• Petřík
Styltvrďárna
Datum publikace22. 3. 2017
Počet zobrazení15758×
Hodnocení4.19
Počet komentářů6

O prázdninách jsem si zajel na několik dní zarybařit na chatu mých rodičů, která se nacházela jen pár kilometrů za městem. Potřeboval jsem si odpočinout od lidí, takže chata postavená mimo zástavbu byla ideální volbou. Nejsem ale zase takový samotář, takže po dvou dnech jsem se rozhodl zavolat svému nejlepšímu kámošovi Tomášovi, jestli by si nepřijel taky zarybařit. Souhlasil.

Další den ráno mě ze spánku probudila hlasitá rána, která vyšla z prvního patra chaty. Že by Tom dorazil už tak brzo ráno? Vstal jsem rychle z postele, když v tom se náhle rozletěly dveře a v nich stal nějaký cizí chlap.

„Tak přece tady někdo bydlí,“ s úsměvem povídá a současně na mě míří pistolí. Vše proběhlo tak rychle, že jsem neměl čas zareagovat. Dal jsem ruce nad hlavu.

„Prosím neubližujte mi, peněženku mám na stole. Klidně si jí vezměte.“ Musím se přiznat, že jsem byl podělaný strachy.

„Sedni si na postel a opři se o její čelo“ přikázal mi. Nezbývalo mi, než ho poslechnout. Z tašky vytáhl pouta, kterými připevnil k posteli obě moje ruce. Následně vytáhl z tašky druhou sadu pout, kterou mi zafixoval obě nohy k rohům postele. Zbraň si následně schoval za pas. Výrazně se mi tak ulevilo. Z peněženky na stole vytáhl moji občanku a začal ji studovat. „Takže se jmenuješ Ondra a je ti, pokud dobře počítám, čerstvých osmnáct.“

Já jen přikývl na souhlas.

„Co studuješ?“

„Stavební průmyslovku.“ Pokračoval v prozkoumávání obsahu mé peněženky. Celou dobu jsem ho pozoroval a zvažoval, jestli bych ho nedokázal přemoct. Mohlo mu být kolem pětadvaceti a byl dost namakaný. Asi pravidelně posiloval. Sám jsem na tom nebyl špatně, ale přesto musel mít proti mně minimálně dvakrát tolik síly, a navíc měl za pasem zbraň. Přímá konfrontace nepřipadala v úvahu.

„Ale copak to tu máme, vytáhl fotku mojí holky. Už jste si to spolu někdy rozdali?“ usmál se, jako kdyby už předem znal odpověď.

„Ne, tak daleko jsme se zatím nedostali.“ Proč se mě na to vůbec ptá?

„Prosím, pane, vezměte si všechno, co chcete, a nechtě mě jít,“ žadonil jsem. Týpek si sedl na okraj postele a začal mi přes tričko hladit břicho.

„Ale co když chci tebe, chlapče?.“

„Co? Ale já nejsem na kluky, nechte mě prosím být.“

„No to doufám, že nejsi na kluky, jinak by mě to ani nebavilo.“ Z tašky vytáhl veliký nuž. Na chvíli se mi zastavilo srdce. Rychlým pohybem mi rozřízl tričko a odhalil tak mé břišní svaly.

„Máš krásně vypracované bříško.“ Nejprve mi pomalu přejížděl rukou přes břicho a následně pokračoval nahoru k hrudníku.

„Pusť mě, ty teplej hajzle.“ Snažil jsem se vší silou vyprostit z pout, ale bylo to marné. Začal mě hladit po vlasech a zároveň se pomalu přibližoval. Očividně se mě chystal políbit. Rychle jsem uhnul hlavou do strany.

„Ale no tak, nebraň se, stejně ti to nepomůže.“ Z tašky vytáhl dlouhou kovovou tyčinku a začal si ji prohlížet. Jednalo se o tyčinku tvořenou malými ocelovými kuličkami. „Pokud nebudeš spolupracovat, tak ti tuto věc narvu do ptáka. Navíc stisknutím tohoto tlačítka můžu aktivovat elektro stimulaci. Věř mi, čurák by tě bolel ještě týden.“

„Ne, prosím, to mi nedělejte, prosím. Udělám, co budete chtít, už budu poslouchat.“ Byl jsem v pasti a zcela v jeho moci. Budu muset přetrpět všechno, co si pro mě můj mučitel připraví.

„Chytrý chlapec.“ Chytl mě za hlavu a začal mě líbat. Tentokrát jsem se už nebránil. Nikdy jsem se s chlapem nelíbal, jenom se svojí holkou. Tohle mi přišlo odporné. Jazykem mi rejdil v puse. Cítil jsem, jak mi jeho sliny stékají do krku. Po několika minutách ocucávaní ho to naštěstí přestalo bavit. Hned jak mě pustil, vyplivl jsem velikou dávku slin na podlahu.

„Tak teď se podíváme, co schováváš pod těmi trenýrkami.“ Nožem rozřízl nohavice a pomalu mi z těla strhl zbytek látky. Teď jsem tam ležel zcela nahý a navíc s roztaženýma nohama. Na nahotu před cizími lidmi jsem nebyl zvyklý. Hrozně jsem se styděl. Jemně chytil do ruky moje kulky a začal je masírovat. Při každém dotyku jsem sebou instinktivně cuknul, i když jsem věděl, že nemůžu uniknout. „Máš je pěkně nalité, asi sis ho dlouho nehonil. Neboj, jakmile s tebou skončím, nezůstane v nich ani kapka“.

Po téhle větě se mi zatočila hlava. Co všechno mě dneska ještě čeká? „Líbí se mi jak si v rozkroku pěkně chlupatý. To mám na vás heterácích rád, ta mužnou přirozenost.“ Po koulích se začal věnovat samotnému ptáku. Několik minut si s ním jen tak hrál. Nakonec přetáhl předkožku přes můj poměrně velký žalud, po kterém začal přejíždět prstem. Byl jsem hodně citlivý, takže jsem se začal různě kroutit, což se mu velice líbilo. „Je vidět, že si panic.“ Po několika minutách mého malého mučení vytáhl krejčovský metr a přeměřil délku a šířku mého ptáka a vše si zapsal do deníčku. „Nejsi můj první, chlapče,“ s úsměvem konstatoval.

Následně mi potřel žalud a koule nějakou mastí. „To je pro zvýšení potěšení,“ vysvětli mi. Opět ho vzal do ruky, ale tentokrát mi ho začal pomalu honit. Jemně přetahoval předkožku nahoru a dolů. Pohyby byly pomalé a důkladné. Nikdy se mě žádný kluk takhle nedotýkal a teď se mi ho snaží vyhonit úplně cizí chlap. Bylo to pro mě hrozně ponižující. Jsem ale na holky, takže mi ho stejně nedokáže postavit, v duchu jsem se utěšoval. Bohužel jsem si to opravdu nedělal už několik dní, což se mi také vymstilo. Cítil jsem, jak mi začíná péro proti mé vůli tuhnout. S každým pohybem bylo pevnější a pevnější, dokud jsem neměl ptáka úplně napnutého. Žalud jsem měl teď zcela odhalený a rudě zbarvený. Cítil jsem jemné mravenčení způsobené mastí. „Moc hezké,“ uznale pokýval hlavou můj mučitel a metrem přeměřil mého již úplně tvrdého ptáka. „Na to jak jsi mladý, jsi dost vyvinutý.“ Z křesla pak vzal malý polštář, který mi dal pod zadek, takže mi teď trčelo péro do prostoru jako stožár na kopci. „Tak a můžeme pokračovat, ale zakazuji ti vystříkat se, dokud ti to nedovolím. Mysli na to, jaký trest tě čeká, pokud mě neposlechneš.“

Z tašky vytáhl podivný přístroj, na jehož konci se nacházela plastová hlavice ve tvaru koule. Po aktivaci se koule začala točit. Poté přiložil hlavici k mému odhalenému a naběhlému žaludu a začal ho dráždit. Jemně objížděl žalud ze všech stran a následně mě nechal několik sekund odpočívat, zatímco hlavicí masíroval moje kulky. Takhle se vždy střídavě věnoval žaludu a pak koulím. Bylo to velmi intenzivní, takže jsem při každém přiložení hlavice k žaludu silně vydechl. Přerušované dráždění k výstřiku sice nestačilo, ale ptáka jsem měl tvrdšího než kdy předtím.

Nakonec hlavici odložil a začal mě honit klasicky. Vzal mého k prasknutí napnutého čuráka do ruky a pokračoval v práci. Dával si opravdu záležet, abych porušil jeho příkaz a udělal se. Snažil se měnit tempo a způsob úchopu. Po chvílí se mi začal zvyšovat tep a začal jsem rychle vydechovat. Cítil jsem, že už se to blíží. Snažil jsem se myslet na něco jiného, jenže mé vzrušení bylo příliš velké. Podařilo se mi vyvrcholení oddálit ještě o několik sekund, ale pak už následovalo několik intenzivních výstřiků. Tiše jsem u každé vystříknuté dávky vzdychl. Stříkal jsem snad deset vteřin, než bylo po všem. Byl jsem úplně vyčerpaný. Mrdku jsem mě všude po břiše, ale ty nejvzdálenější dávky šly až na moje prsa.

„To byl vskutku impozantní výkon,“ povídá můj trýznitel. „Za to si zasloužíš odměnu. Asi ti odpustím slíbený trest za to, že jsi porušil můj zákaz a udělal ses bez povolení.

„Děkuji, pane,“ poděkoval jsem. Týpek mě pohladil po vlasech a políbil. Z batohu vytáhl foťák a udělal si pár snímku. „To abych měl pár fotek na památku.“

Náhle se ozvalo zavrzání branky. Týpek vykoukl z okna. „Hele, jde sem nějaký blonďatý kluk, možná se k nám chce přidat,“ zachechtal se.

„Ne, prosím, nechte ho, udělám, cokoliv si budete přát“. Naštvaně zvedl ze země jednu z mých ponožek a narval mi ji do huby.

„To uděláš stejně,“ a odešel dolu přivítat nového příchozího. Věděl jsem, že je to Tomáš, můj nejlepší kámoš, se kterým jsem byl na dnešek domluvený. Přes roubík jsem ho ale nemohl varovat. Tak jsem tam jenom tak bezmocně ležel. Slyšel jsem, jak se oba vydali po schodech směrem do mého pokoje.

„Co se tady děje?“ vykřikl Tom, když vstoupil do pokoje. Chlápek už na něj mířil pistolí.

„Jsem rád, že ses k nám přidal, máme tu ještě hodně rozdělané práce. Zatím si odlož a žádné blbosti, nebo budu muset tady tvému kámošovi ublížit.“ Na to si sedl do křesla v rohu místnosti a s úsměvem pozoroval Tomáše.

„Prosím nechte nás jít, dám vám všechny své peníze a klidně i mobil,“ žadonil Tomáš.

„Sundej si ty hadry, než se naseru.“ Aby mu dokázal, že to myslí vážně, odjistil pojistku zbraně. Tom dostal očividně strach, takže si začal pomalu svlékat jednotlivé vrstvy oblečení, dokud tak nestál jen tak v trenýrkách, u kterých se zastavil. „No tak, před námi se nemusíš stydět. Podívej se tady na Ondru, ten se taky nestydí.“ Pomalu si sundal i trenýrky. Celou dobu se mu hrozně třásly ruce.

„Vidím, že jsi taky řádně vyvinutý. A ty tvoje přeplněné koule, ty asi taky dlouho nestříkaly, co? No to tady tvůj kámoš Ondra se udělal teď před malou chvíli. Podívej se, má tu svoji mrdku všude po těle. Takže tvůj první úkol je jasný. Všechnu to slízej a spolykej. Chci vidět úplně čistě břicho,“ přikázal týpek Tomovi.

„Cože, to neudělám. Nejsem žádný buzerant,“ odporoval mu Tom.

„Dobře, jak chceš. Já teď ale budu muset ubližovat tady Ondrovi, dokud se nerozhodneš jinak“. Vytáhl mi z pusy ponožku. „To aby tě slyšel křičet“. Vzal do ruky kovovou tyčinku a pomalu ji začal zasouvat do mojí močové trubice. Protože jsem ale před malou chvíli stříkal, měl jsem žalud ještě hodně citlivý. Navíc byly jednotlivé kuličky dost široké. Vniknutí každé kuličky bylo proto šíleně trýznivé. Začal jsem ihned řvát bolestí.

„Dobře, dobře udělám to.“ Tom si klekl k posteli a po malém zaváhání začal slízávat jednotlivé dávky mého spermatu. Každou dávku ihned spolkl. Trýznitel mě přestal mučit a spokojeně pozoroval Toma při práci. Tomáš statečně polykal a při každém polknutí se znechucením zašklebil. Chvílemi to dokonce vypadalo, že se pozvrací. Z očí mu ponížením tekly slzy.

„Nejlepší kámoši pro sebe opravdu udělají cokoli,“ začal se nám vysmívat. „Teď chci vidět pořádnou líbačku.“ Tom se na mě utrápeně podíval, já jen přikývnul. Následně jsme se začali nesměle líbat. „I jazyk hoši, i jazyk“. Celou dobu nás při tom samozřejmě fotil. „To by se vašim kámošům asi nelíbilo, co?“ posměšně komentoval naše ocucávaní. To, že měl Tomáš před chvílí v puse moji mrdku mi vůbec nebylo příjemné. Navíc strašně slintal. Museli jsme se olizovat asi deset minut, než jsme přešli k dalšímu úkolu.

„Tak Ondro, teď ti dám na výběr, buď vykouříš péro tady Tomovi, nebo mně. Co si vybereš?“ Mezitím vytáhl z kalhot velkého a úplně tvrdého ptáka. Žalud měl celý vlhký. Z toho pohledu se mi dělalo zle. Buď budu muset vykouřit tomu hnusnému prasákovi, a navíc to ještě všechno spolykat, nebo nejlepšímu kámošovi, který je ale pro mě jako brácha. Tomovo péro mi přišlo jako přijatelnější řešení. Za tuhle myšlenku jsem se nenáviděl. Zoufale jsem se podíval Tomovi do očí. Bylo mu jasné, co se mi honí hlavou, tak jen přikývl.

„Tomovi,“ odpověděl jsem.

„Já věděl, že jste na sebe nažhavení. Že prý já jsem na holky. To určitě. Tak do toho, kuř!“ Opatrně jsem vzal Tomova ochablého ptáka do pusy a začal ho sát. Nikdy jsem v puse péro neměl, takže jsem nevěděl, co mám dělat. Hlavně jsem nechtěl Tomášovi nějak ublížit. Zkoušel jsem ho sát, cucat a různě lízat. Začal jsem cítit, jak mu pomalu tuhne a tvrdne. Když ho měl úplně napnutého, tak se mi jen stěží vešel do pusy. Navíc mi týpek začal rukou korigovat pohyb hlavy a zasouval mi tak Tomova ptáka hluboko do krku. Jen stěží jsem bojoval s dávivým efektem. Chuť péra mi naštěstí vadila míň, než jsem očekával, ale hrozně jsem se bál, až mi Tom začne stříkat do pusy a já to budu muset všechno spolykat. Po chvíli začal Tomáš zhluboka vydechovat a já věděl, co má přijít.

„Nezapomeň to všechno spolykat, jinak ti tam tentokrát tu tyčinku už skutečně vrazím,“ pohrozil mi můj trýznitel. „Už budu stříkat, Ondro,“ zakřičel Tomáš a já začal cítit sperma proudící do mého krku. Bylo toho hrozně moc. Jen stěží jsem stíhal polykat jednotlivé dávky. Chuť Tomovy mrdky byla hnusně slaná a z představy, co to vlastně polykám, se mi dělalo špatně. Měl jsem co dělat, abych to v sobě udržel a vyhnul se tak trestu. Když bylo po všem, musel jsem ještě důkladně olízat Tomův žalud, aby na něm nezůstala ani kapička spermatu. Chuť Tomova péra jsem v puse cítil ještě dlouho potom.

Po splnění úkolu nám přikázal, abychom se přehodili. Takže Tomáš byl přivázaný k posteli a já jsem byl „volný“. „Tak Ondro, chci, abys Toma opíchal do zadku.“ Už jsem neměl sílu mu odporovat. Takže jsem tam jen tak stál a čekal na instrukce. Z batohu vytáhl přenosnou vagínu na baterky a podal mi ji. Tohle ti pomůže opět postavit čuráka. Pomalu jsem vložil péro do umělé pochvy, která mírně vibrovala. Pomalu jsem zasouval a vysouval ptáka, jako kdybych šukal holku. Bylo to příjemné, takže mi po chvíli čurák opět ztvrdl. „Tady máš lubrikant, ať vám to pěkně klouže, a pusť se do toho.“ Tomáš si roztáhl nohy a já si na něho zepředu lehl. Našel jsem díru a pomalu začal zasouvat. Snažil jsem se být opatrný, přesto se Tom kroutil bolestí. Instinktivně uhýbat tlaku mého péra, které mi tak několikrát vyklouzlo. „No tak zrychli tempo, jinak se nikdy neuděláš. A věř mi, budeš ho šukat tak dlouho, dokud mu z prdele nepoteče mrdka.“ Začal jsem tedy přirážet rychleji. Při každém pohybu Tomáš sykl bolestí a z očí mu stékaly pramínky slz.

„Promiň, Tome,“ pošeptal jsem mu do ucha.

„Teď se začněte ocucávat, ať vidím taky trochu lásky.“ Začali jsme se tedy líbat, ale zároveň jsem pokračoval v přirážení. Týpek nás samozřejmě celou dobu natáčel.

„Už budu stříkat,“ upozornil jsem Toma a vzápětí následovalo několik tentokrát již menších dávek spermatu. Vyčerpáním jsem padl na Tomovu hruď.

„Perfektní, takhle zůstaňte ležet. Ne abys z něho vytáhl toho svého ptáka. Musím si udělat několik detailů.“ Ležel jsem na Tomovi a oddychoval. Týpek chodil kolem nás a pořizoval si další snímky. Mně už to ale bylo všechno jedno.

Potom mi začal prohmatávat kulky. „Ondro, dneska ses sice už dvakrát udělal, přesto pořád cítím, že máš koule plné semene. Hoši, to bych tady musel být až do večera, než bych z vás vypumpoval všechny ty nahromaděné zásoby. Naštěstí nám v tomto případě pomůže technika.“ Vytáhl z tašky nějaké baňky propojené trubičkami. „To je můj vlastní konstrukt,“ pyšně nám oznámil. „Tyhle baňky se nasadí na čuráka a druhý konec se vloží do pusy. Díky tomuhle zařízení začnou baňky sát vaše péra. Každá vystříknutá dávka spermatu potom poputuje sem do tohoto náhubku a vám nezbyde, než to všechno spolykat.“ Složil zařízení dohromady a nasadil jednotlivé baňky na naše již ochablá péra. Náhubky nám připevnil k ústům. Samozřejmě tak, aby moje mrdka putovala do Tomovy pusy a Tomova do mojí. Potom nás k sobě těsně přivázal. Nemohli jsme se ani hnout.

„Hodně zábavy přeji,“ a spustil zařízení, které ihned začalo sát naše ptáky. Dneska jsem se udělal už dvakrát za sebou. Na další stříkání už jsem neměl sílu. Navíc mě už začínalo vyčerpáním bolet péro. Tomáš na tom byl přece jen líp, protože měl za sebou pouze jedno kolo. „Tak, večer byste měli mít kulky úplně prázdné. Zatím se mějte.“ Otočil se a někam odešel. Nezapomněl tam však puštěnou kameru, která celý proces natáčela. Čekalo nás několik hodin nekončicích orgasmů a výstřiků. Tentokrát to sice chvíli trvalo, ale nakonec nám péra opět naběhla a postavila se. První se logicky udělal Tomáš. Celý se prohnul, než ze sebe vypustil několik dávek. Pozoroval jsem, jak jeho mrdka hadičkou pomalu doputovala až do mého krku. Vše jsem řádně spolykal. Nic jiného mi stejně nezbývalo. Pak přišla řada na mě. Cítil jsem, jak ze mě vylétlo několik dalších stříkanců, které doputovaly přímo do Tomova krku. Jenže přístroj bez přestání dál sál můj přecitlivělý žalud. Jen stěží se to dalo vydržet. Přistroj pořád sál a sál. Následovaly další výstřiky a další bolest. Přestože jsme oba vystříkali doslova poslední kapku, přístroj pokračoval v mučení naších pér. Následovali další a další orgasmy, ale již žádné výstřiky. Uběhlo několik hodin, než se chlápek vrátil a osvobodil nás. Péra jsme měli úplně rudá a už dávno nám nestála, ale jenom tak ochable visela. Byli jsme úplně vyčerpaní. Týpek si sbalil svůj pekelný přístroj a rozloučil se se slovy: „Tak zas někdy příště“ a nechal nás zcela vyčerpané ležet na podlaze.

Nikomu jsme nic neřekli. Hrozně jsme se totiž styděli za to, co jsme byli nuceni spolu dělat. Chlápek navíc pořídil hromadu našich fotek a videí a my nemohli riskovat jejich zveřejnění. Společensky by nás to vyřídilo. To, co se nám stalo, už stejně nikdo nezmění.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (73 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (71 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (65 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (65 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (74 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #6 Odp.: Nejlepší kámoši přinuceni k vzájemnému sexuGhostaff 2021-02-05 15:13
Líbilo :-)
Citovat
0 #5 Odp.: Nejlepší kámoši přinuceni k vzájemnému sexuJimmy 2017-04-06 00:11
Nebo by celý příběh mohl být sen, který by dal tušit, že s heterosexualitou vypravěče to není tak horké...
Citovat
0 #4 Ti dva kluciJimmy 2017-04-03 23:07
by se mohli násilníkovi příště pěkně pomstít a role by se pak převrátily. Nebo by se celý tenhle příběh dal postavit na hlavu (v příštím dílu) jako třeba natáčení SM filmu a pokračovalo by se dál ve scénaři třeba s "prostřihy" do soukromí herců atd...
Citovat
+4 #3 Fajn čteníFilip Svlečený 2017-03-28 17:15
Klidně by to mohlo mít nějaké pokračování. Třeba jak si o tom kluci pak povídali a co cítili, nebo i další návštěva tyrana. Piš dál!
Citovat
+6 #2 Podpořím autora,Jimmy 2017-03-24 14:51
aby psal dál. Zajímají mě jeho S/M fantazie... :)
Citovat
+7 #1 :-)tom 2017-03-24 05:22
pěkně napsaná povídka se šťavnatým námětem:-))
Citovat