• Pavel
Stylklasika
Datum publikace13. 3. 2018
Počet zobrazení5489×
Hodnocení4.45
Počet komentářů3

Seděl jsem ve škole v první lavici prostředního oddělení. Vedle mě byl vysoký hubený Honza, kterému jsem se pokoušel vysvětlit matiku. Jednalo se o poměrně náročnou látku, a tak jsme ji nestihli celou probrat. Navrhl jsem proto, že bychom se mohli setkat ještě po škole, ale že mohu až odpoledne. Honza odvětil, že s tím nemá problém a že vzhledem k tomu, že se test píše již zítra, je ochoten přijet ke mně domů. Souhlasil jsem a odpoledne jsme se sešli u mě v pokoji. Když jsme probírali nejtěžší část, Honza mě pozorně pozoroval. Nedíval se však na papír, kam jsem vše vypisoval, nýbrž pozoroval má ústa a hltal každé mé slovo.

Mou ruku, která horlivě ryla propiskou do papíru, něžně zastavil svou zvrásněnou ale přesto jemnou dlaní. Nechápavě jsem se na něj podíval a zeptal se, zda něčemu nerozumí. Odpověděl, že nerozumí hodně věcem, ale že mu stačí to, čemu rozumí. Často jsem pouze předstíral, že chápu věci, o kterých mi vypráví, a že mu plně rozumím, i když jsem kolikrát neposlouchal, nebo vůbec nevěděl, o čem je řeč. Nyní však pochopil, že jsem zcela mimo, a pokusil se mi to vysvětlit.

Jeho modré oči připomínající tůně čistého potoka protékajícího skrz žlutavé podzimní olšiny, v nichž se odrážely teplé paprsky pozdního zářiového dne spolu s jasně azurovou oblohou, na mě pevně upřely svůj pohled. Jeho ruka, na jejímž hřbetu se již vyrýsovaly zelenavé žíly, stále svírala mou a jeho tupý nos s malou bambulkou na konci se ke mně neústupně přibližoval. Zaskočen tímto rychlým sledem událostí jsem nebyl schopen pohybu. Jen jsem seděl na otáčecí židli a čekal, co se bude dít. Jeho úzké narůžovělé rty se dotkly mých a věnovaly mi několik sladkých polibků, které jsem jejich majiteli okamžitě opětoval.

To, co následovalo, bylo neskutečné. Jeho ruce mě pomalu zvedaly od stolu, a když už jsme byli oba na nohou, pokračovaly vyhrnováním mého trička. Ani já jsem nezůstal pozadu, a tak se přede mnou objevila jeho holá hruď s malými bradavkami se širším rozlitým základem. Jeho dlouhé hubené kostnaté ruce mi sjížděly po těle, až se zastavily u pasu, kde jim v cestě stanuly kalhoty. Bez váhání se pustil ke knoflíku, se kterým si hravě poradil, a již jsem cítil, jak jezdec rozráží spojené zuby poklopce. Pomalu mě snesl na koberec, kde jsem jako ve snu ulehl a nechal ho, aby mě zbavil kalhot úplně.

Bylo to fantasticky napínavé. Když mi nohavice sklouzávaly přes chodidla, sundaly mi i ponožky a já tam ležel pouze v trenýrkách. Honza si lehl vedle mě a opět se věnoval mým ústům. Jeho polibky byly plné vášně a přitom zcela jemné a něžné. Jeho mokré rty se opakovaně dotýkaly mých a já si je užíval stejně jako jeho doteky na mé hrudi, které se posouvaly stále níž. Konečně se dostaly až na trenýrky, jejichž povrch byl značně napnut mým údem plným očekávání. Pomalu vyprostil jeho hlavu z těsného sevření gumy a jemně ji hladil bříšky prstů.

Nezaspal jsem a rukama, které mu doposud svíraly ramena a tiskly jeho rozpálené tělo k mému, jsem mu rozepl knoflík u kalhot. Mezi tím byly mé trenýrky částečně pryč a Honza si něžně hrál s mým ztopořeným penisem. Musel jsem se přesunout, abych jej také vysvobodil z kalhot, a tak se mu naskytla neodolatelná příležitost a dotkl se špičkou jazyka vrcholu mého údu. Příval slasti se mnou mohutně zacloumal a má nedočkavost ještě víc nabrala na obrátkách. Doslova jsem z něj strhl nohavice a těšil jsem se, až spatřím jeho nádobíčko, jehož vzhled jsem si často pokoušel představit.

K mému překvapení byl jeho penis stále v klidovém stavu a jeho měkký žalud z poloviny vykukoval z krátké předkožky. Rozhodl jsem se tuto chybu napravit, a tak jsem jej pevně sevřel do dlaně, nahrnul volnou kůži přes celou hlavu jeho penisu a špičkou jazyka jsem se pokoušel dostat mezi její vnitřní stranu a žalud. Jak jsem čekal, má akce vyvolala rychlou reakci a za okamžik přede mnou stál nástroj krále.

Hladká hlava jeho penisu, která byla o něco širší než jeho ztopořené tělo, se skoro blýskala v odpoledním slunci. Jeho šourek pevně sevřel svůj obsah, který jsem se nyní pokoušel uvolnit pomalou masáží. Honza si mezitím přesunul hlavu mezi má kolena, a tak se můj žalud samovolně dotýkal jeho úst. Neodolal a plně se mu začal věnovat. Měl jsem co dělat, abych všechnu tu rozkoš ustál. Vždycky jsem snil, že tenhle okamžik jednou nastane, a důkladně jsem jej promýšlel, ale najednou se zdálo, že jsem ztratil paměť a řídil se svými instinkty.

Olízl jsem jej od konce přetažené předkožky až po onu malou dírku sevřenou na jeho vrcholu a pak spontánně skončil celý v mých ústech. Honza sebou výrazně zacukal a vyhekl. Sám si počínal velmi obratně. Pohyby hlavou pomáhal mému údu stále hlouběji do krku a jeho jazyk se snažil dosáhnout na přechod mého žaludu, který byl již nad jeho kořenem a div, že nezpůsoboval mému milenci dávící reflex.

Po chvilce trochu zvolnil a věnoval se výhradně špičce mokrého penisu. Jazykem kroužil kolem dokola a postupoval stále výš, až se dostal ke štěrbině na vrcholu a pokusil se do ní proniknout hrotem jazyka. Částečně se mu to podařilo a jeho počínání mě zcela odzbrojilo. Nechápal jsem, kde se tohle všechno v tichém přátelském spolužákovi vzalo, ale za žádnou cenu jsem nechtěl dopustit, aby si to zase schoval.

Krkolomně jsem dostal svá ústa až k jeho varlatům a celá se je pokusil polknout. Honza se lukovitě prohnul v zádech a můj úd mu vyklouzl z rukou. Následně jsem si pohrával s jeho plnými tvrdými varlaty, a abych zjistil, co to s ním udělá, jedno z nich jsem jemně chytil mezi zuby, ale netlačil na ně, zatímco druhé jsem se pokoušel pod tlakem vtáhnout co nejdále do krku. Honza se chytil mých stehen a začal sebou samým vzrušením zmítat. Uvolnil jsem sevření a celý jeho pytel mi spadl až k mandlím a podtlakem se vytahoval dál a dál.

Když jsem zmerčil, co to dělá s jeho vlastníkem, uvolnil jsem jej a Honza povolil křečovitý výraz na zakloněné hlavě, otevřel oči a povolil sevření mých stehen. Vrátil jsem se k jeho penisu, na jehož vrcholku se vyronila obrovská slzička lásky, a já ji s chutí slízl a polknul. Neuvěřitelně sladká chuť mě ještě více nabudila a celý jeho žalud jsem vtáhl do úst akorát, aby špička mého jazyka mohla přejížděním dráždit uzdičku, která byla extrémně napnutá maximálním ztopořením a zároveň dosáhla až k jeho dírce.

Právě když jsem pořádně nasál a jazykem se jí dotknul, Honza hlasitě zasténal, hrubě mě chytil za penis a do mých úst pod tlakem neskutečnou silou vystříkla nálož jeho spermatu. Neutuchající proud tohoto hustého bílého pokladu mi zaplnil celá ústa a vystříkal mi celý krk. Nepřestal jsem se sáním a celou tu ohromnou nálož bez rozmýšlení polkl.

Cítil jsem, jak mi teplá rosolovitá mrdka stéká krkem až do žaludku. Honza si tak tu chvilku největší slasti a vyvrcholení mohl užívat o něco déle. Byl celý propocený a udýchaný. Když jsem si lehl zpět rovnoběžně vedle něj, jeho oči se stále dívaly do stropu a pokoušel rozdýchat veškerý ten nával rozkoše. S hlubokým výdechem a něžným úsměvem se na mě podíval, pohladil mě po tváři a políbil mě.

Oba jsme se přetočili na bok a na tenkém koberci se naše těla dokonale propletla. Chvíli jsme nevěděli, která ruka nebo noha je čí, ale na tom nesešlo. Byli jsme totiž jako jedno tělo. Náhle utlumil veškeré pohyby a jen se na mě díval. Díval se na mě tak hluboce a upřeně, že jsme si mohli číst myšlenky.

Mysleli jsme na totéž. Co se bude dít dál? Co budeme dělat za několik okamžiků, ale také co budeme dělat za několik týdnů. Oba jsme měli přítelkyně, a tak jsme věděli, že tyto úvahy nepřinesou pro nás dva žádné sladké ovoce, a hodili jsme je za hlavu. Začali jsme se věnovat tomu, co se může stát ještě dneska.

Napětí z nás najednou opadlo a Honza se na mě podíval trochu šibalsky a pošeptal:

„Ještě nikdy jsem to nedělal.“

Tím mě trochu zaskočil, jelikož já jsem na tom byl stejně. Také jsem se mu svěřil a ani jeden z nás nevěděl co s tím. Prostě jsme jen leželi promotáni v jedno velké klubko rukou a nohou a koukali na sebe. Netušili jsme jak na to, jak se připravit, kdo bude kde a co vůbec má dělat.

Tyto úvahy totálně zničily naši erekci, a tak jsem si řekl, že na to nějak příjdeme, a začal jsem znovu podněcovat jeho tělo, aby napumpovalo jeho úd vroucí krví. Nebránil se a udělal to samé. Líbali jsme se, leželi vedle sebe a rukama si hráli se svými nádobíčky. Vyhoupl jsem se na něj a zaujmul pozici mezi jeho roztaženýma nohama.

Napadlo mě, že bychom si mohli dát sprchu, a tak jsem se oba nazí a vzrušení přesunuli do koupelny. Vlezli jsme do vany a já nastavil sprchovou hlavici a pustil vodu. Pramínky potoků začaly protékat našimi vlasy a s lehkým úsměvem jsme se začali objímat. Naše ruce pomalu sklouzávaly od ramen až k pasu a opět jsme si spolu začali pohrávat. Honza přešel od žaludu k šourku, ale tam se nezastavil. Pokračoval masírováním hráze až k mému análu a prostředníčkem pravé ruky jej začal pomalu obkružovat.

Bylo to překvapivě velmi příjemné a donutilo mě to zaklonit hlavu. Voda mi omyla obličej a slepila víčka. Když jsem je otevřel, Honza klesal dolů. Klekl si a podíval se na mě vzhůru. Široce se usmál a ukázal své zuby. Vypadal neskutečně roztomile. Pak si opět stáhl můj penis do úst a rukama se chytil mých stehen. Pomalu stoupal výš, až měl v dlaních celé mé hýždě a jemně je roztáhl. Proud horké vody mi stékal škvírou mezi půlkami až k díře.

Honza náhle přestal a natáhl ke mně své ruce. Sedl jsem si tedy k němu a následně jsem si lehl na záda do vany. Honza si lehl na mě a začal o mě třít svůj úd. Za přívalu nekončících polibků nás zaplavovaly krůpěje vody ze sprchy. Využil jsem situace a rukama ho hladil po zadku. Také jsem mu značně roztáhl půlky a uvolnil cestu potůčku vody, který mu rozehřál ánus a padal přímo na můj pytel. Prsty jsem přejel až k oné dírce a začal celý otvor masírovat. Honza se celý prohnul a hlasitě vydechl. Rozhodl jsem se tedy vklínit své prsty do svěrače. Všudypřítomná voda částečně tlumila tření, avšak cítil jsem, jak to dře. Konečně byl můj prostředníček z části uvnitř. Podtlak uvnitř Honzova análu se jej pokoušel vtáhnout dovnitř celý. Bylo to pro mě neskutečné zjištění, a tak jsem jej silou vytahoval ven, zatímco byl samovolně tažen zpět. Po pár zopakování jsem začal uvnitř análu prstem smýkat sem a tam, až jsem zřejmě narazil na prostatu a Honza prudce odtrhl hlavu od mých úst a zaklonil ji. Jeho krátké vlasy se ještě více promočily. Druhou rukou jsem nahmatal jeho penis, abych ještě více podtrhl jeho vzrušení. Ten byl však velmi nedočkavý a vysmýkl se mi z ruky. Honza se pokusil nasednout na můj úd, aby si mohl vychutnat ještě více masáže prostaty, která u něj vyvolávala nespočet nepopsatelně úžasných reakcí. Vzpřímil se na mém břiše a zapřel se o mé prsní svaly. V proudu vody naposledy vzhlédl do sprchy a pak už se vzepřel a přesunul přímo nad můj pulzující penis. Sám nasměroval jeho vrchol přímo ke vstupu do jeho análu a pomalu se k němu přibližoval. Cítil jsem, jak se můj žalud dotýká jeho připravené prdelky a klouže níže k otvoru, který se mezi tím stal krásně vláčným. Když se jej konečně opravdu dotkl a začal jím pomalu pronikat, měl jsem co dělat, abych se ubránil ejakulaci a potlačil přicházející bolest tření. Honza se potýkal pouze s druhým problémem a po několika pokusech jsme dělali, jako by se nic nestalo, a řekli si, že to zkusíme, až vylezeme.

Vypnul jsem proud vody a podal zmatenému Honzovi ručník. Navzájem jsem se osušili velmi důkladně a zcela nazí jsme proběhli celým bytem až do mého pokoje. Zavřel jsem dveře a shodil z postele deku i polštář. Naskytla se nám neodolatelná prázdná plocha a Honza mě na ni položil tak pomalu a jemně, jako bych byl batole.

Následně se z něj však veškerá něha vytratila. Samou nedočkavostí mi sáhl po penisu a dychtivě jej svíral a žmoulal. Tento příval vášnivé agresivity ve mně nejdříve vzbudil rozporuplné pocity, ale následně dalece převážily ty kladné. Bylo to opět něco nového. Lehl si na záda, přitáhl si mou hlavu a tiše mi pošeptal přímo do ucha:

„Nejdřív ty, potom já!“

Dychtivě jsem pokýval na znamení souhlasu, a zatímco jsem levou rukou dráždil Honzíkův pytel, pravou jsem hledal lubrikant a kondomy v nočním stolku.

Konečně jsem jej nahmatal a vystříkl z lahvičky větší dávku do své dlaně. Následně jsem ji celou namazal na Honzův anál a prsty jej vmasíroval dovnitř. Vše šlo najednou neuvěřitelně hladce. Bylo to neskutečné. Již jsem si představoval, jak do útrob mého nového protějšku proniká můj penis stejně hladce a se stejným tahem jako mé prsty, a Honza si již užíval samotný jejich vstup.

Rychle jsem si natáhl kondom a připravil se. Honzík stále ležel na zádech s pokrčenými koleny a v horlivém očekávání se na mě usmíval tak, jak to dokáže jenom on. Podařilo se mi natáhnout prezervativ skoro až ke kořeni a již jsem se sápal na Honzu. Chytil jsem ho za lýtka a zvedl je do vzduchu. Přede mnou se objevila jeho velká chodidla, na jejichž spodní hraně vypadaly jeho prsty jako kuličky hrachu. Jazykem jsem mu přejel po dokonale tvarované klenbě a chvíli jsem cumlal jeho prsty. Pak jsem již jeho paty položil na svá ramena a celý se na něj položil. Tím jsem dostal jeho nohy do ideálního úhlu, aby mu samy zvedly hýždě a celou dolní polovinu těla až po pas. Jeho penis se přiklopil na břicho a šourek se rozvolnil natolik, že sahal až několik centimetrů nad anál. Byl to neskutečný pohled. Celý otvor se mírně pootevřel a poskytl mi malý vstup do Honzových útrob.

Okamžitě jsem toho využil a přiložil penis na svěrač. Pomalu jsem ještě natřel trochu lubrikantu na kondom a pomalu zajel dovnitř. Bylo to nepopsatelně úžasné. Stěny jeho úzkého svěrače mi objaly penis tak pevně, že jsem měl pocit, že nemohu ani dovnitř ani ven, ale bylo mi to jedno, a dokonce jsem si přál, aby to tak zůstalo. Honza zalapal po dechu a s hlasitým zasténáním povolil. Najednou byl můj úd vtažen do útrob nádherného těla mého spolužáka tak silně, že bych tomu snad ani nedokázal zabránit, i kdybych chtěl. Honzík si to náramně užíval stejně jako já. Jeho penis sice samou bolestí změkl, ale z výrazu jeho tváře bylo patrné, že je neskutečně vzrušený a nadržený.

Pokusil jsem se svůj penis vyprostit z neskutečného sevření toho nádherného análku a zkusit do něj vniknout znovu. Musel jsem se skutečně snažit, abych odolal vnitřnímu podtlaku a svěrači, který doslova hltal můj úd. Konečně se mi jej podařilo vytáhnout. Byl ještě větší než před tím. Sevřením v análu se do něj dostalo a udrželo tolik krve, že jsem myslel, že mi praskne. Neodolal jsem však a zajel do něj znovu. Znovu a znovu. Honza kvílel a vzdychal, ale stále tvrdil, ať nepřestávám a jdu dál. Poslechl jsem ho a dráždil ho do chvíle, kdy celý zrudnul a lapal po dechu. Na chvíli jsem ho nechal odpočinout a pozoroval jsem, jak se jeho anus neskutečně překrásně roztáhl a do prdele mu zela široká černá díra. Svaly svěrače se stahovaly a zase uvolňovaly, a tvořily tak nádherný efekt díry prahnoucí po čůrácích. Když si trochu vydechl, zaplul jsem do něj znovu. Bylo to trochu jiné, trochu vláčnější a přeci jen drsnější, kvůli nedostatku lubrikantu. Nepřestával jsem do něj pronikat a takto za jízdy jsem nakapal gel na kondom mizející stále hlouběji v jeho análu. Pomohlo to a zanedlouho jsme oba měli dost. Snažil jsem se vydržet co nejdéle a ani jsem si nevšiml že Honza sám masturbuje s jeho ztvrdlým pérem. Když jsem ještě zvýšil tempo, nevydržel a jeho mrdka vystříkla vysoko do vzduchu a částečně ulpěla i na mě. Tentokrát jsem nezůstal pozadu a uvolnil veškerý nahromaděný tlak do jeho análu. Bylo to úžasné. Stříkal jsem tak dlouho a takovým tlakem, že mě začala bolet varlata.

Právě když jsem vytahoval penis s prezervativem k prasknutí naplněným spermatem, zaslechl jsem klapnutí vchodových dveří a uvědomil si, že přišel můj spolubydlící, který sice má svůj pokoj, ale riziko, že nás uslyší a přijde nás pozdravit, bylo příliš vysoké. Beze slova jsem skočil po Honzových kalhotách a triku a podal jsem mu je. Bál jsem se, že kdyby nás načapal, práskl by nás mé přítelkyni, a to by znamenalo jasný konec. To jsem nemohl dopustit. Honza se ještě v posteli bleskově oblékl a stejně tak já. Zrovna jsme si oba stoupli ke stolu, když se otevřely dveře a do pokoje vtrhl můj excentrický spolubydlící Michal.

„Nazdár!“ zařval na celý byt a začal vysvětlovat, kde byl a proč přišel později.

To nás v tu chvíli vůbec nezajímalo, jelikož jsme si s Honzou oba všimli jeho trenýrek těsně před námi. Ještě se na nich rýsoval tvar jeho čuráka. Nenápadně jsem po nich natáhl nohu a zakopl je pod stůl. Michal na to reagoval jen poznámkou, že bych si tu měl konečně pořádně uklidit, zvlášť když si sem vodím kamarády. Bohudíky je považoval za moje vlastní.

„To nevadí, já už jsem stejně na odchodu,“ prohlásil Honza.

Mohl jsem čekat, že se dřív nebo později sebere a půjde a že tu se mnou nezůstane, ale přesto mě zaplnil smutek. Honza si mého obličeje všiml a mezi dveřmi na mě křikl:

„Ale ještě ti něco dlužím, víš o tom?“

Náhle se mi na tváři objevil úsměv a odpověděl jsem, že to sice spěchá, ale holt to budu muset vydržet. Oba jsme se rozesmáli a Honza zmizel na chodbě.

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (33 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (32 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (31 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (38 hlasů)

Autoři povídky

Věk18
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+1 #3 Odp.: Praktické doučovánízmetek 2018-03-14 22:38
Promiň, jestli je to první pokus, tak velký palec nahoru a nevzdávej to. Doopravdy.

:-)
Citovat
0 #2 Odp.: Praktické doučovánízmetek 2018-03-14 19:18
Trochu mi trvalo, než jsem si zvykl na styl psaní. Téma spolužák + doučování už jsem četl několikrát (a stejné schéma - nečekaně u sebe, čekaně v sobě, vyrušení na poslední chvíli), jsem zvědav, zda to rozvineš. Jinak si myslím, že sis hodně užil i to psaní :D
Citovat
+3 #1 Odp.: Praktické doučováníRobin 2018-03-14 06:57
moc pěkné. Doufám, že bude pokračováni :-)
Citovat