- Filip Svlečený
A jaké jsou vaše zkušenosti s naší službou nabídky pánských erotických pomůcek u Vás doma? Podělte se v diskusi!
Michal, 49 let dne 17. dubna ve 12:45 hod. napsal:
Byl u nás dealer Filip a byl naprosto úžasnej! Sešlo se nás na předváděčku 5 známejch a Filip přivezl asi 10 kousků sexy pánského prádla, který na sobě předváděl. Souhlasili jsme, že se nemusí převlíkat v ústraní, protože jsme byli na jeho nahý tělo zvědavý. Má krásný dlouhý péro s prověšenejma koulema, radost pohledět. Jemu tedy slušelo všechno, co si oblík, protože na to má tělo. Akorát mu z některejch kousků čouhaly trochu koule, protože na jeho výbavu neměly ten správnej střih. Pak nás jednoho po druhým změřil kolem pasu, kolem stehna a dokonce nám měřil boule… To šlo dost těžko, protože se nám boule zvětšovaly. Ale každej z nás si objednal minimálně 1 ks, některý, jako třeba já, i 5. Za odměnu za objednávku nám pak každýmu nechal pokouřit svou kládu… Škoda, že se nechtěl před námi vystříkat – měl před sebou ještě nějaký kšeft. Ale některý z nás se při tom úspěšně vystříkali… Doporučuju!
Oliver, 22 let dne 19. dubna ve 22:08 hod. napsal:
Živím se jako společník (Gigolo pro muže plus sexuální služby) a požádal jsem PEP o prezentaci různých druhů nezvyklých kondomů. Přišel ke mně Filip a byl dokonalý. Profesionální, ale zároveň přívětivý. Hned ve dveřích se slušně otázal, jestli to chci vidět na jeho nahém těle, tak jsem ihned souhlasil. Filip má pěkné vybavení, které hned bylo připraveno k předváděčce kondomů. Nabízel mi různé barvy, různé vroubkování a drážkování, měl dokonce takové, které imitovaly tetování na penisu. Předvedl mi jich asi tak 15. S těmi vroubkovanými a drážkovanými mi dokonce vždy několikrát zajel do análu, abych poznal, jak to působí. Když jsem si pak objednal od každého druhu 20 krabiček, zeptal se, který kondom mi působil největší rozkoš, ten si pak nasadil a nabídl mi odměnu – že mne s ním osouloží až do vyvrcholení nás obou. Nemohl jsem odmítnout! A musím říct, že jsem si opravdu užil naprosto neskutečný sexuální zážitek! Kdyby to moji klienti uměli, jako on, byla by ta má práce mnohem příjemnější!
Božena, 31 let dne 20. dubna v 17:14 hod. napsala:
Chtěla jsem odměnit manžela za to, že mi kupuje erotické prádlo, tím, že mu také nějaké objednám, ale nevěděla jsem, co by mu slušelo. Manžel je vypracovaný kulturista, a tak jsem se trochu bála, aby na domácí předváděčku nepřišel nějaký moc hubený nebo naopak moc špekatý pán. Byla jsem ale nadšená z pana Filipa! Sice na manželovy svaly nemá, ale má pěknou sportovní postavu a hlavně skoro stejný obvod pasu i zadku. Dovolila jsem mu, aby se převlékal před námi, ale zády k nám, aby se manžel necítil trapně. Oba nás ale zaujalo, že má na zadku vkusné a pěkné tetování. Každý kus prádla nám pak předvedl pěkně těsně před očima. Dokonce nám nabídl, že si ho můžeme osahat, ale manžel mi to nedovolil, jen vždy sám prsty vyzkoušel materiál. Pan Filip je asi gay, ale to mi nevadilo. Soudím podle toho, že manžel chodí doma jen v boxerkách a pan Filip po něm pořád koukal, víc než po mně. Navíc ke konci už měl pan Filip problém, že se mu jeho „nářadí“ do předváděného prádla skoro nevešlo. Každopádně jsem usoudila, co by manželovi slušelo, a objednala jsem pro něj spoustu krásných kousků. Dvoje tanga manželovy velikosti mi dokonce mohl prodat ihned. Když pan Filip odešel, manžel si je navlékl. Vypadal v nich opravdu super!
Jirka, 19 let dne 24. dubna v 10:49 hod. napsal:
Od svych 16 let chodim do posilovny a dnes uz mam docela pekne vypracovany telo. Chtel jsem nejakej peknej dres do fitka abych tam nebyl za ubozaka a taky abych pritah pozornost nektery z tech rostenek co tam chodej, tak sem si pozval tajne dealera kdyz nasi nebyli doma. Predvedl mi ruzny elasticky veci ktery jsem chtel a nakonec sem si vybral. Dovolil mi to vyzkouset s podminkou ze do toho nepudu naostro a vybral jsem si super dres, pekne obtazeny pres prdel i predek jenom s takovymi ksandami takze mi je v tom videt jak mám buchticky na brise a narvany kozy stejne jako namakany ruce ramena i zada. Akorat mi mrzelo ze se mi nerysuje v rozkroku tak pekna boule jako tomu dealerovi ale on mi prozradil ze na to ma nejake krouzky na ptaka a koule a ze mi je zdarma k tomu posle. Dneska mi to vsechno prislo a kdyz jsem to na sebe hodil tak jsem si musel rict ze se z toho ty holky ve fitku poserou….. Obnazeny buchticky na brise i namakany kozy a v rozkroku je jasne videt silueta meho docela silneho ptaka i nalitych kouli…
Pája, 52 let dne 25. dubna ve 20:08 hod. napsal:
Děkuju dealerovi PEP za super doporučení i předváděčku análních kolíků! Chtěl jsem takový, který by ve mně držel i za chůze venku. Dokázal mi, že to jde, i když jsem tomu moc nevěřil – přišel s kolíčkem v análu a taky s ním odešel!!! Ochotně mi několik kolíků zasunul do prdky a nechal mě, ať se s nimi procházím. A taky mi předvedl, jak s nima pěkně rejdit, aby to bylo fakt vzrůšo. Ten nejlepší mi pak rovnou prodal, strčil mi ho tam a předvedl mi jako prej za odměnu za nákup, že se s ním stopro udělám. Asi deset minut si s ním hrál v mý prdce a nakonec jsem fakt musel stříkat!!! Za ty prachy to fakt stojí! Navíc celá předváděčka zadarmo, jen jsem zaplatil zboží!!!
Olik, 31 let dne 27. dubna ve 23:56 hod. napsal:
sem ujetej na tanga ale nesehnal jsem jiny nez damsky jenze mi z nich dycky neco leze hlavne koule nebo curak proste furt neco tak sem si objednal tohodle typka a ten mi na sobe predvedl ze egzistujou i panske tanga a ze perfektne pojmou i moje dlouhy pero a velky koule protoze on to ma taky takovy jako ja velky a nality perfektne to sedi a vsechno zakrejva dokonce mel i nejaky plavky takovyho strihu tanga tak jsem si u nej objednal 3 tanga slipy a 3 tanga plavky uz se tesim az pudu na prehradu v nich jo a on mi slibil ze pude se mnou abych se nestydel a veme si taky takovy skoda ze je takova zima
Jarda, 62 let dne 1. května ve 01:28 hod. napsal:
Mam problem s erekci a na těchhle strankach pišou že mi ho pomužou osobně vyřešit a tak se taky stalo. Prisel hrozne sexy typek a rekl at se svliknu a nestydim že jako je to jako u doktora ale narozdil od doktora se taky svliknul do naha a začal mi navlíkat na koule a pero ruzny kroužky a postroje. S jednim tim postrojem se mi fakt dobře postavil a ten typek /se menoval Fili myslim/ se pak ode mě i nechal chvili pichat abych veděl ze to funguje a fakt!!! fungovalo!!! Pak rekl ze kdyz si to hned objednam ze se mužu do něj udělat tak jsem hnedka souhlasil jenom skoda ze to muselo byt z gumou….. Ale rikam vam panove ze to fakt funguje a ze sem si mynymalně 10let takle nezašukal ten chlap vydrzi všechno!!!!!!!! a ten postroj fak funguje jako blazen
Standa, 19 let, dne 1. května ve 21:16 hod. napsal:
Mám staršího přítele a rád se nechám spoutávat a znásilňovat, ale nic moc doma nemáme. Svazuje mě obyčejnejma provazami, bije me vařečkou nebo páskem, prostě nic moc. Tak sme si domluvili k výročí našeho vztahu že si nadělíme nějaký ty pomůcky a pozvali jsme si na to odborníka domů. Nekecám že přítel koupil všechno co měl ten týpek na sobě a ještě nějaký věci k tomu. Měký pouta na ruce i nohy i obojek na krk pro mě a pro něho latexový oblečení a bičík jo a ještě kuklu pro mě. Všechno jsme si to mohli před ním vyzkoušet, tak mě miláček spoutal zbil a zmrdal a Filip nám ještě něco doporučil a všechno přítel koupil. No a jako odměnu za objednání se ten týpek nechal od přítele taky spoutat a zbít a vomrdat a pak se převlíkl a spoutanýho vomrdal mně to bylo super. Přítel říkal že si ho ještě jednou pozveme a něco objednáme abysme si užili ve třech no…
Mirda, 45 let dne 3. května ve 22:29 hod. napsal:
Jsme parta kámošů a jednou přišla řeč na to, jak je to s našema ženskejma tak nějak na prd, že je toho sexíku čim dál tim míň, a taky jsme mluvili o těch fleshkách nebo jak se to píše, že to prej je dobrý. Vygoogloval jsem PEP a všichni souhlasili, že by chtěli vidět jak to jako funguje a jestli to je dobrý dřív než to koupěj. Tak jsem s tim dealerem domluvil schůzku u mě doma když byla stará na noční a sešli jsme se. Dealer byl v pohodě, omlouval se že aby to mohl předvýst tak musí vyndat přirození, tak ho pak vyndal a ukázal nám, jak se s tím dělá a co všechno je s tim možný, normálně s tou fleshkou šukal ve všech možnejch pozicích. No všichni jsme si to hned koupili. Von se pak zeptal jestli nám může za odměnu za nákup splnit nějaký přání, tak kámoš řekl, že by nám stačilo kdyby nám jen prozradil svoje míry, protože von ho měl fakt dost velkýho ten dealer. Dealer vytáhnul metr a ukázal nám, že mu měří 21 cm, když mu stojí, jako že mu furt stál. Tak jsem pustil péčko a vyzval všechny aby ten kdo ho má většího než 21 ať ho ukáže, a nikdo… Dealer nás chlácholil, že na velikosti nezáleží a takový ty kecy, a nabídl nám, že nám je změří. To jsme se trochu styděli a tak ten dealer navrhl že nás změří diskrétně každý ho zvlášť což taky udělal a sdělil nám naše míry individuelně. Když to skončilo tak někdo navrhl abysme se aspoň dověděli kdo ho má největšího a ten že ho má vyndat. No bohužel jsem to byl já mám 19 a musel jsem ho vyndat ale nakonec mi dělalo dobře že jsem z party nejlíp vybavenej přičemž nejmenší prej měl jenom 10 a to zustalo v tajnosti o koho jde. Když ten týpek pak odešel tak jsme koukali ještě na to péčko, každej ho nenápadně vyndal a strčil rychle do tý fleshky aby nikdo neviděl kdo je ten s tim nejmenším a honili jsme si ptáky tou fleshkou dokavaď jsme se všichni neudělali. Tu fleshku můžu doporučit a toho týpka taky, dokáže to fakt rozject.
Honza, 18 let dne 1. června ve 21:36 napsal:
Ke svým 18tým narozeninám jsem od babičky dostal místo dárku dvoutisícovku, že prej ať si koupím něco pro sebe. No hned jsem věděl co chci protože ten PEP už nějakou dobu sleduju a strašně mě lákaly ty věci do análu. Tak jsem si pozval dealera když naši byli v kině a teda bylo to super.
Chtěl jsem nejdřív zkusit něco menšího a tak mi pan Filip opatrně zavedl do dírky takový kolíček. Bylo to fajn ale když jsem se zvedl tak vyklouzával. Vyndal teda kolíček lepšího tvaru a ten byl super prostě ve mně držel a mohl jsem se i zvednout a procházet se a hned jsem věděl že takovej chci.
Pak mi tam zavedl vibrátor, tak to bylo neskutečný ale cítil jsem že bych snesl i větší a on vyndal trochu větší a tlustší a strčil mi ho tam a spustil ho. Tak to jsem viděl kolem sebe jenom kruhy a šmouhy a zažil jsem totální slast. Zeptal se mě, jestli má zkusit i většího, tak jsem svolil. Ale to už trochu bolelo i když příjemný to bylo ale to bych do sebe sám asi nezandal.
Twl a pak mi předvedl něco šílenýho. Zasunul mi tam takovej nenápadnej kolíček s nějakejma drátkama. Na konci jednoho drátku bylo takový nafukovátko a von mi ho tam zvětšoval a to byla rozkoš jako prase. Načež zapnul něco na konci druhýho drátku a ta věc mi tam začla vibrovat… To bylo tak šílený, že jsem se neudržel a začal hrozně křičet a za chvíli jsem se totálně vystříkal.
Když jsem se uklidnil, tak jsem mu řek, že chci ten druhej kolíček a k tomu ten prostřední vibrátor a taky ten nafukovací vibrovací kolík. Jenže to celkem přesáhlo můj rozpočet o 2 stovky. Ale Filip mi nabídnul, že mi o ty 2 stovky sleví, když na mně bude moct vyzkoušet jednu novinku. Jasně že jsem souhlasil!
A ten dealer stáhnul kalhoty, čurák mu stál, na čuráka si navlíknul asi 7 nějakých gumových kroužků, na to si natáhnul šprcku a šel mě s tím píchat. Šel na to opatrně aby mě to moc nebolelo. Zpočátku to trochu bolelo ale pak jsem si zvyknul a von mě normálně vomrdal s těma kroužkama na ptákovi a já myslel že se z toho zbláznim rozkoší bylo to fakt neuvěřitelný.
Když se vystříkal tak mi poděkoval za nákup, nechal mi to všechno co jsem chtěl za ty 2 tisíce a ještě mi věnoval jako dárek ty kroužky, se kterýma mě píchal.
Takže jsem se slevou získal spoustu vysněných erotických pomůcek a ještě přišel o panictví a to ještě se super týpkem! Byl to můj nejlepší dárek k 18tinám a vlastně nejlepší dárek, kterej jsem kdy dostal…
***
Pokud bude zájem, můžu tuto věc ještě dál rozvíjet. Můžeš dát návrh nebo i rovnou napsat "příspěvek". Mám v zásobě ale i další jiné nápady, takže pokud tě moje psaní baví, napiš komentář – je jich třeba 5, abych mohl publikovat další věc…
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře