- honzik92
“Tak konečně 18, můžu si udělat řidičák na auto,” řekl jsem si po svých narozeninách. Jelikož studuji gymnázium v Plzni, které ve třetím ročníku nabízí řidičské kurzy, ihned jsem se přihlásil. Aby ale byl celý můj příběh z loňského léta jasný, měl bych zmínit, že jsem Honza, hraju dorostenecký hokej a na řízení auta jsem se těšil od svých 13 let.
Začala první hodina teorie a já se už po hodině nudil. Vše jsem věděl a starší pán si při přednášce myslel, že je velmi vtipný a zajímavý. Nebyl. Po dvou hodinách jsme se začali hlásit na první jízdy. Jelikož mám téměř každé odpoledne trénink hokeje, podařilo se mi první jízdu dát hned ve čtvrtek od 6:30, sraz před školou. Prý mě tam vyzvedne kolega a odveze na cvičební parkoviště. „Snad bude méně vtipný,“ blesklo mi ihned v hlavě. No, uvidíme ve čtvrtek…
Jízdy v půl sedmé znamenaly vstávání v 5 ráno. Hrůza. A to jsem měl asi nějaký intenzivní sen, jelikož ještě při snídani jsem drhnul ptákem o nohavici džínů. Ve čtvrt na 7 jsem už čekal před školou. Po chvíli přijela modrá Fabie a zastavila přede mnou. Přes sklo jsem si všiml relativně mladého kluka, jak na mě ukazuje, ať si vlezu dovnitř.
„Jsem David, klidně mi tykej,“ řekl a podal mi sešítek, kde jsem se měl podepsat pod první jízdu. Nechtěl jsem ho příliš očumovat, ale mnoho věcí mě zaujalo na první pohled. Pronikavé zelené oči, dokonalé strniště a ramena, která mu div nerozpárala černý svetr. Až po rozkoukání jsem si všiml, že stehna v super cool teplácích pod volantem na tom byla velmi podobně. K tomu všemu nádherně voněl, věk bych tipoval přibližně na 30.
Přijeli jsme na nedaleké parkoviště a mě děsně štvalo, že v autě udržuje relativně nízkou teplotu. Kdyby tu bylo tepleji, musel by svetr sundat. Slovy se nedalo popsat, jak strašně jsem ho chtěl vidět bez svetru. Nicméně, přišla chvíle výměny. Prohodili jsme si místa a já začal kroužit po parkovišti jako naprostý pako.
„No výborně,“ chválil mě David, zatímco si několikrát poškrabal levou rukou hlavu, div si neopřel loket o mé čelo.
Asi po půl hodině ježdění po parkovišti David usoudil, že zkusím vyjet kousek za město.
„Potřebuju děsně chcát, tak se aspoň tam u pole vychčiju,“ řekl s klidným hlasem, jak kdyby to byl můj hokejový spoluhráč. Inu, šéf se musí poslechnout, a tak jsme jeli kousek za Plzeň a já po chvíli zastavil u jedné vedlejší cesty.
„Počkej tu,“ řekl a vystoupil, zatímco já jsem si zatím prohlížel jeho zadek vzdalující se od auta. Nešel příliš daleko, takže jsem mohl vidět, jakým obrovským proudem chcal. Vzrušilo mě to ještě víc než jeho oči a tělo. Dochcal, otočil se a blížil se zpět. Ihned jsem si všiml, že měl nemálo pochcané tepláky. Když si sedl zpět, měl jsem to jak na talíři. Tepláky, které téměř praskaly šířkou jeho stehen, a pochcaný klín. Bylo to zvláštně sexy, nesměl jsem však dát nic najevo. Dojel jsem zpět až ke škole, tepláky byly téměř suché a já si měl domluvit další jízdy. „Seru na trénink, má být v týdnu skoro 30 stupňů, musím si dát jízdy odpoledne,“ řekl jsem si pro sebe a Davidovi nahlásil čas úterý od 16 hodin po škole.
V úterý už od rána jsem ani nejedl. Myslel jsem na něj a představoval si, co bude mít na sobě. Čas se nachýlil. Opět přijelo auto a mně už to z dálky bylo jasný. „A do prdele. On má tílko,“ vyhrkl jsem ze sebe. A skutečně měl. Jeho ramena a hrudník byly lepší, než jsem si vůbec dokázal představit. Vše bylo dokonale hladké a od pohledu tvrdé. Přes tílko byl rozeznat tvar prsních svalů a bradavky.
„Rovnou pojď sem, jsi šikovný kluk,“ řekl a mrkl na mě. Zatřásly se mi nohy.
Vyjeli jsme a já se snažil být klidný a řídit.
„Děláš nějaký sport?” zeptal se mě s celkem vážným zájem.
„No, hraju hokej.”
„Jo, to mě i napadlo. Máš hokejovou postavu.“ Moje koncentrace opět klesala. Jo, mám taky nějaký ten sval z posilky, ale oproti němu jsem nic. Celou dobu jsem přemýšlel, zda mu mám přesně tohle říci. Odvahu jsem ale nenašel. Po chvilce dalšího ticha se David rozhodl, že se opět musí podrbat za hlavou. Tím nastal konec mého vnímání. Ve zpětném zrcátku jsem totiž spatřil jeho biceps protkán několika žílami a k tomu všemu relativně hustě zarostlé podpaží. Očividně si své tělo holí, ale podpaží má rád takhle.
Tento několika sekundový pohled do zrcátka způsobil, že jsem začal opět drhnout ptákem o nohavici v kraťasech. A že má erekce je vidět dobře, jelikož mám péro dobrých 19 až 20 cenťáků, a především se mi kluci už od základky smáli a říkali mi tlusťochu, jelikož i v měkké verzi jsem ho měl mnohem širšího než všichni ostatní. Dnes už kluci spíše žárlí a mají narážky typu „Koho tímhle trháš?”.
Můj tlusťoch tedy mezitím trhal mou nohavici, já řídil a David vedle mě koukal dopředu. Čím více jsem se snažil uklidnit se, tím více mi nohavice pnula. A bohužel. Místo uklidnění přešel Davidův pohled směrem pod volant. Vnímal jsem, jak chvíli čumí do mého rozkroku, ale mlčí jak hrob a po chvíli zase začal čumět dopředu. Absolutně jsem neměl tušení, co si myslí. Jízda každopádně pokračovala dál, i když z mé strany musela nervozita sálat na metry daleko. A pan učitel David se zřejmě rozhodl, že mi to neulehčí. Uběhlo sotva 10 minut od drhnoucího incidentu, když se mě David zeptal:
„Nebude ti vadit, když si převleču tílko? Jsem nějak zpocenej…“
„N-ne,“ zakoktal jsem zmateně. V tu chvíli si už David začal sundávat tílko. Periferně jsem zahlédl jeho břišáky, hrudník a jemné chloupky kolem pupíku.
„Kam jsem si to náhradní ale dal…?“ zamumlal si pro sebe a začal se otáčet směrem k zadním sedačkám a pravou rukou se držel opěradla mé sedačky. Horké odpoledne v autě zřejmě jeho deodorant nezvládal a já zacítil z velmi krátké vzdálenosti tu nejúžasnější vůni, jakou jsem kdy ucítil. Jeho pot. David mezitím nahmatal na zadním sedadle nové tílko, oblékl si ho a velmi očividně si zkontroloval, zda mi opět pnou kraťasy. No, pnuly.
„Pojedeme zase za město k té odbočce, musím zas chcát,“ pravil, škrábaje se levou rukou na vlasech. Ve mně by se krve nedořezal. Je to všechno náhoda? Nebo mě zkouší? Provokuje mě? Hnusí se mu to, nebo chce, aby mi z něho stál? Nemohl jsem si stále vybrat, která varianta je ta správná.
Dojeli jsme na místo a David už otevíral dveře, když, aniž bych jakkoliv přemýšlel, jsem se zeptal: „Nevadí, když se půjdu taky vychcat?“
„Jasně, v pohodě,“ řekl opět s naprosto chladnou hlavou. Rychle jsem vyběhl z auta, abych si našel místo na chcaní jako první a mohl vidět, jak s mým místem naloží on. Svižnějším krokem jsem došel až k poli, zatímco David teprve dával propocené tílko na zadní sedačku. Vytáhl jsem péro z kraťasů a čekal jsem, kam se uchýlí David. V tu chvíli byl vedle mě. Téměř bok po boku jsme stáli vedle sebe. Začal jsem chcát, abych nevypadal trapně. Až po chvilce mi to došlo. David nechcal, ale čuměl na mě.
„Takhle tlustý péro jsem nikdy neviděl,“ řekl opět s ledovým klidem David. Mírně se pousmál a jeho zelené oči přešly opět dolů.
„Ty nebudeš?“ řekl jsem velmi trapně.
„Ale jo, budu. Jen když jsi včera tak lačně čuměl na můj pochcanej rozkrok, tak jsem myslel, že si to budeš chtít víc užít.“ Jeho ledový klid mě nepřestával udivovat, ačkoliv jsem nějak nechápal, co po mně chce.
„Jak si to mám tedy užít?“ zeptal jsem se.
„Pojď kousek dál, klekneš si přede mě a já ti nachčiju do huby!“ Neřekl jsem ani slovo a poslušně šel za Davidem. Klekl jsem na místo, kam ukázal, zatímco David si stáhl tepláky, ze kterých vypadl polotvrdý nádherný pták a skutečně obrovské koule, které se ani neměly jak vejít mezi jeho stehna. Nikde ani chloupek. Ani jeden jediný.
Vzpomněl jsem si na jeho čtvrteční proud a neskutečně vzrušen jsem jen otevřel pusu a přiblížil se tak dvacet cenťáků pod jeho žalud z půlky zakrytý žilnatou předkožkou. Neuběhlo ani pět sekund a z Davidova péra začal téct obrovský proud chcanek přímo mně do krku. Rychlost proudu posilněna částečnou erekcí byla tak silná, že se část odrážela od jazyku zase ven a já téměř nestíhal polykat. Nechtěl jsem ale přijít ani o jedinou kapku. Chcaní v žádném případě neustávalo a já stále nebyl uspokojen a chtěl polykat dál a dál. V tu chvíli si David založil obě ruce za hlavu.
Kombinace pohledu na jeho bicáky za hlavou, chcaní do mé pusy a tření mého mokrého péra o stehna v kraťasech ve mně vyvolala tu nejsilnější ejakulaci, kterou jsem kdy zažil. Silou orgasmu a vzrušením mi sperma začalo vytékat spodkem kraťasů a já samým okamžikem zavřel pusu. Stále silný proud chcanek mi začal třísnit naprosto celý obličej.
„Otevři držku, ještě jsem neskončil,“ řekl David, zatímco si hladil zpocené břišáky pod tílkem. Spolykal jsem poslední část jeho dávky a uvědomil jsem si, že mám péro stále naprosto tvrdé.
„No, pěkně ses udělal, co? Ukaž ho!“
Rozepl jsem si kraťasy a vytáhl tvrdé péro naprosto celé olepené od mrdky.
„Ta tloušťka je šílená. Zrušil jsem si jízdu po tobě, takže seš dnes poslední.“
„Co tím chceš říct?“
„To, že chci, abys ze mě tou tlustou kládou vymrdal aspoň tolik semene, co sis nastříkal do kraťasů. Zajedeme autem na jedno místo.“ Opět jsem mlčel, zandal olepené péro zpátky a následoval Davida do auta. Jeli jsme kousek lesem a zastavili na velmi tichém místě. Vzal jsem si do ruky Davidovo použité tílko a užíval si vůni jeho potu. Sedl jsem si na zadní sedadlo a otevřenými dveřmi jsem zatím koukal ven.
David obešel auto, přišel ke mně, otočil se ke mně zády a sundal si opět tepláky. Poprvé jsem viděl jeho zadek. Byl nádherný, velký, kulatý a naprosto hladký. Jak jinak, že? Bylo mi vše jasné. Chytil jsem mu půlky oběma rukama, David se ohnul a přede mnou se objevila jeho díra. Ihned jsem mezi jeho půlky zabořil hlavu, až z profilu nemohla být ani vidět. Horkem byla díra velmi uvolněná a já dostal dobrou polovinu jazyka ihned dovnitř. David silně vydechnul a rozkročil nohy více od sebe, až mi o bradu pleskly jeho obří koule. Můj jazyk se dostával stále hlouběji a hlouběji. Začal jsem dvěma prsty jeho díru roztahovat, zatímco jsem jazykem pečlivě olizoval vnitřek toho nejvíce vzrušujícího místa na světě.
Mé péro už zase praskalo a já stále nedokázal pochopit, co se vůbec děje.
„Strč ho do mě,“ řekl David, vyhnal mě z auta a opřel se o sedačku, abych ho mohl mrdat zezadu. Naslinil jsem si péro, co nejvíce jsem dokázal, a přiblížil jsem se k Davidovu zadku.
„Nechci, abys mě šetřil, narvi ho tam. Chci tu šířku pořádně cítit,“ řekl David odhodlaně. Poslechl jsem, ještě plivl na žalud, chytil jsem ho oběma rukama za bok a co největší silou jsem vrazil péro dovnitř, až mé koule narazily do těch jeho. David zařval a povalil se břichem na zadní sedačky. Já byl povalen břichem na jeho záda. Ihned jsem si uvědomil jeho poslední slova, že chce mé péro cítit, a začal jsem Davida velmi razantně bezcitně mrdat celou svou délkou a šířkou. David vzdychal obličejem do sedačky. Vzal jsem si k obličeji opět jeho původní tílko. Jeho pot mi dodával takovou energii, že jsem do něj bušil takovou silou, až i auto bylo v pohybu.
„Počkej, jen se otočím,“ řekl David. Vyndal jsem péro z Davida, ten se jen otočil na záda a řekl mi: „Chytni mě za stehna a mrdej mě tak, jako bys mě chtěl zabít. Až na tebe flusnu, zrychlíš a já se vystříkám!“
Nápad mi přišel geniální. David si ovšem dal opět pravou ruku za hlavu a levou rukou si pevně chytil péro i s koulemi. Jeho zpocené hustě zarostlé podpaží jsem se snažil nevnímat, jelikož bych cákal dříve, než je potřeba. Chytl jsem ho za stehna a bušil do něj na úplný doraz, až mi začaly téct kapky potu po čele. Pohled na Davidovy oči a třesoucí se hrudní svaly mi dodávaly sílu nepřestávat.
Po chvíli najednou David flusl přímo na mé břicho. Zrychlil jsem, až jsem si musel pomáhat řvaním, abych toto tempo vydržel. David si stále bez honění jen držel péro pevně pod koulemi, zrudlo mu čelo, zavřel oči a při mém krutém mrdání začal tryskat semeno neuvěřitelnými dávkami kolem sebe. Ta největší skončila přímo v jeho chlupech.
Jen o pár chvil později jsem začal pumpovat svoje semeno přímo do Davidovy díry, zatímco on se mi díval hluboce do očí a dychtivě olizoval semeno ze svých prstů. Po chvilce jsem se dokázal jen svalit na jeho břicho. Po žádném zápase jsem se necítil tak vyčerpaný. David měl stále ruku za hlavou a dávku svého semene ve svém podpaží.
Leželi jsme téměř mrtví dalších mnoho minut. Za tuto dobu jsem stihl semeno z podpaží velmi pečlivě odstranit jazykem a začali jsme se i spontánně líbat.
„Tak takhle si představuju bejt zmrdanej,“ zašeptal David a donutil mě se odvalit ven z auta, načež mi dobrou čtvrthodinu olizoval již měkké unavené péro, které sem tam utrousilo poslední kapičky semene. I tak mu má šířka pečlivě zaplnila ústa.
Autoškolu jsem udělal. S Davidem se scházíme dodnes a naše sexuální hrátky ani trochu nezevšedněly. Týden bez jeho chcanek, potu a řvaní je pro mě jako věčnost.
Autoři povídky
Baví mě psát o tom, co mě samotného vzrušuje nebo láká. Největší radost mám z toho, když mé povídky zaujmou čtenáře, kteří se též dokáží vtělit do hlavního hrdiny tak, jako já. :)
Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!
Komentáře
Cituji honzik92:
To verím, ja tiež
fakt je to něco "mezi", ale doopravdy rajcovní. Takže fakt body dávám!