Jelikož chceme tyto stránky neustále rozvíjet ke spokojenosti čtenářů i autorů, zajímají nás vaše návrhy na vylepšení, o které se můžete podělit v této diskuzi.

Komentáře  

+5 #91 Odp.: Diskuze o funkcích webuTamanium 2023-11-12 20:13
Cituji Tom:
Šla by prosím vytvořit anketa, kde by čtenáři zvolili ze tří kategorií (klasika, tvrďárna, romantika), jaké povídky by nejvíce uvítali. Dle četnosti odpovědi by pak třeba autoři mohli vypozorovat, že o jejich žánr tak nějak není zájem a je poptávka po něčem jiném. Hmm?

Dovolím si za sebe reagovat. Nejsem si jist jestli by ta anketa k něčemu byla. Za sebe bych nevěděl co si mám vybrat, protože rád čtu všechny kategorie. Pak si myslím, že hodně lidí by ani nehlasovalo a pak, autor stejně píše na co ma sám náladu a co ho baví. Vždy se tady něco objeví, jen je třeba si počkat, nebo sáhnout do historie. Povídek i románů je tady fakt hodně a řadu z nich jsem četl několikrát.
A navíc, zase podle sebe, musím říct, že povídky neužívám primárně na honění (i když někdy teda...!) to si radši pustím porno. Povídky využívám spíš pro ten příběh, abych si trochu vyčistil ten bordel v hlavě. To už by mě spíš zaujala anketa proč tady návštěvníci čtou... jestli pro příběh, kvůli vzrušení a honění, nebo z jiných důvodů. 🙂😉
Citovat
+10 #90 Odp.: Diskuze o funkcích webuHonzaR. 2023-11-12 14:21
Ta nabídka platí. Zkus to sám, a pokud se mi trefíš do vkusu, pokud to dáš, napíšu ti cokoliv, co si řekneš. Trojku, čtverku, grupáč, tvrďárnu… Možná když to zkusíš, mnohé pochopíš.
Ty totiž nechápeš jednu zásadní věc. Pravidlo nabídka/poptávka platí pouze v komerčním prostředí. Kdekoliv, kde lidi tvoří cokoliv o své vlastí vůli bez nároku na jakoukoliv hmotnou odměnu, kde jediná odměna je dobrý pocit z nějaké odezvy od čtenářů, sledujících atd., tam si zkrátka nemůžeš nadiktovat, co ty bys rád. Jediné, co můžeš udělat, je vybrat si z toho, co je ti nabízeno. Můžeš pochválit ty autory, jejichž povídky ti sedí, můžeš i kritizovat, co ti nesedí, ale stejně ti to bude k ničemu. Ano, Redakce by mohla zavést pravidlo, že když se jim u povídky neztopoří, tak ji nevydají. V tom případě je otázka, kolik povídek tu za měsíc vyjde. Kdyby to stálo na mým fyzickým vzrušení, tak asi tak dvakrát třikrát za rok by se sem něco dostalo. Přesto si tady něco přečtu s opravdovou chutí, protože mi to přináší zas jinou rozkoš, než tu sexuální. A i v romantikách se prcá a je to v nich popsaný. Neskromně se domnívám, že sám jsem nějakou erotickou scénou i do romantiky přispěl. A mnozí další autoři - romantici. Každý, kdo sem chodí (opravdu se chodí sem a ne zde) a dává na OP svoje povídky, je píše ze své podstaty, z toho, jaký je, co by chtěl, nebo jak vnímá svět, co ho zajímá a vzrušuje. Určitě jsou i výjimky, které mají jinou motivaci, (dokážu si představit jakou), ale to je minimum autorů. Představa, že autoři - romantici a jejich čtenáři jsou klasické buzničky (co to vlastně sakra je za specifikaci???) je úplně vedle a patrně by ses jim to do očí říct neodvážil.
Samozřejmě ti přeju co nejvíc příběhů, při kterých kvalitně vyhoníš s předchozí kapičkou a vlhkem, ale abych psal jenom kvůli něčímu výstřiku, to fakt ne. ;-) Já bohužel preferuju čtenáře, co u mých věcí zapojí i hlavu (a poznají ironii), a ne jenom ty, kterým k tomu stačí pravačka, případně levačka.
Citovat
0 #89 Odp.: Diskuze o funkcích webuTom 2023-11-12 13:40
Z mého úhlu pohledu: chodím zde, abych si ho vyhonil trochu jinak než u péčka. A je to opravdu něco jiného. Prostě se zapojí jiné smysly. A nemyslím si, že by se povídky nějak extra prolínaly do vícero žánrů. Ve většině povídek je to jednoznačně dáno. Takže čistě pragmaticky: klasika = povídka mi navodí krásné vlhko jakožto základ pro kvalitní honičku. Romantika: to je asi pro opravdové klasické buzničky. Vzrušení za mě nula. Když se k tomu připojí ještě nějaké scifi či fantasy prvky, tak v mých očích už to je absolutní brak. Ale chápu, každý má rád něco jiného. A tvrďárna? To prostě buď tě bere, nebo ne. Nic mezitím. Respektuji skutečnost, že výsledek ankety rozhodně nijak neovlivní tvorbu autorů. Ale přesto si myslím, že anketa by dávala smysl.
Citovat
+6 #88 Odp.: Diskuze o funkcích webuHRÁŠEK 2023-11-11 20:32
No právě, někdy se opravdu těžko určuje kategorie. To bychom museli mít ještě kříženečky. Třeba já píšu , řekněme, romantickou tvrďárnu. Tak to třeba vidí čtenář. Já to zase můžu vidět jako drsnou romantiku.
Kdo určí tedy jakou kategorii?
Citovat
+5 #87 Odp.: Diskuze o funkcích webuVikys 2023-11-11 19:05
Myslím, že každý píše takové povídky, jaké se líbí především jemu. Nedovedu si představit, že by v takové anketě vyhrála například romantika a poté by se všichni autoři vrhli na psaní jen romantických povídek a klasika a tvrďárna by zmizely. Navíc hranice mezi těmi třemi kategoriemi, které tu máme, je často dost nejasná (jak už zmínili ostatní). Já píšu nejradši klasiku, ale občas se objeví i něco z romantiky, aspoň tedy podle toho, jak tyto kategorie volně chápu (romantika - důraz spíš na vztahy, klasika - důraz na sex). Pokud by mi někdo naznačil, že o moje klasiky není zájem, tak se rozhodně nepřešteluju na jinou kategorii, ale z tohoto webu odejdu.
Citovat
+6 #86 Odp.: Diskuze o funkcích webuzmetek 2023-11-10 21:55
Nevím, kam bych já sám spadl. Myslím, že jsem romantik s sklonem užít občas klasiku a zkusil jsem i tvrďárnu...Kdybych se měl zařadit, tak někdy nevím. Sám mám rád autory ve všech kategoriích a někdy si nevím jist, zda bych je zařadil do té správné. A z mého hlediska bych asi zkusil poslat svou povídku a její zařazení bych nechal svinsky na redakci - a nebo bych prostě tak dlouho přemýšlel, až bych jí neposlal...
Citovat
+5 #85 Odp.: Diskuze o funkcích webuP.Waits 2023-11-10 14:34
Cituji Tom:
Šla by prosím vytvořit anketa, kde by čtenáři zvolili ze tří kategorií (klasika, tvrďárna, romantika), jaké povídky by nejvíce uvítali. Dle četnosti odpovědi by pak třeba autoři mohli vypozorovat, že o jejich žánr tak nějak není zájem a je poptávka po něčem jiném. Hmm?


Samo to kategorizování, jako ostatně každý pokus něco zatřídit, má svá úskalí a limity, hranice mezi tvrdárnou a romantikou může být často až neočekávaně prostupná a nezřetelná o tzv. klasice ani nemluvě (sám dodnes přesně nevím, co tam patří a co už ne). Netuším, jak to mají jiní autoři, ale věřím, že nikdo z nás není jukebox na povídky a každý má nějaké vnitřní nastavení, přes které nikoho nedostane ani jakkoliv nastavená motivace potencionálním úspěchem. Je to tvůrčí činnost založená na schopnosti imaginace, kterou nelze jen tak natlačit a spustit někde, kde nechce být. Stejně jako zkusíš-li monopost formule 1 rozjet na rozbahněném poli, bude výsledek pravděpodobně dost rozpačitý a téměř jistě nefunkční. Skoro si myslím, že ti skutečně nezbude než si to napsat sám.😉
Citovat
+6 #84 Odp.: Diskuze o funkcích webuIsiris 2023-11-09 16:30
Cituji Tom:
Šla by prosím vytvořit anketa, kde by čtenáři zvolili ze tří kategorií (klasika, tvrďárna, romantika), jaké povídky by nejvíce uvítali. Dle četnosti odpovědi by pak třeba autoři mohli vypozorovat, že o jejich žánr tak nějak není zájem a je poptávka po něčem jiném. Hmm?

Tome, nápad na anketu je určitě fajn a sama budu zvědavě čekat na její výsledek, ale dovolím si takový "přípodotk" ;-) - myslím si, že spousta autorů (ne-li většina) sem píše především proto, že je to samotné baví, to, co píšou; a že výsledky ankety to úplně nezmění - víš, jako že si řeknu "aha, tak sice tu mám nápady na deset romanťáren, ale tak ok, kašlu na to a vymyslím místo nich něco jiného"... ;-) Za mě by mohla pomoct možná spíš nějaká soutěž nebo "autorská výzva" ze strany Redakce, nevím... Aby se odhodlal sem třeba napsat někdo, kdo zatím pořád váhá... 8)
Citovat
+2 #83 Odp.: Diskuze o funkcích webuTom 2023-11-09 14:33
Šla by prosím vytvořit anketa, kde by čtenáři zvolili ze tří kategorií (klasika, tvrďárna, romantika), jaké povídky by nejvíce uvítali. Dle četnosti odpovědi by pak třeba autoři mohli vypozorovat, že o jejich žánr tak nějak není zájem a je poptávka po něčem jiném. Hmm?
Citovat
+3 #82 Odp.: Diskuze o funkcích webuHonzaR. 2023-09-11 17:26
Cituji Redakce:
Cituji HonzaR.:
Nebylo by možné vyhledávání i podle názvu povídky, nejen podle autora? Často si pamatuju název, ale už ne, kdo to napsal, pokud se jedná o autora jedné dvou povídek, a pak se dost nadřu, když to zpětně hledám. Díky, H.

Ahoj, dobrý nápad. Je to tam.

Paráda, a funguje to. :-) Děkuju.
Citovat
+1 #81 Vyhledávání podle názvuRedakce 2023-09-11 17:14
Cituji HonzaR.:
Nebylo by možné vyhledávání i podle názvu povídky, nejen podle autora? Často si pamatuju název, ale už ne, kdo to napsal, pokud se jedná o autora jedné dvou povídek, a pak se dost nadřu, když to zpětně hledám. Díky, H.

Ahoj, dobrý nápad. Je to tam.
Citovat
+4 #80 Odp.: Diskuze o funkcích webuHonzaR. 2023-09-11 14:11
Nebylo by možné vyhledávání i podle názvu povídky, nejen podle autora? Často si pamatuju název, ale už ne, kdo to napsal, pokud se jedná o autora jedné dvou povídek, a pak se dost nadřu, když to zpětně hledám. Díky, H.
Citovat
+3 #79 Odp.: Diskuze o funkcích webuP.Waits 2023-06-20 11:09
Cituji kapa3:
Nevím co se tu stalo ale nějak se to cele seklo a nebyly tu žádne nove povídky tak co se děje a už to bylo i jednou moc nechapu jinak každy den tu byla nova povidka a nyni ne a kor když je člověk na dlouhodobe nemocenske a rád se odreaguje od všech bolestí a trapení


tak zase jako není myslím až takový problém zabrousit do nějaké více či méně vzdálené minulosti, je tu v archivu přes dva tisíce položek, jistě jsi je nenačetl(a) všechny, to že současnost je třeba momentálně neuspokojivá, ještě neznamená, že nad vším je nutno hned láteřit.... no a pak je tu samozřejmě stále ta možnost přispět autorsky také
Citovat
+1 #78 Odp.: Diskuze o funkcích webuRedakce 2023-06-18 22:23
Cituji kapa3:
Nevím co se tu stalo ale nějak se to cele seklo a nebyly tu žádne nove povídky tak co se děje a už to bylo i jednou moc nechapu jinak každy den tu byla nova povidka a nyni ne a kor když je člověk na dlouhodobe nemocenske a rád se odreaguje od všech bolestí a trapení

Ahoj, nic se nestalo, prostě jen v poslední době chodí málo povídek, tak se jich i málo publikuje. Nejspíš už jsou všichni na letních dovolených :)
Citovat
0 #77 diskuzekapa3 2023-06-18 21:43
Nevím co se tu stalo ale nějak se to cele seklo a nebyly tu žádne nove povídky tak co se děje a už to bylo i jednou moc nechapu jinak každy den tu byla nova povidka a nyni ne a kor když je člověk na dlouhodobe nemocenske a rád se odreaguje od všech bolestí a trapení
Citovat
+1 #76 Odp.: Diskuze o funkcích webuEradia 2023-05-31 10:22
Cituji HonzaR.:
Dotaz do pléna, jestli bude mít někdo chuť pokecat...

Nakolik vám v povídkách vadí věci, které nejsou možné? Nemyslím teď v sexu, pátý výstřik za půl hodiny nebo penis o rozměru koně. Ani když jde o sci-fi nebo fantasy příběh. Ptám se na takové věci, jako tříoborové studium na PEF nebo koukání na film, který byl natočen později, než se příběh odehrál. Vnímáte to? Ruší vás to v tom příběhu?


Malé věci moc neřeším u větších už je to z mé strany problém.
Ale všeobecně to mám spíš naopak. Tam kde nepoznám jestli se autor tématu opravdu věnuje, nebo to sám neprožil od toho co je čistě fantazie, vím že jsem správně. Od takového autora si zas něco přečtu moc ráda. V druhém případě s další četbou dost váhám. Zas na druhou stranu. Na těchto stránkách jsem mnohonásobně méně kritická. To knížky s nějakým nesmyslem i odkládám a dál už nečtu, protože mi to od autora přijde odfláknuté.
Citovat
+3 #75 Odp.: Diskuze o funkcích webuVikys 2023-05-28 20:20
Jak píše Pavel - jak kdy a jak kde. Pokud se jedná jen o nějaký detail, který nemá na nic z děje vliv, tak mě to sice zarazí, ale celkové vnímání povídky se nemění. Ovšem když jde o něco, co zásadně ovlivňuje logiku vyprávění, dokáže mi to zkazit dojem z celé povídky.
Citovat
+4 #74 Odp.: Diskuze o funkcích webuP.Waits 2023-05-28 20:03
Cituji HonzaR.:
Dotaz do pléna, jestli bude mít někdo chuť pokecat...

Nakolik vám v povídkách vadí věci, které nejsou možné? Nemyslím teď v sexu, pátý výstřik za půl hodiny nebo penis o rozměru koně. Ani když jde o sci-fi nebo fantasy příběh. Ptám se na takové věci, jako tříoborové studium na PEF nebo koukání na film, který byl natočen později, než se příběh odehrál. Vnímáte to? Ruší vás to v tom příběhu?


Asi jak kdy a jak v čem, některé neuvěřitelné prvky jsou až tak moc neuvěřitelné, že to dojem opravdu zkazí. Tam, kde se jde hlouběji do historie si logických nonsensů málokdo všimne, ale čím blíže jdeme do současnosti, tím je to rušivější. Postavy jsou samozřejmě literární, občas se mohou chovat nelogicky, ale když už se chovají v rozporu z fyzikou, tak je to už skutečně na pováženou. Takže ano, ruší a občas i čílí, Superman má sice také neuvěřitelné schopnosti, jenže autoři vynaložili jisté úsilí nám je více méně logicky vysvětlit, v tom asi bude občas ten krucinál fagot…. :lol:
Citovat
+4 #73 Odp.: Diskuze o funkcích webuHonzaR. 2023-05-28 13:32
Dotaz do pléna, jestli bude mít někdo chuť pokecat...

Nakolik vám v povídkách vadí věci, které nejsou možné? Nemyslím teď v sexu, pátý výstřik za půl hodiny nebo penis o rozměru koně. Ani když jde o sci-fi nebo fantasy příběh. Ptám se na takové věci, jako tříoborové studium na PEF nebo koukání na film, který byl natočen později, než se příběh odehrál. Vnímáte to? Ruší vás to v tom příběhu?
Citovat
+6 #72 hodnocení dotazP.Waits 2022-06-08 09:00
Všiml jsem si že posledních dnech byla provedena korekce v nesmyslném hodnocení minimálně několika textů, nepopírám že i mě to v minulosti občas hodně frustrovalo, tak jsem se chtěl jenom zeptat jaký klíč na to byl aplikován, případně jak moc do minulosti se v tom šlo. Pokud je tedy možné tu informaci zveřejnit, pokud ne, samozřejmě to pochopím. :-)
Citovat