• Peťo
Stylklasika
Datum publikace17. 5. 2018
Počet zobrazení3225×
Hodnocení4.30
Počet komentářů3

Predal som rodičovský dom a rozhodol som sa presťahovať do jednoizbovej garsónky. Od doby, čo ma žena s deťmi opustila kvôli pijatike, zrútil sa mi svet. Musel som riešiť dlhy, alimenty a pocit samoty. Väčšinu nábytku som zdedil ešte po starých rodičoch a bolo to aj vidieť. Nábytok sa rozpadal a bol vhodný iba do pece. Pustil som sa do rúbania nočných stolíkov po starom otcovi, ktorého som nikdy nepoznal. Bol väznený v Osvienčime, ale zomrel 10 rokov po vojne. Upil sa k smrti. Pristihol som sa, že často na neho myslím. Problém zaradiť sa do bežného života a láska k alkoholu, ktorá bola väčšia ako k ľuďom, boli spoločné. O to viac ma sužoval nepríjemný pocit, keď som rúbal nočné stolíky, ktoré starý otec ako vychýrený vidiecky stolár sám vyrábal. Už zostal iba posledný nočný stolík, ktorý kedysi lemoval manželskú posteľ. Zdvihol som ho a zistil, že v ňom niečo buchoce. Odbil som zadnú stenu a našiel písanku, akú používajú žiaci v škole. Na obale bolo uvedené:

„MÔJ ŽIVOT“.

Oblial ma pot. Objavil som denník svojho starého otca, ktorý ukryl v nočnom stolíku. Pár minút som sa spamätával a musel som vypiť zopár pohárikov. Posadil som sa do kresla a trasúcimi rukami som otvoril písanku. Stránky boli zažltnuté, drobili sa a smrdeli stuchlinou. Písmo bolo kostrbaté, neupravené a ťažko čitateľné. Niektoré z fragmentov som sa rozhodol zverejniť.

***

…Podarilo sa mi ukradnúť zošitok s ceruzou z bloku C, keď sa nikto nedíval. Dúfam, že mi ho nenájdu, bo ma vskutku zabijú. Do Osvienčimu ma priviezli železnicou v roku 1944. Cestovali sme vo vagónoch päťdesiati s jedným kýbľom na sračky. Nebolo miesta si ľahnúť, celú cestu som sedel, pozeral do blba a triasol som sa od zimy a strachu. Takých nás tam bolo viacero. Štyria z vagóna to neprežili. Nikoho som nepoznal. Do Osvienčimu sme dorazili počas hlbokej noci. Nemci na nás začali čosi kričať, ale napriek mojej výbornej nemčine som im nerozumel. Hromadne sme opúšťali vagón a radili sa na nástupište. Až vonku som lapil dych a začal chápať, o čom sa vojaci rozprávajú. Usúdil som, že bude lepšie povedať, že viem nemecky, možno získam výhodu. Ozval som sa, ale mohutný vojak ma udrel pažbou pušky. Padol som na zem a ďalej som o sebe nevedel. V nasledujúci deň som sa prebudil sám na izbe…

…Ako som sa dozvedel, vojaci ma ušetrili, pretože sa im moja nemčina môže zísť. Majú tu veľa Poliakov, zopár Slovákov a Čechov…

…Som na bloku C, ktorý je určený pre dezertérov, cigánov a homosexuálov. Jedlo mám dva krát denne, čo je dva krát viac, ako ostatní v tábore. Pomaly sa začínam zoznamovať s tunajším životom…

…Dnes som len prekladal, ináč musím pracovať spolu s ostatnými vo fabrike na pneumatiky. Každý väzeň je pod drobnohľadom a musí robiť 10-12 hodín denne s minimálnym prídelom jedla a vody. Ja to mám voľnejšie, moju prácu nekontrolujú a mám voľný prístup k strave. Niektorí väzni si to všímajú a vrhajú na mňa nepríjemné pohľady. Ich oči prosia o zmilovanie, a keby nemali nádej, už dávno by to vzdali…

…Zoznámil som sa s jedným dôstojníkom. Volá sa Fritz a síce má 18 rokov, má už hodnosť poručíka. Jeho otec je generál a potreboval sa zbaviť synáčika, ktorého nenávidel pre jeho zálety a pletky s chátrou. Myslel si, že vojenská drezúra ho naučí spôsobom. S Fritzom sa zhovárame dlhé hodiny. Je rovnako starý ako ja, a tak máme množstvo spoločných tém. Rozoberáme politiku, počasie, životný štýl, divadlo, knihy atď. Je mimoriadne vzdelaný, čo mi imponuje. Veď aj ja som chcel ísť ďalej študovať, keby do toho nezasiahla vojna…

…Fritz vie, že dôvodom môjho uväznenia je homosexualita. Niekto ma udal, že som na ústa pobozkal chlapca. Neradno je Fritzovi vysvetľovať, že išlo iba o stávku, pretože chápem, že Fritz javí ku mne náklonnosť. Túto hru s ním musím hrať, inak prídem o výhody. Nechcem zažiť väzenský život v Osvienčime naplno…

…Fritz mi dnes cez šaty siahol na vtáka a ušiel. Nečakal som to…

…Po dlhšom čase som sa opäť stretol s Fritzom. Vyzeral trochu nervózne. Keď sme ostali v miestnosti sami, pobozkal som ho. Najskôr na líce, potom na pery. Bozk opätoval a začal mi vášnivo hrýzť spodnú peru. Medzi nami vzniklo spojenie, cez ktoré prúdila energia. Po chvíľke sa naše jazyky spojili, v ústach sa nesmelo dotýkali a cítil som veľké vzrušenie. Dýchal som zhlboka a celý svet sa stal nepodstatným. Hodiny mi pripadali ako nepodstatná chvíľa…

…Fritz vyzerá šťastný, ale o našom bozkávaní sa nerozprávame. Odvtedy už prešiel mesiac…

…Fritz prišiel za mnou na izbu. Tváril som sa, že spím, ale sledoval som ho. Vyzliekol sa a ľahol si ku mne. Ruku mi dal pod nohavice, kde sa už týčil vzrušený úd. Otvoril som oči a ľahko sme sa pobozkali. Odkryl som deku. Zobral som do rúk jeho stoporený penis a mierne som stiahol predkožku. Usmial sa na mňa ružovučký žaluď. Jemne som ho začal olizovať jazykom, ktorým som sa snažil vniknúť do jeho otvoru na žaludi. Po chvíľke som si vzal penis do úst a začal som ho dráždiť celými ústami. Fritz začal striekať a na jeho tvári sa zjavil slastný pocit blaha. Najskôr som chcel jeho mrdku vypľuť, ale v poslednej chvíli som si to rozmyslel a prehltol ju. Nedá sa povedať, že by mi chutila, ale neubránil som sa nutkavému pocitu vzrušenia. Fritz chvíľu oddychoval a bolo počuť, ako sa mu to páči. Využil som preto túto chvíľu a skĺzol som pohľadom na jeho zadoček. Jemne som roztvoril polky a mohol som sa kochať jeho dierkou. Bola tak úzka a taká rajcovná. Naslinil som si celý prst a prešiel po povrchu dierky hore a dolu. Fritz vzdychal so zavretými očami. Že nespí, prezrádzali iba jeho hlasité vzdychy. Pár krát som mu ešte prešiel prstom po povrchu kakaovej dierky, až som si poriadne naslinil prst a vnikol dnu. Fritz opäť zastonal a ruku si priložil k čelu. „Neprestávaj, neprestávaj…,“ kričal. Jeho žaluď bol opäť mokrý, tak som pridal aj druhý prst. Na moje veľké prekvapenie začal Fritz prirážať proti pohybu prstov. Ešte, ešte," kričal. Keď som vnikol aj tretím prstom, Fritz opäť explodoval. Mrdka začala prúdiť z jeho žaluďa. Hneď som chytil jeho penis a začal som ho honiť. Veľmi jemne som pritom masíroval jeho vajcia a mal strach, aby niekto nevošiel. Fritz vydával hlasné zvuky, akoby nemohol lapiť dych. Jeho mrdka mi tiekla po ruke. Fritz naraz vstal, rýchlo sa obliekol a venujúc mi posledný pohľad zmizol. Stiahol som si gate a do svojho žaluďa som si vtieral mrdku od Fritza. Bolo to neuveriteľne vzrušujúce. Po pár pohyboch predkožky som striekal prudkú dávku semena do svojej postele. Vzrušením som nemohol poriadne dýchať. O chvíľu som znovu trel penis rukou a urobil sa druhý krát. Penis ochabol, ale napätie nie. V tú noc som sa urobil ešte dvakrát. Možno to bude znieť trúfalo, ale som najšťastnejší muž na svete…

…Fritz sa mi vyhýba, asi sa hanbí. Stretli sme sa na chodbe, oslovil som ho. Dohodli sme sa na večer…

…Fritz sa zaujímal, kde som sa to naučil. Vraj s nikým nezažil to, čo so mnou. Zmätok si ešte stále nevie urovnať v hlave. Nevedel som mu odpovedať, lebo vo všetkom ma viedol inštinkt. Dovtedy som s nikým nič nemal, lebo som nenašiel nikoho, kto by ma priťahoval. Zbadal som, že Fritz je znepokojený a nervózny. Priznal sa mi, že sa obáva, lebo Nemecko je na ústupe a nikto už neverí, že by mohli vojnu vyhrať. Snažil som sa ho utíšiť, táto noc patrila len nám dvom. Fritz bol tento krát aktívnejší a dal mi dole väzenské šaty. Stál som pred ním nahý, zakrývajúc si svoj penis. Trošku som sa hanbil, napriek prežitej noci. Jemne ma chytil za ruky a odtiahol ich. Začervenal som sa. Keď sa Fritz usmial, jeho úsmev som opätoval. Začal ma rukou hladiť po celom tele. Ľahli sme si na posteľ a mokrým jazykom prechádzal od mojich úst cez bradavky, ktoré jazykom a drobným hryzkaním dráždil, až po pupok. Keď mi začal jazykom olizovať pupok, myslel som, že explodujem. V bruchu som cítil obrovské vzrušenie, ktoré nepoznalo konca. Nakoniec sa zastavil pri mojom penise. Jemne poodhalil žaluď. Začal mi ďalej preťahovať predkožku, až sa mu odhalil celý žaluď. V tomto momente si dal dolu svoje oblečenie a svoju predkožku nasunul na môj obnažený žaluď. Na chvíľu sme tak splynuli a užívali si nádherný pocit jednoty. Fritz začal jemne prirážať svoj žaluď o môj žaluď. Cítil som, ako sa moja mrdka začala valiť spod Fritzovej predkožky. Fritz rozpojil naše žalude. Pokrčil mi nohy a mierne roztiahol polky. Naslinil si prst a vnikol do mňa. Tak som sa mohol aj ja oddávať tým slastným pocitom, aké prednedávnom zažíval Fritz. Neskôr pridal druhý, potom tretí prst. Robil to s citom, pomaly, akoby sa chcel s dierkou maznať. Po chvíľke si naslinil aj svoj penis, žaluďom sa priblížil k mojej dierke, až sa jej dotkol a prudko pritlačil. Vnikol do mňa ako „nôž maslom“. Myslel som, že explodujem. Fritz prirážal najskôr pomalšie, potom rýchlejšie. Netrvalo dlho a v mojich útrobách vystriekal značnú dávku semena. Na moje prekvapenie, neochabol mu. Pokračoval ďalej a búšil do mňa ako o závod. Cítil som jeho penis, ako sa majestátne rozprestiera v mojej dierke, akoby mu patrila. Začal som si honiť svoj penis a veril som, že tým nenaruším Fritzov rytmus. Keď som opäť zacítil Fritzovu mrdku vo svojich útrobách, začal som striekať. Bol to najkrajší pocit, aký som kedy zažil a na ktorý do smrti nezabudnem. Keď Fritz vytiahol svoj ochabnutý penis z mojej dierky, cítil som, ako jeho mrdka vyteká. Chvíľu sme zotrvali v náručí a náruživými bozkami sme si spríjemňovali chvíle, až kým sme nezaspali…

…Nemci ustupujú, Fritz ostáva v tábore. Presvedčil som ho, aby ostal. Ak bude potrebné, dosvedčím, že nikomu neublížil…

…Do tábora vtrhli Rusi. Fritz je jediný nemecký dôstojník v tábore. Darmo som im tvrdil, že Fritz je nevinný. Vypočúvajú ho a obávam sa najhoršieho. Naposledy som ho videl nahého v drevenom kresle, ako mu ruský vojak drví gule. Ostatní sa na tom zabávali…

…Fritz zomiera v mojom náručí v zúboženom stave, ale s úsmevom na perách. Bol som na blízku v dobe jeho smrti…

…Chcú mi prišiť kolaboráciu s nacistami, Rusovi som napľul do ksichtu…

…Púšťajú ma, nestojím im za to, opúšťam tábor s ostatnými preživšími, ktorí nič netušia…

…Po príchode domov zisťujem, že rodičia ma nechcú. Vraj rodine robím len hanbu. Navrhli mi ženbu, vraj len tak môžem zmyť tiene podozrenia…

…Žením sa. Najsmutnejší deň v mojom živote, neľúbim ju a ani ona mňa…

…Mali sme manželské zblíženie, ani sa mi nepostavil…

…Narodil sa nám syn Jakub…

…Život ma nebaví, čoraz viac pijem…

***

Nevedel som, či blúznim alebo sa mi sníva. Konečne som zistil, čo prežíval a pociťoval starý otec v koncentračnom tábore a po jeho návrate. Otvoril som si pivo, zapálil cigaretu a dumajúc sa díval dlhé hodiny cez otvorené okno na nočnú letnú oblohu.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (29 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (27 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (35 hlasů)

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk36

- nie som dokonalý milenec,

- nie som kráľom večierkov,

- nedôverujem ľuďom a nevyznám sa v nich,

- ťažko nadväzujem známosti,

ale som čestný a úprimný človek

Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+3 #3 Teda na téma chlastání a koncentrákFicklip 2018-05-20 01:30
aby mi i tuhnul, to vážně nevím, co bych dodal.

Kdybych to chtěl ztrhat, shodil sám sebe (před sebou samým).

Moc se Ti povedla. I když já bych ten stolek nepálil. (-;
Citovat
0 #2 Odp.: Môj životLiem 2018-05-18 21:10
Já ti nevím.... za mne asi ne....
Citovat
+5 #1 Odp.: Môj životzmetek 2018-05-18 17:57
Promiň (prepáč), chvilku mi to trvalo, než jsem byl ochotný se začíst - kvůli tématu. Smutný příběh, hezky napsaný. Ode mě body rozhodně.
Citovat