• Robert
Stylklasika
Datum publikace10. 1. 2021
Počet zobrazení3483×
Hodnocení4.52
Počet komentářů4

Začínal další ze slunečných letních dnů. Nic nenasvědčovalo tomu, že bude tento den něčím mimořádný. Sluneční paprsky mne z postele vytáhly krátce po sedmé hodině. Jsem sportovně založený skřivan a navíc ve znamení Panny. Dnes mám volno a nemusím do práce. Připravil jsem si lehkou snídani a zapnul rádio. Právě hlásili denní předpověď – slunečno, jasno, teploty do 26 stupňů. Tedy značka ideál pro cyklistický výlet. Po deváté už stojím připraven před domem a zvažuji směr své dnešní projížďky. Rozhodl jsem se pro odhadem asi padesátikilometrový okruh, který vedl okolními nově vybudovanými cyklostezkami. Určitě musím projet přes tzv. Černý les, je houbová sezóna a nahlédnu na svá ověřená místečka. Už teď se mi sbíhají sliny na dobrou smaženici.

Vyjíždím! Žluté tílko mi volně povlává ve větru, opouštím naši vesnici a lipovou alejí mířím do sousední vsi, kterou projíždím a směřuji k Černému lesu. Mám za sebou už asi dvacet pět kilometrů. Je nejvyšší čas prozkoumat zákoutí lesa, když v tom mi cestu zkříží divočák. Prudce brzdím a najíždím na okraj cesty. Divočák prchá a já zjišťuji, že jsem „chytil“ defekt. V hlavě mi zní mámina slova o základní výbavě na cestu. Samozřejmě jezdím bez hustilky, bez lepení a bez výbavy. Kolikrát už jsem nad jejími slovy mávl rukou. Dnes se pomyslné ucho utrhlo. Co teď? Na hledání hub už nemám náladu. Rozhoduji se. Půjdu pěšky přes les směrem k hlavní cestě a pak se uvidí.

Po třech pěších kilometrech se svým kolem objevuji nový přístřešek s lavičkou. Musím si chvíli vydechnout. Zatím jsem tu nikoho nepotkal. Všichni jsou nejspíše někde u vody. Když už jsem chtěl pokračovat v cestě, slyším jemné skřípění. A to už k přístřešku přijíždí sympatický mladík s nakrátko střiženými hustými tmavými vlasy. Asi to bude sportovec, jeho muskulatura je dobře stavěná a vypracovaná. Pod jeho tílkem se rýsuje každý sval. Hned se dává do řeči. Jmenuje se Marek a tráví prázdniny u svého strýce. Na kole projíždí okolí, aby si udržoval svoji kondici. Já se také představil a seznámil Marka se svým původním plánem, který mi zhatil defekt kola. Marek byl mužem činu, hned se nabídl, že kolo opraví. Na rozdíl ode mne jezdí i s potřebným nářadím.

Byl jsem rád a společně jsme se pustili do demontáže předního kola. Oba jsme už takový servis kola prováděli. Při práci jsme si povídali o svých aktivitách, zálibách, práci, trávení volného času. Přitom jsem si všiml, že z Markových volných šortek občas vykoukne i část jeho „nádobíčka“. Pocítil jsem jemné chvění, které projelo mým tělem. V hlavě mi bleskla myšlenka, že bych se nezlobil, kdyby se mi Markova „výbava“ předvedla v celé kráse. Určitě to bude pěkný macek. Kláda k pohledání. Na kluky jsem zatím nikdy nepomyslel a vůbec jsem nebyl na tyto pocity připraven. Ale v blízkosti Marka se moje představivost dala do pohybu. Málem jsem se přestal kontrolovat. U opravy už jsem jen lehce asistoval. Čekal jsem na chvíli, kdy Marek zase podřepne. Co kdyby mu opět vyklouzl.

A ta chvíle přišla, když Marek znovu ověřoval těsnost záplaty. V jeho rozkroku se tentokrát pohupoval objemný šourek s varlaty tutově naplněnými hustým semenem. Jeho rozkrok mne úplně fascinoval, snažil jsem se dál normálně konverzovat, ale očima jsem se pořád vracel do jeho intimních partií. Snad si mých pohledů nevšiml. Do konce opravy vykoukl ještě několikrát. Růžová špička jeho částečně obnaženého žaludu zářila v kontrastu s jeho modrými šortkami. Cítil jsem, že můj penis začíná být pod tlakem. Nepoznával jsem sám sebe. Z mých erotických úvah mne vytrhl Markův hlas ohlašující úspěšnou opravu. Poznamenal, že bychom měli provést zatěžkávací zkoušku a navrhl nový cíl naší společné jízdy – lesní jezírko. Velice mne překvapil, lesem jsem už několikrát projížděl, ale o jezírku jsem vůbec nevěděl.

Ujeli jsme necelé tři kilometry, kolo drželo a jelo jako nové. Během jízdy jsem jel souběžně s Markem a občas za ním. Mohl jsem nádherně pozorovat koordinaci jeho pohybů a hru svalů. Zase se mi vrátily chlípné myšlenky při pohledu na jeho pěknou prdelku, která se odlepila od sedátka, když přenášel váhu při šlapání do mírného kopce. To už se před námi objevil pro mne zatím neznámý, ale velice překvapivý výhled. Lesní mýtinka s malou oblázkovou plážičkou u jezírka s průzračnou vodou v klidu uprostřed lesa. Na oblázky právě dopadalo odpolední sluníčko a pěkně hřály do nohou.

Marek se pustil do mytí rukou, které byly poznamenány nečistotami z předchozí opravy. V podřepu a náklonu nad vodou se znovu dobývalo na světlo jeho mužství. Musel jsem si jemně prohrábnout i svoji kládičku, která k mému údivu začala reagovat a mírně nabývat na svém objemu. Zase se mi vrátily chlípné myšlenky. Přidřepl jsem k Markovi a i já umyl špínu ze svých rukou a ochladil své čelo. Marek z legrace máchl svojí rukou a na mne dopadl proud chladivé vody. Nezůstal jsem pozadu a voda již dopadala na Markovo tílko, které dobře sálo vodu, a díky tomu se zvýraznily jeho naběhlé bradavky. Při druhém zásahu dopadla voda na jeho šortky. Jeho úd se v nich úžasně rýsoval, zvýšené prokrvení bylo znát na objemu. Znovu a znovu jsme společně blbli a užívali vodních radovánek.

Už jsme byli oba pořádně mokří, když Marek navrhl, že nic nebrání tomu se vykoupat. Od slov nebylo daleko ke skutkům. Už ze sebe svlékal mokré oblečení, vůbec neřešil, že ve finále zůstal nahý, a hrnul se do vody. Měl jsem dost času pozorovat jeho vypracované tělo, jeho souměrné půlky i jemně naběhlou kládu s varlaty, které mu kmitaly mezi nohama. Jeho celé tělo bylo krásně opálené. Mým tělem znovu proběhlo chvění, které nezůstalo bez následků, a abych nebyl za podivína, přistoupil jsem na stejnou notu a nahý se rychle zanořil do vody. Voda byla osvěžující a příjemně v letním vedru chladila.

Začali jsme společně blbnout. Naše těla se různě proplétala, dotýkala, vzájemnému kontaktu se nedalo vyhnout. Přitom mým tělem vždy projela vlna vzrušení. V nestřeženém okamžiku mne Marek políbil a očekával moji reakci. Překvapil jsem sám sebe, svůj nenadálý chtíč, své hříšné myšlenky. Polibek jsem mu vrátil. Začal mi hladit mé bradavky, tělo, líbat na tvář. Jazykem dráždil již vzrušením vztyčené bradavky. Jemně kousal do ušních lalůčků. Moje tělo bylo v absolutním napětí.

Z vody jsme se vrátili na břeh a pokračovali ve vzájemném pokušení. I já začal být více aktivní. Naše nádobíčka nabírala na velikosti. Jeho bylo asi o dva centimetry větší než moje, stálo kolmo k jeho tělu a mírně se stáčelo doprava. Těch dvacet čtyři čísel se parádně předvádělo. Žalud se mu obnažil, byl pořádně naběhnutý a prokrvený. Až nyní jsem zaregistroval, že má v rozkroku velmi husté a bohaté ochlupení, které v pásku vybíhá až k pupku. A proč? Protože mi penisem kmital před očima a naznačoval, abych si ho vzal do svých úst. Nikdy jsem neměl péro muže ve svých ústech. V hlavě se mi rojilo moře myšlenek a nakonec zvítězila zvědavost. Jemně jsem svým jazykem masíroval jeho uzdičku a špičku žaludu, kde už se objevila první krůpěj lásky, kterou jsem okusil. Byla to zajímavá chuť. Do mých úst vzápětí vklouzl celý žalud, kterému jsem se svým jazykem náležitě věnoval a pořádně ho masíroval. Cítil jsem jeho objem, sledoval naběhlé žíly na kořeni penisu.

Marek začal pravidelně a rytmicky zajíždět dál do mých úst a pomalu narážel až na mandle. Měl jsem plnou pusu slin, v kterých parádně klouzal jeho tuhý kolík. Pomalu jsem nemohl ani dýchat. Najednou přestal a začal zpracovávat moje péro, které předchozí hrou již nabralo na svém objemu. Byl to skvělý pocit a přišlo mi, že to jeho laskání určitě neprovádí poprvé. Při dráždění mé uzdičky jsem měl tělo napjaté jak luk. Marek vše ještě umocňoval drážděním hrázdičky a kroužením svých prstů kolem mé zadní díry. Prostě extáze, ještě nikdy jsem sex takto intenzivně neprožíval. Když už to vypadalo, že vybuchnu, Marek přestal a znovu začal laskat mé bradavky, vnitřní stranu stehen, ušní lalůčky. Zasypával mne svými polibky. Nezůstal jsem pozadu a znovu zaměřil pozornost na jeho parádní klín. Jeho naběhlý žalud se zbavil předkožky. Růžový pahorek s dírkou jsem prolízal na tisíc způsobů, zachytil jsem chvění a najednou jsem měl plnou pusu husté smetany. Sperma jsem spolykal, bylo to poprvé v mém životě. Hustý zážitek, který vrcholil cukáním mé vlastní klády. I já se udělal přímo v Markovi a přitom jsem se snažil v poslední chvíli vyklouznout z jeho sevření. Marek mi to nedovolil a lehce si mě přidržel. I on se s mým smetanovým přídělem mazlil ve svých ústech. Oba jsme zůstali ležet a prožívat doznívající slast.

Naše rozjímání bylo narušeno hřměním kdesi v dáli. Začalo se zatahovat. Marek mne přemluvil, že pojedeme k jeho strýci, který bydlí v nedaleké hájence. Je místní revírník a stará se o zdejší les. Nasedli jsme na kola, neujeli ani kilometr a začalo velice intenzivně bouřit a hustě pršet. Provazy vody dopadaly na naše těla. Znovu jsme byli mokří na kost. Dnes již podruhé, ale v jiných souvislostech. Konečně jsme dorazili k hájovně. Uložili kola pod přístřešek. Byli jsme dva vodníci. Na zápraží se objevil Markův strýc…

Hodnocení
Příběh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (45 hlasů)
Vzrušení: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (45 hlasů)
Originalita: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (42 hlasů)
Sloh: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (41 hlasů)
Celkem: 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (58 hlasů)

Další ze série

Autoři povídky

Celé jméno-
Věk0
Autor

Nezapomeň napsat komentář, a podpořit tak další publikaci autora!

Komentáře  

+5 #4 Nechci být protivný, ale...realutopik 2021-01-12 15:21
Roberte, povídka se mi moc líbila, ale já jsem tady za hrozného rejpala a šťourala, tak když dovolíš, potvrdím si tuto ošklivou image:
Zbytečně moc přivlastňovacích zájmen. Možná tě ovlivnila angličtina. Není to mluvnická chyba, ale stylistická.
- „Začal mi hladit bradavky.“ Stačilo by: začal mi hladit bradavky. Každý ví, že to byly tvé bradavky, nemohl ti hladit cizí bradavky.
- „Nikdy jsem neměl péro muže ve svých ústech.“ „Svých“ bych vynechal. Každý ví, že to byla tvoje ústa, jiná ústa to být nemohla.
- ...„vše ještě umocňoval drážděním hrázdičky a kroužením svých prstů kolem mé zadní díry.“ „Svých“ bych zase vynechal, je samozřejmé, že kroužil svými prsty, nemohl kroužit cizími prsty.
Hrázdičku“ neznám. Pro mě nový pojem. To je kombinace hráze a uzdičky?
- Nezlob se, ale „zadní díra“, ten nástroj rozkoše, by si zasloužila hezčí pojmenování.
- „začal laskat bradavky“ - neznělo by přirozeněji, „začal mi laskat bradavky“?
- ...„i já umyl špínu ze svých rukou a ochladil své čelo.“ Tohle vypadá jako z nějaké básně, ale nebylo by tady lepší třeba, „i já jsem si umyl ruce a ochladil si čelo“?
- „Jeho naběhlý žalud se zbavil předkožky.“ To zní jako provedení obřízky.
„Hustý zážitek“ - opravdu hustý.
- „Překvapil jsem sám sebe, svůj nenadálý chtíč.“ Spíš bych chápal, kdyby chtíč překvapil tebe než ty jeho.
- (nádobíčko) ...„stálo kolmo k jeho tělu a mírně se stáčelo doprava.“ Tak tohle se mi fakt líbí. Někteří muži a kluci se tomuhle detailu stydlivě vyhýbají, mě také dlouho přivádělo do rozpaků, později přesně naopak. Máš můj obdiv za odvahu ke svobodě projevu. Prý se tomu říká latinsky enduratio penis plastica (amatérsky přeloženo: plastické zatvrdnutí penisu). Jsou-li přítomni medicinští odborníci, říkám to správně?
Opravdu jsem tě, Roberte, nechtěl otrávit. Jsi dobrej.
Citovat
+7 #3 Odp.: DefektMarko 2021-01-10 19:36
Príjemné čítanie, škoda len, že tak krátke. Ak tá posledná veta mala naznačiť pokračovanie, budem sa naň tešiť ;-)
Citovat
+3 #2 Odp.: DefektIsiris 2021-01-10 16:44
:-) Já si nemůžu pomoct, ale vypravěčský styl i všechno okolo mi přijdou hodně povědomé :D Ale berte to jenom jako takovou mou "soukromou perličku", takový prostě postřeh, který jsem si nechtěla nechat pro sebe - a jestli se pletu, tak se tímto oběma autorům omlouvám, že jsem je tak snadno zaměnila :-)
Jinak za mě pohodově odvyprávěná klasika, asi mě teď nenapadá, co dodat dalšího... snad jen, že jsem zvědavá, jestli bude pokračování - protože Ada už to nadhodil... Ta zmínka o strýcovi v té poslední větě zní i mně prostě jako jiné vyjádření pro "Pokračování příště"... ;-)
Citovat
+6 #1 Jízda na koleAda 2021-01-10 15:36
Ahoj pokračuj, ať se k vám přidá i strýc
Citovat