• Peťo
Stylklasika
Datum publikace11. 12. 2017
Počet zobrazení2790×
Hodnocení4.04
Počet komentářů4

Vo svojich osemnástich rokoch som bol ešte panic, hoci som o priazeň dievčat nemal núdzu. Po maturite ma oslovila ponuka jednej nemeckej televízie, ktorá ponúkala formou reality show zoznámenie sa na opustenom ostrove. Obstojne som vedel nemecky, pričom každý účastník dostal 10.000 €, čo pre osemnásťročného chalana nie je málo. Prekonal som prvotné rozpaky a do show som sa prihlásil. Išlo o dvojmesačný pobyt dvanásťčlennej skupiny na opustenom ostrove za prítomnosti kamier. Našou úlohou bolo spolupracovať tak, aby sme prežili, naučili sa vzájomne rešpektovať a spolupracovať. Reality show bolo možné kedykoľvek opustiť, bolo potrebné o to požiadať v špeciálnej budove, ktorá poskytovala azyl kameramanom. Aby to nebolo tak jednoduché, museli sme byť nahí a bolo prísne zakázané akokoľvek zakrývať nahotu. Producenti stavili nielen na konfliktné situácie, ale aj na libido.

Tak sme sa šesť žien a šesť mužov, ktorí sa nikdy predtým nestretli, vydali na opustený ostrov niekde v južnom Pacifiku. Počas plavby loďou sme sa začali spoznávať, aj keď išlo skôr o prvotné oťukávanie, typu – ako sa voláš, kde pracuješ, čo ťa motivovalo sa do súťaže prihlásiť apod. Keď sme doplávali k brehom ostrova, museli sme sa vyzliecť a na ostrov doplávať nahí. Príšerne som sa hanbil, bol som prvýkrát pred niekým úplne holý. Keď sme doplávali na ostrov, začali sme sa spoznávať. Pohľady chlapcov na dievčatá a naopak. Boli sme vo veku od 18 do 25 rokov, takže to bol prekrásny pohľad.

Od štábu sme boli inštruovaní, že ako prvé si musíme postaviť provizórne obydlie, aby sme mali kde spať. Po chvíľke hľadania sme zistili, že piliere na steny boli už pripravené a ani s machom sme nemali veľký problém. Behom troch hodín už stálo útulné obydlie, ktoré síce bolo tesné, ale zato romantické. Na spanie to bohato stačilo, väčšinu dňa sme aj tak mali stráviť mimo obydlia, vystavený rôznym nástrahám ostrova.

Prvý deň zbehol veľmi rýchlo a pracovne. Po postavení obydlia som bol poverený vykopať hlbšiu jamu, akýsi improvizovaný záchod. Vrátil som sa, unavený ako pes, až za tmy. Ľahol som si ako posledný a všimol som si, že v ľavej časti obydlia ležalo na seba nalepených šesť dievčat, v pravej časti zase päť chalanov a medzi nimi asi dvojmetrové prázdno. Ľahol som si uprostred a mal som tak najviac miesta.

Ráno som vstal ako posledný, keďže som bol z predchádzajúceho dňa unavený. Dievčatá práve zakladali oheň a chlapci nosili zásobu dreva z pralesa. Chvíľku som si sadol k Hansovi, ktorý sedel na pláži a prílivová vlna mu omývala spodnú časť tela. Bolo nádherné sa pozerať na jeho síce nie dlhý, ale zato hrubý, do hneda sfarbený penis, ktorému z predkožky vytŕčala špička žaluďa, ako sa hompáľa v rytme vĺn. Rýchlo som si prisadol, aby studená voda zabránila môjmu vzrušeniu. Môj penis bol priemerný, mal asi 16 cm a nebol ani príliš hrubý. Predkožka zakrývala celý žaluď. Postavu mám priemernú, pretože moje predsavzatia o posilňovaní ostali nevyslyšané. Hans pozeral s prižmúrenými očami do slnka a užíval si druhý letný sparný deň na opustenom ostrove. Nevšimol si, ako som si k nemu prisadol, a ani to, ako som očami obdivoval jeho pýchu. Prežíval som obrovské pochybnosti a neistotu, keďže ma doteraz priťahovali len dievčatá.

Kapitán tímu nám rozdelil úlohy. Ja s Hansom sme mali ísť do lesa a poobzerať sa po nejakej zelenine, ovocí a bylinkách vhodné na jedenie. Tešil som sa, že budem s Hansom niekde osamote. Vždy, keď sa Hans v pralese pri hľadaní zohol, mohol som obdivovať jeho ritnú dierku. Nevedel som, či to robí naschvál alebo si to iba neuvedomuje. Veľmi ma to vzrušovalo a s ťažkosťami som skrýval erekciu. Kamera s nami nebola, tvorcovia show sa venovali niečomu inému. Rozprávali sme sa o úplne nepodstatných veciach, napr. o počasí, o politike, o rodine. Zdôveril sa mi, že je z detského domova a nikoho nemá. Prihlásil sa do show kvôli peniazom, aby si mohol nájsť byt a mohol začať normálny život. Neskutočne sa mi páčil nielen fyzicky, ale aj duševne. Bol už vyzretý a vedel, čo od života chce. Veľmi sme sa zblížili, a tak som sa mu, krátko pred návratom do obydlia, zdôveril, že vo mne vyvolal určité pocity, ktoré neviem dosť dobre opísať. Zarazilo ho to, začervenal sa a pousmial. Ubezpečil ma, že keď sa lepšie zoznámim s dievčatami, ktoré sú na ostrove, budem o pocitoch spievať práve jej a na žiadneho chlapca si už ani nespomeniem.

Možno ma to v tú chvíľu potešilo, ale časom som začal pociťovať, že žiadne dievča z ostrova ma nepriťahuje. Chlapci boli do jedného svieži s krásnymi postavami. Vtedy som začal naplno pociťovať moju náklonnosť k rovnakému pohlaviu, ale ešte som si nepripúšťal, že by som bol gay. Považoval som to len za fázu dospievania, ktorou museli prejsť všetci. V noci som si ľahol vedľa Hansa, ktorý už spal na bruchu s mierne roztiahnutými nohami. Videl som jeho dierku a kochal som sa pohľadom aj na jeho penis, ktorý vykúkal spod jeho zadočku. Niekto zhasol oheň a ponorili sme sa do čierno-čiernej tmy.

Naslineným prstom som mu prešiel okolo odhalenej ritnej dierky, ktorú som jemne masíroval a užíval som si to. Počul som, ako Hans hlasne dýcha, a bolo mi v tej chvíli jedno, či spanie len predstiera. Otočil sa na chrbát a v tichosti som mu začal honiť jeho penis. Vyvrcholenie na seba nenechalo dlho čakať. Hans hlasito zhlboka dýchal a snažil sa zakryť ston, spôsobený vzrušením. Všimol som si jeho ligotavé oči. Striedavo sa mi pozerali do tváre a na ruku, špinavú od jeho mrdky, ktorá stále držala jeho, teraz už, ochabli penis. Rýchlo som sa otočil na druhý bok a tváril sa, že spím. Bolo to detinské, ale nič iné mi v tej chvíli nenapadlo. Po chvíli som zaspal a vec ďalej neriešil.

Ráno sa Hans tváril, akoby sa včera nič nestalo, čo mi vyhovovalo. Hanbil som sa za môj úlet a nepotreboval som to rozoberať. Povedal som si, že večer nepodľahnem pokušeniu a budem sa naplno sústrediť na show. Pár dní som sa s Hansom prakticky nevidel a večer, keď som ulíhal k spánku, buď už Hans spal, alebo tam ešte nebol. Takto sa mi darilo dodržiavať celibát viac ako mesiac. Podľa ostatných som nebol celkom spoločenský. Síce sa na mňa nalepilo jedno dievča, ale keď videla, že zo mňa nič nebude, presedlala na iného žrebca.

Hans slávil väčšie úspechy, pretože bol extrovert a bol mimoriadne empatický. Odmietal všetky dievčatá, keďže dievča, ktoré sa mu páčilo, chodilo s iným chlapcom a usiloval sa získať iba ju. Ten chlapec však zistil, že Hans behá za jeho dievčaťom, a mimo kamier mu namlátil. Zbitého som ho ukryl v pralese s cieľom uchrániť ho, aby mu ten chalan ešte viac neublížil. Keď sa za pár hodín prebral, stál som nad ním a prikladal mu obklady na čelo. V tej chvíli sa naše pohľady stretli a hodnú chvíľu sme sa pozerali jeden druhému do očí, akoby sme tým chceli niečo povedať. Pohladil rukou moje líce a pritiahol si ma k sebe. Naše ústa sa dotkli, potom sme sa pobozkali, až sme sa vášnivo začali bozkávať. Naše telá akoby splynuli v jedno. Bol som najšťastnejší človek pod slnkom, cítil som jeho jazyk v mojich ústach, jeho sliny chutili po čerstvom ovocí.

Ľahol som si vedľa neho a svojou rukou jemne hladkal moju hruď a pritom ma bozkával. Ústami skĺzol k mojim bradavkám, ktoré začal lízať a jemne cucať, až kým nestvrdli. Obidvaja sme vzrušene zhlboka dýchali a užívali si chvíle šťastia. Ústami sa postupne dostal k pupku a pokračoval až k penisu, ktorý bol už tvrdý. Stiahol mi predkožku a vzal ho do úst. Bol to najkrajší pocit, aký som dovtedy zažil, vzrušením som sa celý triasol a myslel si, že to nevydržím. Po chvíľke cucania som začal striekať, rovno do Hansovi úst. Bol som prekvapený, keď moju mrdku nevypľul, ale prehltol a jazykom mi očistil žaluď dosucha. Penis mi začal ochabovať, veď prežil najväčšiu explóziu vzrušenia.

Hans ma jemne pobozkal a jazykom navlhčil pery. Otočil ma na brucho a navlhčil si prst. Začal ho jemne vsúvať do mojej panenskej dierky. Najskôr mi to nebolo príjemné, ale pomaly som sa začal uvoľňovať. Po chvíľke pridal Hans druhý, potom tretí prst. Robil to veľmi pomaly, akoby s tým už mal nejaké skúsenosti. Veľmi ma to vzrušovalo a penis sa mi opäť vzpriamil. Postavil som sa na štyri a Hans mi ho začal znovu honiť. Po chvíľke som vykríkol vzrušením a prosil som ho, aby neprestával. Hans sa vrátil k mojej dierke. Usúdil, že tri prsty na roztiahnutie stačili. Podišiel so svojou ozdobou pred moje ústa a vtlačil mi svoj penis až do hrdla. S mokrým penisom potom pohodlne vkĺzol do mojej roztiahnutej dierky. Stačilo iba zopár pohybov, zacítil som cukanie a potom jeho teplú mrdku, ako sa rozlieva v mojej dierke.

Keď vybral penis, mrdka začala stekať z dierky po vajciach až k môjmu odhalenému žaľuďu, keďže som bol stále na štyroch, hlavu sklonenú k zemi. Tento okamih som si užíval ako nikdy predtým. Vzal som jeho penis do úst a jazykom ho opatrne očistil. Asi som to robil dosť vášnivo, pretože po chvíľke sa Hans urobil, rovno mne do úst. Mrdku som už nedokázal vypľuť, musel som ju prehltnúť. Pobozkal som Hansa na ústa a dlhú chvíľu sme sa ešte vášnivo bozkávali a hladkali sa.

Slnko zapadlo a museli sme sa pomaly vrátiť do obydlia. Najskôr sme sa ešte vykúpali v mori, aby sme zakryli pozostatky našej lásky. Do tábora sme prišli spolu neuvedomujúc si, že sa držíme za ruky. Všetci pochopili, čo sa stalo. Boli sme jediný pár, ktorý to dotiahol až k styku. Show sa skončila, všetci dostali svoje peniaze. Len ja s Hansom sme ostali žiť spolu v Nemecku, dnes sme registrovanými partnermi a chystáme sobáš. Neviem, či reality show bola niekedy odvysielaná, nevenovali sme už tomu pozornosť. Pre nás dvoch reality show splnila svoj účel a som jej za to vďačný.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (30 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (28 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (34 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk36

- nie som dokonalý milenec,

- nie som kráľom večierkov,

- nedôverujem ľuďom a nevyznám sa v nich,

- ťažko nadväzujem známosti,

ale som čestný a úprimný človek

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

0 #4 Láska na romantickom ostrovekikiris53 2018-01-01 22:01
Pěkně podaný a výstižný příběh. Děkuji. :roll:
Citovat
0 #3 Opravaalternativní zmetek 2018-01-01 05:29
Cituji alternativní zmetek:
Neboj, podpuru máš i u alternaci zmetka. :lol:


*podporu
Citovat
0 #2 Odp.: Láska na romantickom ostrovealternativní zmetek 2018-01-01 05:26
Neboj, podpuru máš i u alternaci zmetka. :lol:
Citovat
+4 #1 Odp.: Láska na romantickom ostrovezmetek 2017-12-15 22:41
čekal jsem,čekal, zda se někdo ozve..Je to asi zase na mně.. Když se podívám na své minulé komentáře a palce dolů u nich...Takže moje hodnocení - je to milý. Není to drama, ale je to ve výsledku hezký..Nevím, zda budeš mít radost, že reagoval zase jen zmetek.. nenech se odradit. Já děkuju. Za každou snahu, protože vše se počítá..Tohle není tak špatný....:)
Citovat