- Petroland
romantika
18. 8. 2016
3155×
3.21
9
Jeden pohan, jeden žid
A bůh pravil "Račte žít…
vzorně a spolu"
Sdíleli jsme konto, byt
V lóži vášeň, jinde klid
Sporně a z bolu
Každý jeho koutek znám
Měl jsem za to, že jsem sám
Mylně
Holka židu v sobectví
Konzumuje sousedství
Pilně
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
b) Nerozumím tomu, proč někdo jakkoli kritizuje poezii, když ji neumí číst. Báseň je sdělná a zajímavá i tím, že nesděluje vše. Prozodicky je bez chyby. Snad jen záměna lóže a lože, ale to považuji spíš za takový překlep. Patří sem a dobrá je, líbit se nemusí, no a?
c) Soustavně mne zde fascinuje ohánění se "kvalitní literaturou". Zjevně jí zde rozumí maximálně jeden čtenář, který ovšem má hodně specifický vkus. Kritéria ostatních hodnotitelů jsou prostě jen názory laiků. Proč ne, ale pokud jsem v něčem laik, tak se netvářím "odborně".
d) Zdá se mi, jako by každý zdejší hodnotitel vkládal do tohoto webu své představy, aniž by byl ochoten byť trochu uznat vkus ostatních či aniž by chtěl vnímat celkový koncept webu. Buďme rádi za každý příspěvek, redakce dbá o jazykovou kvalitu důslednými opravami a kvalitu zaštiťuje spravedlivým počtem komentářů, to se snad nedá popřít. Nebylo by lepší psát komentáře typu "líbí se mi pro to a pro to, nelíbí se mi pro to a pro to"?
Nuže, spíš než k samotnému dílu jsou to poznámky obecné, ale dílko si komentář zaslouží.
Slyšeli jste slovo boží... Teď už to chce jen hodit do Bible.
Mohu malý dotaz? Co je podle tebe kvalitní literatura?