- Shurtugal
… když si ale všimnul, že jsem ho uviděl, rychle zmizel. Probudil jsem se jakoby z tranzu a uvědomil si, že Honza ještě nestříkal, tak jsem mu začal kouřit péro, což trvalo možná tak třicet sekund, než jsem ucítil teplo přítelovy mrdky, rozlévající se mi po jazyku…
Následující dny byly prostě zvláštní. Tento neplánovaný zážitek měl větší následky, než jsem si vůbec myslel. V gay pornu to vypadalo tak snadno, ale realita byla jiná. S Honzou jsme spolu téměř nemluvili a jen jsme kolem sebe bloumali. V duchu se mi neustále přemítala myšlenka, jestli mi to vůbec stálo za to. Vždycky jsem to byl já, který ve vztahu lpěl na věrnosti a hledal "pravou lásku". Zároveň to ale byl nepopsatelný zážitek, který bych chtěl zažít znovu. Co se asi honí hlavou Honzovi? Chce se mnou ještě být? Dokáže mi zase věřit? O tom, co se stalo, jsme vůbec od té doby nemluvili. Už to bude týden. Adam byl narozdíl od nás přímo nadšený a dál mě na messengeru zásoboval provokativními fotkami své klády a krásných plných koulí, že se mi jen sbíhaly sliny. Ještě jednou je pomalu a opatrně vzít do pusy a jemně je sát. Olizovat je a honit u toho Adamova naběhlého ptáka. Ach to byly časy. Teď ale musím myslet na Honzu. To on je můj přítel. Adam je minulost. Musím na něj zapomenout. Ale jak? Jak jen to mám udělat?
Toho kluka, co jsem až do té doby potkával každý týden v našem vchodu, jsem teď "ani za boha" nemohl potkat. Toho kluka, který vždycky chodil v elegantních "slim fit" kalhotách a košilích, pod nimiž se rýsovaly svaly. Byl to prostě na první pohled slušňáček, vždycky perfektně oblečený i učesaný. V obličeji vypadal sice průměrné, ale vždycky si přitáhl nevědomky mou pozornost. Bylo na něm cosi neobyčejného. Přitažlivého. Toho kluka, jehož jsem neznal ani jméno, ani v kterém patře, natož bytě přesně bydlí. Toho kluka, který byl svědkem našich radovánek. Bylo nemožné, že by se mi vyhýbal, vždyť neví, kam a kdy odcházím. Prostě na sebe nemáme štěstí, pomyslel jsem si. Zatím jsem ale nevěděl, že věci naberou úplně jiný a rychlý spád.
Dny ubíhaly a já se snažil na to všechno nemyslet a věnovat se jiným věcem. Prostě se nějak zabavit. Sledoval jsem zrovna film na počítači, když v tom zazvonil zvonek u dveří. Říkal jsem si, kdo to může být, a tajně jsem doufal. Pošta. Konečně mi přišel balíček z e-shopu. Rychle jsem jej převzal a utíkal zpět na film. Jenže vzápětí další zvonek. Uvědomil jsem si, že jsem pošťačce nevrátil tužku a stále ji svíral v ruce. Ale omyl. Byl to ten kluk, kterého jsem už tolik dnů nepotkal.
"Ahoj," začal kluk nesměle.
"Ahoj," odpověděl jsem.
"Pořádám tento pátek oslavu narozenin, přijdeš?" pokračoval kluk.
Bleskově jsem souhlasil a zjistil, kde přesně bydlí. Kluk byl zase na odchodu.
"Počkej ještě, jak se jmenuješ?" zeptal jsem se spěšně.
"Martin," odvětil kluk a odešel.
Martin. Krásné jméno. Za pět dnů konečně poznám toho tajemného kluka. Martina.
Konečně nadešlo páteční odpoledne a já se vydal i s dárkem za Martinem do nejvyššího patra. I když zbývalo ještě patro, už jsem slyšel hudbu. Bude to fajn, pomyslel jsem si a přidal do kroku. Zazvonil se a otevřel mi celý rozjařený Martin a pozval mě dál. Ocitl jsem se v obrovském mezonetovém bytě. Zařízení bylo minimalistické, ale luxusní. Martin si všiml mého úžasu v očích a řekl jen:
"Jsem programátor." No jistě, to k jeho tiché povaze sedělo. Když jsem se vzpamatoval z té nádhery a procitl zpět do reality, uvědomil jsem si, že zase vnímám pohodovou hudbu a vidím spoustu pití, jídla a… kluků. Celkem nás tam bylo deset. Nebylo pochyb, že jsou to gayové. Všichni jsme byli přibližně stejného věku. Nikdo z nás příliš nevyčníval. Nikdo nebyl ani škaredý, ani nějaký přímo model. Až na jednoho. Byl to blonďák, asi nejstarší z nás všech, vypadal trochu jako princ Krasoň, ale nejzajímavější na něm byla boule v rozkroku, která se rýsovala v upnutých kraťasech.
Všichni se dobře bavili, popíjeli a byli shromáždění, kde jinde než u Kinectu. Hlasitě se smáli a hned mě vzali mezi sebe a já se připojil k jejich hře. Kinect je takové zařízení, které připojíte k televizi a které sleduje vás pohyb. Kluci zrovna hráli taneční hru, kde se muselo opakovat po postavičkách na obrazovce. Bezva, pomyslel jsem si. Tanec byla ta poslední věc, kterou bych chtěl dělat, protože jsem při tancování vypadal spíš jako umírající kůň nebo tak nějak. No nechtěl jsem kazit zábavu. Moje skóre bylo samozřejmě ze všech nejnižší. Všichni se mi smáli a vzápětí jsem měl zjistit proč. Kluci se totiž předtím, než jsem přišel, domluvili, že ten, kdo prohraje, musí splnit úkol. Hra byla u konce. Výsledek byl takový, že jsem byl poslední. Jakožto oslavenec dával úkol Martin.
"Do naha," řekl jen. Tváře mi úplně zčervenaly. Za normálních okolností bych o tom ani nepřemýšlel, ale alkohol udělal své. Začal jsem se před zraky všech vysvlékat. Když už zbývaly jen trenky, trochu jsem zaváhal, ale pak šly i ony dolů. Teď jsem tam stál přede všemi úplně nahý, všichni ale čuměli jen na mé visící koule. Nestihl jsem ani pobrat, jak se to stalo, a už byl celý můj pták v Martinově puse. Převaloval si ho v puse a zajížděl jazykem pod předkožku a olizoval žalud a já se zavřenýma očima cítil, jak se mi staví. Díky tomu vzrušení jsem si nevšiml toho, že i ostatní kluci se vysvlékli. Procitnul jsem, až když jsem cítil něčí jazyk na své díře. Kroužil kolem a tlačil se hluboko dovnitř. Byl jsem blahem bez sebe. Když se přidali další dva kluci, kteří mi začali olizovat bradavky, zaklonil jsem hlavu a jen si to užíval. Hlasité oddechování, které jsem slyšel všude kolem, napovídalo, že ani ostatní nezůstali pozadu. Pak mi najednou někdo zavázal oči šátkem a Martin mě odtáhnul za můj ztopořený ocas do ložnice a povalil na postel.
"Ničeho se neboj," zašeptal mi při tom do ucha. Ležel jsem na břiše a někdo mě nadzvedl a já pochopil, že mám jít na čtyři. Přitom jsem cítil, jak mi něčí ruka maže anál a pak tlak, jak se mi ten kluk snaží nacpat péro do zadku. Konečně se mu to povedlo, zajel do mě až nadoraz a začal přirážet. Tempo se čím dál tím víc zvyšovalo, až mi jeho koule zběsile narážely do prdele. Přitom další kluk si lehl pode mě a začal mi kouřit péro. Nestačil jsem si to ani pořádně uvědomit a už jsem měl péro v puse.
"To jsem já, Martin," přidal k tomu kluk. To, co bylo tak dlouho jen v mých představách, se stalo skutečností – konečně jsem měl v puse péro toho kluka ze vchodu. Martin mi začal hodně brutálně mrdat pusu a cpal mi ho až hluboko do krku. Do očí mi vystřelily slzy, které naštěstí šátek zadržel. Jeho pták mi úplně zaplnil pusu a já mohl sotva dýchat, ale i tak to bylo strašně rajcovní. Kluk vzadu ze mě péro vytáhl a na jeho místo nastoupil další. Tenhle ho měl kratší, ale tlustší. Nicméně mě začal šukat ještě rychleji než ten předchozí, a navíc mě chytil pod krkem, aby měly jeho přírazy větší intenzitu. V tom mi Martin sundal šátek a já uviděl, co se děje kolem mě. Ostatní hosté narozeninové oslavy se přidali a kouřili si péra, mrdali a lízali se. Místnost naplnilo vzdychání a zvuk přirážení. Kluci se na mě vystřídali všichni. Péra různých velikostí i tvarů. Když mě omrdal i poslední, přesunula se jejich pozornost jinam. Martin teď mrdal Krasoně. Pak z něj svý péro vytáhl a jeden z kluků mě vzal, hodil k těm dvěma a zatlačili hlavu k Martinovu péru se slovy:
"Kuř ho." Moc se mi nechtělo kouřit ptáka právě vytaženého z prdele a ten kluk si toho všimnul a zatlačili mi hlavu ještě silněji, a tak jsem Martina pokouřil. Všichni z toho měli očividně velkou radost. Pak ho Martin zase strčil jednou do Krasoně a zas ven a čekal, až ho budu kouřit. Tak to šlo několikrát, až se mi to začalo i libit. Už mě nemuseli ani nutit. Martin dál mrdal a já se úplně poddal situaci. Začal jsem Martinovi střídavě lízat díru a koule. To jen umocňovalo jeho vzrušení z mrdu a bylo vidět, že každou chvíli bude stříkat. Vytáhl svý péro, povalil mě na záda a za hlasitého vzdychání mě postříkal. Pohotově jsem zareagoval a snažil se co nejvíc mrdky chytit do pusy. Pak jsem si vzal jeho péro a jemně ho olizoval, abych ho úplně očistil od mrdky. Mezitím se ostatní kluci shromáždili kolem nás a honili svý péra. Dva z nich si klekli k mojí hlavě a střídavě mi rvali ptáky do huby. Mezitím jsem cítil, jak mi všude na tělo za hlasitého řevu dopadá mrdka. Martin to všechno sledoval a jen se usmíval. Po chvíli jsem měl i obličej celý od mrdky, jak ti dva kolem mě stříkali. Pak přišel Martin a začal mi sperma z celého těla olizovat. Přibližoval se od spoda nahoru, a když se blížil ke krku, začal mě líbat a naše sliny se začaly míchat s mrdkou v jeho puse. To už bylo i na mě moc a i z mého pera začalo stříkat sperma, které mi Martin rozmazával po těle. Samým blahem (a taky vlivem alkoholu) se mi pomalu zavíraly oči a poslední, co si vybavuju, je červené blikající světýlko přímo přede mnou na poličce…
Pokračování? Napište do komentářů.
Další ze série
Autoři povídky
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Souhlasím s Jimmym Citace:
Rozhodně si rád přečtu a užiji další pokračování, obzvláště když příběh udrží nastoupený trend a nezměkne, popř. i ještě ztvrdne.
Taky díky - dobrou ruku v příštím psaní a vůbec!
Váš Autor
Musel jsem se u povídky udělat
Díky za nalezení chyby, opraveno.
To jo, ale těch možností, co se z toho dají udělat
Jinak docela zajímavé pokračování. "Klasicky" jsem čekal trojku nebo čtverku s bývalým, současným přítelem i Martinem (taky mám rád to jméno), ale takhle je to lepší, protože trochu nečekané...
Líbí se mi postupný přechod do lehčího S/M a to, že autor zůstal na čistě gay půdě, bez zdrobnělin a spousty kamarádek. Líbilo by se mi třeba trochu spanku a uniform fetishe - a jsem zvědav, jaký význam bude mít to blikající červené světýlko na poličce.