do hudby.
Najednou se ozvalo spláchnutí a za moment někdo vyšel z koupelny. Já jsem začal vstávat a chtěl jsem se seznámit se spolubydlícím.
„Pane bože, co jsem to nafasoval? Já se na to vyseru,“ to byla první slova mého spolubydlícího.
„Nazdar, já jsem Marek,“ říkal a zároveň mi podával ruku. Já mu odpověděl, že se jmenuju Ondra.
„Kolik ti je?“ zeptal se mě a já úplně normálně odpověděl, že mi je 18 let.
„Hmm, vypadáš tak na čtrnáct,“ řekl, což mě trochu urazilo, a tak jsem se zeptal se, kolik je jemu. Chvilku na mě koukal a pak z něj vypadlo, že jemu je už devatenáct. Já mu na to řekl, že vypadá tak na dvacet.
„Snad ses neurazil mladej, to byl vtip.“ Následně se mě zeptal, co studuju, a když jsem mu odpověděl, že jsem ve třeťáku na stavebce, reagoval:
„Ty jsi nějakej protekční spratek, že?“ Chvilku jsem na něj koukal, jak to myslí, až mi odpověděl, že jsem ve třeťáku a dostal jsem nejlepší pokoj na intru. Hned jsem mu odpověděl, že jsem normální a prostě mi tento pokoj přidělili.
„A ty seš protekční?“ zeptal jsem se a čekal na odpověď. Marek se na mě otočil od počítače a řekl:
„Kéž by!“ A zase se otočil k počítači a něco na něm dělal. Já si začal číst rozečtenou knížku a více jsme se nebavili. V šest jsem odešel na večeři a po návratu na pokoj se Marek právě sprchoval v koupelně. Já se začal připravovat na zítra do školy, když vyšel Marek z koupelny jen omotanej v ručníku. Na posteli se prohraboval oblečením, asi hledal, co si na sebe vezme.
„No doprdele! Já sem takovej kokot!“ docela nahlas pronesl Marek a otočil se na mě. „Ondro? Je mi to blbý, ale nepučil bys mi trenky? Sem si je zapomněl sbalit.“ Koukl jsem na něj a řekl mu, že to není problém jen, že mám jenom slipy.
„No co se dá dělat, hlavně že tu nebudu nahej.“ Ze skříně jsem vyndal svoje čisté slipy a podal jsem je Markovi. Ten poděkoval a odešel se do koupelny oblíknout. Po chvilce vyšel ven z koupelny oblečen jen ve slipech a já si začal prohlížet jeho vypracované tělo, až jsem koukl i do rozkroku, kde bylo viditelně vidět, že slipy jsou o trochu těsnější. Marek si přede mnou začal upravovat rozkrok, aby ho slipy tak nemačkaly.
„Ty vole, snad to vydržím, doufám, že mi do zítřka uschnou trencle, jinak mi snad upadne,“ konstatoval Marek a já se začal smát. Ještě jednou mi poděkoval za půjčení. A začali jsme se normálně bavit o životě, co nás baví, o koníčkách a tak. Dozvěděl jsem se, že je Marek sirotek a že žije u tety a strýce, kteří se ho ujali v jeho 13 letech po smrtelné autonehodě jeho rodičů. Pak mi říkal, že závodně plave a běhá. Já mu naopak řekl něco o sobě a i to, proč jsem na intru. Marek to nekomentoval a nabídl mi, že klidně můžu používat jeho počítač, že je tady wifi, takže si můžu vyřizovat maily a věci do školy u něj a nemusím chodit do školy nebo do města. Toho jsem hned s povděkem využil a byl jsem rád, že byl Marek docela pohodovej kluk. Vlastně být na intru bylo lepší než doma, protože doma počítač nemám, natož abych měl doma přístup k internetu. Marek mi následně říkal, že noťas už stojí za hovno, ale že nemá na nový peníze, a tenhle dostal od strejdy už před rokem a už tehdy byl starý, ale že internet na tom běží. Na to jsem mu řekl, že je na tom ještě dobře, že já taky nemám peníze a že bych byl vděčnej i za ten křáp, co má on. Přitom jsem se otočil od monitoru a chtěl jsem se ujistit, zda mě Marek poslouchá. Ten ležel na posteli a hrabal se ve slipech a urovnával si ptáka.
„Nech si to na večer!“ řekl jsem nahlas Markovi, aby si všiml, že se na něj koukám.
„Ty vole, to nejde vydržet.“ Přikryl se dekou, chvilku se chrul a vzápětí letěly moje slipy vzduchem, až dopadly na moji postel.
„Máš moc velký péro,“ se smíchem jsem pronesl na jeho počínání.
„Debile, bych tě chtěl vidět, jak dlouho bys to vydržel,“ odpověděl docela podrážděně, ale nakonec se začal taky smát.
Marek mi řekl, abych zkusil na netu najít nějakou brigádu. Chvilku jsem hledal, ale nic jsem nenašel, abych řekl pravdu, bylo to spíš tím, že jsem ani přesně nevěděl kam jit, přeci jen jsem na net chodil jen při hodinách informatiky.
„Tak co, našel jsi něco?“
„Ne, nic tu není,“ odpověděl jsem a zaklapnul počítač a šel jsem se osprchovat a pak si šel lehnout. S Markem jsme si ještě docela dlouho povídali. Já se ho ptal, co mě čeká ve škole, ptal jsem se na nové předměty a na nové učitele, jací jsou, a tak dále. Marek odpovídal a řekl i několik vtipných příběhu a i nějaké drby. Ani nevím, kdy jsem usnul, ale tentokrát jsem spal jako špalek a probudil mě až signál ohlašující budíček. Vstal jsem a v koupelně jsem potkal Marka, jak si čistí zuby. Pozdravil jsem ho a šel na záchod. Když jsem vykonal potřebu a vyšel jsem, tak už tam nebyl a nebyl už ani na pokoji a na snídani jsem ho taky neviděl.
Škola už jela ve standardním režimu. Po škole jsem šel do města a nakoupil jsem si ještě nějaké věci, co budu potřebovat ve škole. Přišel jsem akorát na večeři a po ní jsem šel na intr. Marek tam nebyl a já jsem využil jeho nabídky a šel jsem na Markův noťas na net. Marek přišel až po deváté hodině a měl špatnou náladu.
„Je to v prdeli…, prej okresní město…, hovno, ani blbá brigáda se tu nesežene!“ nahlas si ulevil a pak mě pozdravil a hned začal vyprávět, co všechno dneska dělal, a já jen poslouchal a sem tam jsem kejvl hlavou, abych dal najevo, že ho poslouchám. Tak to pokračovalo až do večerky a pak jsme šli spát.
Zase jsem se dobře vyspal, asi ze mě odpadl prvotní stres z nového prostředí a prvotní strach, jaké to bude na intru. Asi hodně napomohl Marek, který, i když starší než já, byl úplně v pohodě a fajn spolubydlící. Ráno v koupelně mi popřál hezký víkend a odešel do školy. Já šel ještě na snídani a až pak jsem šel do školy. Po škole jsem jel vlakem domů, kde jsem strávil víkend. Jediná má víkendová aktivita byla návštěva místní posilovny a v neděli jsem si šel ráno zaběhat. Ve tři jsem už seděl ve vlaku a jel na intr.
Marek v neděli nepřijel, ale notebook tu nechal. Po večerce jsem si k němu sednul a brouzdal po netu. Po chvilce, co jsem si prošel pár oblíbených stránek, jsem se proklikal na stránky s erotickým obsahem. Byl jsem překvapen, co všechno tam bylo k vidění, a protože jsem mladý chlapec, dostavila se erekce. Je pravda, že jsem už skoro týden nehonil…, naposled vlastně minulé úterý před odjezdem na intr. Pak jsem už nemohl, protože na intru byl Marek, a abych si honil v noci vedle Marka, jsem se neodvážil, vlastně mě to ani nenapadlo. O víkendu doma zase není místo, kde bych si mohl ulevit, protože u babičky bydlíme s mamkou v jednom pokoji. Jo když jsem měl vlastní pokoj, to bylo o něčem jiném. Ale teď sem úplně sám a ještě mohu využít vizuální pomůcku. To jsem prostě musel využít. Zamkl jsem se na pokoji a už jsem nahatý seděl před monitorem a s tvrdým pérem v ruce jsem koukal na obrázky nahých žen, na detaily kundiček. Pomalu jsem si honil čůráka a stále otvíral další odkazy, až jsem se proklikal na video, kde jedna holčina byla napíchnutá na obrovským čůrákovi a nechala se tvrdě mrdat. Takového čůráka jsem ještě neviděl, byl opravdu obrovský v porovnání s mýma 17cm, musel být tak 25cm dlouhý. Vrcholem videa byl anální sex. Nevěřícně jsem sledoval, jak se taková maxi kláda prodírá do análku té holčiny. Bylo to tak vzrušující, že jsem v mohutné křeči dosáhl orgasmu a postříkal jsem si celý hrudník a pár kapek mi dopadlo až na obličej. Došel jsem se do koupelny omýt od mého panického semene a šel jsem spát.
Ráno mě probudilo ťukání na dveře. Vstal jsem a šel jsem odemknout a kouknout, kdo to je.
„Proč se sakra zamykáš? Máš tady snad holku? Nebo jsi honil?“ začal hned ve dveřích lamentovat příchozí Marek. Já jen na něj koukal a trochu jsem se začal červenat. Marek hned nahlédl do pokoje, pak se koukl do koupelny, jako by někoho hledal, pak se otočil na mě a do očí mi řekl:
„Takže mladej masturboval.“ Moje reakce byla taková, že jsem ještě více zrudnul a odvrátil jsem se od něj a utekl jsem do koupelny. Po chvilce jsem se vrátil na pokoj a začal jsem si dávat do tašky věci do školy a chystal se k odchodu. Marek se na mě otočil a řekl mi:
„Sorry, že jsem tě přived do rozpaků, dělá to každej i já, ale prostě mi to nedalo a musel jsem si rejpnout.“ Já jsem jen kejvnul hlavou a řekl mu, že je všechno v pohodě, a vyšel jsem z pokoje.
Odpoledne po příchodu na pokoj jsem začal dělat na prvním letošním úkolu z technického kreslení. Okolo páté přišel Marek na pokoj a opět začal nadávat, že nenašel žádnou brigádu. Pak se mě zeptal, zda s ním nejdu do bazénu. Já jsem opáčil, že nemám plavky a že stejně chci dodělat ten výkres. Marek nic neřekl, vzal si věci do bazénu a odešel. Já si pěkně v klidu dodělal výkres a po večeři jsem opět brouzdal po netu. Po nějaké době jsem si řekl, že bych se mohl kouknout po nějaké brigádě, protože nějaké peníze navíc by se hodily. Hlavně na kredit a kdyby se zadařilo, tak novej mobil. Moje kapesné mi jen tak tak vystačilo na obyčejné věci. A abych si ušetřil z kapesného na nový mobil nebo na notebook či na vysněnou motorku, bylo nereálné. Snad dvě hodiny jsem brouzdal a hledal, až jsem našel stránky, kde jsem zadal lokalitu a vyjelo na mě snad třicet různých nabídek práce a brigád v okolí. Některé byly sice už staré, ale opsal jsem si několik adres a kontaktů na ty, co mě nejvíce zaujaly.
Těsně před desátou přišel Marek. Hned mi říkal, že příště musím s ním, že tu je skvělej bazén a dobře vybavená posilka. Řekl jsem, že klidně, že sám do posilovny taky chodím. Na to mi odpověděl, že mu to bylo hned jasné, že bych jinak nebyl tak namakanej. Na to jsem mu řekl, že na něm ty návštěvy posilky jsou taky vidět. Na to Marek odpověděl, že spíš to plavání. A tak jsme si snad hodinu povídali o posilování a jaké kdo dělá cviky. Marek mi pak ukazoval vymakané břišáky a lýtka. Těsně před spaním jsem mu ještě řekl, že jsem na netu našel pár brigád a že na ně zkusím zavolat a zjistit víc. Na to opáčil, abych popřípadě dal vědět, že by mi byl vděčný, kdyby něco klaplo.
Hned po škole jsem obvolal první brigády, ale byly už obsazeny, následně jsem zašel do jedné firmy, která inzerovala, že hledá brigádníky na vykládku a nakládku zboží. Jen se z toho vyklubala práce na víkend. Tak sem jim řekl, že se rozhodnu a do zítřka jim dám vědět, a odešel jsem. Poslední kontakt jsem měl do reklamní agentury, co vyráběla reklamní letáky. Myslel jsem si, že to bude asi nějaké roznášení letáků či jejich skládání, a tak jsem tam zašel. Bylo to kousek od vlakového nádraží v boční uličce v druhém patře. Po zazvonění mi otevřel asi tak třicetiletý chlap, hned se ptal, co potřebuju, a já, že jdu na jejich nabídku brigády. Jen co jsem to dořekl, tak mě pozval dál a představil se jako Roman a zašli jsme do jeho kanceláře, kde jsem si sedl do křesla a Roman mi začal říkat, o co se jedná. Během jeho snad desetiminutového hovoru jsem se dozvěděl, že se jejich firma zabývá výrobou fotek zboží a následnou výrobou letáků, takže od vyfocení a grafickou úpravu až po tisk samotného letáku. Dále že vyrábí katalogy zboží, propagační materiály, kalendáře, reklamní videa a video prezentace. Pak začal vysvětlovat podstatu brigády, že bych v podstatě dělal živou figurínu pro focení zboží. Jedná se především o oblečení a to sportovního charakteru nebo pracovního až třeba po pyžamo, ale i třeba ochranné pomůcky, prostě dle zakázky. Pak přešel k finanční stránce věci. Začal, že cena odpovídá dle velikosti zakázky, ale že hodinově to vychází okolo 150 korun. Ta cifra mě docela překvapila, ve skladu mi nabízeli jen 60 korun na hodinu. Následně mi Roman upřesnil, že se jedná většinou o dvouhodinové focení jednou někdy i dvakrát za týden, takže je to jen takové malé kapesné. Ale protože je chlapců modelů, kteří vypadají dobře, málo, tak je to docela dobře ohodnoceno. Hned jsem řekl, že se mi to líbí a že bych měl zájem. Roman se usmál a řekl, že si můžeme plácnout, a vyndal ze zásuvky papíry. Roman řekl, že je to pracovní smlouva, kterou musím vyplnit a podepsat, a následně, že půjdeme do ateliéru a uděláme několik mých fotografií do portfolia firmy.
Jak řekl, tak jsem udělal a asi po půlhodinovém focení jsem se ještě zmínil, že mám kamaráda, co taky hledá brigádu a zda bych ho sem mohl poslat. Na to mi Roman řekl, ať se klidně tady ve čtvrtek zastaví, že si ho prohlédne, a když bude vypadat k světu, tak to klapne. Následně mi řekl, že mě budou vždy předem informovat, až budou vědět termín focení, a s touto informací jsme se rozloučili a já se vrátil na intr. Po příchodu na pokoj jsem hned informoval Marka, že jsem mu sehnal brigádu, ale že tam musí ve čtvrtek dojít, aby si ho prohlídli, zda jim bude vyhovovat. Marek nebyl moc nadšen, že se jedná o focení, že si spíš představoval nějakou manuální práci, ale poté, co jsem mu řekl, jak je to ohodnoceno, tak hned změnil názor a říkal, že to teda zkusí a ve čtvrtek tam zajde. Spokojeně jsem vstal a chystal se, že si zajdu na večeři, a Marek vstal a že půjde se mnou. Byl jsem docela překvapený, protože se mnou nikdy nechodil. Na večeři se mě zeptal, zda s ním zítra nepůjdu do posilky, a já hned souhlasil a byl sem rád, že už nejsme jenom spolubydlící, ale že se začínáme i kamarádit. Na pokoji jsme zase kecali o všem možném a docela jsme se bavili a Marek pořád vyprávěl nějaké historky, až jsme se dostali k tématu holky a Marek začal vyprávět, co všechno zažil, jak a kde všude šukal. Já jen poslouchal a byl ticho, protože já jsem ještě žádné zkušenosti neměl a docela jsem se za to styděl. Marek pak volně přešel, co by chtěl všechno v sexu zkusit, a začal se ptát mě, co bych chtěl vyzkoušet. Já se začal vykrucovat a říkat takové ty věci, jako že trojku, ale víc mě nenapadlo. A pak se mě Marek na rovinu zeptal, zda jsem už mrdal. Já byl chvilku ticho a pak jsem řekl, že ještě ne. A to zase byl chvilku ticho Marek. A dále už to nekomentoval a šli jsme spát.
V průběhu večera mě vzbudily divné zvuky, chvilku mi trvalo, než jsem se zorientoval a vypátral zdroj těch zvuků. A pak mi to došlo. Marek si ho honil a při tom jeho postel vydávala podivné vrzavé zvuky, do kterých nepravidelně vydechoval a sípal. Poslouchal jsem pravidelné vrzání a pomalu se rozkoukával, až jsem docela zřetelně viděl, jak se pravidelně nadzvedává Markova peřina v oblasti rozkroku. A co jsem si myslel a domníval se, že Marek dělá, byla pravda. Pozorně jsem ho pozoroval a snažil se, abych se neprozradil, že nespím. Byl to zvláštní někoho tajně pozorovat, jak se ukájí. To divné vzrušení způsobilo, že se mi dostavila erekce. Po minutce pozorování se Marek odkryl a já jako ve stínovém divadle viděl obrys jeho kmitající ruky po penisu. Marek začal více nahlas oddechovat a zrychlovat frekvenci honění, až se dostavilo jeho vyvrcholení, a já zahlédl, jak z jeho žaludu vystřikuje mrdka. Byl jsem fascinován, co jsem právě viděl, a stále pozoroval Marka, jak si tričkem utírá hrudník a penis. Pak se přikryl dekou, otočil se ke zdi a usnul. Já ještě pěknou chvíli vstřebával prožité okamžiky, než jsem zase usnul.
Ráno jsem se probudil společně s Markem. Před odchodem do školy se mě ještě zeptal, zda platí ta posilovna. Já řekl, že jo a že dneska mám do dvou hodin školu a pak bych mohl. Marek na to hned reagoval, že se tedy setkáme před bazénem ve tři odpoledne. A já souhlasil a odešel do školy. Přesně ve tři jsem stál před plaveckým bazénem a čekal, až přijde Marek. Ten přišel asi s desetiminutovým zpožděním a hned jsme šli dovnitř. V šatně jsme se převlíkli a šli do posilovny, kde jsme byli skoro dvě hodiny, a já byl opravdu hodně potom všem vysílen a byl jsem rád, že je konec. Po příchodu do šatny jsem se začal převlíkat, na což mi Marek řekl, co dělám, ať si vezmu ručník a jdeme se osprchovat, jenže já neměl ručník, a tak jsem mu to řekl.
„To neva, se utřeme jedním,“ odpověděl a šel do sprchy a já ho následoval. Ve společných sprchách jsem ze sebe svlíknul tričko a slipy a šel pod sprchu v rohu místnosti. Marek si stoupl hned vedle mě a normálně se se mnou bavil, zatímco jsme se oba sprchovali. Marek měl opravdu dokonalou postavu a při pohledu dolů jsem i poprvé viděl jeho péro za světla. A i když mu nestálo, bylo mi jasný, že ho má určitě většího, než mám já. A také tam neměl jediný chloupek. To já si chlupy v rozkroku nijak neupravoval. Po osprchování jsem se otřel do Markova ručníku a šel do šatny. Po oblečení jsem myslel, že půjdeme rovnou na intr, ale Marek mě pozval do hospody na jedno pivko. Tam jsme zase kecali, až se z jednoho pivka staly tři a já se docela rozmluvil, a tak jsme raději zaplatili a v dobré náladě jsme šli na intr.
Na intru jsme se zase bavili o všem možném, až mi to nedalo a zeptal jsem se ho, proč se dole holí. Na to mi odpověděl, že vypadá větší, je to hygienický a že bych to měl taky udělat, že to vypadá blbě. Vstal a ze skříňky vyndal pěnu na holení a holítko a hodil to po mně.
„Se jdi oholit, ať mi příště neděláš ve sprchách ostudu.“ Já na něj chvilku koukal a myslel si, že si dělá srandu, ale pak mi to ještě jednou zopakoval a řekl, že když se mi to nebude líbit, tak to zase doroste, a poté se začal smát.
„Já to teda zkusím,“ řekl jsem, vstal a šel do koupelny. Kdybych byl střízlivý, tak by mě to ani nenapadlo, ale takhle jsem se docela těšil, že něco nového vyzkouším. V koupelně jsem si nanesl na chlupy pěnu a začal jsem s holením, ale nešlo to tak, jak jsem předpokládal. Jen co jsem trochu zajel holítkem do ochlupení, tak se hned ucpalo mými chlupy. Vůbec to nešlo a zdálo se mi, že ta žiletka je úplně tupá. Najednou se otevřely dveře a do koupelny vstoupil Marek.
„Co ti to tak dlouho trvá, si snad holíš i nohy?“ A koukal na mě, jak tam stojím se stáhnutýma slipama a pěnou v rozkroku. Otočil se a odešel z koupelny a po chvilce se vrátil a v ruce držel nůžky.
„Omej tu pěnu…, nejdříve musíme ty tvoje chlupy trochu zkrátit,“ řekl a zastříhal naprázdno nůžkami. Já si úplně sundal slipy a tričko a vešel jsem do sprchy, kde jsem smyl z ochlupení pěnu. Marek se na mě přes otevřené dveře sprchy koukal a radil, abych to pořádně namočil, že se mu to bude líp stříhat. Vyšel jsem ze sprchy a Marek bez zaváhání začal ostřihávat moje chlupy. Dokonce si po chvilce kleknul a jednou rukou uchopil mého ptáka a začal ho nadzvedávat a ostřihávat. Chomáče chlupů házel do umyvadla, a když byl spokojený, tak vzal pěnu na holení a nanesl ji na mé ohanbí a pak mě začal holit. Já se na něj ze shora koukal, jak mu to jde.
„Nadzvedni si ho, musím ti ještě oholit koule.“ A já udělal, co mi řekl, a dále se koukal, jak mi pokrývá koule pěnou a následně jak je holí.
„Tak, hotovo, jdi to smejt.“ A já zase automaticky udělal, co mi řekl, a krásně jsem si ho umyl. Měl pravdu v tom, že hned vypadal o dost delší. Jak jsem vyšel ze sprchy, tak se Marek sklonil k mému oholenému rozkroku a rukou zkontroloval dokonalost oholení a ještě několik míst přejel holítkem. Poté nadzvednul moje koule a všiml si ještě několika chlupů.
„Otoč se a předkloň se, musíme ještě oholit chlupy na prdeli, vypadá to blbě…, jo přesně. Ještě víc se předkloň…, táák… a roztáhni víc nohy… Jo přesně. Tak a ještě si roztáhni půlky od sebe ať se tam líp dostanu.“ A já na Marka vyšpuloval zadek, zatímco on na něj nanášel pěnu, a pak mě začal holit. Začal u koulí a pokračoval až k řitnímu otvoru. Po chvilce mi řekl, že se mohu opět opláchnout, že jsem hotov. Po opláchnutí mi podal ještě balzám po holení a řekl, ať si to pořádně namažu, aby mě to nepálilo. Marek se na mě zdálky díval a pochvaloval si, jak to dobře vypadá. A mně se to taky líbilo.
„Taková maličkost a hned to vypadá větší,“ řekl Marek a odešel z koupelny. Když jsem vyšel z koupelny, tak Marek už ležel v posteli a chystal se spát a já ho hned následoval. Už jsem skoro spal, když se začaly opět ozývat známé zvuky. Kouknul jsem se na Marka a bylo jasné, že si ho zase honí. Po chvilce se opět odkryl a já opět uviděl jeho kmitající se ruku. Tentokrát jsem si zajel do rozkroku i já a začal jsem si mnout svého čerstvě oholeného ptáka. Ale musel jsem brzo skončit, protože se Marek vystříkal a pak se otočil směrem na mě. A já se bál, abych se neprozradil, že nespím, a všeho zanechal.
Ráno po probuzení jsem letmým pohledem zjistil, že jsem opravdu vyholený a že to tedy nebyl sen, ale že se to opravdu stalo. Marek byl tentokrát nějak nekomunikativní a prohodil se mnou jen pár slov a pak jsme šli do školy.
Dneska byl čtvrtek a školu jsme měli až do čtyř hodin a docela se to táhlo, ještě že poslední dvouhodinovka byla informatika. Během poslední hodiny mi přišla SMS, kde jsem se dozvěděl, že v pondělí od čtyř hodin bude první focení. Tato informace mi zvedla náladu a už jsem přemýšlel, co si za ty peníze koupím.
Po škole jsem šel rovnou na intr a chvilku se učil. Marek přišel až po večeři a hned mi děkoval, že jsem našel skvělou brigádu, a mával mi před obličejem pětistovkou. Docela mě to naštvalo, že tam byl poprvé a hned dostal placenou práci. Hned mi řekl, že měl štěstí a že nahradil někoho, kdo nepřišel na dnešní focení. Hned jsem se ho ptal, jak to probíhalo. Marek začal popisovat, jak ho nějaká ženská nalíčila, pak postupně oblékal dané oblečení a s každým udělali sérii fotografií a pak dostal zaplaceno… Prostě peníze za nic.
Jen co to dořekl, tak jsem ho informoval, že já tam jdu v pondělí. Ještě chvilku jsme se bavili a pak jsme si pustili film, u kterého jsem usnul.
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře