• zip
Stylklasika
Datum publikace29. 5. 2017
Počet zobrazení7513×
Hodnocení4.46
Počet komentářů8

Rád si na internetu pročítám erotické povídky. Bohužel pro mě, právě jsem se přestěhoval do nového bytu a ještě nemám zařízený internet. Sebral jsem odvahu a zůstal jsem dneska dýl v kanclu, abych se trochu pobavil. Zrovna jsem byl v nejlepším, když znenadání někdo zaklepal na dveře. Tak tak jsem stihl zaklapnout laptop. Vešel můj šéf.

„Co tady ještě děláš, Michaeli?“ Šéf byl o něco málo starší než já, vysoký a velmi štíhlý. Měl tmavé vlasy a tmavé oči a neustále mě dováděl k šílenství tím, že si při přemýšlení okusoval ret.

„Ještě nemám v novém bytě zapojený net, tak se tady na něco dívám.“

„Už jsem se lekl, že tě tak dřu z kůže. A kdy bude kolaudace?“ Tak to bych si dal líbit, můj šéf u mě doma. Ležérní nepracovní prostředí, s tím už bych něco dovedl podniknout.

„Zatím zařizuju, až bude hotovo,“ usmál jsem se na něj svým profesionálním úsměvem.

„Tak nashle zítra.“

„Nashle, šéfe.“

Dveře se zavřely, potom bouchly i dveře hlavního vstupu a bylo ticho. Opět jsem se ponořil do četby, uvolnil jsem zip kalhot, který mě nepříjemně tlačil, a dokonce jsem si zastrčil do zadku mé „cestovní“ dildo, abych si to víc užil. Najednou se rozletěly dveře:

„Michaeli, ještě jsem zapomněl…,“ vletěl zase do kanclu šéf, a protože jsem to fakt nečekal, stihl jsem akorát nadzvednout ruku z rozkroku v jakémsi obraném gestu. Stejně rychle jak vpadl dovnitř, vypadl zase ven. Rychle jsem si zapnul zip a vydal se za ním, abych vypadal co nejvíc nenuceně.

„Co jste potřeboval, Johne?“ Měl v kanceláři šero, vlastně měl zhasnuto a dovnitř pronikalo jen pouliční světlo. Dobře pro mě, aspoň nebylo vidět, že jsem rudý až za ušima.

„Moje oblíbené stránky…“ Pomalu přešel ke mně a tiše polkl. „Nevěděl jsem, že jsi taky…“ Taky???? Oči mi teď určitě lezly z důlků, můj šéf je gay? … No nazdar! Můj šéf je gay! Tak to je průšvih. Hlavou mi běžely tisíce myšlenek, jak to praskne, jak všichni najdou nějakou spojitost mezi tím, že mě povýšil, a tím, že jsme oba stejní.

„Michaeli?!“ probral mě z transu jeho hlas. „Jen tak čistě nezávazně, co takhle jedno číslo před odchodem z kanceláře?“ řekl a už mu sjížděla ruka po mojí košili ke kalhotám. „Je tady sice tma, ale tu bouli nezamaskuješ.“ Zářivě se na mě usmál a mně se v hlavě asi něco pomátlo a řekl jsem si proč ne. Nasál jsem jeho ret a jemně skousl a potom jsem vášnivě propletl naše jazyky dohromady.

„Neuvěřitelně mě rajcuje, jak si ten ret pořád okusuješ,“ šeptl jsem mu do ucha a hned jsem ho olízl. Tiše sykl slastí. Rozepnul jsem mu košili, a zatímco jsem se sunul dolů, zanechával jsem na jeho kůži vlhkou stopu. Odepl jsem kalhoty a vykoukly na mě luxusní boxerky, které zrovna teď vypadaly o tři čísla menší. Nadzvedl jsem gumu a nechal toho jeho macka vyklouznout. Pleskl mu o břicho. Já jsem se ho ale hned láskyplně ujal a začal jej vlhčit stejně, jako cestičku na břiše. Pomalu jsem jazykem obkroužil žalud a stáhl jím předkožku, potom jsem ho projel od kalhot až po vrcholek. Na špičce se mu objevila první kapička slasti, tak jsem ji slíznul a nasál vrcholek. John mě chytil za vlasy a nastavil docela šílené tempo kuřby. Rozepnul jsem i svůj zip a začal si honit svoji už tak dost vztyčenou kládu.

„Tak to ne, hošánku, neužívej si tam, kde má být moje ruka!“ John si mě majetnicky přítáhl za bradu nahoru, odehnal moji chtivou ruku a pokračoval tam, kde jsem já přestal. Chvilku jsme se honili vzájemně a potom mě nasměroval ke stolu.

„Předkloň se!“ řekl direktivně. Teda ne, že bych ho nechtěl poslechnout. Až teď jsem si uvědomil, že mám pořád v sobě zasunuté dildo, které jsem v tom zmatku nestihl vyndat. Už ho zaregistroval i John.

„Mám rád zaměstnance, kteří jsou vždy připraveni,“ pošeptal mi zezadu do ucha a dildo pomaličku vytáhl. Hned ho ale nahradil svojí kládou. Začal přirážet a přitom mi neustále honil moje péro. Tempo se zvyšovalo a já jsem už cítil, že se brzy udělám, když do mě John začal pálit svoji bohatou dávku. Bylo to tak intenzivní. Když trochu ochabl, vyklouzl ze mě, přetočil mě čelem k sobě a klekl si na zem. Vzal do pusy moji kládu a začal ji pěkně hluboko kouřit. To teda bylo moc i na mě a po chvilce jsem se mu vystříkal rovnou na mandle.

„Hmm, sladké,“ zamumlal a na špičce jazyka mi přenesl sperma do pusy. Líbali jsme se a všechny šťávy se mísily dohromady, až mi začaly stékat po bradě na krk.

„Helemese, máš ještě mlíko na bradě,“ dloubl si do mě John a potom vážným hlasem pronesl, „děkuji vám, Michaeli, budu vás informovat o dalším společném projektu prostřednictvím emailu.“ Hlas měl naprosto klidný a formální, ale oči ho naštěstí prozradily. Neodolal jsem a plácl ho přes nahý zadek a potom elegantně vyplul z jeho kanceláře.

Následující den odjel John na pracovní cestu, takže jsme se celý týden neviděli. V neděli večer mi však přišel „pracovní“ mail:

Zítra potřebuju, abyste zůstal déle v práci, Michaeli, potřebuji s Vámi zkonzultovat projekt G, který jsem projednávali minule. Laskavě si vše potřebné nachystejte ve své kanceláři. Dorazím kolem šesté večer. Výkonný ředitel CoHost a spol. John Hope.

To jsem na ten projekt G teda vážně zvědavý.

Večer když celý kancl utichl, napjatě jsem čekal, co se bude dít. John zaklepal na dveře, rychle vklouzl dovnitř a zase je za sebou zavřel.

„Janette je ještě tady, ani nemukni.“ Začal mě vášnivě líbat a přitiskl se na mě celým tělem. Potom mi rozepnul kalhoty a z kapsy vytáhl moje dildo! A já jsem ho všude hledal. Předklonil mě na stůl, naslinil si prst a začal dráždit moji dírku. Když byla dostatečně vlhká, strčil mi tam kolík, načež mě otočil, kalhoty zase zapnul a konverzačním tónem prohlásil: „A teď bych si dal něco k snědku.“ Zatajil se mi dech. Co to má být za hru? Ale musel jsem uznat, že je to rajcovní. Vypnul jsem počítač a zhasl světlo. Potom jsme se oba vydali k výtahu. Houkl jsem na Janette pozdrav, ale netuším, nakolik zněl přesvědčivě. Byl jsem z té situace docela vykolejený. Sotva se za náma výtah zavřel, John mě přitiskl ke stěně a zase mě začal vášnivě líbat. „Stýskalo se mi, přinesl jsem ti dárek, ale ukážu ti ho až potom.“ Došli jsme k jeho autu a nastoupili.

Teď jsem teprve zkusil, zač je toho loket. Na klasické židli je dildo řekněme velmi příjemný společník, ale v autě v hlubokém sedu a se všemi hrbolky a výmoly jsem měl po cestě co dělat, abych nekřičel slastí. Když jsme vystupovali před restaurací, měl jsem čelo orosené a klouby na rukou mi zbělely, jak silně jsem je měl zaťaté. John mě jemně chytil za ruku a táhl mě ke vchodu.

„Až to nepůjde vydržet, řekni,“ pošepal mi do ucha a zářivě se na mě usmál. My půjdeme na večeři do restaurace? Tak to asi nedám. Vytřeštil jsem oči tak, že se nahlas rozesmál. Měl příjemně hluboký bublavý smích. „Neboj, nechal jsem něco nachystat, sníme si to u mě.“ To se mi docela ulevilo. V restauraci se všichni chovali velmi uctivě a tak nějak jsem vycítil, že to není jen z povinnosti, ale že ho mají opravdu rádi. Zpátky v autě mi to vysvětlil. „To je moje restaurace a většinu zaměstnanců jsem vytáhl z bryndy.“ Moje úvahy se stočily k tomu, co je vlastně můj šéf za člověka, a na moment potlačily moje vzrušující utrpení. Když jsme ale najeli na kostkovou dlažbu před jeho domem, skoro jsem se udělal. John mi musel pomoct z auta ven a podpíral mě i celou cestu dovnitř.

Za dveřma jsem to už nevydžel a vrhnul jsem se na něj jako nějaká šelma na křist. „Uber trochu, máme na to celou noc,“ zasmál se mi John.

„Potřebuju uvolnit ten nahromaděný tlak,“ zoufale jsem zaprosil. Pohladil mě po hraně obličeje a zavedl mě přímo do ložnice.

„Svlékni se sám,“ poručil mi. Pochopil jsem to rychle, některé pohyby při svlékání nebezpečně dráždily moji prostatu.

„Nemysli si, že mě to nevzrušuje, když tě celou tu dobu pozoruju, nasadili jsme laťku kapánek vysoko, že?!“ Sám si při mém svlékání sundal kalhoty a spodky a povolil kravatu a na košili rozepl vrchní knoflík. Nahý jsem přišel k němu k posteli a on mě začal líbat na břiše a hladit po zadku. Vyndal ven dildo a já jsem si najednou připadal okradený. Nahradily ho hned ale prsty, které si průběžně olizoval, aby mě dost navlhčil. Když byl spokojený se svou prací, položill mě na záda a lehl si na mě. Přitáhl jsem kolena k bradě a nedočkavě čekal, až do mě pronikne. Vklouzl do mě hladce, ale přestal se pohybovat. Netrpělivě jsem se zavrtěl. Zase mu zabublal smích v hrdle. „Ty jsi teda nedočkavý. Ještě chvilku vydrž.“ Čekal jsem a cítil, jak se můj konečník pevněji tiskne k jeho krasavci. Aha, tak tudy vane vítr! Začal přirážet pomalu a potom zrychlil, celou dobu mi upřeně hleděl do očí a já jsem tam viděl víc něž jen touhu po uspokojení. Vzhledem k naší velmi dlouhé předehře byl John rychle hotový a já jsem vyvrcholil s ním, ani mi nesáhl na kolík. Konečně se ve mně uvolnilo to napětí. Mohutně jsem stříkal a u toho slastně vzdychal. Leželi jsme pak na sobě a pomalu jsme se vraceli ze vzdálených míst zpátky na planetu Zemi.

„Dáme si sprchu?“ Byl to spíš povel než dotaz a já jsem poslušně šel za Johnem. Láskyplně mě omýval pod proudem horké vody a já jsem cítil, že se mi zase vrací síla do všech končetin. Nezapomněl jsem mu to vrátit a sem tam jsem ho při mytí i políbil na právě umytou část těla.

„Mám hlad, dáme si tu večeři?“

„Musíme počkat, za chvilku by měla dorazit i moje máti.“ Samým leknutím mi spadl ručník na zem. Tak to jsem zvědavý, jak mě představí: Mami, to je ten, kterému píchám díru?! Nebo: to je můj podřízený, jako charitu ho zvu na večeři, jak mám ve zvyku. Byl jsem jako na trní, ale úplně zbytečně. Madam Hope byla bystrá a vtipná dáma a John mě představil jako svého přítele a přitom mi vlepil pusu na tvář a držel mě za ruku, aby slovo přítel bylo naprosto zřejmé. Zahřálo mě to u srdce. Jsem teda jeho přítel. Madam Hope se mě během večeře vyptávala na můj život a chovala se ke mně tak, že jsem si připadal jako kůřátko pod ochrannými křídly kvočny. Pomyslnou kunou tady byl John, což mě docela bavilo a Johna rozčilovalo. Po večeři se madam bez ptaní zvedla a odešla domů. Byl jsem na Johna trochu naštvaný, mohl se mi aspoň zmínit, že jsem jeho přítel a že mě seznámí s rodinou.

Nevydržel jsem se ale na něj zlobit dlouho, protože hned jak zavřel dveře, spustil oslavnou ódu na to, jak jsem matku ohromil. Byl tak uvolněný a vtipný, úplně jiná osoba než ta, kterou jsem znal z práce.

„Promiň mi toho přítele. Ani jsem se tě předtím nezeptal, jestli tě tak můžu nazvat.“ Políbil jsem ho na obě tváře a potom letmo na rty.

„Teď už na tom stejně nic nezměníme, pro tvoji matku to tak je a já ji nechci zklamat. Ale od svého přítele chci dárek ze služební cesty,“ blýskl jsem po něm šibalským úsměvem a John mi dal rošťácký pohlavek.

„Tak pojď.“ Odvedl mě zase do ložnice a z komody vytáhl úhledně zabalený dárek. Nedočkavě jsem ho začal rozbalovat.

„Vlastně nevím, jestli je ten dárek pro tebe, nebo pro mě,“ špitl John, zatímco jsem ho otevíral. On se červená? Pane jo, to jsem teda zvědavý. Vytáhl jsem čtvery pouta a anální kuličky s veselými obrázky Miami, tak to je dobrý fór. Začal jsem se nahlas smát.

„Co je takhle vyzkoušet hned?“ nesměle se mě John zeptal. Ztuhl mi úsměv na rtech a už při té představě jsem cítil, že se mi nalívá klín.

John mě položil na postel a lehl si na mě, chvilku jsem si užíval hlazení jeho pevného těla, ale chytře mě vmanipuloval do toho, že jsem měl ruce nad hlavou a pěkně připoutané k čelu postele. Rozepnul mi košili a nekonečně dlouho si hrál s mými bradavkami. Nejdřív hladil, potom olizoval a začal i jemně okusovat. Ruka mu mezitím doputovala k mým kalhotám a v mžiku mi je vysvlékl i se spodním prádlem. Připadal jsem si docela odhalený, ale to nebylo nic proti tomu, že mi chytil pouta za kotníky a přitáhl je k mým rukám. Teď jsem na něj měl bezostyšně vystrčený zadek a byl jsem mu vydaný na pospas. Byl to neuvěřitelně vzrušující pocit. John odešel z místnosti a bylo ticho. Když už mi to připadalo docela dlouho, začal jsem na něj volat. Místností ze začala linout příjemná hudba. John přišel se sklenkou vína v ruce, rukávy košile měl vyhrnuté, košili ležérně rozepnutou, na sobě rifle, které mu rajcovně obepínaly zadek, vpředu měl rozepnutý první knoflíček, vlasy měl rozcuchané a tajemně se usmíval. Prostě nádhera, kdyby ne doteď, tak teď byl rozhodně okamžik se do něj zamilovat. Trochu si srkl vína a začal mě hladit po zadku. Potom mi jemně obkroužil dírku jazykem. Perfektní pocit, to je něco úplně jiného než vlastní prsty! Ještě si upil vína a jazykem se protlačil skrz svěrač, pomalým pramínkem začal víno spouštět do mě. Cítil jsem chladivý proud vína a zároveň jeho jazyk, který ve mně začal rejdit. Navíc mi tak ztopořil penis, že jsem ho měl doslova před očima a cítil vůni vlastního vzrušení. John se přesunul k mým varlatům a začal je nejdřív každé zvlášť a potom dohromady sát. Do dírky mi nejdřív vložil jeden prst a začal kroužit, potom přidal druhý a třetí a začal je zasunovat. Potom vzal do ruky kuličky a pěkně jednu po druhé mi je tam natlačil. Bylo to příjemné, ale mnohem příjemnější bylo, když mi je začal vytahovat ven. Tlak a povolení, tlak a povolení a zase znova. Celou dobu mi přitom hladil obě půlky a stehna, občas jakoby mimochodem zavadil o penis. Odepnul si zbývající knoflíky na kalhotech a moc se mi líbilo, jakým způsobem si je stáhl ze zadečku i s trenkama.

Strašně moc jsem ho chtěl chytit za péro a olíznout ho, ale nemohl jsem se hýbat. Na chvilku mě přemohla zlost nad tou pokořující polohou, ale než jsem se zmohl na prostest, natlačil mi John žalud do dírky a pokračoval dál a hlouběji. Tahle nová poloha nebyla vůbec špatná, mohl zajíždět OPRAVDU hluboko. Chvilku si mě takhle podával a potom mi uvolnil pouta na nohou. „Otoč se,“ přikázal mi. Lehl jsem si na břicho a on mi zasunul zpět moje dildo, potom se zvedl z postele. Po zádech mi přejel kousek chladné kůže, ztuhl jsem, bičík! Přejel mi přes zadek nebezpečně blízko rozkroku. Zvedl se a přistál mi na stehně přesně na přechodu v zadek a dostatečně blízko na to, aby mě polechtal na varlatech. Vzdechl jsem slastí. Navíc, jak jsem se prohnul, pohnulo se i dildo ve mně. Další rána přistála na zadku a další v podkolenní jamce. Bylo to tak neuvěřitelně vzrušující. Jemné a zároveň to malinko štípalo. Střídavě mi bičíkem přejížděl po těle a střídavě mě plácal. Už jsem vzrušením nevzdychal, spíš křičel. Když jsem si už myslel, že to nevydržím, otočil mě zpět na záda a naplno se vrhnul na kouření. Když jsem byl jen stopu od orgasmu, vytáhl dildo a to můj orgasmus malinko oddálilo, ale zároveň byl o to víc intenzivní. Olízal mi z bříška zbytky spermatu, které nestihl spolykat, a potom mi sundal i pouta z rukou. Začal mi jemně třít zápěstí, ať se mi lépe prokrví. Ležel jsem a nebyl jsem schopný pohybu, jak jsem byl vyčerpaný. John mě hladil ve vlasech a po obličeji. Potom mi vlepil letmý polibek.

„Tak co, líbilo? Hrozně mi vyschlo v krku, donesu něco k pití.“ A s láskyplným úsměvem na rtech odešel do kuchyně.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (50 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (53 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (51 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (45 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (56 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk33

fantazie často předčí realitu

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #8 Odp.: Můj šéfrealutopik 2021-08-11 21:39
Opravdu to vyznívá zvláštně. Nedokázal bych česky myslet ve Fahrenheitech, miles per hour, galonech a stopách.
Citovat
+1 #7 Odp.: Můj šéfVikys 2021-08-10 21:04
Myslím, že když je někdo hodně zvyklý na angličtinu, tak i v češtině někdy používá výrazy vzniklé přímým překladem z angličtiny. Občas to v češtině pak vyznívá zvláštně.
Citovat
+1 #6 Odp.: Můj šéfrealutopik 2021-08-06 11:54
dexxovi 07: Tři správné možnosti, jedna horší než druhá. Vše je dovoleno, není co řešit. Dík za potlesk, vždy potěší. :roll: Dá se nějak jinak vysvětlit ta stopa?
Citovat
+8 #5 Odp.: Můj šéfdexx07 2021-08-05 12:09
Cituji realutopik:
Porno, jak má být. Ale riskantní.
...„sem tam jsem ho při mytí i políbil na právě umytou část těla.“ - To je ta správná technika! - Hygisex.
Michael se anglicky čte Majkl. 5. pád: Michaeli! - ?X? - Michaele! Majkle! Jak ro vyřešit?
Když jsem byl jen stopu od orgasmu,...“ Že by překlad z angl?


K Vašemu dotazu se poměrně jasně vyjadřuje Internetová jazyková příručka ÚJČ, která uvádí pro anglickou výslovnost jména Michael v 5. pádě i podobu Michaele. Dále se tématem zabývá také publikace Problematika tvorby skrytých titulků k předtočeným pořadům.
V beletrii se pak často vyskytuje využití fonetického přepisu pro zdůraznění výslovnosti jména Michael [Majkl], někdy je v textu použito Michael a v přímé řeči, kde se vyskytuje i 5. pád je jméno uvedeno ve fonetické podobě čili „Majkle!“.

Není zač. Z jednoho slova usuzovat na překlad - tleskám.
Citovat
+1 #4 Odp.: Můj šéfrealutopik 2021-08-04 17:02
Porno, jak má být. Ale riskantní.
...„sem tam jsem ho při mytí i políbil na právě umytou část těla.“ - To je ta správná technika! - Hygisex.
Michael se anglicky čte Majkl. 5. pád: Michaeli! - ?X? - Michaele! Majkle! Jak ro vyřešit?
Když jsem byl jen stopu od orgasmu,...“ Že by překlad z angl?
Citovat
+1 #3 Moc...Tamanium 2021-07-30 09:25
...povedena povidka. Krasne davkuje vzruseni a porad pridava. Urcite by se hodil jeste aspon jeden dil.
Citovat
+1 #2 Pořád žádné další příspěvky?Jimmy 2017-07-05 20:27
Škoda, ještě bych si od autora něco klidně přečetl...
Citovat
+1 #1 Odp.: Můj šéfZmrd v želízkách 2017-06-18 15:00
Zajímá mě pokračování, líbí se mně S/M náznaky, ale ty ženské postavy se mi tam zdají zbytečné (a rozhodně ne vzrušující)...
Citovat