- Filip Svlečený
Jirka došel na ubytovnu, v recepci se dověděl, že jeden spolubydlící už je na pokoji, a šel tedy k výtahu. Hlavou se mu ještě intenzivněji honily myšlenky, které ho pronásledovaly už po cestě na tohle mezinárodní taneční sympozium. S kým asi budu bydlet na pokoji? Snad tam nebude nějaký heterák… Loni to bylo tak skvělý… A snad budou všichni z Česka, jako loni.
Nadechl se, vešel dovnitř a spatřil ve třílůžkovém pokoji svého spolubydlícího. „Ahoj,“ zvedl se a šel Jirkovi podat ruku. Vida, docela pěknej, s tím by něco mohlo bejt. Trochu drobnej, to se mi líbí…
„Já jsem Olda,“ představil se ten kluk a podal Jirkovi ruku. „Jirka.“ Ten je jasnej. Mírně vykroucenej, měkkej hlas a minimální stisk ruky. Ten asi aktivní nebude, ale něco by s ním mohlo bejt…
„Na který spíš posteli?“ zeptal se Jirka a rozhlédl se po pokoji, kde bylo jedno dvoulůžko a jedna samostatná postel. „Zatim jsem si nevybral, ale asi tuhle,“ ukázal na jednu z těch postelí vedle sebe. „Dobře, tak já budu spát tady vedle. Nevadí?“ podíval se Jirka na Oldu dost významně. Olda se v duchu dost zaradoval, protože se mu Jirka moc líbil. Byl trochu vyšší, postavu měl jako každý tanečník pěknou, hezké oči, hladce oholenou tvář… Kdyby nebyl na kluky, tak si asi tak ochotně nevybere vedle mě, ne? pomyslel si. Tomu by moje péro v puse moc slušelo.
Olda měl na sobě volné strakaté trenky a nátělník, takže bylo vidět jeho pěkné vyrýsované paže, jak se na tanečníka sluší. Jirka se rozhodl, že trochu Oldu poškádlí. „No, půjdu se vysprchovat.“
Vzal z postele připravený ručník, svlékl se trochu cudně u skříně do naha a obalil si ručník kolem pasu, ovšem tak, aby měl Olda příležitost mu vidět mezi nohy. Jirkovi se zdálo, že Olda nenápadně pokukuje, ale nebyl si zatím jistý úplně. A tak se při návratu ze sprchy ukázal na trochu delší okamžik. Ten je jasnej, pomyslel si. Kouká, ten by ho tam chtěl.
Ale nechtěl víc provokovat, tak si vzal boxerky a to nejpřiléhavější tričko, které s sebou měl.
Najednou se otevřely dveře a v nich stál třetí spolubydlící. „Nazdar,“ řekl a změřil si kluky pohledem. „Čau,“ pozdravil Jirka a Olda se připojil: „Ahojky.“
Proboha, „ahojky“, no to je pozdrav…, pomyslel si Jirka a snažil se, aby nápadně nezíral na toho fešáka, který právě přišel. Vypadal trochu starší než oni dva, tak na 25, byl dost vysoký a měl úžasně široká ramena a kulatou prdel v upnutých džínách. To bude určitě heterák, ach jo.
„Já jsem Aleš. A vy jste asi buzny, co?“
Kluky to trochu vyvedlo z míry. První odpověděl Jirka: „Jo, já jsem, ale nemusíš mít z ničeho strach… Jsem Jirka.“ Oldovi zasvítily oči, a tak se odvážil se také přiznat: „Já jsem taky gay, snad ti to nevadí, jmenuju se Olda.“
„No, zaplať pánbu, že jste mi nechali tu samostatnou postel,“ začal si Aleš vybalovat věci. „Aby bylo jasno, tak já jsem normální heterák a nejsem zvědavej na to, abyste si tady strkali ptáky do prdelí. Tak povídejte, buzeranti, u koho jste na kurzu?“ Kluci si pak řekli o sobě pár základních informací, takže se ukázalo, že Oldovi je 18 let a Jirkovi 20 a přijeli na stejný kurz, zatímco 26letý Aleš bude chodit do jiného. Během toho povídání se Aleš svlíknul úplně donaha, takže kluci viděli, jak se mu mezi nohama bimbá neuvěřitelně dlouhý ocas. Nebyl ani moc silný, ale visel mu snad do půli stehen. A koule byly taky nádherné, prověšené ve vyholeném šourku.
„Ty vole, viděls ten jeho ocas? To snad neni možný,“ řekl Jirka, když Aleš zapadl do koupelny. „Od toho bych se chtěl nechat opíchat,“ dodal a podíval se na Oldu. Ten povytáhl obočí a řekl: „No, do mě by se určitě nevešel. Snesu v sobě jenom malý péra.“ – „Neřikej, že bys ho aspoň nechtěl kouřit,“ podivil se Jirka. „Kouřit jo, ale musel bych ho u toho držet rukou, aby mě nezadávil.“
„Jenže s tímhle heterákem, počítám, nic nebude,“ povzdechl si nahlas Jirka.
Aleš se vrátil ze sprchy a ještě si utíral záda. Stál záměrně proti sedícím klukům a ocas se mu kýval ze strany na stranu. „Líbí se vám můj ocas, buzny?“ – „No, je to dobrá kláda,“ odpověděl Jirka a pochopil, že se mu na něj klidně může dívat. „A co ty, buzno, už jsi někdy viděl tak dlouhej ocas?“ chtěl ještě znát Oldův názor. – „No, skoro je až moc dlouhej.“ – „Jen se neboj, píchat tě tim nebudu, ten je jenom pro baby! Ale že bys ho chtěl ochutnat, viď?“ Olda mlčel, a tak přišel Aleš blíž k jeho židli, zamával mu ocasem před obličejem a dožadoval se odpovědi: „Řekni, že bys mi ho rád olizoval, buzno, co?“ Pak ho párkrát plesknul tím ohonem přes tváře. „Nasrat, buzny, mně by se s váma ani nepostavil,“ a došel proplesknout ocasem ksicht ještě Jirkovi.
Pak si Aleš vzal tablet a natáhnul se nahý na svou postel, aniž by se přikrýval nebo něco. Olda s Jirkou se na sebe podívali a šli na své postele, kde si lehli opřeni o zeď, aby dobře viděli. Aleš si pustil nějaké heterácké péčko, na které kluci neviděli, protože Aleš ležel bokem, ale viděli, jak se mu staví péro. Aleš si ho trochu pohonil a za chvilku mu ten jeho klacek tvrdě stál vzhůru.
Otočil se na kluky, kteří valili bulvy, a rýpnul si do nich: „To je kláda, co? Kolik byste řekli, že měří?“ Jirka pokrčil rameny: „Těžko říct. Dvacet?“ – „No dovol, ty buzno! Dvaadvacet!“ – „Ty vole,“ ujelo Oldovi.
Aleš se dál věnoval svému péčku a honil si před kluky ocas. Jirka se zadíval na Oldovy trenky, kde bylo vidět, že mu taky stojí, a stáhnul si boxerky pod zadek. Pomalu si přejížděl rukou přes žalud a podíval se významně na Oldu. Ten se zadíval Jirkovi do rozkroku, a když viděl jeho masivní péro, sklonil se k němu a začal mu olizovat žalud.
Aleš si toho všimnul a zavolal: „Hele, kurva, přece si tady nebudete strkat ptáky do huby, buzny!“ Jirka se nenechal: „Když ty si ho tady můžeš honit, proč bysme my si je nemohli kouřit?“ – „Protože, kurva, kdo se má na to koukat?“ – „Tak se nekoukej na nás, ale na to svoje péčko. My to taky musíme poslouchat.“
„Stejně vám stojí ze mě, že jo?“ prohlásil Aleš vychloubačně, vstal a přišel ke klukům k posteli. „Stojí vám z mýho klacka, co? Ty už jsi ho vyndal, koukám, a ukaž ty, jestli ti stojí,“ poodhrnul Oldovi trenky trochu štítivě.
„Hele, víte co, já vás nechám kouřit si tady ptáky a vy na oplátku zejtra večer na dvě hodiny někam vypadnete. Hodlám sbalit nějakou děvku a pořádně si zašukat.“
Olda s Jirkou se na sebe podívali, Jirku něco napadlo a prohlásil: „Tak to my si je radši půjdeme vykouřit do koupelny,“ a provokativně se podíval na Aleše. Viděl na něm dobře, že je to proutník a že ten volný pokoj bude nutně chtít. „To jste pěkný svině, buzeranti,“ řekl znechuceně Aleš a vrátil se na svou postel. Pokračoval ve sledování porna a ocas, který se mu mezitím mírně svěsil, se mu zase tvrdě postavil.
Jak tak honil, něco se v něm hnulo a najednou povídá: „A když vám nechám pokouřit svůj ocas, tak zejtra na ty dvě hodiny vyklidíte prostor?“
„To je férová nabídka,“ povytáhl Jirka obočí. „Dobře,“ sebral se Aleš, rozcapil se na židli a tablet s péčkem si dal před sebe tak, aby nemusel vidět, že ho budou kouřit kluci.
Jirka se sebral, pokleknul před tu obrovskou kládu a začal ji olizovat. Ochutnával Alešovu předmrdku, olizoval žalud a hrál si s jeho koulema, které se pěkně kývaly. Pokynul hlavou Oldovi, aby si to šel taky zkusit.
Olda byl opatrnější, chytil jednou rukou to péro u kořene a zbytek začal pomaloučku kouřit. Ten ocas byl tak dlouhý, že i ten kus mimo ruku Oldu mírně dávil. Raději mu tedy jen olizoval a sál žalud a zbytek toho klacku honil rukou.
Pak ho zase přenechal Jirkovi, který se ho chopil oběma dlaněmi a začal mu s ním jemně kvedlat jako kvedlačkou a u toho mu pokuřoval špičku. Po chvíli ho pevně jednou rukou chytil u kořene, druhou rukou kolem stažené předkožky a do pusy si vzal jeho obrovsky naběhlý nafialovělý žalud.
Aleš u toho funěl a hlasitě vzdychal a pak začal trochu přirážet pánví. Vzal si ho tedy zase do pusy Olda a rychle ho kouřil a honil zároveň. Aleš vykřikl, že už bude, tak si ho Olda vyndal z pusy, pohonil mu ho přes žalud a z Aleše začaly tryskat jeho dávky. Šíleně u toho křičel a Olda mířil ty výstřiky střídavě na sebe a na Jirku. Jeho teplá mrdka jim stékala po hrudi a Olda mu ještě olízal zbytky pěkně do sucha.
Aleš na ně chvilku nepřítomně civěl a pak pronesl spíš jen tak pro sebe: „Ty vole, to bylo fakt dobrý…“ Na Jirku už to taky přišlo, postavil se nad klečícího Oldu, který otevřel pusu, vypláznul jazyk, řekl: „Pojď,“ Jirka ještě zahonil a nacákal z dálky do Oldovy pusy i na tvář další dávku mrdky. Načež se postavil i Olda proti Jirkovi, z koutků a po bradě mu tekla Jirkova mrdka a z hrudníku Alešova, Jirka si kleknul, zavřel oči a Olda mu zcákal obličej několika stříkanci, takže měl komplet držku od semene.
Teprve teď se Aleš vzpamatoval, postavil se, za rameno kluky od sebe oddělil, znechuceně se podíval na jejich těla a zařval: „Vy prasata buzerantský!“ A odešel do koupelny.
Kluci se na sebe podívali, tedy spíš na ta svoje zcákaná těla, a Jirka si přitáhnul Oldu blíž a přitisknul se na něj. Oldovi se líbilo, jak si vzájemně třou všechno to semeno po těle, a pak začal olizovat z Jirkova obličeje svou vlastní mrdku.
„Prasata!“ ozvalo se najednou ode dveří, „prasata buzerantský, nechte toho! Už vám nedám, vy dobytkové!“
Kluci se tomu začali chechtat a lehli si vedle sebe na záda do postele. Aleš se na ně udiveně podíval: „Vy si to ze sebe ani nehodláte smejt, buzny zkurvený?“ – „Ne,“ řekl drze Olda a Jirka dodal: „Semeno je zdravý pro kůži. Necháme si to na sobě do rána, aby to mělo správnej účinek.“
„Kurva, co jsem to udělal,“ zasténal Aleš, otočil se ke klukům zády a přikryl se pokrývkou.
Když se Jirka vzbudil, měl pochopitelně ranního stojáka. Podíval se po Oldovi, ten ještě spal a měl taky stojáka, a pak po Alešovi, který ležel na boku, ale hlavně, civěl mu upřeně na péro. Jirka vstal, došel k Alešově posteli a prohodil: „Taky neni špatnej, ne?“ – „Nevim. Nikdy jsem neviděl jinýho stojícího čuráka než svýho.“ – „Natož abys ho držel v ruce, co?“ Aleš se podíval na Jirku tázavě, nic neřekl, podíval se zblízka na jeho péro a podivil se: „Máš ho takovýho tlustýho… Se ti asi musí dobře honit…“
Jirka chtěl Aleše trochu poškádlit za ty jeho hnusné řeči o buzerantech. „Tak si to zkus. Stejně to chceš zkusit, tak na…“ Aleš se zadíval trochu zmateně a váhavě. „Tak se nestyď, zkus si to, jak fajnově se to honí.“ A Aleš pomalu natáhnul ruku a uchopil Jirkův tlustý klacek. „Ty jo, fakt… Jen tak tak ho obepnu prstama…,“ pronesl spíš jen tak pro sebe.
„Jen ho trochu pohoň,“ povzbudil Jirka Aleše, „udělat mě nemusíš.“ Aleš tedy zkoušel různými úchopy honit pro něj nezvykle tlustý klacek. A najednou se z Oldovy postele ozvalo: „A hele, heterák honí buzerantovi péro, to se jen tak nevidí!“ Aleš toho okamžitě nechal, vztekle se po nich rozhlídnul a procedil: „Dejte mi pokoj, buzny!“
U večeře vyšlo najevo, že Aleš fakt sbalil nějakou čubku na večerní šukání. Jirka s Oldou slíbili, že opravdu uvolní prostor, ale jenom na dvě hodiny, a po večeři šli na pokoj k holkám, kde trochu popíjeli, společně s jedním holandským týpkem, co se jmenoval Ian.
U holek přišla řeč na to, že plno tanečníků je na kluky. Kluci s tím souhlasili, včetně Iana. A holky se zeptaly, jestli jsou všichni tři taky teplí. Jirka se ochotně přiznal, Olda trochu stydlivě, ale nic nehodlal zastírat, a Ian, který na to moc nevypadal, se k tomu taky přiznal. Kluci se podívali na Iana, který se jim líbil už na odpoledním tréninku. I když byl menší postavy, měl elegantní, mužné pohyby, zdůrazněné jeho širokými rameny. Horní polovinu těla měl skoro tak pěknou jako Aleš.
„Top, or bottom?“ zeptal se Iana nenápadně Jirka, jestli je aktivní, nebo pasivní. „Top,“ odpověděl Ian. „Jak jako, top? Jako že je nejlepší?“ ptaly se holky. „Přesně tak,“ nechtěl Jirka vysvětlovat holkám, co mezi sebou kluci dělají, a ukázal Ianovi vztyčený palec, který podle výrazu v obličeji znamenal, že je to super, aby naznačil, že sám je pasiv. A Olda to po něm zopakoval.
Holky to popíjení moc nevydržely, takže když nastala hodina, kdy se kluci mohli vrátit na pokoj, sebrali se i s Ianem a šli. Na chodbě mu jednak vysvětlili situaci u nich na pokoji a jednak se domluvili, že je Ian může oba vojet, když to situace dovolí.
U dveří raději zaklepali. Ozvalo se: „Jo, pojďte.“ Bylo odemčeno a kluci vešli dovnitř. Ale tam to pořád Aleš bušil do nějaké štíhlé prsatice. Aniž by přestal souložit, houknul na ně: „V pohodě, už budu,“ a začal přirážet ještě rychleji. Holka si možná ani nevšimla, že někdo přišel, a extaticky vzdychala. Kluci se po sobě podívali a šli raději do koupelny počkat, až Aleš došuká.
Svlíkli se, hodili oblečení na zem, vešli všichni tři do sprchového koutu, kam se skoro nevešli, a začali si vzájemně mydlit rozkroky. Za chvíli jim všem třem stály ocasy, které jim v tom stísněném prostoru trochu překážely v pohybu. Čeští kluci si pochvalovali Ianovu velikost – byl dostatečně dlouhý pro Jirku a dostatečně tenký pro Oldu.
„Už odešla, pustíte mě tam taky?“ ozvalo se za dveřmi, načež Aleš vrazil dovnitř. „Kurva, buzny, vy jste tu tři?“ a zase zavřel dveře.
Kluci se tomu chechtali, opláchli se, vzájemně se utřeli, vzali si na sebe ručníky a šli na pokoj. „No konečně,“ utrousil Aleš a šel do koupelny.
Kluci naházeli ručníky na zem, vrhli se na dvojpostel a začali po sobě lačně lézt. Ianovi parádně stál, Jirka kleknul na všechny čtyři, Ian vkleče zasunul do jeho análu a Olda do huby a už to jelo.
„Ty vole, kurva, tohle jsme si nedomluvili, vy buzny zasraný!“ zavolal Aleš ve dveřích. „V pohodě, už budem,“ řekl Jirka provokativně, ale místo toho pokynul Oldovi, aby si vyměnili místa. Ian zasunul péro Oldovi do análu a Jirka do huby a jeli dál.
Aleš na to chvíli znechuceně koukal, pak se oblíknul a šel se projít po městě. Dal si někde pár piv a kul pikle, jak se těm buzerantům pomstí.
Když se asi po hodině vrátil na pokoj, všichni tři už spali, váleli se po sobě celí nazí a všude byly fleky od mrdky. „Já vám dám, buzeranti,“ řekl Aleš napůl pro sebe a šel znechuceně spát.
„Nějak sis to šukání včera protáhnul, ne?“ rýpnul si Jirka po ránu do Aleše. „Aspoň jste viděli, jak to vypadá, když šuká pořádnej chlap, ale tim, co bylo po tom, jste mě dost nasrali.“ – „Aspoň jsi viděl, jak to vypadá, když šukají pořádný buzny, ne?“ zachechtal se Jirka.
„Jste prasata,“ utrousil Aleš. „A nám zas přijde divný šukat holku. A jsme v přesile. Takže divnej jsi tady ty,“ utřel ho Jirka a Aleš už se s nimi raději nebavil.
Po večeři se vrátili Jirka a Olda na pokoj, a tam už byl Aleš s nějakým týpkem. Klukům připadal sexy, takový mužný typ, s kratičkou bradkou a knírkem, na sobě měl obtažené černé kalhoty, které vypadaly jako kožené, a koženou vestu bez rukávů. „To je Maxim z Belgie, je z našeho kurzu, něco tady rozebíráme,“ vysvětlil Aleš a Maxim se zvedl a podal oběma ruku. Jirka jeho pevný stisk snadno zvládnul, ale Olda trochu syknul bolestí.
Olda se podíval na Jirku, pokrčil rameny a prohlásil, že teda půjde do sprchy. Svlíknul se do trenek a šel se sprchovat. Jirka nechtěl hned dávat najevo, že se rád sprchuje s klukama, tak raději počkal, až se Olda vrátí. Chvíli zaváhal, jestli se má před Maximem svléct úplně, ale nakonec se rozhodl, že proč ne, a odešel nahý do koupelny.
V tu chvíli se Aleš zvednul, zkroutil Oldovi ruce za záda, Maxim mu podal nějaký provaz a Aleš mu ty ruce svázal. „A budeš zticha, nebo to bude zatraceně bolet!“ řekl tiše, ale důrazně Oldovi. Maxim mu mezitím svázal nohy a společně s ním mrskli na dvoulůžko. „Co to…?“ chtěl něco říct Olda, ale Aleš mu dal facku a zahrozil: „Zticha, rozumíš?“
Pak si Aleš s Maximem počkali u dveří koupelny. Jakmile se otevřely, Maxim Jirku pevně chytil za koule a péro a pořádně stiskl. „Au!“ vykřikl Jirka, ale nezmohl se na pohyb, Maxim ho za ty koule násilím táhl na pokoj. Olda vytřeštěně koukal na Jirku a Jirka zas na Oldu. Aleš toho využil, vytáhnul nějakou šňůru a co nejpevněji ovázal Jirkovi koule a péro a utáhnul na uzel. Maxim vzal druhý konec té šňůry a přivázal ji pevně ke klice, zatímco Aleš svázal Jirkovi ruce, aby se nemohl vysvobodit.
„Maxim je sice buzerant, ale má rád sado maso a znásilňování. Na rozdíl od vás je to pořádnej chlap, vy buzničky teploučký. Nabídnul jsem mu vás a on si vás teď pořádně užije,“ škodolibě se usmál Aleš.
Maxim rozepnul poklopec, vytáhnul svoje chlupaté, masité péro, přistoupil k Oldovi, který se nemohl hnout, a strčil mu ho do huby. Olda se snažil být poslušný, tak mu ho poctivě kouřil, ale když se za chvilku postavilo, začal mu Maxim tvrdě mrdat hubu, až se z toho Olda dávil.
Jirka stál připoutaný ke klice a stálo mu péro. Uvědomoval si, že je to jednak z toho, že ho má ovázané, a jednak se mu vlastně pohled na to, co viděl, líbil.
Aleš si sundal kalhoty, přistoupil k Oldovi, Maxim mu uvolnil místo a strčil mu do análu prst. Aleš Oldovi zfackoval svým dlouhým ocasem ksicht a Maxim nemilosrdně a hrubě zastrčil svého čuráka Oldovi do análu.
Olda trochu zakřičel bolestí a Jirka jen zíral. Sám sobě přiznal, že to Oldovi v podstatě závidí, a doufal, že se mu dostane také takové pocty. Nedal to však na sobě nijak znát a snažil se tvářit utrápeně.
Maxim tvrdě mrdal Oldovu díru, zatímco Aleš, kterého to bralo spíš z hlediska pomsty než z hlediska erotického, si šel pustit na tabletu svoje heterácká péčka. Brzy si ho nad nimi nahonil do parádní erekce, položil tablet na postel tak, aby na to dobře viděl, Maxim mu uvolnil místo a Aleš s pohledem na sténající ženské na tabletu tvrdě a rychle zajel Oldovi do análu. Olda zařval bolestí a Jirka byl skoro rád, že má svázané ruce, jinak by se asi chopil svého tlustého ocasu a brzy by vystříkal.
Aleš mrdal Oldu celou délkou svého ocasu a Olda chvíli řval bolestí, ale po chvíli Jirka poznal, že už to začíná být trochu hrané. Viděli si totiž s Oldou do očí a Oldovy oči jasně říkaly, že je to super. No vidíš, a pak že se do tebe vejdou jen malý péra…, řekl Jirka Oldovi v duchu. Pak ale Maxim Oldovi zvedl bradu a strčil mu péro do huby až na doraz, takže ten už se zmohl jen na hekání.
Jirkovi stálo péro k prasknutí. Do prdele, už si mě vezměte do parády, chci zažít to samý, co Olda, a klidně do mě můžete jít ještě tvrdějš…, pomyslel si.
„Kluci, už ho nechte, vždyť už to stačilo…,“ řekl Jirka schválně, aby na sebe upoutal pozornost. Aleš se po něm podíval, Jirka se zatvářil zmučeně a lítostivě, aby Aleše ještě víc rozparádil. A mělo to úspěch. Aleš pokynul hlavou Maximovi, aby se Jirky ujal, a ten ho odvázal z kliky u dveří a za šňůru ovázanou kolem péra ho přitáhnul na postel vedle Oldy. Přivázal volný konec šňůry k Oldovu krku, plesknul ho několikrát po prdeli a pak do něj nasucho, naprosto hrubě zasunul svůj ocas.
Jirka vykřikl bolestí, ale bolest ho vzrušovala. Maxim do něj okamžitě začal zarážet a Jirka cítil tu nádhernou bolest a šířku toho tlustého péra. Na okamžik pohlédl Oldovi do očí a spatřil v nich, že i Olda si to znásilňování děsně užívá, ale ihned oba zase předstírali, že je to bolí a že to nechtějí.
„Ne, ne, prosím, strašně to bolí!“ vykřikoval Jirka schválně. „Seš buzerant, tak tě to nemůže bolet, ty prase,“ zařval na něj hrubě Aleš. Maxim si pak Jirku otočil na záda, takže mu Jirka viděl do obličeje. Ten šíleně sexy týpek v kožené vestě a v sexy kalhotách to do něj bušil jedna báseň a plácal Jirku přes ksicht i po prdeli.
Načež začal sténat tak, že bylo jasné, že se každou chvíli udělá, a Jirka jen čekal na to, až v sobě ucítí jeho mrdku. A taky že za chvilku ucítil. Rozlévalo se to v něm, až skoro nedokázal skrývat, jak nesmírně ho to vzrušovalo. Jen co to v něm trochu doznělo, zavolal bezvládně: „Konečně…“
„Já ti dám konečně!“ vykřikl Aleš, vytáhnul čuráka z Oldovy prdele, odstrčil Maxima a zasunul do Jirky. „Au, au, né, prosím!“ volal Jirka, ale užíval si, jak hluboko v análu má Alešovo nekonečné péro.
Maxim mezitím rozvázal Oldu, dal mu přátelskou pusu a řekl mu: „Thanks, you bastard.“ – „Thank you too,“ odpověděl Olda. Aleše to trochu zarazilo, ale hned pokračoval v nemilosrdném mrdání Jirky. Maxim mu pak natočil tablet tak, aby na něj Aleš dobře viděl, a Aleš začal Jirku mrdat celou délkou svého ocasu, stejně jako před tím Oldu.
Když Jirka viděl, že Aleš věnuje svůj pohled tomu péčku na tabletu, přestal se ovládat a užíval si zárazy Alešova neskutečného klacku. Aleš už nedokázal nic víc, než hrubými pohyby mrdat, inspirován tím, co viděl na tabletu. A za chvilku Jirka cítil, jak se i Alešova mrdka rozlévá hluboko v jeho útrobách. Jirku to natolik vzrušilo, že se i sám vystříkal, a podařilo se mu část té mrdky vycákat na Alešovo břicho.
Aleš ještě chvíli setrval v Jirkově díře, než mu čurák úplně změknul a vyklouznul, a Jirkovi taky změknul, takže mu ovázání volně sklouzlo.
„Ty vole, to bylo fakt dobrý!“ řekl pak Jirka drze Alešovi. „U mě taky, super,“ dodal Olda.
Aleš na ně koukal naprosto nevěřícně. Maxim všem anglicky poděkoval za super „fucking“, rozdal všem svou vizitku s e-mailovou i fyzickou adresou a řekl, že kdyby ostatní měli kdykoli cestu, rád si dá takový „fuck“ ještě jednou a klidně u něj můžou přespat. Ukázal vztyčený palec a odešel.
„Vy buzeranti, jak jako, dobrý?“ vztekal se Aleš po Maximově odchodu.
„Prostě super jste nás vojeli. Eště nikdy mě nevojel heterák. A eště mě nikdy nešukalo tak super péro, jako je tvoje,“ zvedl se Jirka a drze dal Alešovi pusu.
„Vy čuráci, to vás to ani nebolelo?“ – „Mě jenom chvíli, ale i tak to bylo super. Škoda, že zejtra končíme, dal bych si tě zas,“ řekl mu Olda stejně drze a taky mu dal přátelskou pusu.
„Fuj, vy buzeranti, co mě máte co líbat, kurva?“ – „To je přátelská pusa za kvalitní výkon, heteráčku…,“ odpověděl Jirka. „A co se rozčiluješ? Seš dobrej, tak si toho važ…,“ a šel do sprchy společně s Oldou.
Když se vrátili, řekl Jirka Alešovi: „Hele, otoč se ke zdi a spi. Tady kámoš potřebuje ještě vykouřit péro. To neni nic pro tebe. Jsme tu ve většině. Taneční kurz, chápeš? Holky a buzny. Heterák se s tím musí smířit.“
Aleš se poslušně otočil ke zdi. „Ale byls dobrej, fakt,“ pohladil ho přes přikrývku Olda pro útěchu. Aleš se zacukal, hodil si přikrývku i přes hlavu a Jirka ještě vykouřil péro Oldovi, protože ten dneska ještě nestříkal.
Ráno se kluci probudili a Aleš ještě spal. Byl odkopaný, ležel na boku čelem k nim a vypadal roztomile. Jirka se chopil Oldova už zase tvrdého péra a navrhnul: „Tak dneska odjíždíme. Trochu Aleška na rozloučenou poškádlíme, co?“ Olda souhlasil a přetočil se tak, aby si je vzájemně mohli kouřit. Čekali, až se Aleš probudí, ale ten spal jako zabitý.
„No ale mě už se chce stříkat,“ postěžoval si Jirka. „Hm, já bych mohl taky.“ Načež Jirka dostal nápad. „Zcákáme ho?“ – „Jasně, ty vole!“
Tiše se zvedli, stoupli si nad Alešovo nahé odkopané tělo a honili nad ním. Jirka po chvíli tichoučce zasyčel a začal stříkat. Mířil to Alešovi pěkně na prsa, na krk i na obličej, takže ho celkem důkladně pokryl mrdkou. Aleš se při těch cákancích padající na jeho tělo několikrát trochu zachvěl, pak bezděčně olíznul mrdku, která mu stékala do pusy z tváře. Kluci se tiše bavili nad tím, jak se olizuje a jak to vypadá, že mu to skoro chutná. Oldu to šíleně vzrušovalo a intenzivně mastil kládu. Aleš si pak přejel rukou přes obličej, otevřel oči, pár vteřin zkoumal, co to má na ruce, pak si teprve všiml kluků, vykřikl „Ty vole do píči, co to je?“ a prudce se posadil na posteli.
„To bylo od Jirky na památku, a tady máš ode mě,“ odpověděl Olda, na kterého už to taky přišlo, namířil kládu na vyjevený Alešův obličej a několika stříkanci mu ho zkropil. Trefil se mu i do pusy, Aleš jen znechuceně polknul a vzápětí chytil jednu dávku přímo do oka…
„Kurva, co to je, pálí to jako svině!“ zařval a prchal do koupelny. Kluci se tomu chechtali jako blázen a raději se rychle zdejchli, aby ho už nemuseli potkat.
„A má to, heterák jeden zasranej,“ poznamenal ještě Jirka za dveřmi. A Olda dodal: „Aspoň si bude pamatovat, jak se chovat k buznám…“
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Až bych já shodil hadry, tak aby mne potom nezavřeli ze pobuřování veřejnosti ....