• honzik92
Stylklasika
Datum publikace28. 5. 2017
Počet zobrazení8362×
Hodnocení4.56
Počet komentářů10

"Studentská léta jsou v čudu…," říkal jsem si téměř obden, když jsem jako čerstvě odpromovaný inženýr začal pracovat v jedné softwarové firmě, která především zprostředkovávala internetové připojení pro jiné firmy a později i školy na jihu Prahy. Bylo mi krátce 26 let a "přeprogramování se" z role bezstarostného studenta do role pracujícího bylo o něco náročnější, než jsem čekal. Ovšem jedno pozitivum se našlo brzy – výplata téměř 30 000 korun mi ukázala, že přeci jen pracovat v úspěšné firmě nebude zas takové peklo…

No, vlastně úplně první pozitivum přišlo dříve než samotná výplata. Náš pracovní tým, který měl na starosti prakticky totožnou náplň práce, se skládal z typického geeka Petra – hubený a relativně nepřitažlivý třicátník, co v práci snad i bydlel, protože po nocích zkoumal, co a kde vylepšit, další člen týmu jsem byl samosebou já a třetím členem byl David, šestatřicetiletý "kápo" týmu, usměvavý holohlavý frajer s dokonale upraveným hustým strništěm a především šílenec do zdravé výživy a fitness. O svém vztahu k posilování nemusel ani vyprávět. Hned při mém prvním pracovním dni před cca třemi měsíci mě přivítal v kraťasech a ležérním tílku s poznámkou "sorry, často chodím do práce rovnou z posilky, tak v kalhotech a košili bývám spíše při poradách…" Prý, že mi rychle vysvětlí co a jak a pak si půjde dát teprve sprchu, abych tu nemusel čekat na chodbě. Bylo navíc šílené horko a já byl rád, že dýchám.

Dalo mi hodně zabrat soustředit se na to, jak se mám přihlašovat do firemního web systému, a ne na to, jak se mu téměř nevešel hrudník do tílka, jak se mu skrze tílko draly na vzduch pekáče buchet, jak mu každým sebemenším pohybem poskakoval famózní a obrovský bicák s napumpovanou žílou, a především na to, jak mu v krátce ale hustě chlupatém podpaží čas od času stekla kapka potu pod tílko. Nemohl jsem se ubránit představě, jak mu každou tu kapku poctivě slízávám… Každopádně nějak jsem se přihlásit dokázal, David se šel sprchovat a další užitečné informace na mě čekaly v podobě přednášky od geeka Petra. Skutečný dvouhodinový zážitek…

David se pak objevil v bílém triku a kalhotech a pověděl mi, že má kancl hned vedle a můžu kdykoliv přijít a ptát se. Malé porady jsou prý pondělí a čtvrtek hned v 9 ráno, velká porada pak jednou měsíčně v rámci celé firmy. Tam se prý očekává za náš tříčlenný tým měsíční shrnutí práce a novinky. Pokud se ale nebudete zlobit, pracovní záležitosti bych nechal stranou…

Během prvního týdne jsem se docela rozkoukal, pochopil jsem co a jak a ve čtvrtek jsem si užil první malou poradu. David měl bílou košili a džíny. Relativně malé džíny, jelikož se mu v nich rýsovaly i stehenní svaly a celkem malý, ale vystouplý kulatý zadek. Nebudu vám kecat… Nemyslel jsem celý týden na nic jiného než na Davida a při každém večerním honění jsem si vybavoval pohledy na něj z uplynulého dne. Nejsilnější zážitek však stále zůstaval z přihlašování se do systému. Začal jsem navíc zjišťovat, že má David relativně pravidelné rituály. Například že z posilovny přichází vždy v 8:50 ráno a rovnou běží do sprchy. Kolem čtvrt na 10 pak už sedí u svého počítače. Ve 12:15 se odebírá na oběd a ve 13:00 je zpátky. A teď nejzajímavější rituál – kolem čtvrté hodiny chodí opět do sprchy ve sportovním oděvu. Říkal jsem si, že nejspíš před tím posiluje přímo v kanceláři, a přemýšlel, jak si to potvrdit. Rozhodl jsem se tedy těsně před výstřikem v posteli, že druhý den před třetí hodinou zajdu za ním s vymyšleným pracovním dotazem…

Dotaz jsem vymyslel a ve tři čtvrtě na tři jsem stál před jeho dveřmi. Dodal jsem si odvahu, zaklepal a rovnou vstoupil. Opravdu. David ležel bez trika na podložce a dělal sklapovačky. Jeho tělo bylo nejrajcovnější, jaké jsem kdy viděl. Pevný, vysekaný, nádherný. K mému příjemnému překvapení byl dokonce i lehce chlupatý jak na hrudi tak na břiše. Očividně se sem tam oholí, ale úplně to neřeší… Když mě zahlédl, aniž by působil jakkoliv překvapeně, zvedl se, hodil si ručník na levé rameno a s úsměvem se zeptal, co potřebuju. Využil jsem této situace a pečlivě konverzoval, zatímco jsem si užíval stále svlečeného Davida. Ten si čas od času ručníkem otřel zpocené břišáky. Po chvíli mi začlo docházet, že snad i trochu provokuje. "Snad si nevšiml, že na něj čumím?" říkal jsem si. Nicméně David si po půl hodince povídání začal břišáky dokonce lehce osahávat a sem tam si dokonce urovnal rozkrok. Když se ale začal škrabat na hlavě a já viděl kombinaci jeho bicáku a podpaží, udělalo se mi vzrušením špatně. Řekl jsem mu, že už musím zase jít pracovat, a odešel jsem. Má práce ale spočívala v tom, že jsem se zavřenýma očima rozjímal nad Davidovým podpažím. Představoval jsem si, jak ho pomalu olizuji, přecházím k jeho bicepsu a zase zpátky. Takový vycákání jsem snad ještě nezažil… Večer jsem nemohl usnout a stále přemýšlel, proč se tak přede mnou ukazoval. Došel jsem k závěru, že si je vědom svého dokonalého těla a jednoduše se chtěl pochlubit.

Po pár dnech práce nad novými aktualizacemi softwaru jsem do práce přišel o něco později a viděl jsem zrovna Davida, jak jde ze sprchy do svého kanclu. Poprvé však měl v ruce pouze ručník a ne kraťasy s tílkem. "Že by je zapomněl ve sprše?" napadlo mě okamžitě a vydal jsem se do sprchy dříve, než si to uvědomí i on. Sprcha je ve firmě pouze jedna, a tak jsem do ní ihned vlezl a zamkl se. A skutečně. Vedle sprchového koutu na odkládací poličce leželo jeho tílko, jeho kraťasy a – což mi pozastavilo chod srdce – i jeho černé boxerky. Vzal jsem do ruky jeho tílko. Bylo nádherně vlhké a byl z něho cítit chlapský pot. Ta vůně byla neskutečná. Představoval jsem si, jak se v něm David potí v posilovně, a byl jsem neskutečně vzrušený. Pak jsem si vzal do ruky i jeho černé boxerky. Ty byly ještě zpocenější a voňavější. Po důkladné prohlídce jsem na vnitřní straně dokonce našel tři čerstvé fleky od semene. "Že by si v rámci posilování ještě ulevoval?" řekl jsem si a ihned zkoušel, jakou chuť jeho zbytky semene mají. Chutnaly neskutečně. Chutnaly tak, že v mých boxerkách vznikaly fleky další…

"Je někdo ve sprše?" ozvalo se náhle zvenčí…

"Jojo, já", zakřičel jsem nervózně, drže v ruce Davidovo zpocené prádlo.

"Jasný… já jen, že jsem tam nechal asi věci, co?"

"Jo, máš je tu… za chvilku jsem venku, tak si je tu můžeš vzít," dodal jsem s mírným utěšením, že je vše OK.

"No, až vylezeš, tak mi je tu prostě jen hoď do kanclu, ať sem už nemusím."

To mě trochu šokovalo. "To jako říká všem svým kolegům, aby mu nosili jeho propocené prádlo do kanclu? A dost. Když provokuje, zkusím taky zaprovokovat!" rozhodl jsem se se srdcem v krku. Moje péro sice trochu kleslo během rozhovoru, ale jedno malé líznutí vše opět napravilo. Řekl jsem si, pokud po chodbě nikoho nepotkám, přijdu k Davidovi s jeho věcmi a tvrdým pérem. Měl jsem své oblíbené kalhoty, ve kterých je dost vidět i normálně. A navíc moje péro má hezkých 19 cm a na jeho tloušťku si také stěžovat nemůžu. "Pokud si toho všimne a začne se opět vystavovat, vím, že mám zelenou."

Péro sice před jeho dveřmi bylo zase trochu měkčí, ale stále dost jasně vidět v mých kalhotech. Lehce jsem zaklepal a vešel. David seděl za stolem, opět v bílé košili, kterou měl napůl rozeplou a ze které lezly krátké, ale opět husté chlupy na hrudi. Navenek jsem se snažil působit suverénně a až k jeho stolu jsem mu odnesl jeho věci. "Tady máš ty věci," shrnul jsem situaci. Vtom jsem ale viděl, že David zírá do mého rozkroku. V něm moje péro začalo téměř praskat. David neřekl ani slovo. Ani jedno jediné slovo. Já jen stál, on seděl. Po pár sekundách se mi podíval hluboko do očí a stále beze slova si začal strkat ruku do polorozepnuté košile a hladit si prsa. Naprosté ticho narušovalo jen škrábání jeho hrubé dlaně o svůj pár dní neoholený hrudník. V hlavě se mi přemítalo mnoho otázek a pocitů… David stále seděl v křesle a pomalu si začal rozepínat zbylé knoflíky, až si celou košili svlékl. Po oční kontrole, že mi péro může stále prasknout, se rozhodl, že přidá pod kotel. Začal zatínat ruce jako při kulturistické soutěži, zatínal biceps a koukal na něj jako na svou největší chloubu. Po chvilce si dal obě ruce za hlavu a pomalu, ale o to více důkladně, si začal olizovat bicáky svým mokrým jazykem. Téměř nevědomky jsem si při tomto pohledu rozepl poklopec a vyndal své naběhlé péro. Jakmile jsem ho osvobodil, lehce se mi přetáhla předkožka a k mému šoku z péra vytekla nálož precumu a rozcákla se přímo před Davidem na zemi, zatímco zbytek stále visel z péra. David zanechal olizování bicáku a s úžasem v očích se ihned naklonil, jazykem chytil konec mé kapky a olízl mi žalud. Podíval se mi do očí a nadechl se, jako by mi chtěl poprvé něco říct…

No, zřejmě ale nechtěl. Vrátil se do předchozí polohy a dal si opět ruce za hlavu. Prstem ukázal celkem jednoznačně, že nyní chce, abych olizoval já. V hlavě mi bleskly vzpomínky na to, jak jsem si tuto situaci představoval. Nyní to bude doopravdy! Udělal jsem krok k němu, kterým jsem si šlápl přímo na rozcáklou šťávu, a přiblížil se k jeho podpaží. Brzy jsem zacítil to, co z jeho tílka ve sprše. Začal jsem olizovat jeho levý bicák. Působil tvrdě jak kámen. Čím blíže jsem se k jeho chloupkům v podpaží blížil, tím více se mi třásly nohy. Začal jsem lízat jeho podpaží. Byl to neskutečný pocit. David navíc začal lehce vzdychat a paží mi začal v podpaží svírat obličej tak, že jsem získával pocit, že se z toho nádherného místa ani nemohu dostat. Vůbec mi to nevadilo. Lízal jsem a vychutnával si každý milimetr, zatímco jsem pevně cítil bicák na svém uchu. Po chvíli mě pustil a vše se opakovalo na pravé straně.

"Všiml sis i té skulinky nahoře nad dveřmi do sprchy?" zašeptal mi z ničeho nic do ucha. Než jsem se stihl zorientovat, co mi vlastně říká, chytil mi pevně oběma rukama hlavu a flusnul mi přímo do obličeje. Dle množství dávky to musel plánovat delší chvíli. Zatímco mi stékal jeho flusanec přes bradu na triko, rozepl si pásek u kalhot, téměř si na křeslo lehl, stáhl si zezadu kalhoty pod koule, zvedl nohy a rázně mi hlavu strčil přímo mezi své půlky. Během asi pěti vteřin jsem tak lízal jeho hladkou prdel. Bylo vidět, že není spokojený, obličej mi přimačkával víc a víc a mně bylo jasné, že chce jazyk přímo do díry. Zřejmě teplou sprchou měl díru relativně uvolněnou. Po chvilce jsem měl dobrou polovinu svého jazyka v jeho zadku. Snažil jsem se jazykem kroutit, a olizovat tak co nejvíce z útrob jeho namakaného zadku. Božský pocit. V hlavě jsem si říkal, co asi bude dál… Když mi uvolnil hlavu, ani se mi z jeho díry nechtělo. Následoval další mega flusanec, který jsem tentokrát z velké části schytal přímo do pusy, a konečně si sundal kalhoty a prádlo úplně. Přede mnou tak poprvé seděl David úplně nahý. "Tomu nestačí mít božské tělo???" řekl jsem si při pohledu na jeho péro, které bylo ještě o něco tmavší, delší i širší než to moje…

"Lehni si na stůl!" pošeptal celkem razantně a šel zamknout svou kancelář. Začal jsem tušit, co asi chystá. Přišel zpátky ke mně, párkrát si přetáhl předkožku přes žalud a další dávka flusance tentokrát směřovala na jeho péro. "Jako bez gelu? Bez gumy?“ proběhlo mi hlavou… Jsem na sebe velmi opatrný, ale představa, že mrdá bez gumy, byla neskutečně silná… A opravdu to měl v plánu. Místo přípravy jen promazal mou díru zbytkem slin na svých prstech a pak už jen do mě razantně vrazil svoje péro. Místo bolesti mě polilo horko. Bylo to tak silné, že o můj zadek pleskly jeho dokonale oholené koule a z mého péra vytekla další šťáva přímo do mého pupíku. Chytil mě za stehna, která vedle jeho kvadricepsů vypadala téměř komicky, a začal silou přirážet. Leže na stole vedle jeho počítače a papírů jsem měl výhled na jeho vzrušený obilčej, ze kterého po chvíli mrdání začaly kapat kapky potu někam mezi můj zadek a jeho břicho, výhled na jeho obrovské ruce, které pulzovaly každým přiražením, stále drže moje stehna.

Ten pohled se nedal příliš dlouho vydržet. Chytil jsem si péro a začal honit. To Davida zřejmě ještě více vyburcovalo a jeho tvrdé tempo připomínalo nekompromisní sbíječku. Mrdal stále intenzivněji a intenzivněji, až mé tělo začlo vibrovat. Nikdy jsem nic takového nezažil. Byl to nový pocit a ten nejúžasnější. Začal jsem silně hekat, výstřik se blížil. Normálně už bych určitě stříkal, ale tentokrát to čekání stále jen sílilo a sílilo. Myslel jsem, že omdlím. Vtom ze mě nekontrolovatelně začaly lítat proudy té nejnadrženější mrdky. Nemusel jsem si péro už ani držet a Davidovými přírazy z něho stále stříkala šťáva, na mě, na stůl, na notebook, prostě všude. Když jsem se začal probírat z kómatu, začal silně vzdychat David. Nezdálo se, že má v úmyslu ze mě vyjít, až nakonec tou nejtvrdší silou do mě zabořil pulzující obrovské péro, spadl hrudí na mé postříkané tělo, a zatímco mi zhluboka dýchal horký dech do obličeje a koukal z očí do očí, cítil jsem, jak mi jeho horké semeno zcákává strany střev někde hluboko v břiše.

Po celkem dlouhé chvilce, kdy už bylo jeho tělo tak zpocené, že po tom mém doslova klouzalo, mi do ucha zašeptal:

"Příště, až budeš chtít zase olízávat moje prádlo, můžeš přijít rovnou ke mně… Jo a teď si to podpaží teprve ochutnej!"

"OK," vyhrkl jsem ze sebe a rovnou začal slízávat téměř louže potu mezi jeho chloupky.

"A teď musím jít chcát," řekl na rozloučenou, oblíkaje si opět košili. "S tebou bude fajn pracovat," dodal.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (55 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (55 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (49 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (47 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (56 hlasů)

Autoři povídky

Celé jménoHonza
Věk28

Baví mě psát o tom, co mě samotného vzrušuje nebo láká. Největší radost mám z toho, když mé povídky zaujmou čtenáře, kteří se též dokáží vtělit do hlavního hrdiny tak, jako já. :)

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+2 #10 OMGBoner 2017-08-27 21:39
Prosiim pokracovanie alebo nieco ine od teba! Napato cakam :-) toto uz som si precital niekolko krat a vzdy ma to dostane!
Citovat
0 #9 PokračováníJimmy 2017-07-04 23:38
Já bych se zase neurazil, kdyby tam byl/i chlap/i v uniformách, kanadách... s pendrekem a želízky na opasku, s pořádným opaskem a chutí poutat a mrdat :)
Citovat
0 #8 Chcát?Ficklip 2017-07-03 05:40
A jako on se nemůže vychcat, dokud je ještě vevnitř, abys to vynesl všechno najednou? (-;
Citovat
0 #7 Bomba!Marvin 2017-07-02 17:43
Prosiim o pokracovanie!!! A keby si tam zahrnul aj feet fetish tak by som sa neurazil :-) kazdopadne pecka!
Citovat
+3 #6 Davidkovihonzik92 2017-06-19 11:56
Problém je ten, že pot mi přijde děsně sexy, ale z nevytřeného zadku se mi dělá blbě. Já píši a vždy budu psát o věcech, které přijdou vzrušující mně. :roll:
Citovat
+1 #5 Odp.: Vůně zpocených svalůJimmy 2017-06-18 15:03
Jsem zvědavej na pokračování nebo na jinou povídku :-)
Citovat
-6 #4 Skvělej textDavidek 2017-06-17 22:41
Taky jsem psal povidku, ale drsnejsi.. o lizani nevytrenyho zadku psat nebudes?? Ja to delam s partnerem rad :) kazdopadne zpoceny chlupaty podpazi nebo zadecek je taky skvelej :)
Citovat
0 #3 Veľmi podarenéPeťo 2017-06-02 00:55
Teším sa na pokračovanie
Citovat
+3 #2 Honziku,Jimmy 2017-05-29 13:08
piš klidně dál, klidně i něco drsnějšího :)
Citovat
+3 #1 Zdravím všechnyhonzik92 2017-05-29 12:36
Rozhodně budu rád za každé komentáře, názory či připomínky! ;)
Citovat